המשך יבוא...

זאיין מאליק & שרלוט פרק 10

03/08/2014 1035 צפיות 4 תגובות
המשך יבוא...

זאיין מאליק & שרלוט פרק 10:
"אני שמחה שאני איתך." אמרה שרלוט לנייל. הוא חייך מאושר. בזכותה הוא מאושר.
"ואני מאושר שאני איתך. למרות שאנחנו ביחד רק מלפני כמה דקות." אמר נייל ונישק אותה. הוא שם את היד מאחורי ראשה. הנשיקה שלהם ארכה כחמש דקות. אחרי הנשיקה הוא חיבק אותה. היא התחילה לבכות. "מותק, מה קרה?" שאל נייל את שרלוט.
"נזכרתי במה שהארי אמר עליי. זה כואב לי שזה מה שהוא חושב עליי. נייל זה כואב לי." היא ענתה. הבכי שלה רק התגבר. הוא נשק לראשה ואמר "את מדהימה. הארי פשוט אידיוט אחד גדול. אם הוא לא מבין כמה את מדהימה אז הוא אידיוט. שימי עליו פס." אמר נייל לשרלוט. היא נישקה אותו נשיקה קצרצרה על השפתיים.
"אולי אתה צודק והוא פשוט אידיוט. אני אנסה להתעלם ממנו. אני לא צריכה לקחת ללב את מה שהוא אמר עליי אני יודעת מה אני ואני ממש לא Z!נה מגעילה כמו שהוא חושב שאני. אני אפילו לא מבינה למה הוא חושב ככה אבל לא אכפת לי. שיחשוב מה שהוא רוצה, אני להתייחס אליו סיימתי.." היא אמרה לו. נייל הקליט את הארי אומר מה הוא חושב על אלקסיס. נייל שאל את הארי מה הוא חושב על שרלוט ועצר את ההקלטה. הארי אמר שהיא מדהימה והוא אוהב אותה ועוד כל מיני דברים. ואז נייל שאל את הארי מה הוא חושב על אלקסיס. אחרי שהוא שאל את זה ולפני שהארי ענה לו הוא המשיך להקליט והקליט את התשובה של הארי. שאלקסיס היא מגעילה ועוד כמה דברים. נייל הסתיר את האיפון שלו מאחורי הגב אז הארי אינו ידע שהוא מקליט אותו. נייל גם הקליט את לואי אומר "אני מסכים איתך." בשיחה עם הארי. הוא השמיע את זה לשרלוט ושרלוט פשוט נשברה. הוא ניחם אותה והיא התאהבה בו.
"הדרך הכי פשוטה לא להיעלב היא להתעלם ממנו. וגם מלואי שהסכים איתו. הם עוד יבינו כמה הם טעו תסמכי עליי." הוא אמר. הוא שוב נישק אותה. בדיוק עכשיו לואי, הארי, זאיין וליאם נכנסו לבית של לואי. הם הסתכלו על נייל ושרלוט מתנשקים נשיקה סוערת והלכו לחדר של לואי. "אני פשוט לא מאמין שהוא הצליח!" התעצבן לואי. כל כך כאב לו שאחותו לא שמה לב שנייל רק משקר לה. הוא גם לא מבין למה נייל רוצה את שרלוט. הוא לא מבין איך נייל לא פוחד שהיא תבגוד בו. לואי יודע ששרלוט לא בוגדת והיא לא תבגוד בנייל אבל נייל שבהחלט יודע מה היא עשתה לג'ייסון צריך לפחד. הוא גם ידע ששרלוט כועסת עליו אבל לא ידע למה. הוא לא מבין מה הוא עשה לה. הוא לא מבין איך נייל גרם לה לשנוא את הארי ולכעוס עליו. כשנייל ילך הוא יברר את העניין. אחרי שנייל הלך משרלוט גם כל הבנים הלכו ולואי הלך אליה. הוא הגיע אליה והיא קמה מתכוונת לברוח לפני שהיא הספיקה לברוח הוא תפס בידה, משך אותה חזרה לספקה ואמר, "שבי!" הוא התיישב לידה.
"מה אתה רוצה?" היא שאלה אותו.
"איך נייל גרם לך לשנוא את הארי ואותי?" שאל אותה לואי. היא נאנחה. אין לה כוח לדבר איתו ובטח שלא על נייל. היא קמה משם והלכה לחדר שלה. היא נשכבה על המיטה שלה ובהתה בתקרה. לואי דפק בדלת החדר שלה ושאל "אפשר להיכנס?"
"לא. עוף מפה!" היא צעקה עליו בתשובה. היא שמעה אותו נאנח והוא הלך. היא החליטה ללכת לקנות בגדים. היא לקחה ארנק עם כסף והיא לקחה את הטלפון שלה ויצאה. בחנות הראשונה היא קנתה שלוש שמלות, אחת ורודה, אחת צהובה ואחת לבנה. בחנות השנייה היא קנתה שלוש חולצות, אחת חולצת בטן ורודה עם סמל השלום, השנייה חולצה שחורה עם הכיתוב "LOVE", הכיתוב בלבן ועוד חולצה אחת צהובה עם נקודות בצבע סגול כהה. היא קנתה גם נעלי עקב, גופיות בצבעים שונים ושורטים בצבעים שונים. היא הלכה למקדולנס ואכלה צ'יפס והמבורגר. היא שתתה קולה. כשהיא סיימה לאכול ולשתות היא הלכה לבית שלה. היא נכנסה וראתה את הארי ולואי. "היי שרלוט." אמר לה הארי והיא התעלמה ממנו בעודה הולכת לחדרה.
"מנומס לענות!" צעק עליה לואי אך היא התעלמה גם ממנו. היא התחילה לסדר את בגדיה וראתה טלוויזיה בחדר של לואי. כן, יש לו טלוויזיה והוא רואה בסלון. היא ראתה גוד לאק צ'ארלי. היא פשוט אוהבת את התוכנית הזאת. בקטעים המצחיקים היא צחקה. אחרי כמה פרקים היא הייתה רעבה. היא הלכה למטבח וראתה שם את לואי עם הארי, זאיין וליאם. היא התעלמה מהם ולקחה לה תפוח לאכול. "היי שרלוט." אמר זאיין.
"היי זאיין," היא ארמה ואילצה את עצמה לחייך חיוך מזויף.
"רוצה לאכול איתנו?" הוא שאל.
"תודה על ההצעה אבל לא." היא אמרה והלכה לחדרה. היא לא רוצה לאכול עם הארי ולואי, מספיקות לה ארוחות הערב המשפחתיות. כשהיא סיימה את התפוח היא החליטה ללכת לשחק פינג פונג. אבל היא לא יכולה לשחק פינג פונג לבד. היא ראתה שכולם הלכו מהבית שלה ושל לואי. הוא ישב וראה טלוויזיה, מזפזפ בערוצים. לא היה לה עם מי לשחק אז היא נאלצה לבקש ממנו. "רוצה לשחק פינג פונג?" היא שאלה אותו.
"בתנאי אחד." הוא אמר לה והיא התחילה לחשוד. באיזה תנאי מדובר? היא שאלה את עצמה.
"איזה תנאי?" היא שאלה אותו.
"שאחר כך נשב ונדבר." הוא אמר.
"לא רוצה." היא אמרה.
"אז אין פינג פונג." הוא אמר.
"אוף!" היא רטנה והתיישבה לידו.
"אז נדבר עכשיו ואחר נשחק פינג פונג." היא אמרה לו.
"אז למה את שונאת אותי ואת הארי?" הוא שאל אותה.
"אני לא שונאת אותך ואת הארי." היא אמרה לו. "אני שונאת רק את הארי ואני כועסת עלייך."
"למה?" הוא שאל אותה.
"כי אני יודעת מה אתה חושבים עליי!" היא צעקה עליו. לואי היה מבולבל.
"מה אנחנו חושבים עלייך?" הוא שאל לא מבין מדוע היא כועסת בגלל מה שהם חושבים עליה. הם חושבים שהיא מדהימה.
"אתם חושבים שאני Z!נה." היא אמרה לו.
"מי אמר לך את השטות הזאת?" שאל לואי.
"נייל אמר לי. ולפני שאתה מתחיל להגיד לי שהוא שקרן, הוא הוכיח לי." היא אמרה לו.
"איך?" הוא שאל אותה.
"הוא השמיע לי הקלטה שלכם אומרים את זה. הארי אמר את זה ואתה הסכמת איתו!" היא צעקה עליו. "איזה אח לעזאזל חושב את זה על אחותו?!"
"אנחנו לא חושבים את זה! את אחותי ואת גם החברה הכי טובה שלו! אנחנו מתים עלייך!" הוא צעק עליה מנסה להכניס לה למוח שהוא והארי לא חושבים את זה עליה.
"אז מה? הוא זייף את ההקלטה?" היא שאלה אותו.
"אולי. או שהוא הקליט את הארי מדבר על מישהי אחרת ומקליט אותי מסכים עם מישהו על דבר כלשהו. אנחנו בחיים לא נחשוב דבר כזה עלייך." הוא אמר לה.
"אני לא מאמינה לך." היא אמרה לו. "עכשיו בוא לשחק פינג פונג." היא אמרה לו והם הלכו לשחק פינג פונג.
המשך יבוא…


תגובות (4)

תמשיכייי

03/08/2014 07:23

    בקרוב.

    03/08/2014 07:57

תמשיכי

03/08/2014 11:19

אומייגאד מסכנים הארי ולואי תמשיכייייייי

04/08/2014 00:15
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך