הרשמה לסיפור על וואן די והפרק הראשון שלו ;)

moran-direction 26/02/2013 480 צפיות אין תגובות

סיפור חדשששש ;) הרשמה לסיפור , במידה ולא יהיו הרבה צפיות ותגובות אהפוך את זה לוואנשוט אז זה הזמן לתת לי פרטים על הדמות שלכן אם אתן רוצות להצטרף :)

פרק 1
היי שמי רוז , בת 16 שיער בלונדיני, לא גבוהה במיוחד ומעריצה את וואן דיירקשן…

נקודת מבט רוז
אני לא מאמינה שזה קורה לי אני מחר טסה ללונדוןןןןןןן!!! עליתי לחדרי והתחלתי לשיר ולרקוד ואז אחי אלמוג נכנס בלי שראיתי ואומר לי, " רוז אמא אמרה לי למסור לך שתלכי להתקלח ולישון" טוב אמרתי לו וכך עשיתי.
למחר בבוקר התיוררתי והתארגנתי לטיסה.
הגענו כל המישפחה לנמל התעופה וישבנו אני ואחי ואחותי וחיכינו לאמא ולאבא שיבואו מהקבלה. ואז ראינו פתאום גל ילדות ענק צורח וואן דיירקשן, וואן דיירקשן, וואן דיירקשן ואז נזכרתי שוואן די חוזרים היום מנופש בישראל ללונדון כי יש להם שם הופעה וגם הם גרים שם. ופתאום נעמדים מולינו חמישה בנים, יפים ונחמדים ושואלים אותנו מתי הטיסה 123 עולה לאוויר?, הסתכלתי וחטפתי שוק כשראיתי שהנערים האלו הם וואן דיירקשן ולא האמנתי, התחלתי לקפוץ ולצרוך, אחי ואחותי תפסו אותי וביקשו שאני ירגע ואז אמרתי לחברי וואן די שלום בנימוס וביקשתי חתימות ותמונות. ואז אחותי אמרה להם שעל הטיסה הזאת גם אנחנו עולים ובהם יכולים לחכות איתנו כי זה עוד כ 10 דקות, ההורים שלנו חזרו מהקבלה עם הכרטיסים ואז קפצתי על אמא ואמרתי לה שאלו חברי וואן דיירקשן והם עולים איתנו למטוס ובזמן הזה אבא שלי לחץ להם ידיים והתחיל לקשקש איתם על כל מיני דברים…
והנה הכרוז מודיע שעולים למטוב וממריאים אז כטלנו הלכנו למטוס והתיישבנו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך