נוני love
איך יצא לי?
זה הוואן שוט הראשון שני ;)

וואנשוט רייצ'ל והארי ♥ 1D !!! (מוקדש ליומניסטית סטיילס!)

נוני love 05/02/2013 949 צפיות תגובה אחת
איך יצא לי?
זה הוואן שוט הראשון שני ;)

♥~מנקודת המבט של רייצ'ל~♥

ישבתי על המדרכה ובכיתי, "אני לא מאמינה ! הוא נפרד ממני כרגע באסמס, ו…הוא.. הוא בוגד בי?! " הדמעות לא הפסיקו לרדת על לחיי.
קמתי על רגלי הרועדות, הרגשתי כאילו שהן עשויות מג'לי ! הרגשתי שכל שנייה אני עומדת ליפול !
התחלתי ללכת, עיני מלאות דמעות, והכל נראה לי מטושטש, המשכתי ללכת, הסתתי את השיער השתני שלי לצד, ושידרתי את השימלה הקצרה הוורודה שלי, עברתי ליד מועדון, חשבתי להיכנס, אולי האלכוהל יסית את דעתי מהמחשות על כך שהחבר שלי הבריז שלי מהדייט שלנו ועד נפרז ממני באסמס!
אבל וויתרתי, אני רחוקה מהבית ואין מי שיחזיר אותי הביתה.
המשכתי ללכת, האצתי מעט והתחלתי לרוץ, לא הפריע לי שאני עם עקבים גבוהים, רק שהרוח תשטוף אותי מהמחשות עליו !
לא שמתי לב ותקלתי במישהו ונפלתי לאחור. "אוו…" יללתי ופקחתי את עיני. "מצטער!" הוא אמר מבטא בריטי וקול מעט צרוד. "אומייגד !! אני ממש ממש מצטערת !" אמרתי וקמתי על רגלי, הברשתי מעט את שמלתי ושמתי את ידי על פי. אני לא מאינה מאני התנגשתי בהארי סטיילס !!! שיט שיט שיט!! אני מסמיקה!
"הכל בסדר?" הוא שאל בקול מעט דואג.
"כן למה את שואל?" שאלתי.
"1. כי התנגשתי בך ונפלת. ו2. כי העניים של אדומות ונפוחות, בכית?" שאלתי,
"נו באמת ! עדיין!" יללתי וניגבתי את הדמעות, ראיתי איך הוא מסתכל עלי. "לא, לא, לא ! שלא תבין אותי לא נכון! זה לא בגלל שנפלתי ! זה.. ס-סתם איזה משהו…" 'כן, בטח ! סתם ! עמית נפרד ממני ! ממש משהו סתם!' חשבתי לעצמי בכעס בתוך הראש שלי.
לא יכולתי יותר, עמדתי ליפול…הרגשתי מסוחררת, כאילו כל העולם סוגר סביבי, רגלי קרסו, נפלתי על המדרכה, שמעתי צעקות..משהו..משהו קטוע כזה, כאילו מישהו מנסה להעיר אותי מהמוות, פתאום פתחתי את עיני, הכל חזר עלי, הראיה כבר לא הייתה מטושטשת, יכולתי לראות שאני שוכבת על המדרכה והארי נמצא עמלי וידיו תומכות בו, והוא מנסה להעיר אותי, וצורח לי "קומי ! תקומי כבר…." נזכרתי שהוא לא יודע את השם שלי, פתע הוא חייך את החיוך הממיס שלו כשראה שעיני נפתחות, הוא זז הצידה והתיישב לידי, קמתי משכיבה לישיבה, זהו זה, עמית שבר אותי !
החזקתי את ראש מנסה להיזכר מה קרה, נזכרתי שנפלתי, שהוא החשיך פתאום, שהכל התערבל ונעלם, לתוך… חור שחור, ואז הכל כאילו נגמר.. ואז.. זהו.. אני לא זוכרת יותר… ניסית להיזכר אבל קל מוכר הפריע לי "את בסדר?" נזכרתי שהארי עדין לידי מסתכל עלי במבט מודאג.
"כן," עניתי, "אני חושבת… אני ממש ממש מצטערת ! אני לא יודעת מה קרה ! ממש סליחה !"
"על מה מצטערת?" הוא צחקק, "את התעלפת ! את לא יכולה לשלוט בכזה דבר!"
"אני מצטערת עם הבהלתי אותך…." "שוב, את לא צריכה להצטער!"
חייכתי חיוך קלוש, "אמרו לך פעם שהעניים שלך יפות?" "תודה."
"את ניראת די לחוצה, קרה משהו?" הארי שאל כאילו זה לא מוזר לפגוש מפורסם ולדבר איתו סתם ככה, ואחר כך להתעלף ואז הוא אומר לך שיש לך עניים יפות, לא, זה ממש לא מוזר !
זה מוזר ביותר !!!!
"אממ, את רוצה לספר לי מה קרה?" "אמרתי לך, סתם משהו… "
"זה לא נראה כמו סתם משהו. דרך אגב, איך קוראים לך?" הוא שאל וחייך חיוך עם גומות,
"רייצ'ל." אמרתי, "וסתם… החבר שלי נפרד ממני באס-אמ-אס…. כשהינו אמורים לצאת לדייט.."
"אוקיי, זה ממש לא סתם!" נאנחתי, "הוא גם כתב לי שהוא בוגד בי…. אבל אין מה לעשות… אלו החיים."
"כמה זמן הייתם ביחד?" "7 וחצי שנים, כאילו… היו קטעים שנפרדנו והכל.. אבל התחלנו לצאת בכיתה ה'…" O_O הארי הסתכל עלי והסתכל על הרצפה, "אני באתי לפה כדי להגיד לחברה שלי שאני שונא אותה…." "לטיילור?!" "כן… היא סתם רוצה את הפרסום של הלהקה, היא עכשיו במועדון, בטח "בוגדת" בי עם איזה מישהו שיכור שם…" "למה? היא ניראת נחמדה…כאילו, כשאתה מסתכל עליה בתור מישהי שאתה לא מכיר, לא אישית." "כי ככה היא רוצה שיחשבו, אבל כשזה מגיע לפרסום? היא פשוט @$^#&!? !" "אהא…." O_O בהיתי בו, הוא היה כל כך חתיך, אבל לא ! אני צריכה להתעשת ! "אז… היית רוצה להיפגש מתי שהו?" "בטח, רק…שאני גרה בישראל, שפת האם שלי היא עברית, אני צריכה לחזור לשם עוד שבוע." "אה, טוב… אז למה אנחנו מחכים בדיוק?" הוא צחק וחייך חיוך עם גומות.
"מה זאת אומרת "למה אנחנו מחכים?" ?" הוא הסתכל על הרצפה כאילו הוא מתבייש במשהו, "תראה, השמש מתחילה לעלות… איך שהזמן עבר מהר?" גיחכתי.
הוא הסתכלי בתוך עניים, "מה?" שאלתי.
הוא ריסק את שפתיו על שפתי.


תגובות (1)

מהמםםםםםםםםם

15/04/2013 15:45
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך