rayli101
יצא ארוך:...מקווה שאהבת שירה<3

וואנשוט שירה & הארי:)

rayli101 16/09/2013 929 צפיות 13 תגובות
יצא ארוך:...מקווה שאהבת שירה<3

עמדתי במקלחת,והחזקתי את בקבוק הסבון כמו מיקרופון.שרתי את השיר:Somebody to love
שיערי הרטוב והחום,נהפך לשחור מהמים.ועל פניי נשפכו מים עם שמפו.כל זה לא הפריע לי.העיקר לשיר!!!
התקלחתי במים קרים,היה חם עכשיו בפלורידה.
בכיה של ג'יין,ילדתי הקטנה בת השנתיים,גרם לי להפסיק לשיר,ולצאת בזריזות מהמקלחת!
אני אוהבת את הילדה הזו בכל ליבי,אני יעשה בשבילה הכל.
נזכרתי באביה של ג'יין,שלא עשה בשבילה כלום.הוא עזב אותי לאחר שגיליתי לו שאני בהריון,ולא משנה שהוא האחראי לכך,הוא אנס אותי!
דמעות שקטות ומלאות כאב יצאו מעיני.הרמתי את ג'יין על ידי,מסתכלת על חדרה הקטן והוורוד שכה התעקשתי שיהיה לה.ג'יין ראתה שבכיתי,ובקול תמים ומתוק שאלה:"אמא למה את בוכה?"
"אוי ילדה קטנה שלי" התחלתי לבכות על כתיפה,צוחקת על עצמי על כך שהילדה שלי היא זו שמנחמת אותי,ולא ההפך."כלום אהובתי,כלום,תחזרי לישון קטנטנה".ג'יין חייכה אלי במבט מבין וזקן,אך בעיניה נראה עדיין אותו הזיק התמים והחמוד של ילדים קטנים,שלא עברו עדיין כלום בחייהם.חייכתי למראה ביתי הקטנה והיפה,שהייתה לבושה בכותונת ורודה עם פרחים.השכבתי אותה לישון,וחזרתי אל הספה.
נזכרתי ביום שבו כלאו את בן,על עבירת אונס.
חלחלה עברה בגופי,מצמררת את כל כולי מאצבעות הרגלים,עד שיערות ראשי.
לחצתי בטעות על כפתוא ה'הפעל' בשלט.לא יועת איך,אבל החדשות נדלקו.וזאת הייתה ההודעה.
חששתי ממנה כמו ממוות:
"בן קורינס,פושע הנכלא בכלא 'אזקבאן' בפלורידה (תזרמו אין לי עוד רעיונות) נמלט היום מבית הכלא,אנו מבקשים מכלל הציבור לפקוח עין,ולדווח לנו על כל מקרה או אדם חשוד.חשוב לדווח שהאדם נעצר בגין אונס,תודה ויום טוב"
לאלאלאלא אין סיכוי!!!
אני מפחדת לא!!!אני לא יכולה להישאר פה,הוא יבוא אליי ומי יודע מה הוא יעשה.
אנחנו חייבות לעבור.חייבות!!!
נעתי בריצה לעבר מחשבי הישן,מדליקה אותו ומקווה שהוא לא יעשה צרות.נכנסתי לאתר של כרטיסי טיסה,וחיפשתי מקום בו בן לא ימצא אותנו.
ישר עלה לי לראש לונדון,הרי לונדון היא מקום יקר,בן לא יעלה על דעתו שהיה לי הכסף לטוס לשם.
קניתי כרטיסי טיסה להיום.הערתי את ג'יין ומהר הכנתי מזוודות לשתינו.במזל הספקתי.
הגענו לשדה התעופה,ומייד לאחר הבדיקות עלינו אל השמיים.

כשיצאנו משדה התעופה היתרו,לא ידעתי מה לעשות,לא וחשבתי על הכל,רק לברוח.
מכונית כסופה ויוקרתית עברה לידי,נער גדול ומתולתל נהג בה.
גיחכתי על צחוק הגורל.הילד הזה בן גילי ותאו מה יש לו.ומה יש לי?
למרבה הפלא הוא נעצר לידי,ושאל,אם אני רוצה לבוא איתו.
לא היו לי הרבה אפשרויות.אז פשוט הודתי לו ונכנסתי למכונית.שמתי עליי את ג'יין ונסענו.
"למקום מסוים?"שאל אותי הנער,קולו היה בסי,ומבטא בריטי נשמע בו.
"לא"עניתי לו חלושות."אז ניקח אותך לביתי".הוא ענה.לא התנגדתי,אין לי עוד לאן ללכת.
"איך קוראים לך?ולילדה הקטנה שאיתך?" הוא שאל."קוראים לי שירה,והילדה הקטנה זו היא ביתי ג'יין".עניתי לו מבויישת.מבטו נח עלי בתהייה,אני יכולה להבין אותו.
מבטו השרה עלי משהו,חשתי שהוא מוכר לי…אני יודעת!!!כן וואלה זה הארי סטיילס!!!
"ובת כמה את?וביתך?"הוא שאל בשנית,לא מציג לי את עצמו.הוא כנראה ניחש שאני מכירה אותו.
"אני בת 19,וג'יין בת שנתיים"עניתי לו,והמשכנו ליסוע בשקט.
לאחר נסיעה קצרה שארכה חצי שעה הגענו לביתו,כך מסתבר.ארמון…
נכנסנו אל הבית המפואר,והוא נתן לי ולג'יין חדר,הודיתי לו ועליתי למעלה,אל החדר.
הרדמתי את ג'יין,ומיד לאחר מכן נרדמתי גם אני.

בבוקר,קמתי.ג'יין עדיין ישנה.הודתי שיש לי קצת זמן חופשי,אול אם הארי קם אני יוכל להכיר אותו.
ירדתי אל הקומה התחתונה,וכמו שקיוויתי הארי ישב שם.
התחלנו לדבר,שיחה סתמית,ומשם זה התפתח.
בסוף,הוא אמר לי משפט,שאני אעריך לכל חיי,וגם אחרי:
"האם היית רוצה לעבור לגור איתי,אני יעזור לך עם ג'יין גם"
"אתה רציני?"שאלתי אותו,יפה מצדו!"כן"הוא ענה לי מייד.
"תודה תודה תודה תודה תודה" אמרתי לו בטון שמח.
"אין בעד מה"הוא נישק אותי.
נשיקה שלא אשכח לעולם!!!


תגובות (13)

עאעאעעאע נ-ד-י-ר!~!

16/09/2013 12:54

חחחחחח תינקס לאב<3

16/09/2013 12:56

אפשר גם וואן שוט???
עם כן אז הינה תיאור
והוואן שוט עם נייל:)
שם- לירון
גיל-מה שצריך
תיאור- עיניים ירוקות ושער שחור ארוך גוף ממצוע ונראת טוב
אופי-אוהבת לרקוד לבשל וללכת לקניות מתה על החיים שלה למרות שהיו לה עליות ומורדות לא מתאהבת בקלות אבל ברגע שהיא פוגשת את האחד אז היא תתאהב בו על המקום מתי שהיא מתוסכלת היא הולכת למקום מבודד…

16/09/2013 12:59

יצא מושלם!!!

16/09/2013 13:07
^^

את כותבת סיפור מ-ו-ש-ל-מ-י-ם !-!

16/09/2013 13:08

תודהההההההההה בננות:)
לירון אני יעשה לך עוד מעט…

16/09/2013 13:14

אפשר וואן שוט? כבר הגבתי בכל וואן שוט על זה חוח נ.ב זה ממש יפה וחמוד
אני רוצה עם ליאם
שם:מיקה
גיל: 18
תיאור חיצוני: בלונדינית עם גוונים עדינים של חום בהיר, שיער ארוך עד לסוף הגב, גבוהה לילה, רזה (כמעט אנורקסית), קעקוע של STAY STRONG על היד, עגיל בלשון וגומות
תיאור פנימי: ביישנית,פוחדת מאנשים,לא מאמינה מאהבה במבט ראשון, נפגעת בקלות, שומרת סודות והיא יכולה לעזור לכל מי שמבקש
תחביבים: לרקוד, לשיר, לרכוב על סוסים מאוד יש לה סוסה לבנה שקוראים לה בלו ג׳ינס (כמו של מיילי) היא אוהבת לעזור לאנשים גם שלא מכירה.
עבר: מגיל 8 עוברת בריונות בגלל שהוריה אלכוהוליסטים, הוריה מרביצים לה ומענים אותה, היא ברחה הרבה מהבית, היא חותכת, אחותה נפטרה כשהיא הייתה בת 13 ואחותה זה הדבר שהכי עזר לה בחיים אז כל שנה היא מבקרת כמה פעמים בקבר שלה שליד חוות הסוסים של מיקה. היא רוכבת על סוסים בתחרויות אז יש לה כסף כי היא לרוב מנצחת.
סגנון לבוש: לובשת סוואג, כובעים, חולצות (רק עם שרוול ארוך) ג׳ינסים טייצים וכאלה… לא אוהבת חשוף
מקווה שתוסיפי עם ליאם

16/09/2013 13:21

תודהההה<3
אני יעשה לך כנראה מחר,חברה שלי פה מתעצבנת עליי שאני כותבת (חחח היא כועסת עלי כשהיא באינסטגרם!!!)ותודה רבה שוב אוהבת<3

16/09/2013 13:25
^^

יואוווו בא ליי עוד אחדדד , את כותבת מושלםםם !
פליזוששש ♥
*פרוצוף פאפי פייס מתחנן ומבקש עוד וואנשוטט*

16/09/2013 13:38

מהמםםם!

16/09/2013 13:50

מהממוש!!
מדליקוש!!!
חמודוש!!!!

16/09/2013 15:15

חחחח תודה בנות:)
ממש כיף לי יאיייי^^^
אני יעשה עוד מחר כנראה…

16/09/2013 17:54

מהמם

25/09/2013 20:11
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך