היי לאברס (:
ני מצטערת שלא העלתי את הפרק ה1 לעונה ה2 פשוט אני צריכה לתקן כמה דברים, אז יום רביעי בין 7:00 ל- 7:10 יעלה פרק 1 לעונה ה2
יהיו 2 ימים קבועים בשבוע שאני יעלה את הפרקים אלא אם כן אני יודיע אחרת.
מבטיחה שיש למה לחכות, יום רביעי תיהיו כאן (:

וואנשוט על לואי ואלינור חלק ב ודברים לגבי הסיפור שלי

17/03/2013 989 צפיות 8 תגובות
היי לאברס (:
ני מצטערת שלא העלתי את הפרק ה1 לעונה ה2 פשוט אני צריכה לתקן כמה דברים, אז יום רביעי בין 7:00 ל- 7:10 יעלה פרק 1 לעונה ה2
יהיו 2 ימים קבועים בשבוע שאני יעלה את הפרקים אלא אם כן אני יודיע אחרת.
מבטיחה שיש למה לחכות, יום רביעי תיהיו כאן (:

~כעבור שבועיים~
'אז איך זה להיות אישתו של לואי טומלינסון?' פאפרצי אחד שאל אותי 'הכל טוב יותר ממה שאתם חושבים' אמרתי משקרת… כבר יותר משנה בערך מהחודש החמישי של ההריון שלי עם אמה, שהוא התחיל לעבוד בעבודה חדשה הדורשת ממנו לעבוד מחוץ לעיר עד מאוחר ומעטים הימים שאמה ואני רואות אותו, עצוב לי לראות אותה מתחננת לבואו של לואי כל יום כשהיא חוזרת מהגן יש בה טיפת תקווה אולי הוא באמת יבוא היום. היא מתגעגעת אליו, בדיוק כמוני אני מתגעגעת ללילות שלנו, לנשיקות הפרועות שלנו שכבר הפכו ליבשות ללא טעם ומשמעות, אין לו זמן אפילו להצהיר כמה הוא אוהב אותי ,כבר חודשיים שלא שמעתי את המשפט הקטן הזה 'אני אוהב אותך' יוצא משפתיו הדקות , אני מתגעגעת…מתגעגעת ללואי שהכרתי, המפורסם, זה שלא היה 24/7 בעבודה… הוא חוזר ב11 בלילה מהעבודה גמור מעייפות ואין לו כוח לכלום, אני כבר מתחילה לחשוב אולי הוא כבר לא מרגיש אליי משהו… יצאתי מהקניון החוצה עם הרבה שקיות שהיה קשה לסחוב, במיוחד שאין מישהו שיעזור לך… נשמתי את האוויר הצח של לונדון הקרה בימי החורף והתחלתי ללכת לעבר האוטו שלי, נסעתי לבית כי אמי שמרה על אמה, היא לא הרגישה טוב היום. נסעתי הביתה ופתחתי את הדלת אמה היפה קפצה עליי 'מאמא, דאדא' אמה אמרה ולא הבנתי למה התכוונה 'אמה מתוקה דאדא בעבודה' אמרתי לה ונשפתי נשיפה ארוכה 'כרגיל' מלמלתי וכרכתי את רגליה סביב בטני 'דאדא' היא אמרה מצביעה לסלון, החלטתי ללכת לבדוק מה היא אומרת אז הלכתי לסלון וראיתי את לואי יושב על הספה הנוחה שלו ורגליו על השולחן, כשהוא הבחין בי הוא מיד קם והתקדם לעברי 'היי בייב' לואי אמר לי, התקרב לעברי והדביק לי נשיקה מתוקה בשפתיים משהו שלא קיבלתי כבר הרבה זמן .. 'מה אתה עושה כאן כל כך מוקדם?' שאלתי אותו 'אה..אממ פיטרו אותי?' הוא שאל אותי וחייך חיוך מטומטם והתחלתי לצחוק 'עכשיו תפנה לנו יותר זמן…אני מקווה' מלמלתי לעצמי בשקט 'כן את צודקת.. החלטתי לקחת לעצמי קצת חופשה שלא תזיק לקשר שלנו' הוא אמר 'באמת שלא יזיק לך קצת חופשה מהעבודה' אמרתי לו 'קניתי לך משהו' הוא אמר וחיוך ערמומי עלה על פניו בזמן שהוא עומד מולי משחק עם ידיי ,הוא הוביל אותי לאי במטבח וראיתי עליו שקית קטנה מהסופר 'הפתעה? מהסופר?, באמת שהפתעת אותי הפעם' אמרתי ללואי צינית 'תסתכלי בפנים' הוא אמר, לקחתי את השקית בידי והוצאתי משם בדיקת הריון 'באמת לואי?' שאלתי אותו 'כן, אני רוצה לבדוק אם נכנסת להריון' הוא אמר וחיבק את מותניי מאחורה 'עכשיו' הוא המשיך וצחק 'טוב טוב' אמרתי ועליתי לשירותים שבחדרנו נכנסתי הוצאתי את הבדיקה ובדקתי, 'חיובי' מלמלתי לעצמי מחייכת 'לואי ברכותיי יש לך ילד' צרחתי מהשירותים והעלתי את המכנס עליי, יצאתי מהשירותים וראיתי את לואי רץ ומחבק אותי נזכרתי ברגע שגיליתי שאני בהריון עם אמה, כל כך שמחנו, ואז נזכרתי במשהו הפחות טוב בהריון שלי עם אמה..הייתי לבדי בבית..הקאתי בלי הפסקה,היו מעטים הימים שהוא נשאר לעזור לי ,בניגוד למה שהוא אמר,שהוא לא ישאיר אותי לבד ובמיוחד לא בהריון הזה,התאכזבתי ממנו ובגדול,העבודה הפכה אותו ללואי אחר,לואי שאני לא מכירה… דווקא הזמן שהייתי צריכה אותו ובהריון הראשון ..הוא היה בעבודה אמי באה לעזור לי פעמיים בשבוע האומנם זה לא עזר, היה לי ממש קשה, עם כל הכאבים שהיו.. ואני לא רוצה שזה יקרה גם הפעם 'תבטיח לי שתעזור לי בהריון הזה' מלמלתי בתוך החיבוק החם של לואי 'אני מבטיח לך' הוא ענה וחיזק את אחיזתו בי 'טוב אחמ לואי אני נחנקת' צחקתי והשתחררתי ממנו 'איפה אמה?' שאלתי אותו 'נראה לי שהיא משחקת בחדר שלה' הוא ענה וירדנו אל הסלון, סיימתי להכין את האוכל ושמתי אותו לקירור ביינתים התקשרתי לאמי ואבי שמאוד התרגשו גם לחברותיי שחיזקו אותי , לבנים ולבנות זוגם החלטנו שנספר שניהיה כולנו במפגש 'משפחתי' מה שנקרא אצלנו כי הבנים הם המשפחה השנייה של לואי, 'אמה קטנה שלי האוכל מוכן' צעקתי מלמטה ועליתי לחדרה, פתחתי את הדלת הוורודה בזהירות, הצצתי וראיתי את אמה שהייתה מעל לואי ולואי שהיה שמוט על הרצפה ושניהם נרדמו, אמה על לואי, הרמתי את אמה הקטנה והנחתי אותה במיטה, את לואי לא יכולתי להרים 'בייב נרדמת כאן תקום ותעבור למיטה' אמרתי לו מלטפת את לחיו החמה וביד השניה משחקת בשערו זה הזכיר לי משום מה את הנעורים שלנו ביחד, הפסקתי כשראיתי אותו פוקח את עיניו 'לא אל תפסיקי' הוא אמר בחיוך והמשכתי לשחק לו בשערו, לפתע הוא קם ודחף אותי אל מחוץ לחדר והצמיד אותי לקיר שבמסדרון 'כבר אמרתי לך שאני אוהב אותך?' הוא שאל אותי ולפני שהספקתי לענות משהו מתוחכם הוא ישר נישק אותי הרגשתי משהו שלא הרגשתי כבר הרבה זמן, החלק שחיכה לרגע הזה חודשים שלמים פתאום התפרץ.. העברתי את ידי בשיערו, לשונו החליקה על שפתי התחתונה מבקשת אישור להיכנס זאת הייתה נשיקה פרועה ללא ספק התגעגעתי אליהם, אחרי הרבה זמן שרק נתן לי נשיקות יבשות כבר חשבתי שמשהו לא טוב, אבל עכשיו?! אני בטוחה שהכל בסדר, 'התגעגעתי לנשיקות האלה' אמרתי וראיתי את עיניו הכחולות של לואי סורקות אותי מכף רגל עד ראש, הוא נשך את שפתיו 'גם אני' אמרתי משחקת בצווארון החולצה שלו והתעמקתי יותר בעיניו 'התגעגעתי אליך, אל לואי הזה' מלמלתי לעצמי 'תאמיני לי שגם אני' הוא מלמל בחזרה וחיבק אותי חזק…

~כעבור 3 חודשים~
'לואיי אנחנו מאחרים' צעקתי בחוזקה בכל הבית לקחתי את תיקי על הצד ראיתי את לואי יוצא מהשירותים ולוקח את המפתחות של האוטו 'היינו כאן?' לואי אמר וציחקק 'כן בייב' עניתי והחזקתי את ידו,עברו שלושה חודשים,מאז לואי עזב את העבודה…מאז שלואי האמיתי, זה שהכרתי בהתחלה חזר, הלואי הזה ממש מוצא חן בעיניי, הוא מקדיש לי ולאמה הרבה זמן, היציאות שלנו כבר הפכו לקבועות כאשר האמהות שלי ושל לואי רבות מי תשמור על אמה, ולבסוף התפשרו על כל אחת פעמיים בשבוע בערב, הנשיקות שלנו.. תשוקתיות מתמיד, ומאז הוא לא מפסיק להגיד לי כמה שהוא אוהב אותי,[ 'אני אוהב אותך' הוא לוחש לי ואני מרגישה את נשימותיו החמות על עורפי] זה רק הצצה לרומנטיות שעברה על לואי בחודשים האלה ואני מאוד נהנית ממנה במיוחד מההפתעות שהוא מכין לי. נכנסנו לחדר האולטרסאונד ,הרופאה העבירה את המכשיר על בטני שהתנפחה באופן משמעותי בארבעה חודשים האלה,ראינו על הצג דמות לא מוסברת בשחור לבן 'ברכותיי יש לכם…' לואי קטע אותה 'אנחנו רוצים הפתעה' הוא אמר וחייך 'אין בעיה,רק שתדעו שהעובר בריא ואין שום בעיות בהפתחותו' היא אמרה וחייכה 'תודה לך' אמרתי לה,כיסיתי את בטני עם החולצה וירדתי מהמיטה 'הפתעה לואי?הפתעה?' שאלתי אותו בעודו משלב את ידו בידי 'כן אני רוצה ה-פ-ת-ע-ה' הוא אמר כמו ילד קטן, 'אה?אז ילד שני הא?' לואי אמר ונהייה רציני יותר 'כן,ילד שני' מלמלתי לעצמי…
~כעבור 9 חודשים~
עברו 9 חודשים מאז שאני ולואי יצרנו את הילד השני שלנו, כמובן שאנחנו עדיין ביחד, מאז שפיטרו אותו מהעבודה, החיים שלי מושלמים, לואי מטפל בי כל היום כשאני במיטה ובעיקר מתמזמז איתי, הוא ליטף את בטני הרוך ודיבר עם התינוק שבבטני, שזה מחזה מצחיק ביותר שזה גם עוזר להתגבר על הכאבים, האמהות שלי ושל לואי התחלקו בלקיחת אמה מהגן ולשים אותה אצלנו בבית כדי לחסוך לנו , ואמה? נהייתה רק יותר יפיפייה מיום ליום, ראו שהיא הילדה של אבא, איך שהיא נתלית על הרגליים שלו באופן שטותי, איך שהוא מרים אותה עליו ושהם צוחקים ,היא ממש מזכירה לי אותו בשטותיות., בערך כשהיה ארבעה חודשים להריוני כבר הבטן התחילה לגדול החלטנו לספר לאמה על מה שייקרה בהמשך,שיהיה לה אח או אחות קטנה,ונראה שהיא קיבלה את זה דיי יפה,אבל אי אפשר לדעת!. ובקשר להריון? השלושה חודשים האחרונים היו סיוט!, כל הזמן הייתי מקיאה, הייתי טיפה בדיכאון, והיו לי את כל ההשפעות הקיימות בהריון הקשה הזה!!!, ולואי עדיין לא נשבר בקשר למין של התינוק! ויותר מזה עוד התערבנו ,אני התערבתי שזה יהיה בן ולואי אמר שזאת בת. ללהקה? סיפרנו חודשיים אחריי במפגש ה'משפחתי' שלנו וסיפרנו להם גם על הקטע של לואי שהוא לא רוצה שנדע אם זה בן או בת, נייל דניאל ליאם הארי ובת זוגתו חושבים זאת תיהיה בת וזאיין אישתו ואיימי שעדיין חברתו של נייל. כנראה שאת זה אני אדע רק כשאקום! …אני עכשיו מורדמת..בחדר ההתאוששות מחכה שגופי יתעורר ואראה את התינוק שלי, לפתע שמעתי מלמול 'מי חמוד?' פתחתי את עיניי במהירות וראיתי את לואי יושב עם התינוק שלנו על חיקו, 'אהובה!!' הוא קרא לעברי מתרגש 'איך את מרגישה?' הוא המשיך 'הכול בסדר' עניתי 'לך יש את הזכות להחזיק את הבן שלנו' לואי אמר מחוייך והגיש לי בזהירות אותו ראו שהוא כבר מנוסה בלהיות אבא,הרי זאת הפעם השנייה, בפעם הראשונה היינו צעירים חסרי ניסיון,אבל היום אנחנו כבר מבוגרים עם ניסיון רב מאוד ועם תינוקת, לואי הניח את התינוק על חיקי התסכלתי עליו וראיתי העתר מדויק של לואי רק בתינוק, היה לו מעט מאוד שיער שטני על הראש,היו לו את צורת העיניים הדקות של לואי, האף הצר והחמוד שלו, והשפתיים שלי..השפתיים הוורדרדות שהיו שלי, הסתכלתי על הדבר היפה הזה שעכשיו הוא בני לואי רצה לראות אותו יותר טוב אז הוא נשכב לידי במיטה, והסתכל על ילדנו לפתע הוא אחז חזק באצבעתי, וראיתי את עיניו הקטנות נאבקות להיפתח, העברתי את מבטי אל לואי וראיתי את עיניו הכחולות נוצצות ואת חיוכו הכובש, מרוח מאוזן עד אוזן , הורדתי את מבטי וראיתי את העיניים הקטנות שלו נפקחות לצבע כחול בהיר בדיוק כמו של לואי, ראיתי את האש בעיניו כאשר הסתכל עליינו,כל ההורים שלו… 'ייקראו לו שיין' אמרתי ללואי 'למה שיין?' הוא שאל אותי 'בגלל שהעיניים שלו זהרו* כאשר הוא פקח אותן והסתכל עליינו,כל ההורים שלו' ברגע זה הבנתי, שאני ולואי נועדנו להיות ביחד, נועדנו להיות הורים, נועדנו להזדקן ביחד ולבלות את שאר חיינו אחד עם השני… (*באנגלית זוהר זה שיין-עיניו זהרו his eyes shine)


תגובות (8)

יואו זה כזה מושלם!!!!!!!!!!!
אני מחכה לעונה השניה (:

17/03/2013 14:45

מהמם!!

19/03/2013 00:51

מהמםםם לא יכולה לחכות לעונה 2!!!!! מה יהיה איתי ועם זאיין??? :))

19/03/2013 02:43

מהמםםם לא יכולה לחכות לעונה 2!!!!! מה יהיה איתי ועם זאיין??? :))

19/03/2013 02:44

ומאיזה מקיף את בבאר שבע?? אני ממקיף ז'!! :))

19/03/2013 02:46

אעאעאעאעא מושלםםםםםם!!!!

19/03/2013 09:23

תחכו להיום וכל הפרטים ייתגלוו חעחע (: ואני ממקיף ו'

20/03/2013 04:12

המשכתיייי (:

20/03/2013 11:03
15 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך