אני רוצה לפתוח גם בפייסבוק קבוצה שיהיה בה פאנפיקים, וואנשוטים- כמעט כל דבר אבל אני רוצה ליהיות המםעילה היחידה לבינתיים וזה נותן לי כל הזמן להמשיך רק אם אני מוסיפה מישהו/מישהי מהחברים שלי ואני לא רוצה.
אם מישהי יודעת, בבקשה שתכתוב בתגובות, אני ממש רוצה לפתוח קבוצה.
תודה.

וואנשוטים לכל אחד!

25/09/2013 914 צפיות 8 תגובות
אני רוצה לפתוח גם בפייסבוק קבוצה שיהיה בה פאנפיקים, וואנשוטים- כמעט כל דבר אבל אני רוצה ליהיות המםעילה היחידה לבינתיים וזה נותן לי כל הזמן להמשיך רק אם אני מוסיפה מישהו/מישהי מהחברים שלי ואני לא רוצה.
אם מישהי יודעת, בבקשה שתכתוב בתגובות, אני ממש רוצה לפתוח קבוצה.
תודה.

סורי שלא העלתי את הוואנשוטים, רציתי להתחיל להקליד אותם אבל הפרסום האחרון שלי נמחק ולא יכולתי לדעת את התאורים אז אני רוצה להתחיל מחדש ופרסם כבר ממחר!
אז אני רוצה לכתוב וואנשוטים לכל אחד, לא משנה על איזה מפורסם- וואן דיירקשן, ג׳סטין ביבר, אוסטין מאהון, דמ לובאטו, מיילי סיירוס, טיילור סוויפט, סלינה גומז ועוד- לא משנה מי.
בתאור אני צריכה:
שם:
גיל:
עם מי:
אופי:
מראה חיצוני:
ועוד משהו אם אתן רוצות- אני כתבתי רק את הדברים העיקריים אז אתן יכולות להוסיף כל דבר שאתן רוצות שיהיה כתוב בוואנשוט.
נ.ב אני ממש צריכה עדרה, אז אני אדמח אם תעזרו לי- תודה. ( הכל כתוב ב׳רציתי להוסיף׳).


תגובות (8)

אני רוצה על וואן דיירקשן
שם:קת'רין
גיל:18
תיאור חיצוני:שיער חום חלק,עיניים ירוקות,רזה ומוכה.יש לה מבטא בריטי חזק.
תיאור פנימי:שקטה וביישנית ליד אנשים שהיא לא מכירה,מופנמת,מנומסת,יודעת תמיד מה לעשות ומתי,יכולת מופלאה להיכנס לצרות,נחמדה,גוד גירל,שקטה,אוהבת לצחוק,נאמנה,היא תמיד שומרת הכול בבטן ולא אומרת לאף אחד מה שהיא באמת חושבת גם אם זה יפגע בה וזה פוגע בה חזק.

ובקבוצה את יכולה להפוך את מישהוא למנהל,תכנסי להגדרות ואז יהיה לך שם כזה להנהלה ואז תלחצי ויהיה לך כזה מקום לכתוב שם ותכתבי תשם של מי שאת רוצה…

25/09/2013 14:59

שם: נועם
גיל: 16\17
עם מי: מי שבא לך מוואן די D:
שיער שטני ארוך וחלק עם גוונים בלונדיניים,עיניים חומות כהות רזה ויחסית גבוהה
אוהבת מאוד לשמוע מוזיקה, לפעמים כשהיא עצובה או משהו היא פשוט מתנתקת ורק שומעת את המוזיקה שהיא אוהבת.
מציירת לפעמים, בעיקר ציורי אנימה או חיות. היא לא מראה לאף אחד את הציורים שלה כי היא די רוצה לשמור את זה לעצמה.
יודעת להיות מצחיקה ופאדחנית, אוהבת לעודד אנשים ולעזור, אבל כשהיא צריכה עזרה היא בדרך כלל לא אומרת את זה אלא מנסה להתגבר על זה לבד.
ביישנית בהתחלה אבל נפתחת אל אנשים שהיא אוהבת, אוהבת להיות בדרך כלל בחברת אנשים אבל לפעמים היא צריכה את הזמן שלה לבד.
חכמה ואוהבת לכתוב וגם לקרוא המון.
אוהבת טיולים בטבע, במיוחד בחורף- שזו העונה האהובה עליה.
יש קטעים שהיא מרחפת ולא שמה לב כשפונים אליה, או שהיא עסוקה במשהו חשוב.
לא אוהבת שרואים אותה עצובה\ בוכה. מעדיפה להתמודד עם זה לבד.
אוהבת לעשות שטויות, אבל לא לבד, צריכה עוד מישהו אחד לפחות.
לובשת בדרך כלל סקיני ג'ינס וחולצות רופפת, ג'קטי בייסבול, נעליים גבוהות (נייק,אדידס,וואנס,סופרה), כובעים סוואגים או כובעי צמר, לא לובשת חשוף בכלל!!
מקווה שזה יספיק ^-^

בקשר לקבוצה בפייס, את רשמת שאת רוצה לפתוח דף או קבוצה? :)

25/09/2013 15:00

עם הארי סטיילס(אהבת חיי)
שם: דניאלה
גיל: מה שצריך
תיאור:עיניים כחולות שיער חום חלק עם קצוות בלונד וורוד פוני בובה
תחביבים ואופי: אוהבת לרקוד היפ הופ וברייק דאנס וגם לנגן בגיטרה חשמלית , אוהבת לשיר אבל לא מראה את זה לאף אחד מרדנית ,באד גירל ,קשה לקבל את אמונה, חפרנית, לא טיפוס של בוקר ,אמיצה, לא מאמינה באהבה מבט ראשון,קשה להשגה,אוהבת מסיבות,עקשנית,שטותניקית,אוהבת למתוח אנשים ,חולת אקסטרים ואדרנלין,אומרת את האמת בפנים,יש לה פיוזים קצרים,נקמנית,לא אוהבת קעקועים,יודעת לעקוץ כשצריך,לא סובלת שחצנים שקרנים וצבועים,יודעת להיות חברה אמיתית ולעזור בכל מצב שצריך
סגנון לבוש:חולצות נופלות, מכנסיים קרועים,כובעים מכל הסוגים,נעליי נייק גבוהות בקיצור בסגנון של היפ הופ
דת:אמריקאית יהודייה שמה שרשרת של דוד מגן
רקע:חייה עם משפחתה העשירה אבל היא השתנתה כי חבר שלה הרס ושבר את ליבה ועובדת כדיג'יי במועדונים בלילות

25/09/2013 15:02

אני ניסיתי בשניהם ובשניהם זה לא נותן לי..

25/09/2013 15:03

ואם אפשר שיהיה מרגש וסוף שמח

25/09/2013 15:04

בקבוצה זה לא ייתן לך אלא אם כן יהיו עוד כמה מנהלים.. בדף זה אמור לתת לך לנהל לבד.. אני לא יודעת למה זה לא נותן לך 0.0

25/09/2013 15:04

שם: קלמנטיין (קלם׳) נור
עם מי: עם טיילור לאוטנר (:
גיל: מה שצריך
מראה: עיניים חומות ושיער שאטני מתולתל, אף סולד ומעט נמשים, רזה.
קעקוע בעורף של ציפורים שחורות קטנות עפות, קעקוע בפרק היד הפנימי שכתוב:
Keep Holding On
3 עגילים באוזן ימין ו-2 בשמאל.
מטפחת את עצמה ודואגת תמיד להיראות טוב, אבל הסטייל שלה הוא יותר זרוק ושחור קצת אבל היא ממש לא מגדירה את עצמה כגותית..
תחביבים: אוהבת לשיר ולשחק, מציירת מושלם והכי אוהבת לצייר מפורסמים או דמויות מסרטים.
יש לה חולשה לקוביות בבטן ולעיניים אפורות.
מעריצה של טיילור סוויפט ואבריל לאבין.
מנגנת בגיטרה מגיל שש אבל זנחה את זה בשלוש שנים האחרונות.
ההורים שלה התגרשו כשהייתה בת 13 ואבא שלה גר בארה״ב אז כל חופשה היא נוסעת אליו ובמשך השנה גרה עם אמא שלה בדירה קטנה בתל אביב.
כותבת שירים על החיים שלה ועל מה שהיא מרגישה.
חולמת שיום אחד יהיה לה יותר טוב..

25/09/2013 15:46

ושכחתי גם את זה:
חורף זאת העונה האהובה עליה והיא מתה על טיולים בגשם.
יש לה כלב לברדור לבן שקוראים לו ג׳מבי והיא מרגישה שהוא החבר האמיתי היחיד שלה.
בדרך כלל תראו אותה מסתובבת עם אוזניות ביטס שאבא שלה קנה לה ליומולדת כדי לעצבן את אמא שלה ועם הסקייטבורד שלה שציירה עליו בעצמה.
יש לה שני חברים טובים שהם בנים וחברה אחת.
כשהייתה קטנה היא נהגה לצעוק על מלכת הכיתה על ההתנהגות המגעילה שלה ובגלל זה עכשיו היא דיי מנדה אותה.
אם אתה חבר ממש טוב שלה יש מצב שהיא תגלה לך את הסוד הכי גדול שלה..

25/09/2013 15:58
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך