סתם, היה לי ממש משעמם וגםאני ממש עצובה מהמוות של סבא של ליאם ואני בוכה!!

וואנשוט לין & הארי (כי אני מתה עליך)

05/10/2013 822 צפיות 7 תגובות
סתם, היה לי ממש משעמם וגםאני ממש עצובה מהמוות של סבא של ליאם ואני בוכה!!

"לא, זה לא קרה לה!" בכיתי בקול.
אני לא יכול לאבד אותה עכשיו….
היא התקווה היחידה שנשארה לי בחיים, אם לא היא ההיתי מזמן בקבר.
לפני יומיים לין ניגשה אליי ואמרה לי שהיא לא מרגישה טוב. הבאתי לה תרופה נגן כאבי ראש ובטן ואמרתי לה שתלך לנוח.
היא הלכה לישון מוקדם והתעוררה ממש מאוחר בצהריים, זה לא מצאחן בעיניי ולקחתי אותה לרופא.
הרופא אמר שחייב לנסוע לבית החולים כי כנראה יש ללין משהו לא טוב בבטן.
נסענו איתה ובדרך היא התחילה לבכות ולהתקפל מכאבים.
כשהגענו לבית החולים אמרו שכנראה היא שתתה תרופה שפג תוקפה ובגלל זה חייב לעשות לה ניקוי קיבה במהירות האפשרית אבל המנתח חולה היום והוא לא בא לעבודה.
ניגשתי להנהלה והתחננתי שיביאו לה מנתח אחר וההנהלה השיבה לבקשתי בחיוב.
אחרישעתיים של ניתוח הוציאו את לין מהחדר ניתוח והשכיבו אותה במחלקת טיפול נמרץ.
מאז עברו יומיים והרופאים היום אמרו לי שמצה מתדרדר.
אני יושב עכשיו ליד מיטטה של לין והיא לוחשת לי:
"הארי בבקשה, אם יקרה לי משהו אני רוצה שתמצא מישהי שתשמח אותך, שאתה תיהיה מאושר, זה הדבר שהכי חשוב לי!" והיא עצמה את עיניה.
"לין, אבל אני אוהב רק אותך!" צעקתי לה והחזקתי את ידה בחוזקה.
"אני גם אוהבת אותך, אבל אני מרגישה שאני כבר לא יכולה יותר, אני חלשה מידי!" היא ענתה לי.
"אבל, אני צריך אותךלידי בזכותך אני חי, אני זוכר טוב מאוד את היום שבו רציתי להתאבד אבל את עברת באותו איזור ועצרת אותי!" צעקתי שוב.
"הארי, אני רוצה שתיהיה מאושר ואני רוצה גם שאם אני אמות אתה תמצא את האחת שלך שתגרום לך ליהיות מאושר שתגרום לך להזכר בי ושאתה תאהב אותה כמו שאתה אוהב אותי" היא אמרה שוב ואז עיניה נעצמו והפעם לתמיד.
עברו מאז שנתיים.
הכרתי מישהי חדשה, החיים שלי השתנו מאז אבל אני זוכר את לין. אני עדין אוהב אותה ואני שמח שבקשתה האחרונה של לן התגשמה ואני מאושר רק מהמחשבה שזה מה שהיה גורם ללין ליהיות מאושרת.


תגובות (7)

איזה יפה זה!
ומי זאת לין??

05/10/2013 10:57

מושמושמושמושמושלםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם!! ♥

05/10/2013 11:07

זאת אחת הכותבות פה באתר…..
ותודה(;

05/10/2013 11:07

הכותבת אני מתה על 1D??

05/10/2013 11:08

מרכלים עלי??חחחח
זה בישבילי? אם כן תודה אני מתה עליך ואם לא אני עדיין מתה עליך יצא מושלם הסוף הוא עצוב ושמח ביחד וממש אהבתי את זה מדרגת חמש!
נ.ב—גם אני עצובה בגלל המוות של סבא של ליאם:(
♥♥♥לין

05/10/2013 11:34

זה ממש עצוב ומרגש
נ.ב גם אני עצובה מהמוות של סבא של ליאם

05/10/2013 13:12

מהמם!!!!

06/10/2013 12:55
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך