moran-direction
אלמוג היא חברה טובה שלי אבל היא לא כותבת באתר, היא רוצה להשתתף בסיפורי מפורסמים ואני לפעמים מציעה את הדמות שלה אז היא תשמח אם בנות שרוצות שהיא תשתתף בסיפורי מפורסמים שלהם.. אם יש בנות שרוצות אני אתן פרטים :)
תגיבו מה דעתכן...... אני ישבתי על זה שעה!! גם ביקורת בונה מתקבלת

וואנשוט לBFF שלי אלמוג, היא לא כותבת באתר

moran-direction 18/08/2013 1156 צפיות 5 תגובות
אלמוג היא חברה טובה שלי אבל היא לא כותבת באתר, היא רוצה להשתתף בסיפורי מפורסמים ואני לפעמים מציעה את הדמות שלה אז היא תשמח אם בנות שרוצות שהיא תשתתף בסיפורי מפורסמים שלהם.. אם יש בנות שרוצות אני אתן פרטים :)
תגיבו מה דעתכן...... אני ישבתי על זה שעה!! גם ביקורת בונה מתקבלת

וואנשוט הארי סטיילס ואלמוג ה BFF שלי
[היא לא כותבת באתר…]

היום אני הולך להתארח בתכנית הרדיו לנוער על מפורסמים ואני מאוהבת עד כלות נשמתי בשדרנית אלמוג ג'יימס, כשאני מסתכל בתמונה שלה, העיניים הירוקות והגדולות שלה גורמות לליבי לקפוץ מעלה ומטה, החיוך הגדול שלה גורם לי לפנטז על נשיקה איתה ופשוט לחייך! אני מאוהב! והיום אני בא לתוכנית שלה, ואני חושב ללכת צעד קדימה ולהציע לה אותי ואני מקווה שהיא מרגישה משהו כלפיי…

"תודה ששבתם אלינו לתוכנית הרדיו שלי כאן אלמוג ג'יימס ואנחנו מארחים כאן בשידור חי את הנער שכבש אתת הלב של מליוני בנות בעולם, בואו נגיד שלום לזמר מלהקת וואן דיירקשן, שלום להארי סטיילס, בוא תספר לנו הארי, קודם כל מה שלומך?"
"אני מרגיש נפלא ושמח להתארח אצלך" אמרתי בהתרגשות.
"אני שמחה שאתה שמח, ועכשיו כאן בצוות הרדיו ובכל העולם רוצים לשמוע פרטים על הסרט שיוצא בקרוב, ספר לנו עליו בקצרה.." אמרה אלמוג,"טוב אז הסרט שיוצא בעוד כמה שבועות יהיה סרט דוקומנטרי שיראה את החיים שלנו בתור להקה אם זה בהופעות ואם זה בחיים האישיים, וכמובן שיהיו רגעים של בכי והתרגשות ורגעים שמחים ואני בטוח שאנשים יתאהבו בסרט הזה.. וזה מה שאני יכול לגלות על הסרט ואתם פשוט תצטרכו להמתין עד היציאה בסוף חודש אוגוסט" סיפרתי..

אני ממש מהופנט ממנה, איך שהיא מקשיבה לכל מילה שיוצאת מהפה שלי ומחייכת, מסמנת לי להירגע ולא להילחץ ושהכל בסדר, זה פשוט מדהים מה שאהבה יכולה לעשות לבן אדם!

"בואו נגיד תודה רבה להארי סטיילס ונאחל הצלחה בסרט ובהמשך התהילה, וגם אנחנו נפרדים כי הנה נגמרה לה עוד תכנית, אנחנו ניפגש כאן מחר באותו מקום ובאותה השעה, מיד אחרינו מבזק חדשות ושיהיה יום נעים ולהתראות"

"היית נפלא" היא אמרה וקמה מן הכיסא כדי ללחוץ את ידי,
"שמחתי להיות פה, ורציתי לשאול אותך שאלה קטנה" אמרתי,
תרגיש חופשי לשאול" היא אמרה בנינוחות…

"אני קצת מתבייש אבל מאז שהתפרסמת לפני שנה, התאהבתי בך, הקול המדהים שלך בשידור, והיופי המסחרר שלך פשוט הורגים אותי, את מהממת ואני מאוהב בך, אני יודע שאת גדולה ממני בשנה אבל הגיל לא לא מונע ממני לאהוב אותך, את רוצה לצאת איתי?"

"ואו הארי איזה אומץ יש לך" היא אמרה וחייכה את החיוך שלה,
"אני אשמח להיפגש איתך ונראה לאן זה יתפתח" היא אמרה", היא כתבה לי את המספר שלה ונתתי לה את שלי וקבענו דייט…

כעבור6 שנים

" אבא ככה הכרת את אמא?" שאלה ניקי הבת שלי ושל אלמוג,
"כן מותק" אמרתי לניקי הבת המדהימה שלי, היא קיבלה שיער מתולתל כמו שלי ובצבע בהיר כמו של אלמוג, היא מלכת יופי!, תראי את דניאל הוא נרדם, ניקי ודניאל, אתם הילדים הכי מדהימים שיכולתי לבקש", לחשתי לניקי באוזן וחיבקתי אותה, היא מדהימה, היא רק בת 5 וכבר שרה ורוקדת, היא חולמת להיות כמוני, היא רוצה להיות זמרת, ודניאל הקטן, רק בן שלוש וכבר כל היום צוחק ומשתולל כמו אלמוג האמא המהממת שלו, כמה שהם דומים זה פשוט מדהים! לא יכולתי לבקש חיים יותר טובים, להתאהב במישהי ולהקים איתה משפחה מדהימה. ועכשיו, עוד מעט היא תחזור מעוד שידור בתחנת הרדיו, ואני והיא נספר לניקי ודניאל שבקרוב יהיו להם שתי אחיות קטנות, אלמוג בהריון עם תאומות, וזה הזמן לספר להם.. הם כל כך ישמחו, ואני רק יהיה גאה בעצמי! ויחשוב מה היה קורה אם לא היה לי האומץ באותו היום, שהתארחתי בתוכנית של אלמוג להזמין אותה לדייט..


תגובות (5)

ממש אהבתי !!

18/08/2013 07:40

מורנוש זה מושלם!!!!
אפשר וואן שוט עם לואי?
אם כן הנה תיאור
שם : שירה
גיל : כמו כולם
מראה : דומה לג'ייד מליטל מיקס שיער מתולתל בצבע חום עם גוונים של כחול וקצוות סגולות עיניים כחולות ירוקות אפורות גומה בצד שמאל 3 עגילים באוזן ימין ו2 בשמאל יש לה קעקוע בכתף שכתוב עליו נולדה בטעות ואף אחד לא יודע עליו
אופי: מצחיקה שובבה חולה על ילדים עקשנית וביישנית מאד
לא מאמינה לאהבה ממבט ראשון ולא ניתנת להשגה בקלות
וגם אוהבת לשיר (בלי שאף אחד שומע אותה) וגם אוהבת לשמוע שירים תוך כדי שהיא מטיילת
עבר קשה: ההורים שלה מתו בתאונת דרכים כשהיתה בת 10 ויש לה עוד 6 אחים יש לה הרבה כסף מהצוואה והיא חותכת את עצמה המון פעמים בלי שאף אחד יודע מזה וגם היא עשתה קעקוע בגיל 15 היא גם גרה אצל דודה שלה תקופה קצרה כי היא הריצה וקיללה אותה ואת האחים שלה
וסגנון לבוש: לא הולכת עם גופיות בגלל הקעקוע והיא לא אוהבת עקבים
ואפשר שלואי וזאין ירבו מי יהיה החבר שלי?

18/08/2013 07:44

מהמם!!!!

18/08/2013 07:56

כן שירוש האמת תיכננתי להתחיל וואנשוטים לבנות באתר וחשבתי על כמה רעיונות אז אולי את מה שביקשת ואולי לא אבל זה ייקח לי כמה ימים…

18/08/2013 07:57

וואו זה מושלם,אהבתי את הרעיון וגם את ההתקדמות של הוואן שוט,בדרך וואן שוטים מתקדמים ממה מהר ואני לא מבינה את זה,אבל זה פשוט מושלם כי הכל כמו שצריך ואני ממש אהבתי :) ♥

18/08/2013 08:04
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך