Saharcohen
טוב בנות אני יודעת שהרבה מאוד מאוד מאוד מאוד זמן לא המשכתי את הסיפור או כתבתי אבל זה בגלל שאין לי קוראות .. ואולי יום אחד אני יחליט להמשיייך .. :)
בנתיים אני עושה וואן שוטים .. וכן אני עושה על זאיין כי לדעתי הוא האדם שהכי מתאים לי .. ולא אני לא אומרת את זה כי אני דיירקשנית ( אני לא !!! ) פשוט זה אני אני אוהבת לרקוד סטריט דאנס ולשיר ואני די באד גירל .. אני אוהבת לצחוק הרבה ולהנות מהחיים .. אני אוהבת להגיד מאוד וזה לא קשור לזאיין בכלל ! whatsapp potetto .. אז אולי תחשבו שאני דיירקשנית מושפעת אבל אני לא .. :)

וואן שוט על זאיין ;)

Saharcohen 24/01/2013 988 צפיות 9 תגובות
טוב בנות אני יודעת שהרבה מאוד מאוד מאוד מאוד זמן לא המשכתי את הסיפור או כתבתי אבל זה בגלל שאין לי קוראות .. ואולי יום אחד אני יחליט להמשיייך .. :)
בנתיים אני עושה וואן שוטים .. וכן אני עושה על זאיין כי לדעתי הוא האדם שהכי מתאים לי .. ולא אני לא אומרת את זה כי אני דיירקשנית ( אני לא !!! ) פשוט זה אני אני אוהבת לרקוד סטריט דאנס ולשיר ואני די באד גירל .. אני אוהבת לצחוק הרבה ולהנות מהחיים .. אני אוהבת להגיד מאוד וזה לא קשור לזאיין בכלל ! whatsapp potetto .. אז אולי תחשבו שאני דיירקשנית מושפעת אבל אני לא .. :)

טוב בנות אני יודעת שהרבה מאוד מאוד מאוד מאוד זמן לא המשכתי את הסיפור או כתבתי אבל זה בגלל שאין לי קוראות .. ואולי יום אחד אני יחליט להמשיייך .. :)
בנתיים אני עושה וואן שוטים .. וכן אני עושה על זאיין כי לדעתי הוא האדם שהכי מתאים לי .. ולא אני לא אומרת את זה כי אני דיירקשנית ( אני לא !!! ) פשוט זה אני אני אוהבת לרקוד סטריט דאנס ולשיר ואני די באד גירל .. אני אוהבת לצחוק הרבה ולהנות מהחיים .. אני אוהבת להגיד מאוד וזה לא קשור לזאיין בכלל ! whatsapp potetto .. אז אולי תחשבו שאני דיירקשנית מושפעת אבל אני לא .. :)

~ וואן שוט ~
היי , אני טיילור , אני בת 18 ,והרבה מאוד אנשים קוראים טיי .. ככה אני נראת : שיער חום מתולתל עם בלונד בקצוות טבעי .. ישלי עיניים כחולות אפורות , אני אוהבת לרקוד ברייקדאנס והיפהופ מואוווד ! ולשיר .. ואני רזה
חולה על לק ורוד ..
ישלי חברה הכי טוובה שקוראים לה סם , אנחנו חברות מגיל 8 ( כן אני יודעת המון זמן ) , אנחנו מספרות הכל אחת לשנייה ועושות הכל ביחד ..
סם : שער בלונד ועיניים כחולות ( כן אני יודעת מהממת ) היא רזה ..
ישלי אח אחד בן 19 בשם גייסון ושני הורים .
טווב ככה מתחיל הסיפור שלי :
" קומי יא בטטה ! " גייסון אמר ..
" אני קמה אני קמה " אמרתי ישנונית ..
קמתי התארגנתי וירדתי לאכול , אכלתי ויצאתי לבחוץ ונפגשתי עם סם ..
" תקשיבי טיי אני צריכה לספר לך משהו ממש חשוב " סם אמרה ..
" מה ? " אמרתי . " נכון עוד יומיים אנחנו מסיימים בית ספר , אז אני טסה ללונדון לגור שם עם זאיין חבר שלי " היא אמרה .. " מה ??!?!?! אני לא מאמינה ? אחרי 10 שנים של חברות את טסה ככה ונוטשת אותי ? " שאלתי והייתי המומה ממנה .. " לא ניראלך ?! ?? את הולכת לגור איתי ועם זאיין עד שתמצאי לך חבר ודירה .. " היא אמרה ונרגעתי .. " אני לא יודעת אני לא רוצה להציק לכם .. " אמרתי ..
" את ממש לא מפריעה וכבר דיברתי עם זאיין והוא אמר שזה ממש בסדר וחוץ מזה את לא הולכת לגור רק איתי ועם זאיין את גם הולכת לגור עם הלהקה שלו .. , והם ממש חתיכים .. " היא אמרה " טוב עם את אומרת אין לי בעיה .. " אמרתי ושמחתי ..
~ כעבור יומיים ~
אני וסם כבר מוכנות לעלות לטיסה .. אנחנו ממש מתרגשות לטוס כבר ללונדון בכל זאת זה החלום מגיל ממש קטן ..
" סמווש ייאללה בואי הולכים לדיוטי פרי " אמרתי .. " כן אני צריכה לקנות לזאיין ולבנים מתנה .. באלך לעזור אני יודעת שהיית פעם דיירקשנית .. ? " היא אמרה .. כן בטח אז ככה , לזאיין – מראה וגל לשיער , לנייל אוכל לא משנה מה אבל עדיף המבורגר .. ללואי – משו עם גזר , לליאם אין לי מושג אבל כל מה שתקני לו הוא יאהב .. " אמרתי .. " ומה עם הארי ? " היא אמרה .. " חשבתי שאני מתנה מספיק טובה .. " אמרתי וצחקנו ..
טוב יאללה עולים למטוס " אמרתי לה ועלינו ..
במשך הטיסה שמעתי שירים ונרדמתי וגם סם נרדמה ..
~ מנקודת המבט של זאיין ~
" בניייייייייייייייייים " צעקתי .. , הם התייצבו ואמרתי " סם וחברה שלה באות היום ואנחנו צריכים לארגן כאן הכל שיהיה מושלם ! " אמרתי וכול אחד הלך לסדר את החדר שלו ..
אחרי ככה 4 שעות היה דפיקה בדלת וראיתי בכניסה את סם .. ישר קפצתי עליה בנשיקה ענקית , אבל משו הרגיש לי חסר מאוד אבל התעלמתי מזה , בנתיים כל הבנים התייצבו בכניסה .. " סם איפה חברה שלך ? " שאלתי .. " היא מביאה את המזוודות שלה מהאוטו .. " אה טוב " אמרתי ..
היא נתנה לכל אחד את המתנות שלו ורק להארי לא , " איפה המתנה שלי ? " הארי שאל .. " היא כבר באה " סם אמרה ..
אחרי חמש דקות מישהי מהממת , היא נראתה לי מושלמת ! אבל ידעתי שזאת חברה של סם ואני עם סם אז זה בחיים לא יקרה וחץ מזה היא של הארי ..
" היי " היא אמרה בקול צרוד ועייף ..
" היי " כולם ענו ..
" אני טיילור , אתם יכולים לקרוא לי טיי , אני החברה הכי טובה של סם ואני הולכת לגור כאן איתכם עד שאני אמצא דירה חדשה משלי , אני מקווה שזה בסדר ? " היא שאלה וישר עניתי " ברור שזה בסדר .." " תודה " היא אמרה וחייכה חיוך מושלם ועייף .. " טוב אז איפה אני ישנה אני מתה מעיייפות "
" בדיוק כמו זאין " ליאם אמר ..
~ מנקודת המבט של טיילור ~
נכנסתי וראיתי את זאיין , פשוט התאהבתי בו , הייתי פשוט המומה כמה שהוא דומה לי .. חבל שהוא עם סם ..
אחרי שדיברנו והכרנו עליתי לישון , הייתי ממש עייפה ורק חשבתי על זאיין ..
~ לאחר שנתיים ~
זאיין אמר לי מה הוא מרגיש כלפיי וממש שמחתי , אבל הוא אמר שלא נוכל להיות ביחד כי הוא עם סם והא ממש אוהב אותה , ממש התבאסתי , לחשוב שאני נפרדתי מהארי בגללו והוא לא יכול לעזוב את סם , אבל גם אם הוא היה נפרד ממנה עדיין לא הייתי איתו כי סם החברה הכי טוובה שלי ..
אחרי חודשיים מאז מה שהוא אמר לי הוא וסם החליטו להתחתן , וזה ממש כאב לי , הרגשתי צביטה עמוקה בלב , כמו צלקת שהולכת להישאר שם הרבה זמן .. והכי גרוע שאני הייתי צריכה להיות השושבינה של סם , לראות את זאיין לבוש בבגדי חתן ולדעת שהוא לא בא לשם בשבילי , אלה בשביל סם .
הגיע יום של החתונה , הייתי לבושה בשמלה לבנה יפה כמו כל השושבינות , ולסם הייתה שמלה מהממת שמחמיאה לגזרה שלה מאוד .. נכנסתי לאולם עם הארי , וראיתי את המבט של זאיין כשהוא מסתכל עליי במבט מאוהב שמבט סליחה , אבל אני סלחתי ממזמן , וזה לא כאילו הסליחה תעזור במשהו גם ככה הוא וסם הולכים להתחתן ואין שום דבר שאני יכולה לעשות חוץ מלשכוח אותו , הארי ידע על זה שהיה ביני לבין זאיין קטע , וברגע שנכנסנו לאולם הוא תפס לי את היד חזק ולחש לי : " תהיהי חזקה את יכולה לעבור את זה " , " תודה הארי אני ינסה " אמרתי והתמקדתי ברצפה ,
סם נכנסה והתחיל הטקס , זאיין וסם נישאו ואין שום דבר שאני יכולה לעשות אז לאחר הטקס פשוט ברחתי ובכיתי ,
לאחר יומיים החלטתי שאני חוזרת לישראל אז שלחתי לזאיין הודעה " אני אוהבת אותך מאוד חבל שבאותו יום נישאת לסם ולא לי , אני מקווה שתהיו מאוד מאושרים ביחד אוהבת אותך ותמיד אוהב אותך טיילור <3 "
וחזרתי לישראל , פגשתי בחור מאוד חמוד בישראל וקוראים לו מאט , התחתנו ויש לנו שני ילדים ,
אנחנו מאוד מאושרים ביחד אבל למרות כל האושר הזה עדיין הייתי מאוהבת בזאיין עדיין באותו הנער הזה שהקסים אותי בחיוך שלו , ועדיין נשארה לי צלקת בלב שלא תעבור לעולם ..


תגובות (9)

זה ממש יפה!! אולי תעשי בשבילי על הארי? אם כן אז:
שם: אמנדה.. : )
אופי: אוהבת לרקוד (וטובה בזה), ואוהבת לריב על הארי עם כל דבר קטן… וביצ'ית כזו…

24/01/2013 12:55

פשוטטט וואן שוט מושלםםם , זה כזה עצובבב :\
ואנ קוראה את הסיפור שלך וגם הגבתי לךך תראי את התגובה , יש לך סיפור מושלםםםםםם ואני רוצה שתמשיכיי תמשיכי בשביל הקוראות שכן קוראות את הסיפוררר

24/01/2013 12:59

ברווור שאני יעשה לך : )
ותוודה ..

24/01/2013 12:59

ואם אפשר אני רוצה גם וואן שוטט כי הכתיבה שלך מושלמתת אם כן אני רוצה שתעשי לי עם נייל
שם : אביה
גיל: כמו כולם
תיאור חיצוני : שיער שחור חלק ארוך עניים חומות בורקות חיוך יפה
אופי : מנגנת על גיטרה שטותית אוהבת להנות ולבלות

24/01/2013 13:00

אביה אני יעשה לך וואן שוט ברווור ! וממש תוודה .. :)

24/01/2013 13:04

יאיייי תודה!! מלכה.. : )

24/01/2013 13:06

את רוצה סוף שמח או עצוב ?

24/01/2013 14:04

את רוצה סוף שמח או עצוב ?
זה גם לאביה ..

24/01/2013 14:04

ברוררר ששמחחח , ותודה נסיכההה יש לך פשוט כתיבה מושלמתתת

24/01/2013 14:30
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך