כמה דברים לגבי הסיפור:
אני מאוד מצטערת שמשכתי אותכם הרבה זמן..החיים שלי השתנו מקצה אל קצה בזמן האחרון, בבחינות שליש האלה אני חייבת ממש להשקיע ונשארו לי עוד כמה ממש חשובות ככה שאני מוצאת את עצמי לומדת מאז שאני חוזרת מהלימודים עד שאני הולכת לישון. החיים האישיים שלי.. השתנו מאוד ואני מוצאת את עצמי מתפרקת כמעט כל יום מרוב הלחץ והבעיות האישיות שלי. יש לי הרבה שיעורים ועבודות וקשה למזג בין הדברים האלה.. החלטתי לקחת קצת הפסקה מהדף ובזמן הזה אני יינסה לחזור קצת אל עצמי, וגם ייגמר כל המבחנים מה שיוריד ממני לחץ ייתר. אני אחזור בתחילת חודש הבא עם אנרגיות מחודשות,פ רקים מוכנים ועלייה של פרק שלוש פעמים בשבוע (את הימים אני ייקבע בהמשך) לפי דעתי האישית כדאי לי לא לפרסם את הפרק הראשון כדי לא להשאיר אתכן במתח כל כך הרבה זמן..אז אני יעלה אותו שאני אחזור..יש חלק שני לוואנשוט ואני יעלה אותו כשאני יחזור (:
חודש הבא אני חוזרת ובגדול !! ;) אוהבת עדן ♥

וואנשוט על לואי ואלינור. ודברים לגבי הסיפור שלי (:

24/02/2013 1302 צפיות 11 תגובות
כמה דברים לגבי הסיפור:
אני מאוד מצטערת שמשכתי אותכם הרבה זמן..החיים שלי השתנו מקצה אל קצה בזמן האחרון, בבחינות שליש האלה אני חייבת ממש להשקיע ונשארו לי עוד כמה ממש חשובות ככה שאני מוצאת את עצמי לומדת מאז שאני חוזרת מהלימודים עד שאני הולכת לישון. החיים האישיים שלי.. השתנו מאוד ואני מוצאת את עצמי מתפרקת כמעט כל יום מרוב הלחץ והבעיות האישיות שלי. יש לי הרבה שיעורים ועבודות וקשה למזג בין הדברים האלה.. החלטתי לקחת קצת הפסקה מהדף ובזמן הזה אני יינסה לחזור קצת אל עצמי, וגם ייגמר כל המבחנים מה שיוריד ממני לחץ ייתר. אני אחזור בתחילת חודש הבא עם אנרגיות מחודשות,פ רקים מוכנים ועלייה של פרק שלוש פעמים בשבוע (את הימים אני ייקבע בהמשך) לפי דעתי האישית כדאי לי לא לפרסם את הפרק הראשון כדי לא להשאיר אתכן במתח כל כך הרבה זמן..אז אני יעלה אותו שאני אחזור..יש חלק שני לוואנשוט ואני יעלה אותו כשאני יחזור (:
חודש הבא אני חוזרת ובגדול !! ;) אוהבת עדן ♥

כן,אז לואי יצא היום למסע הופעות שלו עם הבנים,ולא נתראה 10 חודשים… אני חושבת לעצמי איך אני ייסתדר בלעדיו,בלי הנשיקות החמות שהוא היה מפזר לי על הצוואר,החיבוקים הנעימים שהוא לא הרפה מהם,הנשיקות המתוקות שהוא נשק לי בשפתיים,ללחישה המיוחדת שלו 'אני אוהב אותך', איך שהוא הרגיע אותי כשרבתי עם חברה,בדרך שבה ניגב לי את הדמעות מהלחיים,הגבר שגרם לליבי לפעום כל כך הרבה,רחוק ממני…יותר מידי! ועכשיו אני צריכה אותו יותר מאי פעם,רק המחשבה שהוא יכול לבגוד בי,ללכת להתנשק עם כל אחת שנמרחת עליו במועדון,הורגת אותי,אני משחזרת את רגעי אמש בלילה איתו,הנשיקות שחיממו אותי בשדה התעופה ובעיקר את הנשיקה האחרונה..לפני שהוא עלה למטוס. דמעות ירדו מעיניי כשראיתי אותו פשוט חולף מפניי,עיניו הכחולות היו נפוחות והדמעות התאספו בהן,עמדתי קפואה,לא ידעתי מה לעשות עם עצמי… כשראיתי את מטוסו פשוט מתעופף לו באוויר עם אהובי, הדמעות רק התחזקו, ראיתי את כל הבזקי הפאפרצי לא מפסיקים להתמקד ב'חברה של לואי טומלינסון הבוכה בגלל עזיבתו למסע הופעות', הם לא הפסיקו לשאול שאלות 'אלינור מה את אומרת? הוא לא יבגוד בך?' אחד מהם שאל,לא עניתי להם למדתי את הטריק והלכתי הביתה, נכנסתי …אמי אבי ואחותי הקטנה היו בסלון חיכו רק לבואי משדה התעופה , נכנסתי הביתה והדבר היחיד שראיתי זאת הדרך לחדר שלי,עליתי למעלה בלי שום התראה מוקדמת ונעלתי את דלתי,משחזרת את כל רגעינו היפים ביחד נזכרת, בנשיקה הראשונה שלנו, ה'הזמנה' שלו לדייט ראשון אם אפשר לקרוא לזה ככה,הדרך בה הכרנו ואת כל הדברים שקרו לנו בשנתיים זוגיות האחרונות,העליות המורדות ואז נזכרתי,בעובדה שנשאר לי עוד 10 חודשים…10 חודשים עד שהוא יחזור,אם הוא בכלל ייזכור אותי…את הרגעים שלנו ביחד, את הטיסה האחרונה למסע הופעות של השלושה חודשים. לא עברתי תקופה כל כך ארוכה בלעדיו ועכשיו…אני כנראה מבינה את החסרונות בלהיות חברה של חבר בלהקה מאוד מצליחה בעולם,אבל שלא תבינו נכון יש הרבה יתרונות, אחרי הכול אני אוהבת אותו ..והפרסום לא יימנע מאיתנו כלום, כל עוד אנחנו אוהבים…
~אחרי 10 חודשים!
כן,אז כן לואי חזר היום.. הזמן עבר לאט ממש !,השניות עברו לי כמו שעות, הדקות עברו לי כמו ימים,ויום שלם..עבר לי כמו חודש! והנה הגיע הזמן לפגוש את לואי שוב,בפעם הראשונה מאז 10 חודשים,לראות איך הוא השתנה..בזמן מסע ההופעות בניגוד לכל חשיבות הפאפרצי והרכילויות,לואי לא נגע בילדה אחת,לא התקרב או נשם לכיוון כאלה שנמרחו עליו גם כשהוא היה שיכור!, דיברנו כל יום 3 שעות בין הופעה להופעה,נסיעה לנסיעה,מנסים לצמצם את הפערים שאנחנו מפסידים כאשר אנחנו בנפרד, במשך חודש שלם הייתי בדיכאון,אבל אז הבנתי שהוא מדהים, ראיתי את כל הכתבות בעיתונים על כמה שהם מופתעים מהעובדה שלואי לא התקרב אפילו לידידות של הבנים, איך שהוא שומר עליי,דווקא אני הוא בחר דווקא בי,מצבא שלם של דיירקשניות פשוטות כמו שאני הייתי. בלילה,רק התהפכתי לא יכלתי לחשוב על העובדה ששרדתי 10 חודשים בלעדיו,שנראו לי אומנם כמו 10 שנים,אבל היום הזה הגיע!,בסופו של דבר נרדמתי,הגעתי לשדה התעופה,ראיתי שם את אחיותיו של לואי,אמו אביו ומשפחתו,וכמובן גם דניאל וכל המשפחות של הבנים, אני זוכרת איך הסתכלתי בחלון,ראיתי מטוס,בדיוק מהסוג שלקח אותו ממני,הוא גם החזיר אותו, ראיתי אותו יורד מהמטוס,רץ עם ליאם לעבר המבנה, כשראיתי אותו מרחוק,לא האמנתי,שהוא עדיין שלי אחרי 10 חודשים,קפאתי במקומי, הוא רץ קודם כל אליי ראיתי אותו רץ לעברי עם ידיים פתוחות ועדיין עמדתי במקומי לא האמנתי, איך שהוא חימם אותי והתכרבלתי בתוכו בחיבוק המאורך הזה, הוא הניח את ידיו החמות על לחיי הקרות יוצרות ניגוד מושלם, ונשק לי נשיקה חמימה ורטובה על השפתיים משהו שהעביר בי צמרמורת , מאז כבר לא קפאתי 'אני אוהב אותך' הוא לחש לי בדיוק כמו מלפניי 10 החודשים האלה, שהוא עזב אותי 'גם אני אותך,אני לא מאמינה שאתה שלי אחרי העשרה חודשים האלה' עניתי לו, הוא התנתק ממני ושלח לי מבט חמים וחיוך מתוק,הוא חיבק את כל משפחתו ואז חזר אליי 'בגלל כל התקופה שנעדרתי אני מפצה אותך,אני,את צרפת שבוע הבא' הוא אמר לי שולח יד חמה לידי ומשלב ביניהם 'אני לא מאמינה שאתה שלי' אמרתי מחייכת 'עכשיו את שלי לתמיד,אני לא יעזוב אותך יותר לתקופה כזאת ארוכה,בחיים' הוא אמר …

כעבור 3 שנים~
'גברת טומלינסון' 'אלינור טומלינסון' ,לקח לי הרבה זמן להתרגל לשמות האלה,אם תנחשו נכון,אז כן אני ולואי נשואים ויש לנו ילדה מתוקה בת שנה אמה זהו שמה, שערה החום האומנם שלי,מעטר את ראשה בצורת קוקו,והעיניים הכחולות של לואי,הבולטות שלה,היה אפשר לראות שאמה זאתי ילדתנו,אז ביום בהיר אחד לפני שנתיים לואי הציע לי נישואים,בלי להסס כמובן אחרי 3 שנות זוגיות מדהימות אישרתי את נישואינו,אתם בטח שואלים את עצמכם מה עם הלהקה, אז היא לצערנו הרב התפרקה,לפני שנתיים, מסיבה אחת פשוטה כל אחד פנה לחייו האישיים, הארי כבר יוצא עם אותה מישהי כבר שנתיים והקשר נראה רציני,ליאם ודניאל התחתנו עוד לפנינו ורק עכשיו היא בהריון, נייל התחיל להבין שידידתו איימי היא האחת והתחיל לצאת איתה מה שנראה לו נכון. וזאיין? זאיין כבר נשוי עם שני ילדים,לא עם פרי, אבל עם מעריצה אלמונית שהתמזל מזלה בדיוק כמוני ,ומצאתי שסיפורינו דומה מאוד, אבל שלא תבינו לא נכון הבנים מבקרים אותנו דיי הרבה,הילדים של זאיין התחברו עם אמה,הם נשארו עדיין חברים טובים בניגוד למה שהרכילות חשבו, הם עושים מפגש כל שבוע,למרות שכול אחד עכשיו גר בעיר אחרת,הם שומרים על קשר, אבל היום בו הלהקה הודיעה על פירוקה היה מאוד עצוב,הם התראיינו ברדיו והסבירו את הסיבה,יום אחרי כבר ראיתי את כל העיתונים מלאים בכתבות על ההתפרקות,מעריצות שהיו ממש שבורות,לא הפסיקו לבכות,אבל זאת המציאות. הופעתם האחרונה הייתה לפני שנה וחצי במדיסון סקוור גארדן ,פעם שנייה שהם שמה,פעם ראשונה בה הם הגשימו את חלומם והאחרונה שבה הם נפרדים וכל אחד הולך לדרכו האישית,אבל נמשיך,היום יום הולדת לאמה היפה שלנו כיום היא בת שנה בדיוק לפני שניים עשר חודשים הדבר המדהים אשר מסביר את פרי אהבתנו נולד, יום הולדתה היה מושקע, היו מתנפחים בכל עבר,ילדים קופצים ושמחים בכל פינה,וכמובן 'הלהקה' באו כולם עם בנות זוגם וילדיהם במקרה של זאיין,יום ההולדת כבר נגמר,הורדתי את כתרה המעוטר פרחים של אמה מראשה הקטן והנחתי אותו על השידה בחדר והכנסתי אותה להתקלח,הוצאתי אותה הלבשתי אותה השכבתי אותה לישון בשיר ערס שבמקרה הוא השיר what makes you beautiful שאביה כל הזמן שר לה 'לילה טוב אמוש' אמרתי לה וכיביתי את האור, ירדתי לסלון וראיתי את לואי יושב לו על הספה מעיין בעיתון על כתבה אשר מספרת על יום הולדתה של אמה, 'בייב אז מה עכשיו? ילד שני?' הוא אמר וחייך 'כן אני רוצה לפחות ארבעה ילדים' עניתי וחייכתי חיוך ערמומי,הוא התחיל לנשק אותי הכל עבר נשיקות נשיקות מפזר באהבה,עלינו תוך כדי לחדרנו ולואי הפיל אותי על המיטה 'אני לא מאמין שאני איתך,שיש לנו ילדה כזאת יפה,איך שתמכת בי בתקופה שהחלטנו להתפרק,את מדהימה' הוא אמר 'אני אמורה לתמוך בך,אתה בעלי' אמרתי ולואי נישק אותי בשפתיי, משם כבר יצרנו את הילד השני, נשכבתי במיטה אחרי והבנתי שאני לא מתחרטת על שום רגע שקרה לי איתו בחיים,כמה שאני אוהבת אותו…


תגובות (11)

וואו זה ממש מושלם!!!!!!!
את ממש כשרונית וריגשת אותי ברמות (:
באמת ללואי ואלינור מתאים שהתחתנו הם ממש חמושים ואלינור מקסימה!!!!
אני אוהבת את הכתיבה שלך ובהצלחה בכל המבחנים ^…^

24/02/2013 10:21

OMG. זה. מושלם.

24/02/2013 10:41

תמשיכייD:
את כותבת מושלם!(:

24/02/2013 11:52

תוודה (: אני ממש שמחה שאתם אוהבות את הסיפורים שלי, לוואנשוט יש שני חלקים והחלק השני יעלה כשאני יחזור (:

26/02/2013 04:55

יופי כי זה וואן שוט מקסים (:
ואני מקווה שתחזרי כבר ^..^

26/02/2013 04:58

תחזרי מהר!!!!!!!!!!!
והוואן שוט ממש יפה!!!!!!!!!!!!!!

26/02/2013 05:16

מווושלם !

26/02/2013 05:23

מושללםםם תמשיכיי!!!♥♥

27/02/2013 14:16

תחזרייי במהיירות!!
מחכה לעונה השנייייה :))

08/03/2013 03:08

עדן מתי את ממשיכה???
וואו תמשיכי מההההההההר!!

12/03/2013 07:44

אני יעלה את החלק השני של הוואנשוט ביום ראשון, ולגבי העונה השנייה אני לא כל כך יודעת.. ביום ראשון תתכוננו לוונשוט ולהודעות סופיות על הסיפוורר (: שמחה שאתם מחכותת

13/03/2013 08:02
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך