moran-direction
תגיבו מה דעתכם

וואנשון על ליאם פיין וואנשוט ארוך מאוד העלאה שניה

moran-direction 29/06/2013 1070 צפיות 3 תגובות
תגיבו מה דעתכם

וואנשוט שכתבתי לפני עשרה חודשים בערך שזה זמן שלא ידעתי כל כך להשים שימני פיסוק ולכתוב בצורה דיקדוקית נכונה אז אני מצטערת מאוד על אי הנוחות פשוט זה וואנשוט ישן מהתקופה שרק התחלתי לכתוב סיפורים ;)
תהנו אהוביי

חורף, שלג, את מכורבלת בתוף שמיכת פוך עם ליאם, זה רק את והוא, הוא מתחיל לנשק אותך בצווארך ולאט לאט מתקרב לשפתיך, את לוחשת לו;בייבי שלי צריך ללכת לישון מחר קמים מוקדם וטסים לבקר את משפחתי בישראל אתה זוכר נכון ? כן ברור הוא אמר לך ורמז לך שהוא רוצה נשיקה, אתם מתנשקים והוא מחבק אותך, חום הגוף שלו פשוט ממכר! החלטטם שהולכים למיטה לישון, עליתם לחדר ונכנסתם יחד למיטה , ביב הוא לחש לך את יודעת שאת הכי יפה בעולם נכון? ענית לו שהוא יותר ואז הוא אמר לך שאת יותר והויכוחון הקטן הזה נגמר בזה שנרדמתם מחובקים… למחרת בבוקר התעוררת וראית שליאם אהובך לא במיטה, המחשבות התחילו לרוץ לך בראש והתחלת לבכות… ניגשת למטבח וראית אותו, כן אם ליאם שלך מכין לך ולו ארוחת בוקר.
הוא ראה אותך בוכה ורץ אלייך וחיבק אותך חיבוק חם ואוהב, הוא נשק לדמעותייך ושאל למה אהובתי למה את בוכה? אמרת לו שנבהלת שהוא לא במיטה וחשבת שהוא עזב אותך ,והוא ניגב לך את הדמעות ואמר: אני לא אעזוב אותך לעולם! את הדבר הכי טוב שקרה לי בחיי! התרגשת כל כך ממה שהוא אמר, אכלתם, לקחתם את המזוודות, ונסעתם לשדה התעופה, הייתה בעיה בטיסות, ונאלצתם לחכות לטיסה עד הערב. ושוב לילה , שניכם במיטה, אבל במיטה שבמטוס, בחדר הפרטי שליאם השכיר לכם במטוס, ליאם מתיישב ולוקח את הגיטרה ומתחיל לנגן לך more that this , האהבה בחדר מתרוצצת ואת נרדמת לצלילי שיריו של ליאם אהובך, כעבור שלוש שעות נחתתם, ובישראל גם היה לילה, אז נסעתם למלון, והלכתם לישון. למחרת בבוקר את כמה שוב לבד בלי ליאם והפעם לא בכית, הלכת למטבח והוא לא היה שם, הוא גם לא היה בשירותים , הלכת לסלון כי שמעת את הטלביזיה דולקת אבל הוא לא היה שם, בטלביזיה התנגן השיר little things , פתאום את מגגישה יד על הכתף שלך את מסתובבת ואת רואה את ליאם עם חברי להקת וואן דיירקשן, זה היה מדהים, פתאום, חברי הלהקה מזמרים קולות רקע וליאם יורד על ברכו ואוחז ביידך, הוא אומר , אהובתי , שנה אנו יחד ואני מרגיש שאת ואני זה האהבה הכי גדולה שהיתה לי בחיי , התינשאי לי? חברי הלהקה הזילו דמע. וליאם עם החיוך ההורס שלו, ענית לו בוודאי שאני נישאת לך קפצת עליו והתנשקתם כמו נסיך ונסיכה היית מאושרת כמו שלא היית ככה בחיים! זה היה היום הטוב בחייך, כעבור חודש זה הגיע, יום החתונה! ליאם לבש חליפה לבנה מעוטרת בנצנצים זהובים, נסעתם בלימוזינה שהשכרתם במיוחד לערב המיוחד הזה לסלון הכלות, עיצבו את שיערך ועיטרו אותו בסיכות כסופות ובפרחים… איפרו אותך, והרגע הגדול בא, לבשת את השמלה, השמלה היתה מדהימה, נסעתם לאולם, כולם היו שם והחלו החגיגות, הרגע הגדול הגיע, ליאם מחכה לך מתחת לחופה, התחלת לצעוד בצעדי נסיכה עד שהגעת אליו נכנסת אל מתחת לחופה, הרב אישר לכם להיות בעל ואישה , התנשקתם, וכולם התחילו לרקוד איתכם והיה בלגן ודרבוקות הרקדניות שהשכרתם עושות שמח ובקיצור זה היה הערב המושלם!….
נגמרה המסיבה, את וליאם בלימוזינה בדרך למלון שותים שמפניה, אתם לא תשכחו את התאריך הזה לעולם! ה- 24.6.2013.הגעתם למלון והמוני אנשים התאספו סביבך ונדהמו מהשמלה המדהימה שלך, והמונים אחרים סביב ליאם, בכל זאת סלב מוואן דיירקשן ובעלך הטרי ;) עליתם לסוויטה המלכותית, היה שם הכל! מגקוזי ועד מרפסת שמש עם מיטות שיזוף! מיד את וליאם החלפתם לבגדי ים והתיישבתם בגקוזי, זאת היתה אחלה פתיחה של ירח דבש ;) החלטטם שהלילה זה הרגע המושלם שלכם, והתנשקתם בגקוזי…. למחרת בבוקר התעוררתם בשעה שתיים עשרה בצהריים וליאם הזמין ארוכת מלכים לסוויטה שלכם, אכלתם והתארגנתם לצאת לטייל יחד…. ליאם הזמין לימוזינה ונסעתם, החלטטם שזה רגע מיוחד לנסוע לים ולהזמין את חברותייך וחבריו של ליאם והלהקה וואן דיירקשן שליאם הוא חלק ממנה למנגל על החוף ;) זה היה מושלם! במיוחד זה שוואן דיירקשן החלו לנגן ולשיר לך ולליאם את השיר waht makes you beautifull , התחלת לבכות מהתרגשות אז ליאם החליט להשאיר את החברים לבד ולקחת אותך לשחייה קצרה לבד רק את והוא. הלכתם למים וליאם ואת שוחים, זה היה כיף, זה היה אינטימי שאת והוא מחובקים במים ובקיצור רגע מושלם, הארי אחד מחברי וואן די וחברו הטוב ביותר של ליאם ושאל אם הכל בסדר ואם הם רוצים לבוא לאכול בשר על האש, ליאם ענה בחיוב וכשהארי הלך התנשקתם והלכתם לאכול… נפרדתם בערב מכולם והלכתם את וליאם חזרה למלון, התקלחתם וירדתם ללובי לשתות שייק פירות ולשבת ״בפנאן״ יחד.. הגיע לילה ועליתם לחדר לישון וגם ארזתם את המזוודות כי למחרת היתה לכם טיסה נוספת גם לכרתים כדי להמשיך את ירח הדבש המפנק שלכם, המחר הגיע, עליתם למטוס לכרתים, תוך 4 שעות מטישות הגעתם, ונסעתם במונית למלון, בכניסה למלון היו נגני גיטרות שבאו לעשות לך ולליאם בהזמנה מיוחדת שמח;) היית מאושרת שליאם משקיע בך ככה והחלטת להחזיר לו, אירגנת לו ולך בוקר ספא מפנק על חוף הים עם שייקים ורקדניות בטן שיעשו לכם שמח ולשאר הרוחצים בים.. החלטט שזאת צריכה להיות הפתעה לליאם ולכן אמרת לו שאת ראית מחדר האוכל רקדנים שעושים שמח ואת רוצה להפתיע אותו… שמת לו כיסוי עיינים והובלת אותו למקום על החוף בו חיכו המעשים שלכם שיעשו לכם מסאז מפנק וטיפול ספא במהלך היום הנפלא הזה, את וליאם הגעתם לחוף והורדת לו את כיסוי העיינים, הוא התרגש ואמר לך שאת הכי טובה בעולם! הלכתם לשחות מעט בים ואז התחלתם בטיפול הספא, אחרי שעה של מסאז מפנק הגיעו מוכרות השייקים והרקדניות שהזמנת והפתיעו את ליאם ואותך….. זה היה מדהים כמה שהוא התרגש ושמח! שתיתם שייק רקדתם קצת עם הרקדניות ועם תושבי החוף ואז עליתם לסוויטה שלכם ונכנסתם לגקוזי , ואז כל אחד בתורו התקלח והתנקה מהים וכו׳.. נכנסתם לישון שנת צהריים , חלמת שאת וליאם רבים , התעוררת בצרחה שהבהילה את ליאם והעירה גם אותו, הוא שאל מה קרה אמרת לו שחלמת חלום רע וחזרתם לישון, את לא נרדמת וליאם אמר לך שהוא מרגיש שרע לך ולכן כדי שתרגישי טוב בערב הם יצאו לדייט במסעדה ותדברו על הכל, עכשיו כבר הרגשת יותר טוב אבל עדיין לא נרדמת אז הלכת לצד החדר לגקוזי והתיישבת במים, בכית בשקט כדי לא להעיר שוב את ליאם אבל הוא חלם אחר כך בעצמו חלום וחכן התעורר ובא לידך, הוא היישב לידך בגקוזי וחיבק אותך חזק ואמר שהכל בסדר ושגם הוא חלם חלום רע אבל הוא שומר עלייך תמיד! בערב התארגנתם ויצאתם לדייט בפאב, רקדתם והשתכרתם והיה מדהים, אפילו לא דיברתם כמו שתיכננתם רק נהניתם… בשלוש לפנות בוקר הגעתם למלון והלכתם לישון, למחרת קמתם וירדתם לבריכה שחיתם קצת ואז הלכתם לחדר כושר, הרגשתם שאתם חייבים להחזיר את הגוף לכושר ולבריאות. אחרי שהשתוללתם בבריכה ועשיתם ספורט בחדר כושר הלכתם לחדר והתרחצתם מהזיעה והכלור של הבריכה, וירדתם לחדר אוכל, אכלתם , אחר כך יצאתם יחד את והוא לטיול גיפים שלקח אותכם אחרי הטיול ליאכטה שליאם הזמין מבעוד מועד, אחרי רבע שעה שהייתם על היאכתה הגעתם ללב ים, החלפתם לבגדי ים וזינקתם למי הים הצוננים, אחר כך עליתם ליאכתה ונשכבתם על הגג שלה והשתזפתם, את היית עייפה אז נרדמת ונשרפת מהשמש, היית כל כך מוטשת שלא הרגשת שליאם הרים אותך ביידיים ולקח אותך למקום מוצל שלא תישרפי יותר מידי, הוא העיר אותך והזמין אותך לארוחת צהריים מפנקת על היאכתה, הסכמת ושטטם לחוף כדי להביא את השף שיבשל על היאכתה ארוחת צהריים ושוב שטטם ללב ים, את וליאם עליתם לגג והתיישבתם לשתות שמפניה, נהנית כל כך והודית לליאם והוא אמר שהוא מת עלייך ואז התנשקתם! השף קרא לכם לאכול ושאל היכן להגיש לכם את האוכל, אמרת לשף בתוך היאכתה במקום מוצל, הלכתם לאכול, ואז חזרתם על היאכתה לחוף ומשם למלון, זה גם היה היום האחרון שלכם בכרתים ולכן גם התחלתם לארוז מזוודות ועליתם למטוס הראשון הביתה ללונדון.
שחזרתם ללונדון היה קיץ, חזרתם לוילה שלכם, פרקתם את הדברים והזמנתם את חבריו של ליאם ואת חברותייך למסיבת בריכה אצלכם בגינה( יש לכם בריכה ענקית של 10 מטר על 10 מטר ועומק של 4 מטר כך שמקום במים לא היה חסר ) , הזמנתם בר אלכוהול וקייטרינג, את וליאם החלפתם לבגדי ים חיכיתם לכולם, כעבור רבע שעה כולם היו שם והתחלתם לחגוג עם המוסיקה והבריכה, את וחברותייך השתזפתם בזמן שכל השאר או נחו או שחו במיים, ליאם וחבריו השפריצו עלייך ועל חברותייך כדי שתיכנסו למים וסירבתם כי רציתם לתפוס קצת שיזוף אז ליאם וחברי וואן די יצאו מהמים השפריצו עלייכם אז רצתן והן אחרייכם מנסים לתפוס אותכם ולזרוק אותכם אז חברי וואן די הצלילו לתפוס את כל ארבעת חברותייך ולזרוק אותן למים ורק אותך ליאם לא תפס ולרגע נחת בי לא יכולת לרוץ יותר וליאם ניצל את זה ותפס אותך ואמר סורי בייבי שלי את עומדת להיזרק למים הוא תפס במותנייך שאת עם הגב לבריכה ואז עשית לו תחסיס וצעקת מאחוריו ונופפת לשלום , אמרת ״ שלום קארן״ ליאם הסתובב מיד ולא הבין מה אמא שלו עושה שם, ניצלת את זה וזרקת אותו למים, נעמדת על שפת הבריכה וצחקת עליו ועשית לו פרצוף , היית כל כך מאושרת שהצלכת להישאר יבשה ממים שלא שמת לב שליאם תפס את הרגליים שלך והפיל אותך למים… את כבר נרטבת אז נשארת במים וליאם התערב איתך שהוא מסוגל להיות מתחת למים יותר ממך, הוא אמר שאם הוא מנצח הוא קונה לך סט של חוטיני וחזיה ואת במשך יום שלם תהייה ככה בבית מולו והסכמת ספרתם עד שלוש לקחת נשימה וצללת, היה לך ברור שאת תיפסלי אבל אהבת את הרעיון של ליאם להיות כל היום עם הבגדים שליאם יקנה אז הפסדת לו , אחרי המסיבה הוא לקח אותך לאפרודיטה ובחר לך את התחתון והחזיה המושלמים, הם היו לבנים עם נצנצים זהובים והוא אמר שזה ממש יפה לטעמו, אז הסכמת כי הוא בעלך והוא לא יגיד סתם, הגעתם הבייתה והתלבשת בבגדים התחתונים, ליאם בהה בך וחייך, עליתם לחדר לישון שנת צהריים וליאם ביקש ממך להרים לו את הפלאפון מתחת למיטה את הסכמת התכופפת ובמשך דקה היית עם הישבן שלך מורם כי המכשיר היה רחוק ואז הבנת שליאם בכוונה זרק לשם את המכשיר כדי לבהות לך בישבן אז קמת ואמרת לו חוצפן אתה עשית את זה כדי לבהות לי בישבן אז הוא אמר אני גבר, ואני בעלך ויש לי צרכים. הוא חייך אלייך, חייכת אליו, כבר היה ערב, וליאם ניצל את המצב כדי לקיים איתך יחסים…כעבור שבוע לא קיבלת מחזור ונזכרת שאתם וויתרתם על אמצעי מניעה והבנת שעוד מעט יוצא לך תינוק קטן שלך ושל ליאם אהובך. קנית בדיקת הריון ואכן את בהריון , סיפרת לליאם והוא התרגש כל כך! כעבור שלושה חודשים הלכתם לרופא נשים לבדוק את מין התינוק, גיליתם שזו בת אבל לא רק בת אלא גם בן, זה היה הריון תאומים בן ובת ;) זה היה אושר ענק, אמרת לליאם שתאומים זה לא קל, הוא חייך אלייך ואמר, תסמכי עלי, אני יעזור לך.כעבור 9 חודשים של הריון מטיש ובטן ענקית הגיעו הצירים, באחד בלילה את וליאם ישנתם והוא שמע אותך נאנקת בכאבים והתעורר הוא שאל מה קרה ואמרת לו שנפלו לך המיים ויש לך צירי לידה, ליאם ארז ציוד ולקח אותך לביה״ח, את התעלפת מכאבים בדרך ואיבדת הכרה, כעבור שעתיים שמעת צעקות שמנסות להעיר אותך, זה היה ליאם והוא בכה שאלת למה אהובי והוא אמר לך שהתעלפת ואנחנו בחדר לידה , הרופא אמר אני סופר עד שלוש ואת לוחצת, 1,2,3 התחלת ללחוץ וליאם אוחז בידך והזיעה ואומר תלחצי יפה שלי, תלחצי , הרופא אמר שהראש של התינוק הראשון בחוץ, והוא מושך החוצה את הילד הראשון , נשמת והילד יצא, למעשה הילדה יצאה, נשאר ללדת רק את הבן, הרופא אומר אני סופר עד חמש ואת לוחצת לחיצה הכי חזקה וארוכה שאת יכולה והילד בחוץ, ליאם חיבק אותך ואמר תלחצי, והנה הוא בחוץ אמר הרופא, את בכית והנה את מחזיקה את הבת וליאם את הבן ואז התחלפתם, התינוקות היו מדהימים ביופים, הבת הייתה דומה לליאם והבן דומה לך ;) ליאם ואת החלטטם שלבת יקראו שיר ולבן קראו אדם וככה חייתם את שארית חייכם עם שיר וגיימס, וכמובן עם עוד ילדים שילדת…..
הסוף ;)


תגובות (3)

חחחח….. חמוד

29/06/2013 06:51

מושלם יפהההה
זו מאיה חחח
(טומלינסונית)

29/06/2013 06:52

מאיה יפה שלי מחקו אותך איזה באסההההה!!! :(((((

29/06/2013 06:53
19 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך