Justin My Life Saver
http://www.polyvore.com/untitled/template?id=752813

אין לי הרבה קוראות לכן החלטתי שאני יעצור ב22 ואני יעשה משהו אחר..לאב יווו ♥

זה שיר אהבה,פשוט שיר אהבה 22 ♥ אחרוןןןןןןן!!!!!!

Justin My Life Saver 20/12/2013 865 צפיות אין תגובות
http://www.polyvore.com/untitled/template?id=752813

אין לי הרבה קוראות לכן החלטתי שאני יעצור ב22 ואני יעשה משהו אחר..לאב יווו ♥

אני מקווה שאתם אוהבים את הסיפור ♥

פרק קודם:
~~נקודת מבט של ג'סטין~~
'אני לא מאמין' צרחתי בכל הבית,וכולם באו אליי למטה..
'מה יש?' כוולם שאלו יחד..
'זה' אמרתי וזרקתי את שלט הטלוויזיה על הספה..עם דמעות..בחיים לא בכיתי בגללה,כולם עמדו נדהמים מול הטלוויזיה
'ארוסתו של ביבר נתפסה לפני מספר דקות יחד עם בן לא מזוהה בחוף הים אוכלים ונהנים במסעדת ****,לפי דבריהם של עדי ראיה,שאנל,ארוסתו של הביבר,לא עשתה שום דבר כגון לנשק או לחבק חיבוקים אוהבים..ולפי מקורבת לביבר אומרים כי הבן הוא רק"חבר ילדות קרוב שנשעכח במשך השנים,והיא רק הלכה לבקר אותו ולדבר איתו,אין בינהם כלום"..ביבר מה תגיד על זה?'
הכתבת אמרה.. 'אני לא יגיד כלום,אני אלך ויתאבל על חיי הרווקות 'לי צרחתי,עליתי למעלה לחדר ופשוט בכיתי.

פרק 22:
קברתי את הראש שלי בתוך הברכיים של עצמי,ישבתי על המיטה שלי ופשוט בכיתי,שפכתי את כל כולי,בחיים לא בכיתי ככה,ואני פאקינג בן 19 ואני בוכה כמו משוגע.אמא שלי מנסה לדבר איתי כבר חצי שעה,סקוטר שולח לי הודעות ללא סוף,אלפרדו וראיין מנסים להצחיק אותי..כולם מנסים להרגיע אותי אבל אני לא מצליח להפסיק לבכות,אני פשוט לא מצליח!! בחיים לא חשבתי שאני יבכה כל כך בגלל שאני קנאי! זהו,זה נגמר ביננו.

~נקודת מבט של שאנל~
קיבלתי הודעה מפטי בדיוק שהייתי בדלת של הבית 'שאנל,בבקשה תגיעי,הוא בוכה ללא סוף,צילמו אותך ואת ג'ון ביחד,בבקשה תבוא הבייתה' אני לא מאמינה שהוא בוכה בגלל זה!! הוא כל כך קאני..אחרי שתי שניות נכנסתי מיד הבייתה בדרמטיות,וכולם הסתכלו עליי מופתעים.. 'תגידי את רצינית? את הלילה הראשון שלכם בספרד את מנצלת על לבלות עם בחור אחר במקום ליהיות עם בעלך לעתיד.' אלפרדו התעצבן וצעק עליי,הרכנתי ראשי ושמעתי שסקוטר אומר לו 'היי תרגע בחור היא אישה '.. מלמלתי חזק מספיק שהם ישמעו 'הוא צודק.'..הם הסתכלו עליי מופתעים,נכנסתי הבייתה,כי עד עכשיו הייתי בכניסה,ועליתי למעלה,יכולתי לשמוע את ג'סטין בוכה.היה לי כל כך לא נעים ממנו,פשוט לא נעים..אני אולי הלכתי לבלות עם חבר ילדות קרוב שלי,אבל מה שאלפרדו אמר,,,פשוט,כל מילה בסלע!!אסור לי ליהיות אישה מגעילה,נכנסתי לחדר שלו והוא היה בקצה הקיר עם הראש קבור בברכיים.. 'צאו מכאן די כבר מה לא ברור שאני גמרתי עם האשנה הזאתתת??' הוא צרח והרים את הראש שלו בעצבים מהברכיים,את הרא שו מהברכיים,הני הייתי עם פה פעור,ורציתי עוד שנייה להתמוטת,ותעזבו את זה שאני בהריון..הורדתי לאט לאט את הענליי עקב והתקרבתי אליו,שמתי את היד על הבטן והסתכלתי עליו,הוא הסתכל עליי ושאלתי 'זהו?..בגלל שאתה קנאי אז זה נגמר?' שאלתי אותו והוא קם בעצבנות מהרצפה.. 'כן יודעת מה בגלל שאני קנאי!!אני קנאי מסריח ומגעיל שדואג לארוסה שלו שעוד מעט הולך להיוולד לו ילד,אי אפשר לדעת מה הוא יעשה לך,לא מעניין אותי חבר ילדות לא חבר ילדות,אנשים משתנים שאנל' הוא אמר עם קול חנוק.. 'אבל הוא לא…' אמרתי לו והוא אמר 'אין לך עובדה על זה שהוא לא השתנה..עכשיו עופי לי מהחדר!!ותארזי תדברים שלך אני שולח אותך חזרה לבית..לא רוצה שאישה שהולכת אם אחרים תיהיה איתי..זה לא מגיע לי,אחרי כל מה שאני עשיתי בשבילך את ככה?' הוא צעק עם דמעות,כל כך רציתי לדבר..להגיד משהו..לא יכולתי.'זהו?' לחשתי עם דמעות.. 'זה.' הוא אמר עצבני.

~כעבור שנה~
בחיים לא הייתה לי שנה כל כך זבל מהשנה האחרונה..הדבר היחיד הטוב שקרה לי זה ג'ורדן,התינוק שלי..ושל ג'סטין…הוא בן שנה וקצת,הוא יודע כבר ללכת וזה כזה חמוד..אבל כל שאר השנה,חראטה!!כל הזמן היו לי ייסורי מצפון,מידי פעם חברות באו לנחם אותי ולנסות להרגיע אותי..אבל כלום לא עזר..ואם זה שג'סטין בא מחר לLA בכלל!! אני לא יודעת עם אני רוצה לראות אותו או לא,אני לא יודעת איך אני אגיב..אבל זה לא מה שחשוב,היום אני צריכה ללכת לתחנת רדיו להתראיין..ואני צריכה קצת לחמם את מיתרי הקו שלי,הם רוצים שאני אשיר..מאז הפרידה שלי מג'סטין אנימאוד התחברתי לצד המוסיקלי שבי ואני אוהבת מאוד לשיר.
התארגנתי אני,וארגנתי את ג'ורדן גם..שמתי לו סוודר ארוך כזה עם שרוולים שחורים,כיס אפור ככה,ושאר הסוודר בצבע אפור בהיר..סוודר קנגורו כזה,ושמתי לו טרנינג ארוך עם גומי בסוף של אדידס,ונעלי סופרה שחורות..אני בזמן האחרון מלבישה אותו שיהיה בסטייל של ג'סטין,כדי להיזכר בג'סטין..ואני גם עשיתי לו תסרוקת כמו של ג'סטין..עד כמה שאני מושפעת,אני מאוהבת..
'ג'ורדי בייבי שלי תאכל' אמרתי לג'ורדן בנסיון להכניס לו כפית עם מעדן לפה..' לא אוסה' הוא אמר..טוב אני מאחרת,הכנסתי את המעדן לתיק,(אה היא לבשה את זה http://www.polyvore.com/untitled/template?id=752792) הכנסתי גם כפית לתיק כדי שיהיה לי איך להאכיל את ג'ורדן,נכנסתי לאוטו,התנעתי ונסעתי..
כל הדרך ג'ורדן שר..והוא שר זוועה!!
'איי בי סי אי אי אפ ג'יי אייש איי ג'יי איי איי אמ או אי פיייי' הוא שר את שיר האותיות.. 'גורדי,אנחנו הולכים עכשיו לרדיו,אז תנסה לא לשיר את זה טוב?' שאלתי אותו כשאני חונה בחניית תחנת הרדיו.. 'אוב' הוא החזיר..אפשר להגיד שהאושר היחיד שנשאר לי בחיים זה ג'ורדן.זהו.
'בוא חמוד לשי' אמרתי לג'ורדן כשהוצאתי אותו מהבוסטר שלו..נתתי לו יד והתחלנו לצעוד לכיוון הרדיו..
~בראיון~
'אז מה שמעתי שאנל?'
'מה?'
'שאת וג'סטין ביבר זה סיפור גמור'
'האמתי היא,שאני לא יכולה לפרט מידי,אני רק יכולה להגיד שאני יעשה הכל בשביל לחזור אליו,הוא היה האהבה הראשונה שבחיים אל איכזבה אותי,אני אכזבתי אותו..ואני צריכה להצטער על זה.'

~נקודת מבט של ג'סטין~
אני כל השנה הזאת התחרטתי על כל מה שעשיתי,שהעפתי אותה מהבית,שכעסתי,שהמשכתי לקעקע את עצמי למרות שהבטחתי לה שאני אפסיק..ואני מצטער עוד יותר על זה שאין לי מושג מה עם התינוק שלי..
'נו ג'סטיןןןןןןןן' אמא צעקה לי..אחנונ צריכים ללכת למטוס.יש לנו טיסה מיו יורד לLA יש לי שם הופעה..'אני בא אניייי באאא' צעקתי לאמא מהשירותים..
~במטוס~
'חברה,תשמעו רגע רדיו' הטייס אמר לנו כהתחלנו לנוע עם המטוס..הוא לא קם ואמר,הוא פשוט אמר במיקרופון של המטוס,כולנו חיברנו אוזניות לכיסא,כי שם יש חיבור לרדיו.ושמענו..
'אז מה שמעתי שאנל?'
'מה?'
'שאת וג'סטין ביבר זה סיפור גמור'
'האמתי היא,שאני לא יכולה לפרט מידי,אני רק יכולה להגיד שאני יעשה הכל בשביל לחזור אליו,הוא היה האהבה הראשונה שבחיים אל איכזבה אותי,אני אכזבתי אותו..ואני צריכה להצטער על זה.'
הדמעות הציפו אותי,הסתכלתי על אמא שלי,והרגשתי הרבה עיניים שהיו עליי..והראיון המשיך.

'ואת חושבת שאתם תחזרו?'
'אני מאמינה..בכל זאת,יש לי תינוק בן שנה,ואני לא יכולה לחיות לבד כל החיים שלי..אני צריכה גבר שיחזק אותי ברגעים קשים' היא אמרה והתחלתי לבכות,לא לבכות עם קול,פשוט הנחתי את הידיים שלי על העיניים ונתתי לדמעות לזלוג..וכולם המשיכו לשמוע..
'וואו..ורגע מי התינוק?'
'חחח קוראים לו ג'ורדן..ויש לו אחות קטנה בדרך..'
מה אחות קטנהההההה???
'כבר נכנסת להריון?'
'האמת היא,שמאז תשעזבתי את ג'סטין הייתה לי תקופה מאוד ארוכה שלא לקחתי את הגלולות הריון שליוכנראה שזה השפיע..ואני כבר בחודש 5 עם התינוקת,יכול ליהיות שהפאפארצי לא תפסו אותי כי אני לא יוצאת מהבית.'
'וואו!!'ורגע,מה בעצם היה הסיפור שם,מה קרה?'
'טוב..אז זה היה בערב שהלכנו לספרד,חבר ילדות שלי מגיל 0 שלא פגשתי כבר 7 שנים גר בספר,אז החלטתי שאני רוצה לפגוש אותו אבל גסטין אל הסכים..הוא כאילו היה "לא את לא הולכת" ואני לא הבנתי למה..וממש רציתי.אז דיברתי עם אמא שלו,והיא ביקשה מימני להיזהר כי אני מכירה אותו כאדם קנאי,וזה מה שהוא באמת..וכשהלכנו לשם ישבנו באיזה מסעדה ודיברנו לא יותר מיזה.אנחנו חברים מאוד מאוד טובים..לא של אהבה!פשוט חברים!!ואני הרבה זמן לא פגשתי אותו באמת..'
'וואו..ושמעתי גם שאת יודעת לשיר'
'חחח כן'
'נו מה תשירי לנו היום?'
'טוב אז את האמת..השיר שהכי מתאים לתקופה,וסליחה על המילה החרא שלי..זה hurt של כריסטינה אגילרה..אני מאוד אוהבת אותה כיוצר,היא מדהימה..ויכול ליהיות שאת החיוך רואים מבחוץ אצלי אבל מבפנים אני מרודקת,עד שאני לא ייראה את הגבר שלי אני יהיה מרוסקת..ללב שלי ייחק הרבה זמן לבנות את עצמו מחדש,בנתיים אני פשוט מרוסקת..
'וואו,אז את רוצה לשיר עכשיו?'
'כן..אני ישמח'
'אז אנחנו נצא לפרסומות עם השיר שלך..'

'אני לא מאמיןןןןן שיש לי תינוק בן שנה שבחיים לא ראיתי והיא בהריון שוב' צעקתץי במטוס והתחלתי לבכות,והדמעות פשוט ירדו וירדו,אמא שלי באה לתת לי חיבוק,ולא סירבתי.. 'אנחנ הולכים עכשיו לLA והיא נימצאת שם..' היא אמרה 'איך זה אמור לעודד אות…אמא את גאוןןןן' אמרתי לה,אבל הדמעות שלי עדיין לא הפסיקו לנזול,הייתי אדום עם עיניים נפוחות וחיכיתי שהפרסומות ייגמרו..שאני יישמע את האחת שלי שרה!
'ואנחנו חזרנווו איתנו באולפן שאנל ביבר,אז לפני הפרסומות שאנל גילתה לנו שהיא יודעת לשיר,ועכשיו היא תראה לנו עד כמה היא יודעת שליר..מוכנה?
'כן'
היא ענתה..
'אמא אני לא חושב שאני יכול לעמוד בזה' אמרתי לאמא שלי..צעקתי לטייס שיעביר את הרדיו למצב שישמעו אותו בכל המטוס והוא עשה כדבריי,ישבתי על רצפת המטוס והקשתי לה שרה.
Seems like it was yesterday
When I saw your face
You told me how proud you were,
But I walked away
If only I knew what I know today
Ooh, ooh

I would hold you in my arms
I would take the pain away
Thank you for all you've done
Forgive all your mistakes
There's nothing I wouldn't do
To hear your voice again
Sometimes I wanna call you
But I know you won't be there

Oh, I'm sorry for blaming you
For everything I just couldn't do
And I've hurt myself by hurting you

Some days I feel broke inside
But I won't admit
Sometimes I just wanna hide
'Cause it's you I miss
And it's so hard to say goodbye
When it comes to this, ooh

Would you tell me I was wrong?
Would you help me understand?
Are you looking down upon me?
Are you proud of who I am?

There's nothing I wouldn't do
To have just one more chance
To look into your eyes
And see you looking back

Oh, I'm sorry for blaming you
For everything I just couldn't do
And I've hurt myself, oh

If I had just one more day
I would tell you how much that I've missed you
Since you've been away
Ooh, it's dangerous
It's so out of line
To try and turn back time

I'm sorry for blaming you
For everything I just couldn't do
And I've hurt myself..
By hurting you
וכשהיא סיימה שפכתי את כל כולי..לא יכולתי להפסיק..והפעם בכיתי כמו תינוק..פשוט שפכתי את הרגשות שלי כי אני מתגעגע לאישתי ואני לא מאמין שהיא החליקה לי בין האצבעות ככה..
אני הולך לפגוש אותה לא משנה מה!!

~נקודת מבט של שאנל~
I'm sorry for blaming you
For everything I just couldn't do
And I've hurt myself..
By hurting you

סיימתי לשיר.. 'את דומעת?'
'חחח כן סליחה…'
'לא נורא,עכשיו,אחד מהאנשים בהקל יכול לפגוש את שאנל פגידה אישית מחר בשעה 14:00,כל מה שצריך לעשות זה רק להתקשר ל *****,שוב פעם..להתקשר ל****** ולקבל פגידה אישית עם שאנל!!והינה הטלפון הראשון שלנוווו שלום מי איתנו על הקו?
'ג'סטין ביבר' הלב שלי נפל לתחתונים….הביאו לי בקבוק מים,וג'ורדן הקטן שישב על הכיסא לא הבין מה קרה..אבל זה היה נראה כאילו הוא כן מבין..
'או,שלום לך אדון היהר..'
היי'
'אז כפי שהובטח למתקשר הראשון פגישה עם שאנל,אתה קיבלת את זה..מזל טוב!!'
'תודה רבה..רגע,היא שומעת אותי?'
'כל מילה..'
'אז אני רק רוצה להגיד שאני לא שחכתי אותך בכלל,וכ יום שעובר בלעדייך נראה כמו נצח.. ושאני בעל,בן זוג,חבר, או איך שאת לא מגדירה אותי,מפגר..ושאני בחיים לא הרגשתי את ההרגשה של ההחמצה הזאת,ואני מאוכזב מעצמי וא מאפחד אחר,יכול ליהיות שהאגו שלי עלה בשיחה האחרונה שלנו,וכל מה שאני רוצה זה שנחזור ליהיות מאושרים כמו שהיינו..זה הכל..'
'טוב ביבר,אנחנו נתקשר אלייך לאחר הראיון ונודיע לך איפה לפגוש את שאנל'.
'תודה ברו'
וג'סטין ניתק את השיחה..בלעתי את הרוק של עצמי,ושתיתי עוד לגימה מהמים לפני שאני מאבדת הכרה!! הוא דיבר איתי אחרי שנה..
'אני רוצה לסיים' לחשתי למראיין,ולמזלי הוא הבין אותי..
'טוב אז אנחנו סיימנו כאן עם שאנל תודה רבה לך!!' המראיין אמר,ויצאתי מהאולפן.
המקום שאני וג'סטין אמורים להיפגש בו זה בבית שלי.

~יום למוחורת 13:30~
הוא עוד מעט אמור להגיע,וכל הזמן הזה מהרגע ששמעתי את הקול שלו עד למאית השניה הזאת אני לא מפסיקה לחשוב עליו..לבשתי את זה http://www.polyvore.com/untitled/template?id=752813 וחיכיתי בסלון עם ג'ורדן.
~אחרי חצי שעה ~
נשמעה דפיקה בדלת…ג'ורדן נרדם,אז קמתי בעדינות והנמכתי את הטלוויזיה,הלכתי בעדינות ם העקים ופתחתי את הדלת.
ראיתי אותו,ראיתי את הנסיך שלי שלא ראיתי שנה שלמה!! ושאני מפגרת הולכת עם אחרים במקום ליהיות איתו!! הוא עמד מולי,בערך 5 דקות..
'תגיד משהו' לחשתי בעדינות והוא התקרב צעד.
'אני מפגר' הוא אמר והכרין את ראשו.
'תגיד משהו אחר' אמרתי לו והוא התקדם עוד צעד,ואני עם הצעד קדימה שלו,הלכתי צעד אחורה.לא נרתעת,זורמת.
'אני אידיוט' הוא אמר והתקרב עוד טיפה..
'משהו אחר' ביקשתי והפעם התנגשתי בקיר,הוא הניח את הידיים שלו על הקיר,יד אחת על הקיר,ויד אחת על המותן לי,ואני שמתי יד אחת על הלחי לו ויד אחת על העורף שלו..
'טוב,אני יגיד עוד הרבה' הוא אמר והתחיל לבכות..הוא בוכה!! אני לא יכולה לראות אותו בוכה,ניגבתי לו את הדמעות בעדינות עם היד הרועדת שלי.. הוא עצם עיניים..נשם נשימה עמוקה אחת,פתח את העיניים והתחיל לדבר..
'אני מפגר,אידיוט,אגואסיט,מפגר,חראגועל נפש, וזוועה של בנאדם!!היה אסור לי לוותר עלייך בקלות כזאת,ובכלל היה אסור לי לכעוס עלייך,זה חבר לא של אהבה זה חבר רגיל..ואני כמו מפגר מקנא בלי סוף!! וכל מה שאני רוצה זה אותך בחזרה,והחולשה שלי זה את..ואני רוצה לחיות איתך למשך כל החיים שלי,ולהתחתן איתך ולעזור לך עם הילד,וליהיות איתך ועם הילדה החדשה שהולכת להיוולד לנו..סליחה לך..וזהו…ואני רוצה לגרום לך לשמוח וליהיות מאושרת,לא כמו שאני ואת היינו בשנה האחרונה' הוא אמר וגרם לי לדמוע טיפה..
'לנו' תיקנתי אותו..
'מה לנו?'
'הילדה,הולכת להיוולד לנו,לא לי..אני לא יכולה להסתדר בלעדיי הנסיך שלי..אני לא יכולה לחיוך בלעדייך,אתה לא מבין שאתה כל מה שחשוב לי בחיים??אני לא יודעת מה אני איי פעם יעשה בלעדייך!!אני צריכה אותך כל הזמן ליידי,בלי שתעזוב אותי!! ושבחיים לא תיתן לי ללכת!!' אמרתי לו,הוא לא חייך..הוא לא הגיב,הו תפס אותי במותניים,וקירב אותי אליו וטרף אותי בנשיקה.. 'התגעגתי..לשפתיים..שלך' מלמלתי בין רווחי הנשיקה כשלקחנו אוויר.. 'התגעגתי אלייך ' ג'סטין אמר כשהתנתקנו,חיבקתי אותו ולא עזבתי.עד שג'ורדן התעורר..
'אויש הוא בוכה' אמרתי ולקחתי את היד של ג'סטין והובלתי אותו לסלון..הוא הסתכל על ג'ורדן ולא זז..הוא ראה אותו עם הג'ינס הכחלחל שלו,והשיער הגמניב שעשיתי לו שייראה כמו ג'סטין,והחולצה שרשום עליה SWAG בצבע סגול,והסופרה ששמתי לו.. 'הוא שכפול שלך 'אמרתי לו כשאני וג'סטין התחבקנו ליד הספה..
'הוא הבן שלנו' ג'סטין אמר לי ונשק לראשי..
'הוא הבן שלנו' החזרתי ונשקתי אותו בחזרה.
'שאנל,אני..אני שמעתי אותך שרה..ברדיו..ומגיע לך גם שיר..שיר אהבה פשוט,פשוט שיר אהבה' ג'סטין אמר לי ונישק ואתי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
22 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך