ללירון - איך יצא לי?
מקווה שיצא כמו שרצית, הוואנשוט הבא זה לזוהר ואחרי זה לדיירקשנית רשומה... הקיצ, הרבה עבודה :-)
תגובות יתקבלו בברכה ^_^

וואנשוט לירון ונייל… מוקדש ללירון

14/05/2013 749 צפיות 10 תגובות
ללירון - איך יצא לי?
מקווה שיצא כמו שרצית, הוואנשוט הבא זה לזוהר ואחרי זה לדיירקשנית רשומה... הקיצ, הרבה עבודה :-)
תגובות יתקבלו בברכה ^_^

המסך נהיה בהיר.
"למה לעזעאזל הסכמתי לבוא איתך לסרט הזה?" לחשתי לנייל באוזן ונשכתי אותה.
"אווץ'! למה זה היה?!" הוא שאל וצחקקתי צחוק עצור, הוא כלכך מושלם…!
"אני לא מאמינה שנגררתי איתך לסרט של בנים!" אמרתי ושני בנים לחשו לי "ששששש" מאחורה, חייכתי וסובבתי את ראשי למסך הגדול.
"אם את רוצה, בואי נצא.." אמר לי ולפני שהספיק להשחיל עוד משו משכתי אותו החוצה מאולם הקולנוע.‬
"או, סופסוף מישו מקשיב לי.." אמרתי וצחקקתי אליו, הוא חייך, והחיוך שלו, העיניים הכחולות והעמוקות שלו, והפנים היפות שלו, הם אלה שגרמו לי לחייך אליו בחזרה… עד שארבע דלתות של האולמות הסמוכים לזה שממנו יצאנו נפתחו, וראינו את הארי וליהיא, לואי ומאי, זאין ונועה וליאם ומאיה יוצאים מארבע הדלתות, כל זוג מדלת אחרת.
כולם התיישבו לידינו ואף אחד לא דיבר, חוץ מזאין ונועה שלא הפסיקו להתנשק מהרגע שיצאו מהאולם, אפילו לא לנשום, כך שגם אם זו תהיה הנשיקה האחרונה בחייו של זאין, לפחות הוא ימות באושר… וגם נועה, כפרה עליה :-)
"תיזהר לא לבלוע אותה!" הארי אמר לא וכולם חנקו צחוק גדול.
"אמממ… אני אחשוב על זה." הוא התנתק לשנייה כדי להעיר את ההערה ה"מחוכמת" הזו וחזר לאכול את הפנים של נועה… כנראה אלה ההשפעות של סרט שנועה בחרה על המוח של זאין.. אחח בנים בנים…
"נו אז מה עושים עכשיו?" לואי שאל וחיבק את מאי, היא נישקה אותו וליאם העיף להם מבט משועמם.
"שלא תתחילו אפילו!" הוא אמר ואף אחד לא התאפק, כולם התחילו לצחוק ויצאנו מהקולנוע, הנהג הסיע אותנו לווילה וישר נכנסתי לחדר…

"לירונוש מה קורה?" הוא שאל אותי והתיישב לידי על המיטה, בעוד אני צונחת עליה ומחייכת לעצמי.
"הכול טוב… אבל משעמם לי" אמרתי והאור בעיניו נדלק.
"נייל, מה אתה…?" רציתי לומר, אבל הוא פתח את הארון, הושיט לי את בגד הים שלי, לקח את המכנס בגד ים שלו ויצא מהחדר. הדלת נפתחה שנייה אחרי זה.
"תתלבשי ותהיי מוכנה עוד 5 דקות בכניסה. אוהב" הוא אמר, שלח לי נשיקה באוויר וסגר את הדלת אחרי שיצא.
"טוב… משתגיד" אמרתי והתלבשתי בביקיני הורוד סגול שלי…

*נייל*
יצאתי מהחדר, אני יודע שלירון אוהבת וצריכה את הפרטיות שלה, ואני גם לא מהבנים האלה שמציצים לבנות לחדר בזמן שהן מתלבשות בשביל הכיף של הגברים… יש לי דרכים אחרות לעשות כיף.. ירדתי למטה כדי לשאול את ליאם אם אני יכול להתלבש בחדר שלו, החדר שלי תפוס, אבל כשירדתי ראיתי את כולם שרים קריוקי עם הרדיו את השיר שלו "קומאון קומאון" ורוקדים מוזר… ולואי אפילו עשה משו שדומה טיפה לריקוד אירי!
הצטרפתי אליו בריקוד האירי הידוע שלי, הארי וליאם התחילו לצחוק ולואי השתלב והתחיל לעשות כמוני… עשינו הרבה דברים משוגעים ביחד אבל אף פעם לא חשבתי ללמד את הבנים לרקוד כמוני, זה דווקא יכול להיות רעיון די מגניב!
אחרי חמש דקות בערך, השיר כבר התחלף וכך גם הכוחות שלי, יצאתי מהריקוד ולואי והארי שהצטרף אלינו באמצע המשיכו לרקוד, הם נהיו דווקא די טובים בזה, שאלתי את ליאם אם אני יכול להתלבש בחדר שלו כי שלי תפוס, הוא אמר שכן, ניסה לתחקר אותי טיפה אבל לא אמרתי כלום חוץ מזה שאני ולירון יוצאים לאנשהו… הוא חייך ואמר לי "תעלה להרשים אותה גבר" הלכתי למדרגות אבל בדיוק כשבאתי לעלות כמעט התנגשתי בפנים שלה, היא עמדה על המדרגה הראשונה וחייכה אליי, היא נראתה כלכך לוהטת וכל הבנים לטשו בה מבט…
"היא רק שלי! חוצפנים…" צעקתי עליהם בתוקפנות וכולם התחילו לצחוק, היא התקרבה אליי ולחשה לי באוזן "תעלה להתלבש כבר, מיסטר הורן", נשכה שוב את האוזן שלי והצטרפה לבנים ולריקודים המוזרים שלהם….

עליתי להתלבש, לבשתי את המכנס בגד ים וירדתי למטה, לירון כבר הכינה את התיק שלנו ויצאנו למונית שחיכתה בחוץ…
"טוב עכשיו אתה יכול להגיד לי לאן אנחנו נוסעים בדיוק?" היא אמרה בזמן שהנהג התחיל לנסוע, חייכתי חיוך שטני על הפנים ונישקתי אותה על השפתיים נשיקה קצרה, היא חייכה ולא שאלה שוב עד שהגענו.
חוף הים.

*לירון (שוב)*
הגענו לחוף הים חיוך ישר עלה על הפנים שלי, אני מתה על החוף… ישר יצאתי מהמונית נייל שילם לנהג וירדנו, רצתי על החול החם, הוא הניח את התיק שלנו מתחת לאיזשהי מחצלת ורצנו למים יד ביד, התחלנו לשחות עד יחסית עמוק ושנינו עצרנו.
"אני אוהב אותך." הוא אמר לי וחייך חיוך רחב.
"גם אני אוהבת אותך." אמרתי לו, התנשקנו והמשכנו לשחות עד האופק…


תגובות (10)

ואוו איזה יפה אהבתי מאוד
אוהבת שרית
וחג שמח

14/05/2013 04:45

מה קוראים לך מאי?!?!
חחח איזה קורע.. פוקס XD
תודה חחחחחח חג שמח לכולם והוואנשוט הבא הוא של זוהר…
לאביו אול

14/05/2013 04:50

וואו מדהים ממש תודה:P

14/05/2013 04:52

בבקשה לירון ומאיה אז את עם ליאם….
תאמת שהשמות הם בכוונה, ליהיא זה לא, מאי זו חברה שלי שבמציאות קוראים לה מאיה והיא מתה ללואי על התחת, זאין זו חברה אחרת שלי שמתה לזאין על התחת, נייל זה לירון כי הא ביקשה ממני את הוואנשוט ומאיה זו גם עוד חברה שלי והיא עושה את עצמה דיירקשנית אבל בכל זאת חשבתי להוסיף אותה… תינוקית שכמוה :-)
חחחחח לירון שמחה שאהבת ^_^

14/05/2013 04:55

זה ממש יפההה!!!
אבל יש דבר אחד שמציק לי… הסוף מרגיש לא סגור כזהה… תעשי חלק שני!!!
וגם עוד הערה טיפשית ומפגרת… איך לעזאזל הם יכולים לשחות עד האופק?!

14/05/2013 05:05

סקרילקס, כל הרעיון הוא שזה לא סגור!
וגם…. ההערה שלך טיפשית אפילו יותר ממה שדמיינתי אותה! זה ביטוי!
באמת! עד כמה מפגר בנאדם יכול להיות?!
היומניסטית ^_^

14/05/2013 06:06

אומיגד מזה הדבר הזה?!?!?!? מושלםםםםםם

14/05/2013 10:16

וואו זה מושלם !!

14/05/2013 10:26

גאד מושלם!!

15/05/2013 01:43

חחח תודה לכולם :-)

15/05/2013 05:28
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך