המשך יבוא...

זאיין מאליק & שרלוט פרק 15

05/11/2014 877 צפיות 3 תגובות
המשך יבוא...

זאיין מאליק & שרלוט פרק 15:
נייל התקשר להארי והארי ענה. "מה אתה רוצה?" הוא צעק על נייל.
"תקשיב אני מצטער על הכל." אמר נייל.
"אני לא הולך לסלוח ליצור מגעיל וחסר רגשות כמוך!" צעק הארי.
"אתה באמת חושב שזה מה שאני? אני יודע שהייתי אידיוט גדול אבל עדיין." אמר נייל.
"תעזוב אותי." אמר הארי וניתק את השיחה.
*
נייל בהה בטלפון בעצב. גרג נכנס לחדר שלו. "בוא אנחנו הולכים." הוא אמר לו.
"בסדר," אמר נייל. הוא לקח את המזוודות שלו והלך לשדה תעופה. הם הלכו ברגל כי השדה תעופה ממש קרוב לבית שלהם והמכונית נהרסה.
*
לואי והחברים שלו זאק, ג'ון ורון נפגשו אצל רון לחזרה. יש להם להקה והם נפגשו לעוד חזרה. רון המתופף, ג'ון הבסיסט, זאק הגיטריסט ולואי הקלידן והסולן. "תגיד לואי אחותך פנויה?" שאל רון.
"היא ונייל נפרדו אבל אני חושב שהיא וזאיין התאהבו." אמר לואי וצחק.
"מה מצחיק?" שאל רון.
"אני פשוט לא מבין איך דווקא החברים הטובים שלי מתאהבים בה. כלומר אני יכול להבין איך אפשר להתאהב בה בטח אם לא הייתי אח שלה הייתי יוצא איתה אבל עדיין. אם לא היינו חברים טובים אז סבבה תתאהב בה בכיף אבל דווקא החברים הטובים שלי היו צריכים להתאהב בה?" אמר לואי.
"אז מה לואי, לך יש אהבה בחייך?" שאל זאק.
"אמנדה." אמר לואי.
"שלא תעז לצאת עם אחותי!" הזהיר אותו זאק.
"אתה שאלת. לפני זה נהניתי מאוד להסתיר את הסוד הזה ממך ומכולם." אמר לואי.
"אבל עדיין שלא תעז לצאת איתה." אמר זאק.
"אל תדאג." אמר לואי והם התחילו לנגן.
*
זאיין ושרלוט נרדמו על הספה בסלון. ליאם הגיע וראה שהדלת בסלון פתוחה אז הוא נכנס וראה אותם. הוא הלך אליהם והתיישב מולם. "בוקר טוב!" הוא צעק. שרלוט התעוררה על הספה וזאיין נפל ממנה. הם הסתכלו עליו ואמרו מנומנמים "בוקר טוב, ליאם."
"מה נשמע?" הוא שאל.
"איך נכנסת לפה?" שאלה שרלוט.
"הדלת הייתה פתוחה." אמר ליאם.
"בטח לואי הלך ולא סגר ונעל אותה." אמרה שרלוט.
"יכול להיות." אמר ליאם.
"תקשיב ליאם אני לא רוצה להישמע גסת רוח אבל מדוע הגעת לפה?" שאלה שרלוט את ליאם.
"אני צריך לדבר עם אח שלך." אמר ליאם.
"לואי!" צעקה שרלוט ולא נשמעה תשובה. "הוא בטח לא פה. מה למסור לו?" אמרה שרלוט וליאם נעמד על רגליו.
"לא משנה אני אגיד לו בהזדמנות אחרת." אמר ליאם והלך.
"נחזור לישון?" שאל זאיין ושרלוט צחקה.
"בסדר, אבל לא נוח על הספה. בו לחדר של לואי יש לו מיטה גדולה." היא אמרה והם הלכו לישון במיטה של לואי.
*
לואי חזר הביתה והלך לחדרו. הוא פתח את הדלת וראה את שרלוט וזאיין ישנים ביחד מחובקים. "זאיין ושרלוט קומו מיד!" צעק לואי והם התגלגלו על המיטה ונפלו ממנה. הם הרימו את ראשיהם אליו. "מה קרה?" שאלה שרלוט.
"אתם עשיתם את זה?" שאל לואי.
"מה? אל תהיה מגוחך! ברור שלא!" אמרה שרלוט שבינתיים קמה מן הרצפה והתיישבה על מיטתו של לואי.
"ועוד במיטה שלי." אמר לואי. שרלוט נעמדה.
"לואי לא עשינו את זה ובטח שלו על המיטה שלך. היינו עייפים אחרי שנרדמנו על הספה וליאם העיר אותנו אז באנו לפה. המיטה שלי נורא קטנה וזאיין מתגלגל כשהוא ישן." אמרה שרלוט.
"באמת?" שאל זאיין.
"כן זאיין אתה מתגלל כשאתה ישן." אמרה שרלוט.
"מאיפה את יודעת את זה?" הוא שאל.
"כשכלנו ישנו אצל ג'וש וישנתי ליד ג'ייסון ואתה היית בצד השני שלי. לא נרדמתי והתגלגלת עליי." הזכירה לו שרלוט. אחרי כמה שניות בודדות זאיין נזכר. "אה נכון," הוא אמר.
"אתם עשיתם את זה על המיטה שלי?" שאל לואי ושרלוט כבר התעצבנה וצעקה עליו "לא לואי! לא עשינו את זה מעולם ובטח שלא על המיטה שלי אז תפסיק להיות מטומטם!"
"אל תשקרי לי!" הוא צעק עליה.
"אני לא משקרת לך!" היא צעקה. "לא עשיתי את זה עם ג'ייסון או עם אף בן זוג אחר שהיה לי אז בטח שלא אעשה את זה עם זאיין שהוא לא הבן זוג שלי." אמרה שרלוט.
"היא צודקת. ג'ייסון היה מספר לי במקרה והם היו עושים את זה. ואני ושרלוט לא עשינו את זה. אני לא מוכן לעשות לפני שאי פעם יתחתן ואני בטוח שכך גם שרלוט. לא עשינו את זה לואי. תקלוט!" אמר זאיין.
"אה וגם ליאם אמר שהוא צריך לדבר איתך." אמרה שרלוט ללואי.
"לדבר איתי? על מה?" שאל לואי.
"אני לא יודעת." אמרה שרלוט.
"בסדר אני מאמין לכם. עכשיו לכו." אמר לואי והם הלכו. בדיוק ליאם התקשר אליו ולואי ענה. "בוא מהר לבית חולים *$&%$" אמר ליאם.
"למה?" שאל לואי.
"הארי נדרס. עכשיו בוא!" צעק עליו ליאם.
"אני בא." אמר לואי וניתק.
לואי רץ אל שרלוט וזאיין וסיפר להם את מה שליאם אמר לו והם הלכו למכונית של זאיין ונסעו לבית החולים וראו את ליאם בכניסה מחכה להם.
המשך יבוא…


תגובות (3)

תמשיכי מושלם!!

05/11/2014 21:27

תמשיכיייי דחוףףףףףףף המשךךך עכשיווו
את כותבת מושלם❤

06/11/2014 00:35

תמשיכיייייייייי מהרררר

05/12/2014 17:57
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך