Justin My Life Saver
בקשר לעברית רק כדי שיהיה ברור,שאנל נולדה בישראל ובגיל 13 עברה לאיפה שג'סטין גר. ( LA בקלבסס!) והיא למדה אנגלית,עכשיו יש לה מבטא והכל והיא יודעת גם עברית וגם אנגלית,הם כאילו מצדברים שם באנגלית לא בעברית,אבל אני לא יכתוב לכם עכשיו באנגלית אלא בעברית..זהו (=

לאב יו ♥ ומקווה שתתנו תגובות

אה ודודים שלי באים אז העלתי פרק יותר ארוך ואני יעלה אחד מחר ..שבת שלוםם

זה שיר אהבה פשוט,פשוט שיר אהבה 21 (מתחיל טיפה האקשן ♥)

Justin My Life Saver 20/12/2013 1022 צפיות 2 תגובות
בקשר לעברית רק כדי שיהיה ברור,שאנל נולדה בישראל ובגיל 13 עברה לאיפה שג'סטין גר. ( LA בקלבסס!) והיא למדה אנגלית,עכשיו יש לה מבטא והכל והיא יודעת גם עברית וגם אנגלית,הם כאילו מצדברים שם באנגלית לא בעברית,אבל אני לא יכתוב לכם עכשיו באנגלית אלא בעברית..זהו (=

לאב יו ♥ ומקווה שתתנו תגובות

אה ודודים שלי באים אז העלתי פרק יותר ארוך ואני יעלה אחד מחר ..שבת שלוםם

אני לפני הכל רוצה להגיד שאתמול רשמתי את פרק 20 בערך שעה וחצי אם לא! וכשהעלתי ראיתי שהוא לא עלה,וניסיתי כמה פעמים,אז עכשיו העלתי אותו שוב ובתמורה היום אני ירשום כמה פרקים..מימלא היום בבוקר באה לי המוזה לפרקים יפים!!
אני מאוד מאו מקווה שאתם באמת אוהבים את הסיפורים שלי ואני מאוד אשמח לקבל תגובות. ♥
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

בפרק הקודם:
..ופתאום ראיתי את סקוטר וכל הצוות בבמה עומדים בצעד ומוחאים כפיים.. 'נו למה אתה מחכה?תנשק אותה' סקוטר אמר במיקרופון,הסתכלתי שוב פעם על הקהל,הסתכלתי על ג'סטין ושוב פעם כמו תמיד,הוא טרף אותי בנשיקה משוגעת כמו שאני אוהבת..
'אני אוהבת אותך..' לחשתי לו והוא החזיר 'אני אוהב אותך גם..אשתי.'

פרק 21:
אחרי הלילה המדהים הזה,אני לא יודעת איך אני אוכל לחיות בלי ג'סטין!! באמת!!
קמנו בבוקר שנינו עם חייוכים על השפתיים,כאילו בחיים לא היינו כל כך מאושרים!!
'בוקר טוב למשפחת ביבר בכבודה ובעצמה' אמרתי מחוייכת וקופצנית כשפקחתי את העיניים במטוס,שוב! היום אנחנו נוסעים לספרד. 'בוקר טוב לאישתי' ג'סטין אמר טוחן פנקייקים. 'בוקר טוב לשמפחה שלי' אמרתי וכולם חייכו והחזירו בוקר טוב.
'ג'סטין,מהתי אנחנו נגיע לספרד?' שאלתי אותו כשהוא סיים לאכול את הפנקייקים.. 'עוד חצי שעה,תכנסי להתארגן' הוא אמר לי ונישק אותי נשיקה עדינה וחמה,אבל מישהו אוהב להפריע לנו מאוד 'אני לא רוצה שיתנסקו כאן!!' ג'קסון אמר בהחלטיות עם פרצוף זעום.. 'חחח..מי אתה שתחליט עליי?' ג'סטין שאל אותו כשהתנתק מימני. 'אני אדון ביבר הגדול,ואני ידקור לך את הבטן ולא יהיה לך סרירים!!וכולם יאהבו אותיייי!!' ג'קסון אמר וגנב לג'סטין את האייפון,וג'סטין רדף אחריו בכל המטוס,צחקקתי טיפה והלכתי להתארגן,אנחנו נגע היום בשעה 18:00 לספרד,וג'סטין לפי מה שהבנתי מופיע שם מחר,אז החלטתי לעשות משהו בערב,כי יש לי חברים בספרד.אז לבשתי את זה,http://www.polyvore.com/cgi/set?id=107567879 ונכנסתי לפייסבוק,שאת האמת כל כך הרבה זמן לא הייתי שם!! אני יודעת עברית,ורוב החברים שלי גם יודעים עברית אז החלטתי לרשום להם משהו בעברית..
'טוב,אז אני יודעת שהרבה זמן לא התחברתי בגלל כלה לחץ שיש לי..וכן זה נכון,ג'סטין הציע לי נושאין והסכמתי,ורציתי להודיע לכם שאני גם בהריון,אני רוצה שיידעו על זה ושלא יקללו את ג'סטין או אותי,אני לא זונה של אפחד,זה קרה ואני לא יכולה להחזיר את הגלגל אחורה,אני מקווה שתבינו אותי..אני אוהבת את כל החברים שלי!!באמת!! ואני מאוג שמחה לקבל את כל התגובות החמות והצייוצים התומכים בטוויטר!! אז תודה לכולם ומי שרוצה,מוזמן לדבר איתי בצ'אט..spain we in the way'

ואחרי כמה דקות קיבלתי הודעה מידיד שלי מהתיכון בישראל!!
'שאנל,זוכרת אותי?'
'כן ברור איך אפשר לשכוח אותך פיציייי????'
'חחח חשבתי שכבר שחכת אותי!!'
'איך??וואי פיצי אני מהזה מתגעגעת אלייך,אני מגעגעת לתקופה ההיא שכל הזמן ההינו ביחד,וכשהיה לי חבר פחדת שאני ייפגע,זוכר?את עידן..ואתה היית כזה חמודדדדד'
'אויש שאנל!!את האמת,אני בספרד..רוצה להיפגש?'
'ברורררררר פיצייי איזה שאלה!!'
'חחח מעולה,תגידי אתם במקרה נוחתים במדריד?'
'כן!! אז רגע,יש שם איזה מקום שנוכל להיפגש אבל,זה גדול וזה..ואני לא מכירה את מדריד פיצי'
'חח כן יש,את יודעת איזה מלון תיהיו?'
' כן.. במלון ********** ובשעה 18.00 אנחנו נוחתים..'
'יוואי!! אני גר בערך 10 מטר מהמלון!!יש שם בר נפלא,אולי ניפגש שם?'
'אוקי..בשעה 20.00 מתאים לך?'
'כן..יוו שאנשאן איך התגעגתי אלייך!!'
'חחח גם אני פיצי,טוב אני צריכה לסגור..ביבס מחכה לי (= '
'ביי,ניפגש'
וסגרתי איתו את השיחה.
~סטופ~
-פיצי\ג'ון הוא חבר ילדות של שאנל,הוא עם שיער שחור קוצים כזה ועיניים כחולותאפשר להגיד שהוא חסידה,הוא כל פעם טס למקום אחר,כאילו נודד כזה..אבא שלו *מיליונר* אבל לא כמו ג'סטין,לכן הוא |מנצל| את זה וטס לכל מיני מקומות,ועכשיו הוא נמצא בספרד-מדריד.הוא בגיל של שאנל ושאנל קוראת לו פיצי והוא קורא לה שאנשאן (למי שלא הבינה לפני כן) וזהווו..אע והולך ליהיות אקשן זהרו-

'ג'סטיןןןןן' קראתי לו וראיתי שהוא שוכב בספה של המטוס,אוכל.
'ממ?' הוא ענה עם פה מפוצץ באוכל.. 'אני הולכת לפגוש היום חברת ילדות קרובה,היא גרה בספרד,אז כשאנחנו נגיע למלון אני אתארגן ואצא טוב?' שאלתי אותו..אני לא מאמינה ששיקרתי לו!! בחיים לא שיקרתי לו בנוגע לכלום! פשוט כלום,אני לא יודעת מה עשיתי,אני בטוחה שהוא יגלה,אבל זאת הדרך היחידה שלי לפגוש את פיצי שכל כך התגעגעתי אליו!! 'בטוח שזאת חברה?' ג'סטין שאל בחשנות.. 'טוב לא ממש..' עניתי והוא החזיר בהחלטיות 'אז לא.'

פאק נו אני לא יכולה לבטל, 'טוב אז אני רוצה לצאת לטייל שנגיע למלון ביי נכנסתי להתקלח' אמרתי בלי לחכות לג'סטין שיענה,ראיתי שאנחנו דיי מאחרים כי השעה כבר הייתה 19:40,אז ניסיתי לא לייהיות לחוצה כל כך,גם לא שמתי שוב דבר חגיגי במיוחד..שמתי את זה http://www.polyvore.com/untitled/set?id=107571013 והתארגנתי לירידה מהמטוס.. 'חברה,עוד 5 דקות אנחנו נוחתים,שבו בבקשה' הטייס אמר לנו,עברנו לחלק שיש בו את הכיסאות,והתיישבנו,התיישבתי ליד ג'סטין.. 'למה את הולכת?' הוא שאל אותי.. 'כי אני רוצה' השבתי.. 'ואת נשבעת שזאת בת,ולא בן' הוא שאל אותי ולא עניתי.. 'הבנתי' הוא אמר וחגר את החגורה שלו.

בואו נגיד שבנחיתות אני לא כל כך טובה,ובכלל,אני אל אוהבת נחיתות.. 'יש לי להקיא' מלמלתי לג'סטין 'ממה?' הוא שאל כאילו לא אכפת לו.. 'מהתינוק,ומהנחיתה' אמרתי מחזיקה ביד אחת את הידית של הכיסא שמלפניי,וביד שנייה תופסת בחצאית שלי חזק חזק.. 'אני הולכת להשיא' אמרתי וקמתי מהר מהמקום ורצתי להקיא.. בדרך שמעתי את פטי שואלת 'מה יש?',פטי היחידה שקמה לבדוק מה שלומי,וג'סטין נשאר במקום שלו.. 'סתם,בחילה' אמרתי וחייכתי חיוך מזוייף.. 'טוב תחזרי למקום שלך.' היא אמרה ועשיתי כדבריה,אני ישבתי ליד החלון וג'סטין ישב בחוץ,אז כשרציתי להיכנס הוא עצבן אותי בכוונה.. 'תן לי להיכנס'.. 'אי אפשר,זאת נחיתה,אם את רוצה תשבי עליי ותעברי למקום שלך.. 'הוא אמר.. 'אתה קרצייה ואני לא סובלת איתך!!' אמרתי לו והוא רק ציחקק.. נכנסתי בעדינות ועוד שנייה נפלתי על ג'סטין,אבל הרגשתי ידיים שמחזיקות אותי המותניים,ידעתי שזה הוא,אבל לא טרחתי להיכנס לבדוק..חוץ מזה גם שהבטן טיפה גדלה לי,ככה שהייתי בכלל צריכה להישער אחורה כשנכנסתי לכיסא שלי.. 'תודה' מלמלתי בשקט וישבתי בכיסא,עצמתי עיניים כשהטייס אמר שנוחתים,כי לא היה לי את מי להחזיק,ג'סטין..לא מדבר איתי,וכל השאר יושבים במקומות שלהם..יכולתי כאילו להרגיש שג'סטיןו מתסכל עליי מהצד כשעצמתי את העיניים שלי,אבל לא רציתי לפתוח אותן..

'שאנל,קומי נו נחתנו כבר' שמעתי קול.. פתחתי את העיניים וראיתי את ג'סטין חסר סבלנות. 'אה' אמרתי וקמתי מהכיסא 'יש לי להקיא,שוב' אמרתי ורצתי לשירותים,ג'סטין הלך הליכה מהירה אחריי,וטרקתי מהר את הדלת של השירותים.. 'תפתחי' הוא אמר לי.. 'תפתחי כברר' הוא אמר לי מבעד לדלת,אבל כאבה לי נורא הבטן,בקושי יכולתי לקום לפתוח את הדלת. שמעתי פאתום כאילוה וא נתן מכה לדלת וקילל משהו,והלך.. 'אני צריכה עזרה לקום..' מלמלתי לעצמ ונאזרתי ב*כל* הדברים שהיו בשירותים שזה רק מתקן לנייר,כיור ואסלה..,התחלתי לקום והצלחתי,פתחתי את הדלת של השירותים וראיתי את כל הצוות שלו נדחפים לדלת היציאה,את ג'סטין לא הצלחתי לראות,בטח הוא יצא כבר..התחלתי להתקדם והגעתי ליציאת המטוס,והיו שם כ'כ הרבה פאפרצתי,ראיתי את ג'סטין מסובב אליי,כאילו הוא רוצה שאני יבוא,הרי אני רגילה שהוא מחבק אותי וקובר את הראש שלי בחזה שלו כשיש פאפארצי,הסתכלתי עליו גם כמה דקות,ואחרי זה הרכנתי את הראש לכמה שניות,וכשהסתכלתי שוב פעם ראיתי אותו רץ לאוטו.. 'שאנל בואי' שמעתי את סקוטר אומר,הוא נתן לי יד והתחלנו לרוץ לאוטו.
'תוהד' אמרתי לסקוטר 'בבקשה' הוא אמר וקרץ,כשאני עצובה תמיד יהיה מישהו מהצוות המטורף הזה שיידע איך לבוא ולהצחיק אותי.

~במלון~
הגעתי למלון ולא החלפתי בגדים,ושוב פעם,בלי להגיד לג'סטין יצאתי. 'פטי,,היי פטי?' שאלתי כשנסנתי לחדר שלה. 'כן בואי אני כאן' היא אמרה וראיתי אותה מסדרת כמה דברים בארון האמבטיה.. 'תיראי,יש לי חבר ילדות,זתומרת,זה לא חבר..זה כמו שיש לי את הbff שלי אבל שהיא בת,ככה אני מרגישה איתו..הוא הbff שלי אבל הוא בן,ואני רוצה להיפגש איתו אבל ג'סטין לא מסכים לי..את תוכלי לא להגיד לו שום דבר על זה שיצאתי איתו?' אלתי והיא ענתה 'כן,אבל אל תחזרי מאוחר רק..ותיזהרי לא לאכול דברים עם שמן טיגון,את תקיאי..זה לא טוב להריון' היא אמרה וחייכתי,
'פיציי אני בחוץ,אתה בא?'
'כן שאנשאן אני בחוץ בואי' הוא שלח לי הודעה בחזרה ויצאתי,ראיתי רכב של בא.אמ.ווא בצבע כחול עם גג נפתח, 'פיצוששש' צעקתי בלחישה כשהוא פתח את הדלת האוטומתית של האוטו,בלי שום היסוס נכנסתי מהר מהר לאוטו שלא יתפסו אותנו פאפארצי 'פיצושש אני לא מאמינה שזה אתההה' אמרתי כשחיבקתי.סליחה..חנקתי את ג'ון.. 'חחח שאנשאן זת באמת את..את ניהיהת פ33ה מיום ליום'. הוא אמר. 'לא ואתהההה חתיך שלייי פיציי' אמרתי וחיבקתי אותו שוב..ג'ון קטן מימני שבנתיים בגיל,בגלל שהוא גם נשאר שנה בגן,וגם בגלל שהוא נולד בחודש החאורן של השנה..קורה..בגלל זה אני קוראת לו 'פיצי'.. 'פיצוש,תגיד,,לאן הולכים?' שאלתי אותו.. 'אה..אנחנו הולכים לים,למקום שאת הכי אוהבת..יש שם מסעדה לפי מה ששמעי מעולה.' הוא אמר והחזרתי 'ס22ה.'
כל הדרך צחקנו ונהננו,וכשפתחתי את הדלת ראיתי כמה צלמים פה ושם שישבו לאכול פיצה שכנראה הם הזמינו כשחיכו לנו.. 'תקשיבי מה נעשה,אני יעטוף אותך בחיבוק כדי שלא ייראו אותנו,ואנחנו נוץ למסעדה..הזמנתי מקם יחסית טוב שלא ייראו אותנו' פיצי אמר.. 'אוקע' החזרתי וזה מה שעשינו,למזלי אפחד לא ראה ואף פאפארצי שמן עם משלוש פיצה לא קם לצלם אותנו,נכנסנו למסעדה והיא הייתה מפוארת ויפה..לא חשבתי לרגע שאנחנו יוצאים לדיט,זהה כמו פגישת מחזור כזאת רק של שנינו.
,
ישבנו והזמנו לאכול..
'מה את רוצה שאנשאן?'
'אני..ניראל י אני אקח..רגע יש משהו בלי שמן?אתה יודע אני בהריון'
'חחח כן אל תדאגי..'
'מה תרצו?' המלצרית שאלה..
'אני רוצה שתביאי לנו,פסטה איטלקית וקולה לשנינו,קינוח ניקח אחר כך' הוא אמר..הוא כזה חמוד..
'נו תספרי לי על עצמך!!'
'טוב,אז אני שאנשאן,אני בת 18 עוד מעט,אני בהריון בחודש 2 מג'סטין ביבר,אני מאורסת לג'סטין ביבר,וג'סטין ביבר כועס עליי כי הלכתי לראות אותך' אמרתי לו
'חח..למה כועס?' הוא שאל..
'תראה,זה לא כל כך קל כשיש לך חברה,יותר נכון ארוסה,והיא יוצאת עם בן!! אבל הוא יבין את זה,ואם נריב אני לא יודעת מה אני יעשה!!' אמתרתי..המלצרית באה עם האוכל,אכלנו ונהננו,ואחרי זה יצאנו לטייל קצת בחוף,והוא החזיק לי יד אחת.. 'אתה יודע פיצי,שממש התגעגתי אלייך' אמרתי לו.. 'או גמאני אלייך' הוא אמר וחיבק אותי חיבוק חם.. 'פאק' אמרתי שהרגשתי כמה פלאשים מסביב.. 'מה יש?' הוא שאל 'לאוטו,עכשיו' אמרתי כשראיתי את צלמי הפאפארצי מסביבנו מצלמים אותנו,רצנו מהר לאוטו והוא החזיר אותי הבייתה..
~~נקודת מבט של ג'סטין~~
'אני לא מאמין' צרחתי בכל הבית,וכולם באו אליי למטה..
'מה יש?' כוולם שאלו יחד..
'זה' אמרתי וזרקתי את שלט הטלוויזיה על הספה..עם דמעות..בחיים לא בכיתי בגללה,כולם עמדו נדהמים מול הטלוויזיה
'ארוסתו של ביבר נתפסה לפני מספר דקות יחד עם בן לא מזוהה בחוף הים אוכלים ונהנים במסעדת ****,לפי דבריהם של עדי ראיה,שאנל,ארוסתו של הביבר,לא עשתה שום דבר כגון לנשק או לחבק חיבוקים אוהבים..ולפי מקורבת לביבר אומרים כי הבן הוא רק"חבר ילדות קרוב שנשעכח במשך השנים,והיא רק הלכה לבקר אותו ולדבר איתו,אין בינהם כלום"..ביבר מה תגיד על זה?'
הכתבת אמרה.. 'אני לא יגיד כלום,אני אלך ויתאבל על חיי הרווקות 'לי צרחתי,עליתי למעלה לחדר ופשוט בכיתי.


תגובות (2)

מה הוא לוקח קשה כולה נפגש עם חבר עבר

20/12/2013 06:21

חחחחחחח הוא כזה נו מה אני יעשה,הוא באמת אבל לוקח קשה,אם נגיד חברה שלו תסתובב עם בן שהוא לא מכיר הוא יקנא..מאוד

20/12/2013 06:27
16 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך