lidor1110003
אני עכשיו מתרגמת פאנפיק על אחד הבנים , שאני יסיים לתרגם את כל הפרקים אני יעלה לכן :)
אני אשמח אם תביאו עוד קוראות שיקראו ...

וואן שוט על זאין :)

lidor1110003 02/12/2013 925 צפיות 6 תגובות
אני עכשיו מתרגמת פאנפיק על אחד הבנים , שאני יסיים לתרגם את כל הפרקים אני יעלה לכן :)
אני אשמח אם תביאו עוד קוראות שיקראו ...

זה היה רק כמה ימים לפני חג המולד , ורק עכשיו סיימתי להקים את עץ חג המולד.
היו מסגרות עם תמונות שלי עם משפחתי מאז שהייתי קטנה שנתלו מסביב לעץ , הייתי מרוצה מאיך שיצא לי .
השנה זה הולך להיות חג המולד הראשון שלי מאז שעברתי , וקישוט הדירה נעשה על ידי בלבד .
הפעמון צלצל ורצתי לפתוח את הדלת .
שפתחתי ראיתי את זאין מחזיק זר ורדים בצבע אדום והוא חייך והושיט לי כרטיס חג המולד לפני שנכנס .
הוא נתן לי נשיקה על הלחי במהירות ונכנס .
בזמן שפתחתי את המעטפה , זאין הלך מסביב לעץ ובחן כל תמונה וקישוט היו תלויים על העץ .
כשפתחתי את הכרטיס , נפלו שני פתקים ,המשכתי לקרוא את הכרטיס בזמן שתפסתי את מה שנפל ולא נתתי למה שנפל חשיבות . סיימתי לקרוא והבטתי למטה כדי לראות מה נפל לי וצרחתי בהתרגשות למראה שני כרטיסי טיסה לניו יורק.
זאין צחק כשרצתי וקפצתי אל בין זרועותיו .
" אומייגאד , בייב , אנחנו נוסעים לניו יורק בחג המולד ? " שאלתי
" הפתעה , חג מולד שמח ,קייט " זאין אמר ונתתי לו נשיקה ומיד עליתי להתחיל לארוז .
היום היה ערב חג המולד ולאחר ארוחת ערב במסעדה , יצאנו אני וזאין לטייל קצת בפארק שותים שוקו חם מסטארבקס .
על העצים היו תלויים אורות צבעוניים , והלכנו על השלג שאור הירח מאיר לנו .
מזווית העין שלי הבחנתי בהבזקים של מצלמה , שמתי לב שזה הפאפרצי , שנאתי את זה שהם ניסו להיות ערמומיים.
עצרתי והבטתי על זאין , " בייב , אני חושבת שפאפרצי עוקבים אחרינו " אמרתי
זה סוג של הציק לי , אני וזאין לא יצאנו באופן רשמי כזוג , ורציתי שאנחנו נספר לתקשורת ולא הפאפרצי .
אבל זאין רק חייך ולחש , " אז למה אנחנו לא נותנים להם סיפור כיסוי " ?
לפני שבכלל חשבתי הוא אסף אותי בזרועותיו , ונישק אותי נשיקה ארוכה בלחי .
ניסיתי לשמור על המשקה שלי שלא יישפך , אבל לא יכולתי שלא לצחוק.
זאין נשא אותי לספסל הקרוב והושיב אותי על ברכיו , הוא הצמיד את מצחו לשלי , מה שהפך את השיחה שלנו לפרטית יותר . הוא חייך אליי ועיניו נצצו ..
" אכפת לך אם צופים עכשיו ?" הוא שאל
" אני לא חושבת שאכפת לי ממשהו מלבד להיות איתך עכשיו " אמרתי
" אני אוהב אותך קייט " הוא אמר
" אני אוהבת אותך גם " אמרתי
הוא נישק אותי נשיקה קצרה על השפתיים ואמר " חג מולד שמח "
חזרנו למלון וצפינו בסרטים , הלכתי לשחות קצת בבריכת המלון , ובבוקר חג המולד זאין הפתיע אותי עם שרשרת שעליה כתוב Z&K .


תגובות (6)

יש לך וואנשוטים ממש יפים!
אני מחכה כבר שתעלי עוד וואנשוטים או פאנפייקים :)

02/12/2013 14:43

יש לך וואנשוטים ממש יפים!
אני מחכה כבר שתעלי עוד וואנשוטים או פאנפייקים :)
– שירה

02/12/2013 14:44

מהמם.

02/12/2013 14:47

וואו אני נשבעת לך שהתרגשתי :") זה היה ממש אמיתי כזה כאילו… אני לא יודעת! אממ אני אשמח לקרוא כל מה שתעלי ואני אשלח קישור לפרופיל שלך לבת דודה שלי ;)

02/12/2013 16:38

אני הבת דודהXD
זה ממש מושלםלם ואת ממש מוכשרת!
תמשיכו לכתוב !

02/12/2013 17:11

יאו פרפקטטטט
תכתבי עודדדדד

03/12/2013 02:58
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך