דירקשנית
וואן שוט לעופרי(: מקווה שאהבת<3 סורי אם את מעריצה של טיילור...

זה רק אני ואת, לנצח – וואן שוט הארי ועופרי

דירקשנית 14/05/2013 1133 צפיות 6 תגובות
וואן שוט לעופרי(: מקווה שאהבת<3 סורי אם את מעריצה של טיילור...

מתי ניפרד?
הוא רק פוגע בי. הוא חושב שהוא יכול להתנשק איתה מתי שהוא רק רוצה בגלל שזה לא קשר אמיתי, זה רק סטוץ. אבל זה פוגע בי. לראות את החבר שלך מתנשק ומתחבק עם בחורה שאת אפילו לא מכירה, זה סבל.
אבל הדבר הכי כואב, זה לדעת שאת לא יכולה לעשות כלום לגבי זה. אם את מעירה להם, הם יאמרו לך להיפרד ממנו. ואם את לא עושה כלום, את נקרעת מבפנים.
קשה לראות דבר כזה.

היכרות קטנה. אני עופרי, בת 18. יש לי חבר- סוג של חבר, שקוראים לו הארי סטיילס. כן, הארי סטיילס המפורסם. ולמרות שהוא חבר שלי, יש לו חבה. חברה אחרת.
קוראים לה טיילור. כן, טיילור סוויפט. הבלונדינית הגבוהה עם העיינים הירוקות.
האמת, שהיא לא ממש חברה שלו. זה לא קשר אמיתי, זה סתם עוד סטוץ.
אבל הם גורמים לזה להיראות כל כך אמיתי..

נמאס לי. נמאס לי מזה.
כבר חודשיים שלמים אני במשבר. הם התחילו ״לצאת״ בדיוק לפני חודשיים. כל יום, כל יום הם יוצאים ומבלים. ומה לי יוצא מכל זה? רק פרסום.
״עופרי, איך זה שיש לך חבר שבוגד בך כבר חודשיים שלמים?״ , ״עופרי, את מסתדרת עם טיילור?״ השאלות האלה חוזרות על עצמן.
אבל השאלה שהכי מרתיעה אותי היא ״אתם ניפרדים?״.
אני לא רוצה להיפרד. כיף לי איתו ואני נהנת. למאות שהמצב קשה כרגע, הוא אמר לי שזה מסתיים בעוד כמה ימים. הוא אמר לי שטיילור מתכוונת לחזור לאקס שלה.
רק עוד כמה ימים עד שהחיים שלי חוזרים להיות כמו שהם היו.
חודשיים שלמים שאני לא עצמי. חודשיים שלמים שאני מעמידה פנים שאני בסדר. אבל אני לא בסדר, אני ניקרעת. כל לילה אני בוכה מהעובדה שהוא ממשיך. הוא פאקינג ממשיך לעשות את זה. הוא ניראה שהוא ממש נהנה.

אבל אסור לי לחשוב על כך. הוא חוזר עוד כמה ימים, והכל הולך להיות כמו שהיה.

״עופרי, אני ממש מצטער, אבל טיילור רבה עם האקס שלה, והם לא הולכים לחזור, אני אני מניח שניאלץ להיות ביחד עוד קצת זמן״ קיבלתי הודעה מהארי.
עכשיו באמת נימאס לי. ציפיתי לרגע הזה כל כך הרבה זמן חיכיתי לרגע הזה. לרגע הזה שסוף סוף נוכל לחזור אחד לשני ולהתנהג כמו שאנחנו.
ובום, הכל התפוצץ לי בפרצוף.
לא עניתי. בחרתי להתעלם.

אני רוצה לסיים את זה. אני פשוט רוצה לסיים את הקשר המזויף הזה. זה ברור שהוא לא אוהב אותי, הוא בכלל לא מקדיש לי תשומת לב בחודשיים האחרונים.

״אני רוצה להיפרד״ רשמתי. סוף סוף. סוף כל סוף האמת יצאה. בחיים לא רציתי להיפרד ממנו, אבל זה כבר נמאס. נמאס לי שהוא מבלה את החודשיים האחרונים עם טיילור.

״עופרי, יפה שלי, אל תעשי את זה. בבקשה לא, אני אוהב אותך, אני לא רוצה לסיים את זה כל כך מהר״ הוא רשם חזרה.
״מאוחר מידי, זה נגמר״ רשמתי, והוא לא ענה.
מסחפתי לשינה עמוקה, שינה מטרידה, שבה חלמתי רק על הארי.

״עופרי״ שמעתי את קולו של הארי.
פתחתי את עייני וראיתי אותו עומד בפתח חדרי.
״מה אתה רוצה?״ שאלתי שהפנתי את גבי אליו.
״בבקשה, את יודעת שאני אוהב אותך״ הוא אמר. ״אם היית אוהב אותי, לא הייתה יוצא איתה למשך כל כך הרבה זמן״ אמרתי.
״זה לא אשמתי, את יודעת שאני אוהב את הקריירה שלי, ואני לא מוכן לוותר עליה כל כך מהר״ הוא אמר.
״אז מה נעשה בקשר לזה?״ שאלתי.
״נלחזור לחיים הקודמים שלנו. ניפרדתי ממנה״ הוא אמר.
״מה?״ שאלתי. הוא באמת נפרד ממנה?
״ניפרדתי ממנה, ורמת הקריירה שלי ירדה. אבל את יודעת שאני יעשה הכל למענך. גם אם אני אצטרך לוותר על הקריירה שלי״ הוא אמר וחייך.
הוא וויתר. רמת הקריירה שלו ירדה.. רק בגללי.
״עכשיו אני מרגישה אשמה…״ אמרתי. ״את לא צריכה להרגיש אשמה, אני צריך. אני טעיתי. לא את״ הוא אמר והתקרב אליי.
״תודה, אני באמת מעריכה את זה״ אמרתי וחייכתי גם.
״אני חושב שאת יודעת טוב מאוד שהייתי מוותר על הכל בשבילך״ הוא אמר והתקרב לשפתיי.
״כן, אני יודעת״ אמרתי ונישקתי אותו.

״אני אוהב אותך״ הוא אמר שהתנתקנו. ״גם אני אותך״ אמרתי וחייכתי.
״עכשיו זה רק אני ואת. לנצח״ הוא אמר ונישק אותי.
זה רק אנחנו. לנצח.


תגובות (6)

מושלם

14/05/2013 12:25

מהמם

14/05/2013 12:30

אומיגד זה פשוט מדהים!! ישלך כתיבה מושלמתתת

14/05/2013 12:42

זה כזה יפה :-)..
תעשי עוד וואן שוטים ^ _ ^

14/05/2013 12:48

מושלםםםםםם !!!!

14/05/2013 14:15

תודה רבההההה!!! זה פשוט מושלם!!!!!! ובקשר לטיילור אני לא מעריצה שלה אני בסדר איתה אז זה סבבה(; אהבתי❤❤❤❤❤

15/05/2013 11:21
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך