זה לחברה שלי היא לא באתר!!!!
וואן שוט ראשון איך יצא לי?

וואן שוט לדנה&ג׳סטין ביבר!!!

21/09/2013 1357 צפיות אין תגובות
זה לחברה שלי היא לא באתר!!!!
וואן שוט ראשון איך יצא לי?

״קארין קומי יש היום בית ספר!״
״עוד חמש דקות״ אמרתי מנומנמת
״לא עכשיו היא באה אלי ומשכה לי את השמיכה
״אוקיי ניכנעתי!!״ אמרתי והלכתי לצחצח שיניים בדרך גם היתקלחתי
יצאתי מין המקלחת עם מגבת על הראש ומגבת לגוף ואיך לא האח המצעבן ניכנס לי לחדר ורובץ לי על המיטה ואני צועקת ״אוף מי פה את ישן על ג׳סטין״ הוא קפץ ואמר ״אני לא הומו!״ ״מה?״ ״אמרת שאני שוכב אם ג׳סטין״ ״נכון על הבובה שלי על הסדינים שלי לייד הפוסטרים שלי על הכריות שלי על הכל יש את ג׳סטין אם לא שמתה לב!״ את סוף ״מה קורה שם בית משוגעים?״ אבא שלי צעק ״לא יש פה משוגע אחד ששוכב עם ג׳סטין!״ צעקתי ״רן אתה הומו?״ ״מי הומו?״ הוא צעק צחקתי ״אתה״ אמרתי ״מי אמר?״ ״אבא אמרת שאני הומו?״ ״כן תירד לפה צריך לדבר על נטייה מינית״ היתפעקתי מצחוק ״אמא תגידי לרן אני רוצה להיתלבש!״ ״רן רד למטה!״ ״אוקיי!״ רן הלך וסגר את הדלת היסתכלתי על השעון יש לי עוד 10 דקות לקחתי מהר לקחתי שורט קצר בצבע ג׳ינס כפכפים סגולות הווינאס (ככה רושמים נכון?) גופייה שחורה נימתחת וחולצת בית ספר סגולה וג׳קט שחור חלק סיקרתי את השיער הבלונדיני והחלק שלי שמגיע עד התחת ושמתי איפור קל כדי להבליט את עיניי התכולות כמו הים לקחתי את התיק של ג׳סטין ואת הטלפון וירדתי למטה לקחתי את הסנדוויץ וכסף צעקתי ״ביי אמא אבא ורן הלכתי!״ ״יום טוב!״ כולם צעקו לי ביחד ורצתי לתחנה ראיתי שמה את החברה הכי טובה שלי יסמין היא ההפך הגמור ממני יש לה עיניים ירוקות היא גם 1.70 כמוני יש לה שיער חום חזק גלי למטה וחלק למעלה היא כהת עור אקזוטי כזה בחזרה לסיפור אומרים שיש מישהו חתיך חדש בכיתה שלנו היא אמרה בזמן שהיא מסדר את השורט שהיה מעל הטייץ עם גופייה שחורה ומעל חולצת בית ספר אדומה האוטובוס הגיע אני ויסמין ישבנו ביחד ודיברנו הגענו לכיתה ישבנו שם ודיברנו צחקנו ושרנו שירים של ג׳סטין בקולי קולות עד שהיה צילצול ישבנו והיינו בשקט ואז המורה אומרת ״קארין ויסמין הילד החדש ביקש שתראו לו את בית ספר!״ ״למה אנחנו?״ שאלתי ״כי הוא ביקש!״ ״מי זה הוא?״ ״ג׳סטין משהו״ ״ג׳סטין ביבר?״ אמרתי בצרחה ״כן כן הוא״ ״עאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעא״ אני ויסמין צרחנו ״לא לצעוק בכיתה ולכו הוא מחכה!״ ״אוקי!״ אמרנו ביחד ויצאנו ראינו אותו שמה כמו תמיד חתיך הוא היתלבש כמו בקליפ בויפרנד ״אתן מעריצות אה?!״ שאל אמר כזה ״היא המעריצה המשוגעת אני אוהבת רק את השירים שלך!״ אמרה יסמין כאילו זה מובן מאליו ״ומה את אוהבת?״ ״מי אני?״ שאלה יסמין ״כן את?״ ״וואן דירקשיין!״ צרחה את נישמתה ״איך קוראים לכן?״ ״לי יסמין״ ״ולי קארין!״ ״שם יפה קארין!״ ״תודה!״ ״באו נראה את בית ספר?״ שאל ג׳סטין ״כן!״ אמרתי והלכנו הראנו לו את מרכז מדעים את הקפיטריה את החורשה את המקום הסודי שלנו ועוד מקומות יסמין וג׳סטין הלכו לצד ממש קינאתי פתאום יסמין הלכה לא יסמין את תשאירי אותי לבד חשבתי לעצמי וכנראה שחשבתי בקול כי ג׳סטין שמע ושאל ״את מפחדת ממני?״ ״בחיים לא!״ אמרתי בהחלטיות ״טוב אני רוצה לשאול אותך משהו״ ״מה?״ שאלתי ״בואי נשב קודם!״ הלכנו לספסל שבחורשה המקום הכי רומנטי בבית ספר היתישבנו על הספסל ממש קרובים ואז הוא פצח את פיו ואמר ״קארין אני יודעה שאנחנו בקושי מכירים אבל אנינאחד שמאמין באהבה ממבט ראשון ואיתך הרגשתי את זה היה לי חיבור איתך היתאהבתי בך וזה לא שפוי כי אנחנו מכירים רק שעה וזה נמשך כמו נצח ואני רפורמה שתהיא חברה שלי אן את לא תסכימי זה בסדר אננניבין מפורסם פפרצי לפעמיים גם בנות מאימות אני יבין אם לא תירצי!״ הוא אמר והשפיל את ראשו ״לא אכפת לי מה כולם חושבים או מה יגידו אני רוצה אותך ובגלל זה אני אומרת כן!״ ״באמת?״ ״כן טיפשון אחד״ ״אני אוהב אותך קארין״ ״גם אני אותך ג׳סטין״ אמרתי והם נחשפו לנשיקה נעימה ומתוקה!
-אחרי שלוש שנים-
שלום קוראים לי קארין ביבר
אני בת 21 אם ילדה קטנה ומתוקה שקוראים לה דנה היא בת שנה
אני וג׳סטין היתחתנו לפני שנה וחצי וחיים באושר ועושר (נו ברור בכל זאת ג׳סטין ביבר חחחחח)
אתם שואלים מה אם יסמין יסמין והארי זוג כבר שנתיים!
״קארין על מה את חולמת?״ שאל בעלי ג׳סטין ״על איך שהפכנו לזוג!״ ״טוב ממי תתארגני לים יש לי היום יום חופש!״ הירגאנתי את דנה ביתי הקטנה היתקשרתי להארי וליסמין שיבואו גם הלכתי להיתארגן בעצמי ואז ג׳סטין קורא לי ״מוכנה בייב?״ ״כן ג׳ס (כינוי לג׳סטין) הוא נתן לי נשיקה על השפתיים דנה ביתנו הקטנה אמרה ״איכס!״ ״אני וג׳סטין פשוט צחקנו והלכנו לים!!!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך