moran-direction
טוב הנה וואן שוט ראשון שלי ;)
אהבתן?
אם כן אני ממשיכה חלק ב'

וואן שוט ראשון שלי ;) חלק א' על וואן דיירקשן

moran-direction 26/02/2013 2070 צפיות 9 תגובות
טוב הנה וואן שוט ראשון שלי ;)
אהבתן?
אם כן אני ממשיכה חלק ב'

את נוסעת למלון בתל אביב עם משפחתך, כולם כבר היו בחדרים ואת היית בלובי וסיימת את המילקשייק, הסתכלת מהחלון שמוביל אל הכביש שבכניסה למלון וראית התאספות של המון בנות צורחות , המשכת לשתות בשקט ואחרי 5 דקות עלית במעלית לחדר, את נכנסת למעלית ואחרייך נכנסים חמישה נערים, במשך 10 שניות שאת בוהה בהם כבר עולות לך דמעות בעיינים כי הבנת שאלו וואן דיירקשן! הארי ראה שאת בוכה וחיבק אותך ושאל מה קרה? אמרת לו שאת מעריצה אותם וזה מדהים לראות אותם ושהם יפהפיים! הוא נישק אותך בלחי וניגב לך את הדמעות, הוא לחש לך ; ״ את יפהפיה, לא ראיתי בחיי אוצר יפה כמוך״ את הסמקת, הסתכלת לו בעיינים והוא הסתכל בעייניך ומול הבנים הוא פשוט נתן לך את הנשיקה הכי מדהימה שקיבלת בחייך, למעשה זו הייתה הנשיקה הראשונה בחייך מבן ! וכשהבנת שהארי מנסה להתחיל איתך פשוט נכנסת להלם רציני ועוד הוא עשה את כל זה מול חברי הלהקה! אחרי שהארי נישק אותך הוא לקח צעד אחורה וחשב לשניה ובזמן הזה לואי בא ולחש לך שהארי ראה אותך לפני כמה דקות שותה את המילקשייק ואמר לו שהוא מאוהב ממבט ראשון, לואי גם הוסיף ואמר שאת מוצאת חן בעייניו, זה היה היום המאושר בחייך! יצאתם מהמעלית ובמקרה הייתם באותה קומה, כן כן את וחברי וואן דיירקשן באותה הקומה! למעשה החדרים שלכם היו צמודים. למחרת בבוקר את ואחותך ירדתם לחדר האוכל, ההורים שלכם כבר היו שם, אחותך היא מעריצה גדולה של וואן דיירקשן ואת לא סיפרת לה ולהורים כלום כדי להפתיע אותה, ובקיצור יצאתן לחדר אוכל ופגשתם במסדרון את נייל, ואחותך אוהבת אותו הכי מכולם בוואן דיירקשן, היא שאלה אותך אם היא מדמיינת ואמרת לה שלא וזאת הפתעה שהכנת לה והנה נייל מתקרב אליכן ואומר לכן בוקר טוב והוא רואה שאחותך מגמגמת ונהיית חיוורת אז הוא בא ומחבק אותה, היא התעלפה לו בידיים אז הוא הרים. אותה והלכתם להורים שלכן בחדר אוכל, הם העירו אותה ונייל נפרד ממכן ועלה לחדר שלו, אחותך הייתה בהלם! היא כל הבוקר מלמלה ״נייל מוואן די נייל מוואן די…..״ כמה שאת צחקת ממנה, אחרי האוכל את והיא ירדתן לבריכה עם ההורים ובמקרה היו בבריכה גם חברי וואן דיירקשן, אחותך שוב התעלפה, ההורים שלך טיפלו בה ואת נכנסת למים, פתאום בזמן שאת צפה לך על מזרן ומשתזפת את מרגישה יד נוגעת לך בכתף בעדינות ואת שומעת את הקול של הארי אומר לך שלום, נבהלת כלכך שנפלת למים והארי ממש צחק ממך! התאוששת לרגע ודיברת איתו, בזמן הזה אחותך ראתה אותך מדברת עם מישהו ובאה לראות מי זה, היא שחתה אליכם ואז
היא שואלת אותך מה נשמע ולרגע היא מסתכלת על הארי ומתחילה לבכות, הארי מחזיק לה את היד ושואל מה קרה והיא אמרה לו שהיא לא מאמינה שזה הוא ! הוא ניגב לה את הדמעות ואמר לה לא לבכות כי זה מעציב אותו, היא מהר נרגעה ואז את רואה שמתקרבים אליך ולהארי חבריו מוואן דיירקשן, לחשת לאחותך באוזן שתתנהג יפה כי וואן די באים אליכן להגיד שלום, אחותך נרגעה והנה הם! חברי וואן די!! כן זה הם, הם יפהפייים, כל אחד והיופי שלו! ועוד בבריכה שהם בבגדי ים, וכן, נכנסת לשוק יותר מאחותך, הארי לחש לחבריו מוואן די והם מסתובבים אלייך ולאחותך ומתחילים לשיר לך ולאחותך kiss you את ואחותך בכיתן, אז הם הפסיקו לשיר כי הם הבינו שמדובר במעריצות, הארי חיבק אותך ונייל הלך לחבק את אחותך, נרגעתן והלכתן לקצה השני של הבריכה כדי להנות קצת ולא להיות עסוקות רק בוואן די, אחרי שעה אתו עליתן עם ההורים לחדרים כדי להתרחץ וללכת לאכול צהריים, חדר האוכל השקיף על הבריכה אז התיישבתן ליד החלון כדי להשקיף על הנוף, טוב נו לא כל כך על הנוף יותר על וואן דיירקשן ;) ראיתם שהם כבר לא במים אלא על שפת הבריכה משזפים את הגוף שלהם ביחד ושותים קצת אלכוהול… את ואחותך בהיתם בהם כאילו לא ראיתם בחיים נערים בלי חולצה!


תגובות (9)

תמשיכיייייייייייי

26/02/2013 05:02

5 תגובות ואני ממשיכה ;)

26/02/2013 05:46

מהמם אבל זה יותר דמייני מאשר וואן שוט אבל עדיין מושלם!!!!!!!
תמשיכי מהר ^..^

26/02/2013 06:52

תודה שירז :) אני אמשיך כשיהיו 5 תגובות כמו שרשמתי בתגובות
קודמות כרגע חסרות 3 תגובות כדי שאמשיך….

26/02/2013 07:19

לא נכון
חסרות 2 תגובות
תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
אני לא הייתי בוכה פשוט כל היום הייתי או מי גד או מי גד או מי גד או מי גד או מי גד או מי גד או מי גד או מי גד ככה בלי הפסקה וצורחת עד שהארי ינשק אותי בשביל שאני אשתוק(:

26/02/2013 07:28

תמשיכי אני רוצה לדעת מה ההמשך!!!!!! ותתחילי את הסיפור שלך!!!!!!!!!!!!

26/02/2013 07:35

מדהיםםםם
תמשיכי מייד!!!!!!!!!!

26/02/2013 07:42

תמשיכיייייי מושלםם <3

26/02/2013 07:43

ממשיכה … :) ותודה על הפירגון

26/02/2013 07:45
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך