המשך יבוא...

זאיין מאליק & שרלוט פרק 11

04/08/2014 883 צפיות 5 תגובות
המשך יבוא...

זאיין מאליק & שרלוט פרק 11:
לואי ושרלוט שיחקו פינג פונג עד שהם התעייפו. הם לא ספרו נקודות. אחרי שהם סיימו לשחק הם שניהם הזיעו. שרלוט הלכה להתקלח ואחרי זה היא לבשה את השמלה הורודה שהיא קנתה. לואי התקלח אחריה ולבש חולצת T-שירט כחולה חלקה וג'ינס עד הברך כחול. היא החליטה ללמוד למבחן במתמטיקה אשר מתקרב, דבר משונה מכיוון שהיא בקושי לומדת למבחנים. אחרי שהיא למדה למבחנים הטלפון שלה צלצל. היא בדקה מי זה והיה כתוב על המסך 'הארי'. היא נאנחה וענתה לו בלי רצון. "מה אתה רוצה?" היא שאלה עצבנית. אין לה כוח וחשק לדבר איתו. היא זוכרת את ההקלטה שנייל השמיע לה ומה שהארי אמר שם. היא זוכרת כמה נםגעה וכמה בכתה.
"לדבר איתך." הוא אמר לה.
"על מה?" היא שאלה אותו.
"למה את שונאת אותי?" הוא שאל.
"אתה באמת לא יודע?" היא שאלה אותו ודמעות היו בעיניה.
"לא אני לא יודע! אני רוצה לדעת מה עשיתי לך ואיך פגעתי בך כי את חשובה לי! אני באמת מצטער אם פגעתי בך אבל אני רוצה לדעת מה עשיתי!" הוא אמר. ובמוחה היא שמעה את ההקלטה של נייל.
"אתה קראת לי Z!נה מטומטמת." היא אמרה לו בוכה.
"מה? מתי?" הוא שאל.
"נייל השמיע לי הקלטה שלך אומר את זה. הוא רצה לדעת מה אתה חושב עליי כי הוא חשב שאתה לא אוהב אותי והוא שאל אותך והקליט את זה. אחר כך הוא אמר שיום אחרי זה הוא שאל אותך למה אתה חבר שלי אם זה מה שאתה חושב עליי ואמרת לו שזה בגלל שאני אחות של לואי." היא אמרה לו בוכה. הארי לא הבין למה היא חושבת ככה. למה שהיא תחשוב דבר כזה? הוא אוהב אותה יותר מהכל! הוא אפילו התאהב בה. הוא יודע שהיא בחיים לא תאהב אותו באותו מובן אבל הוא התאהב בה ולא ניסה להרחיק אותה ממנו אלא הוא ניסה להתעלם מזה.
"שרלוט," הוא אמר בקול עצוב ונשמע שהוא בוכה. "אני אוהב אותך יותר משאהבתי אדם בכל חיי. אני בחיים לא קראתי לך Z!נה מטומטמת. קראתי לאלקסיס Z!נה מטומטמת ומגעילה אבל לא לך. את הבן אדם הכי מדהים שאני מכיר. אני התאהבתי בך ולא היה אכפת לי שאת אוהבת מישהו אחר. אני הייתי מוכן לסבול את זה שלא תאהבי אותי כדי שתוכלי לדבר על מי שאת אוהבת איתי ושיהיה מישהו שיקשיב לך ושתמיד יהיה למענך. את חשובה לי יותר מהכל. אני אוהב אותך. אני אפילו שמח שאת לא מאוהבת בי בגלל שאני יודע שהייתי פוגע בך, אני אידיוט שפוגע בבחורות אני יודע."
"הארי נייל לא ישקר לי או ירמה אותי, אני יודעת את זה." היא אמרה.
"ואני כן? למה לי לשקר לך או לרמות אותך?" הוא שאל אותה.
"אני לא יודעת אבל אני לא מאמינה לך." היא אמרה ולפני שהוא הספיק לומר משהו היא ניתקה את השיחה. היא לא מאמינה לו. נייל בחיים לא שיקר לה והיא יודעת שהוא בחיים לא ישקר לה. התקשרו אליה שוב והיא לא בדקה מי זה היא ענתה וצעקה, "הארי אל תתקשר אליי!"
"זה לא הארי," היא שמעה את קולו של נייל.
"הו, היי נייל." היא אמרה וחייכה חיוך רחב.
"היי שרלוט, התקשרתי רק כדי לומר לך לילה טוב אהובה." הוא אמר לה.
"כבר?" היא שאלה.
"כבר אחת עשרה וחצי בלילה ואני לא רוצה להיות עייף מחר." הוא אמר לה. הזמן עבר כל כך מהר?
"אה, לילה טוב אהובי." היא אמרה לו.
"נתראה מחר." הוא אמר.
"כן," היא אמרה. "להתראות."
"להתראות." הוא השיב וניתק את השיחה.
*
נייל נשכב על מיטתו והסתכל על התקרה של חדרו. "לא הייתי צריך לעשות את זה…" הוא מלמל. "לא הייתי צריך לסכך בינה לבין הארי ולואי. הם חשובים לה והיא להם. הייתי צריך להשיג אותה בדרך אחרת. גם אם אני אוהב אותה." ועם הדיבורים האלו הוא נרדם.
*
עבר חודש מאז השיחה של הארי ושרלוט בטלפון. מאז היא התעלמה ממנו כאשר ראתה אותו ולא ענתה לשיחות ולהודעות שלו. עכשיו נגמר היום לימודים והיא אספה את הציוד שלה. היא נשארה אחרונה בכיתה. נייל בא אליה, הוא לא לומד איתה. הוא הקבצה מתחת. היא ניגש אליה. "מה שלומך?" הוא שאל והדביק לה נשיקה על השפתיים.
"הכל טוב." היא אמרה בחיוך. "החיים בלי הארי יותר טובים."
"אני שמח שהכל טוב אצלך." הוא אמר לה.
"אתה רוצה לבוא אליי?" היא שאלה.
"אני רוצה מאוד אבל אני לא יכול." הוא אמר לה. "באתי כדי להגיד לך משהו."
"מה?" היא שאלה.
"אני חוזר לאירלנד." הוא אמר לה בעצב והשפיל את ראשו.
המשך יבוא…


תגובות (5)

תמדיכי זה ממש יפה

04/08/2014 07:45

תמשיכיייי

04/08/2014 09:21

תמשיכי זה מושלם!!!

04/08/2014 11:26

תמשיכיייייייייייייייייי

04/08/2014 13:34

המשכתי♥

11/08/2014 20:00
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך