שירז סוייפר דיירקשנית
איך? זה לנטע...
הבגדים של נטע: http://www.polyvore.com/%D7%95%D7%95%D7%90%D7%9F_%D7%A9%D7%95%D7%98_%D7%9C%D7%A0%D7%98%D7%A2/set?id=80828530#fans
אני ימשיך...

וואן שוט- נטע וזאין

איך? זה לנטע...
הבגדים של נטע: http://www.polyvore.com/%D7%95%D7%95%D7%90%D7%9F_%D7%A9%D7%95%D7%98_%D7%9C%D7%A0%D7%98%D7%A2/set?id=80828530#fans
אני ימשיך...

*מנקודת מבטה של נטע (נראה לי שכל הוואן שוט)*
"זה יוצא 39 שקלים, המשך יום טוב" אמרתי לאיש שישב במסעדה.
"גם לך להתראות" אמר והגיש לי את הכסף. חזרתי לקופה הראשית מניחה את הכסף בקופה.
"את לא אשתו של זאין?" שאלה נערה.
"כן, אני אשתו של זאין עוד משהו?" שאלתי קצת חסרת סבלנות.
"לא תודה" אמרה והלכה.
"נטע את בסדר?מה את מתנפלת על הילדה? ואת נראת די חיוורת" אמר מאור, השף הראשי.
"לא יש לי בחילה, אני כבר באה" אמרתי רצה אל עבר השירותים. הקאתי את כל מה שאכלתי במשך היום. כבר כמה ימים שזה ככה.
"אמרתי לזאין?" שאל מאור שחזרתי.
"לא! למה הוא אמור לדעת כל דבר?" שאלתי עצבנית.
"כן בכל מקרה, הוא בעלך.." ענה.
"שתוק כבר! נראה לי שאני חוזרת לבית" אמרתי מורידה את הסינר מעליי.
"ביי" אמר מצחקק.
"מה מצחיק?!" שאלתי לא מבינה.
"המפתחות של האוטו פה" אמר וזרק לי אותם.
"ביי" אמרתי והלכתי. הגעתי לבית, זאין לא היה שם. ישבתי על הספה קוראת מגזין ומדי פעם מסיטה את מבטי אל עבר הטלוויזיה. הרגשתי שהבטן שלי מתהפכת, לא יכולתי! רצתי לשירותים והקאתי, רק הקאתי, והרבה, אולי אני ב… לא! או שכן? הצצתי בארון התרופות 'זה פה!' חשבתי לעצמי. פתחתי את חבילת בדיקת ההריון, התשובה חיובית. 'מה זה לא הגיוני! אני רק בת 20! ואיך זאין יגיב? מה הוא יחשוב?' חשבתי לעצמי. קיבלתי התקף חרדה קטן.
"נטע?" שמעתי את זאין "אני כאן" הוסיף על דבריו. זרקתי מהר את החבילה לפח והסתרתי הכל, הורדתי את המים במהירות וקמתי.
"נטע? מה את עושה?" שאל זאין.
"סידרתי את הארון תרופות" אמרתי בחיוך מזויף.
"מה זה?" שאל זאין מציץ בפח. התיישבתי על הרצפה הקרה, מותשת.
"נטע את…" שאל בהלם.
"כן" אמרתי מסתכלת בעניו בבושה. הוא לא אמר כלום והתיישב לצידי.
"ההריון שלך?" שאל בלחש והנהנתי בראשי לחיוב. הוא החזיק בראשו לא מאמין.
"איך זה יכול לקרות?!" שאל בחוסר אמון. למרות שמזה פחדתי, באותו רגע לא התייחסתי.
"זאין, בוא נלך לישון ונשכח מזה, מחר אני אקבע תור לאולטרסאונד" אמרתי והושטתי את ידי לעזור לו לקום, הוא קם והלכנו למיטה, בלי לומר מילה.
~למחורת בבוקר~
קמתי מוקדם, לקחתי חופש מהעבודה וכך גם זאין. קבעתי את התור לשלוש. חיכינו אני וזאין בחדר רופאים, החזקתי בידו בחוזקה. הגיע אלינו דוקטור הוא סיפר לנו על הכל, זאין הקשיב, אכפת לו בסך הכל. הסתכלתי על המסך, נדהמת למראה עניי, הסתכלתי על זאין הוא הביט במסך במבט מסוקרן.
"אני לא ממש מבין מה הולך פה" אמר לי זאין בלחש וצחקקתי.
"מה?.." שאל הדוקטור שטיפה הלחיץ אותי!
"אוי" אמר הדוקטור וזאין הביט יותר במסך.
"מזל טוב הזוג מאליק, יש לכם תאומים!" אמר הדוקטור בחיוך.


תגובות (4)

Noa

מהמם!!!!!!!!!
מתי את עושה לי?
אני אזכיר לך את התיאור:
שם: יעל
גיל: 17
חבר: נייל♥
תיאור:
גבוה ,שיער בלונדיני ארוך,עניים כחולת,3פסים כחולים בשיער, מצחיקה ,חייכנית,אכפתית,
אוהבת לצייר,גם מוכשרת בזה,אוהבת שופינג.
תודושי!!!!!!!!!

02/05/2013 09:40

תמשיכייייי
ועם יש אפשרות להצתרףוואן שוט עם נייל אז אני אשמח P:
אז שם לירון
גיל מה שצריך
תיאור עיניים חומות ושער חום ארוך
אופי אוהבת לבלות לקים ולצאת לשופינגגגג
מקווה שתוסיפי אותי:P
לירון

02/05/2013 10:02

יואו מושלםם!!! תודה תודה תודה!
ואם תוכלי להמשיך אני אשמח מאוד, ואם תרצי תקראי גם את הסיפורים שלי ותגיבי, אני אוכל אולי לצרף אותך לסיפור :)

03/05/2013 05:51

אוי סורי לא הבנתם אותי טוב! אני ימשיך לעשות וואן שוטים ולא את הוואן שוט הזה! אין לו ממש המשך…

03/05/2013 10:55
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך