~swag-its-cool~
לג׳נג׳ן D:
מקווה שתאהבי מהממת אחת!
אם יש שגיאות אז סורוש...(;
היוום ייישש בעערווץ היילדדיים אאתת הססרטט שלל וואן דיירשן!!
אם אני לא חוזרת תדעו שחטפתי התקף לב מיופיו של הארי XD
הבאה בתור: קתרין ❤
אני יעלה אחרי הסרט של הבנים ❤
כמובן שהקלטתי את הסרט שאני יוכל לראות אותו שוב ושוב...(;
Love you! xx
lian...;)

וואנשוט לג׳נה המהממת Harry & Jena ❤+ היום יש סרט על וואן דיירקשן ;)

~swag-its-cool~ 23/06/2013 952 צפיות 12 תגובות
לג׳נג׳ן D:
מקווה שתאהבי מהממת אחת!
אם יש שגיאות אז סורוש...(;
היוום ייישש בעערווץ היילדדיים אאתת הססרטט שלל וואן דיירשן!!
אם אני לא חוזרת תדעו שחטפתי התקף לב מיופיו של הארי XD
הבאה בתור: קתרין ❤
אני יעלה אחרי הסרט של הבנים ❤
כמובן שהקלטתי את הסרט שאני יוכל לראות אותו שוב ושוב...(;
Love you! xx
lian...;)

״ג׳ני אני חייבת לספר לך משהו…״ אמרה נטלי והתיישבה ליידי במיטה,״מה קרה?״ שאלתי אותה וחייכתי. ״אבא שלי התיישב ליידי במיטה ושאל אותי אם אני מכירה בנות שהיו רוצות להשתתף בקליפ של וואן דיירקשן…״ היא אמרה וחייכה חיוך עמוק, שכחתי לציין שאביה של נטלי הוא חלק מההנהלה של וואן דיירקשן ואם אני סוג של דיירקשנית אז למה לסרב?, ״אני מכירה…״ אמרתי וחייכתי אליה בניסיון לרמוז לה שאני יכולה להשתתף. ״ככה אני מכירה אותך…״ היא אמרה וחבקה אותי, ״נטלי בלי חיבוקים…״ היא יודעת שאני שונאת שמחבקים אותי. ״אוי סליחה… טוב תקשיבי אבא שלי הסביר לי שהרעיון הוא שהבנים הולכים בים ואז הבנות מצטרפות ומצטלמים איתם ועושים איתם קומזיץ…״ היא אמרה והסתכלה עליי מחכה להסכמתי, ״אמרתי שאני מסכימה לא?!״ שאלתי אותה וצחקקתי. ״היום בשש… אני מלבישה אותך, רק היום אל תהיה סוואגית אוקיי?״ היא שאלה והסתכלה על בגדיי ״אין מצב…״ סיננתי ושילבתי את ידיי, אני סוג של סוואגית ולא בשביל ׳להקת בנים׳ אני הולכת לשנות את זה. ״רק היום ג׳נה…״ היא אמרה והתחננה אליי, ״טוב נו חופרת… אבל רק היום!״ אמרתי לה והסתכלתי על בגדיי. ״היום בשש…לאב יו!״ היא אמרה ויצאה מחדרי, אני לא יכולה לתאר איך העולם שלי יראה בלי הבגדים, הכובעי obey, LA והאיפור שמוסיף יופי לעין. נשכבתי על המיטה ואחרי מחשבות פשוט נרדמתי, לא נלחמתי עם עיניי והם נסגרו.
*****
״הערתי אותך?״ שאלה נטלי וצחקקה, ״לא זה בסדר…גם ככה הייתי צריכה לקום…מה השעה?!״ שאלתי לפתע והסתכלתי על הצג שבאייפון, ״כבר חמש! אני באה אלייך עכשיו ביי…״ היא אמרה ונתקה, וכעבור חמש דקות דפיקה על דלת חדרי נשמעה. ״תני לי לנחש? הארי בא לעשות לי ביקור פתע?״ שאלתי וצחקקתי ומהצד השני שמעתי צחקוקים.
״אווי תפתחי כבר…״ אמרה נטלי מאחורי הדלת ואני סובבתי את המפתח ופתחתי את הדלת. ״אוקיי אין זמן קדימה תביאי לי את כל האיפור שיש לך ואני יבחר משהו מתאים״ היא אמרה במהירות והתיישבה על המיטה. ״אוקיי אווקיי לחץ…״ אמרתי אחרי כמה שניות שהיא הסתכלה עליי במבט רצחני. ״קחי״ אמרתי והושטתי לה קופסא בינונית שבתוכה יש כמעט את כל מה שצריך. ״מה זה האודם הזה?״ היא שאלה וצחקה, ״שקט זה יפה…״ אמרתי לה וחטפתי מידה את האודם לפני שהיא תזרוק אותו לפח. ״נגיד…״ היא סיננה והמשיכה לחפש בקופסא, ״אוו הנה…״ היא הוסיפה והוציאה כמה סוגי אודמים שקופים ואליינר. ״את בטוחה שזה יפה?״ שאלתי אותה והיא הנהנה והייתה בהלם, ״תראי…״ היא אמרה ואחזה בידה מראה קטנה. וואו…אני חייבת לציין שזה היה נחמד, היא מאפרת יפה. ״ועכשיו לבגדים…״ היא אמרה והלכה לארון, ״היי חכי…את בטוח רוצה לראות את הבגדים שיש שם?״ שאלתי אותה והיא חשבה שניה ואמרה ״מה כבר יכול להיות?״ היא פתחה את הארון והייתה בשוק, ״מה זה?!״ היא הוסיפה ותפסה ביידיה חולצת סופרמן כחולה ועוד כמה אקססטוריז של סוואגים. ״אמרתי לך…״ אמרתי וצחקתי, היא אף פעם לא מקשיבה לי ותמיד אני צוחקת עליה בסוף. ״אבל… יש פה שורט יפה״ היא אמרה ותפסה בידה שורט תכלת, ״והחולצה הזאת?״ שאלתי אותה והוצאתי מהארון חולצת סריג לבנה נופלת. ״מושלם…יאלה להתלבש״ אמרה אחרי כמה שניות של מחשבה וחייכה, הלכתי לשירותים שבחדר הסמוך כדי להתלבש. וכשיצאתי ראיתי שנטלי הייתה בהלם, כאילו זה פעם ראשונה שהיא רואה אותי בלבוש הזה. ״את מהממת!! רק מחליק…״ היא אמרה והורידה את הקוקו שנח על שיערי המתולתל. כעבור חצי שעה של הכנות הייתי מוכנה ונעמדתי מול המראה, לפני נגלתה אישה חדשה… היא הייתה בעלת שיער בינוני חלק,עיניים ירוקות בוהקות, חולצת סריג לבנה נופלת שחושפת את כתף ימין , לרגליי שמתי נעלי עקב לבנות ושורט תכלת. הייתי שונה פתאום, ״וואלקם טו עולם האישה בייב״ אמרה נטלי וחיבקה אותי מאחורה, די אהבתי את איך שאני נראת וחייכתי. ״וואו…״ אמרתי ובחנתי את עצמי במראה, ״טוב יאלה בואי יש לנו נסיעה של חצי שעה…״ אמרה נטלי וסדרה את חולצתה, היא הייתה בעלת שיער בלונדיני מתולתל והיא לבשה חולצה לבנה שחושפת את בגד הים הורדרד שלבשה, לרגלייה היא נעלה נעליי עקב שחורות ושורט שחור. ״אני מתרגשת!״ אמרה נטלי ושמה על עינייה את משקפי השמש, ״לא רק את…״ אמרתי לה וקרצתי. ״מתי מגיעים?״ שאלתי אותה והיא הסתכלה על הכביש ואמרה ״עוד עשר דקות…״ והמשיכה לנסוע. כעבור עשר דקות ראינו את אורכו של הים הכחלחל ויצאנו מהאוטו, ״יש לנו עוד חצי שעה…עכשיו רק חמש וחצי״ אמרה נטלי ונשכבה על החוף ״מזל שהשמש עוד לא שקעה…״ אמרתי וצחקתי, ״עוד שעה היא תתחיל…״ היא אמרה ושמה על עינייה את משקפי השמש. הסתכלתי על הגלים הרגועים שזזים בשלווה על החוף ומרחוק ראיתי חמישה בנים הולכים, נתתי מכה בבטנה של נטלי והיא כמה מהר והסתכלה עליהם ״וואן דיירקשן!״ לחשתי לה בהתרגשות וחייכתי. ככל שהם התקרבו ליבי פעם מהר יותר, ״היי בנות… אתן צריכות להשתתף בקליפ נכון?!״ שאל זאיין ואנחנו הנהנו. ״אתן לא אמורות להיות חמש?״ שאל נייל והסתכל על נטלי, ״כן…האחרות קצת מאחרות, הרי שווה לדפוק הופעה בשבילכם לא ככה?״ שאלה נטלי והסתכלה על זאיין. ״נטלי…״ סיננתי והיא צחקה, ״זה בסדר…אז שמות יש לכם?״ שאל לואי והתיישב לידינו ״אני ג׳נה וזאת נטלי…״ אמרתי לו והעפתי מבט להארי שעמד שם בשקט ושילב את ידיו. ״היי בנים סליחה על האיחור…״ אמרו שלוש הבנות והתיישבו לידנו, צוות הצלמים הגיעו והתחלנו לצלם. הכל היה נחמד עד שהגיע הסולו של הארי… הוא היה צריך לשיר ולהתקרב אליי. ״אני לא עושה את זה!״ צעקתי ורצתי משם, רציתי להיות לבד…רק אני והגלים. ״אני יעשה את זה…״ צעקה אחת הבנות וחייכה, לא ישבתי לזה חשיבות והמשכתי לרוץ ״ג׳נה חכי!״ צעקה נטלי והארי רץ אחריה. התיישבתי על החולות מאחורי הסלע הענק ובכיתי.

~נקודת מבט הארי~
הגענו לחוף, החוף האהוב עליי… הלכנו בו ומהאופק ראיתי בנות ושאני רואה בנות החיישנים שלי מתחילים לפעול. הייתה שם אחת בלונדינית ואחת עם שיער חום, אצלנו בלונדון קל למצוא בלונדיניות יפות… אבל בנות עם שיער חום? זה הטעם שלי… היא הייתה בעלת שיער חלק שהוא לא קצר ולא ארוך ועיניים ירוקות בוהקות. הבנתי שקוראים לה ג׳נה והיא מפה, מלונדון. התחלנו לשיר והכל הלך חלק עד הקטע שלי, שהייתי צריך לשיר לה. היא התחילה לרוץ ולא יכולתי להשאיר אותה ככה, הייתי חייב לראות מה איתה… התחלתי לרוץ אחריה בלי לחשוב ״נטלי, זה בסדר אני יראה מה איתה…״ אמרתי לה והיא הנהנה והלכה לכיוון הבנים. הלכתי לאט וקלטתי שהיא מסתתרת מאחורי סלע, הבחנתי שבחוף יש פרח קטן אדום ולקחתי אותו. ״היי…״ אמרתי לה בקול שקט והתיישבתי לידה, ניגבתי את דמעותיה ונישקתי למצחה. ״הארי אני…״ היא באה להגיד אבל אני קטעתי אותה, ״זה בסדר… אם את לא רוצה זאת זכותך״ אמרתי לה והעברתי חלקת שיער אל מאחורי אוזניה ״אבל…אני לא רוצה שכל העולם יראה אותי…אתה מבין?״ היא אמרה ונשענה על הסלע, ״את יודעת כמה פעמים אני פישלתי מול העולם? וכמה צפיות ולייקים היו לזה? שלא נדבר על התגובות… זה רק נתן לי להשתפר וללמוד מטעויות״ אמרתי לה ואחרי כמה שניות היא נעמדה על רגליה ומשכה אותי איתה, תפסתי את ידה והלכנו לכיוון כולם שחיכו לנו ליד החוף. נטלי וזאיין היו קרובים מתמיד…מההתחלה ידעתי שהוא אוהב אותה! אני קורא את זאיין כמו ספר פתוח. נעמדתי מולה וביצעתי את הסולו והקטע הלך חלק, המצלמה נכבתה והתרחקתי ממנה כמה שיותר… כדי לא לפדח אותה יותר. סיימנו לעשות את הקליפ ונשארנו קצת על החוף, ״הארי אתה יכול לשים את המרשמלו בשיפוד?״ שאלה ג׳נה והסתכלה בעיניי, מיד לקחתי מידיה והכנסתי את המרשמלו בלי בעיות. ״תודה…״ היא אמרה בנימוס והלכה לכיוון חברתה נטלי, ״חכי…״ אמרתי לה ותפסתי בידיה. ״אה?״ היא שאלה ונעמדה מולי, ״בואי…שמרתי לך מקום ליידי״ אמרתי לה בחיוך והיא הנהנה והתיישבה לידי ״הארי בוא רגע…״ אמר לואי והתרחק קצת ״מה קרה?״ שאלתי אותו והוא חייך אליי חיוך אדיוטי ושם את ידיו על פניי ״אני אוהב אותה!״ הוא ציטט אותי וצחק ״אווי לואי…״ אמרתי לו והלכתי משם, ״מה יש לך? צחקתי איתך…״ הוא אמר וצחק. ״תתבגר…״ סיננתי והתיישבתי לידה על הסלעים, ״היה כיף…״ היא אמרה וחייכה ״שמח שנהנת״ אמרתי לה בחיוך ופרשתי את ידי לחיבוק, הוא חיבקה אותי חזק וצחקה. ״תודה לך…״ היא אמרה כשהתנתקה ממני והסתכלה עמוק אל תוך עיניי, ״זה בזכותך״ החזרתי וחייכתי חיוך שחושף גומה. בוא נראה אותה לא נמסה מהגומה, ״וואו…יש לך גו..מה?!״ היא שאלה ובחנה אותה. ״כן…״ אמרתי לה והמשכתי לחייך, ״תגעי אם באלך…״ אמרתי לה ואיך שהיא שמה את היד עשיתי כאילו אני נושך אותה והיא הזיזה את ידה במהירות מבהלה ״הארי!״ היא צעקה ונתנה לי מכה קטנה בכתפי. צחקקתי ולא שמתי לב שכולם ראו את הסטצנה שהייתה עכשיו, ג׳נה השפילה את מבטה אל הרצפה מבושה ואני חיבקתי אותה ולחשתי לה ״אל תתיחסי…״ היא הנהנה וחייכה אליי, צוות ההנהלה אמרו לנו שמחר יש לנו הופעה ואנחנו צריכים לקום מוקדם. נכנסנו לאוטו הכתמתם והגדול לא לפני שביקשתי את המספר שלה… נסענו וכל אחד נכנס לחדר המלון שלו. נשכבתי על המיטה ונרדמתי… אם יצא משהו מהקשר? אני חושב שכן…הרי אני גדול ממנה בשנה… אני תשע עשרה והיא שמונה עשרה.
*****

~כעבור שנה~
(נקודת מבט ג׳נה)
״הארי בוא הנה!״ צעקתי מחדרי ובכמה שניות הוא עלה למעלה, ״מה קרה בייב?״ הוא שאל והתיישב ליידי במיטה. ״אני לא מצליחה לישון…״ אמרתי לו והסתכלתי בעיניו, ״תשכבי״ הוא אמר וחייך אליי. הוא נשכב לידי והוא התחיל ללטף אותי בידי ושר לי את השיר ״more than this״ עצמתי את עיניי שומעת את קולו הצרוד של הארי וחייכתי חיוך קטן . כשהוא סיים לשיר הרגשתי את את שפתיו של הארי נוגעות בשלי וליטוף קטנטן על מצחי ״לילה טוב״ שמעתי אותו ממלמל ונרדמנו מחובקים…


תגובות (12)

באיזה שעה זה???

23/06/2013 05:19

שניה אני יבדוק…(;
בארבע בערוץ הילדים!!
כתוב:״וואן דיירקשן-הדרך לפסגה״
Love you! xx
lian…;)

23/06/2013 05:21

חחח משוגעת קטנה ! ;)
וואוו וואנשוט מהמממם ! באמת ❤
אם ככה אני יצליח להיות חברה של זאיין, מחר אני טסה להשתתף בקליפ שלהם *~* חח
מחכה לוונשוט הבא שלך ! (אני אחרונה ! ;))

23/06/2013 05:27

חחחח חיימוש שלי את…(;
כן…את אחרונה עורב עם גזים שלי XD
תראי אתהסרט היום! שהיה לנו על מה לדבר חיחיחי…(;
Love you! xx
lian…;)

23/06/2013 05:30

הסרט ב-4?

23/06/2013 05:32

כן…(;
סרט של שעה D:
Love you! xx
lian…;)

23/06/2013 05:35

מממ אינלי קול כזה ! ירעה :'( אני לא צווחת כמו עורב..
אמרת שיש לי קול של ילדה קטנה… -,-׳
ואני לא יכולה… יש לבת דודה שלי ברית… חיחי קטנטונה חמודה כזאת D:
אני אראה בהזדמנות… ❤

23/06/2013 05:39

אהה…(;
יש גם מחר D:
זרקי עליה סוכריות כמו בבר מצווה (;
אה עוד אחת ילדה מהרבעיה?! פשש יפה (;
Love you! x
lian…;)
בלי עין הרע חחח (לא מפחדת מזה או משהו אבל שלא תחשבי דברים 0_0)

23/06/2013 05:43

כלל יורו עכשיו נגמר ואני בשוקקקקקק
אחד מהאנשים שם אמר שוואי מיקס יו ביוטיפול גורם למעריצו לשאול
״הארי יתחתן איתי ?״
ואני כזה אעאעא יקורא מחשבותתתתתתתתתתת
חחח לול

23/06/2013 08:04

זה בדיוק מה שאמרתי לללוורייןן חחח יאוו כמה צחקתי!!
ראית בסוף שלואי קרא משפטים מוואט מייקס יו ביוטיפול?! חחחחחחחח!!!
לואי או משהו מהשופטים כזה ״היום ילדה שקונה אלבום שלהם חושבת לעצמה ׳האם הארי יתחתן איתי׳ חחחחחכמה צחקתי מילה!!
איזה קנאי לואיס (;
ומה יש עוד וואן דיירקשן בקליפורניה 0_•
חחחח סרט נדיר!! אבל הסרט שיצא באוגוסט יהיה הכי יפה D:
כי בסרט שבאוגוסט גם הבנים מדברים ראיתי את הטריילר
Love you! xx
lian…;)
אהה הרג אותי גם הקטע שהארי אומר שהוא לא יצא עם משהי שיותר גדולה מאמא שלו חחחחח!!

23/06/2013 08:31

אהבתי תמשיכי

23/06/2013 11:54

וווואיי פשוט מווווששששללללםםםםםםםםםם

03/07/2013 15:48
15 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך