דירקשנית
וואן שוט להארי והדר (היומניסטית סטיילס)
אני מרגישה שיצא לי מממממממממממממש גרוע... אז מצטערת אם לא אהבת...

זו סתם טבעת – וואן שוט הארי והדר

דירקשנית 11/05/2013 1530 צפיות 14 תגובות
וואן שוט להארי והדר (היומניסטית סטיילס)
אני מרגישה שיצא לי מממממממממממממש גרוע... אז מצטערת אם לא אהבת...

"מזל טוב!!!" שמעתי את ההורים שלי שירדתי למטה במדרגות.
"אומיגד, תודה!" אמרתי וחיבקתי אותם.
אז כן, היום זה יום ההולדת 18 שלי. קוראים לי הדר ג'קסון. היום את בת 18 וזה הולך להיות יום מעולה!
חיכיתי כל כך ליום הזה. היום שבו אני חופשייה. זהו, אין יותר דאגות, אני אדם לעצמי.
"קחי" אמי אמרה שהגישה לי קופסה קטנה.
מזה?" שאלתי. "תפתחי ותיראי" אבא שלי אמר. אני מקוה שזה מה שאני חושבת.
פתחתי את הקופסה וראיתי אייפון 5.
"אומיגד!!!!" צעקתי. סוף סוף קיבלתי את מה שרציתי.
"תודה רבה!!" אמרתי להורים שלי ועליתי לחדר שלי.
"הארי קיבלתי אייפון 5!!" רשמתי להארי הודעה מהאייפון החדש.
"מזל טוב לאב!! אני שמח בשבילך! ויום הולדת שמח!" הוא שלח חזרה. כן, לא טעיתם. הארי סטיילס הוא חבר שלי.
"תודה לאב! אני יוצאת עם חברים, אתה בא?" שלחתי לו. "מצטער, יש לנו חזרות היום.. אבל אל תידאגי, אני יפתיע אותך היום" הוא שלח. די התבאסתי. למה לחבר שלי יש חזרות דווקא ביום הולדת שלי? ביום שאני אמורה הכי להנות בו?
"בסדר" שלחתי. "אני מצטער, אוהב אותך" הוא שלח לאחר כמה דקות.

"איימי, אנחנו יוצאים?" התקשרתי לאיימי, החברה הכי טובה שלי.
"כן, ומזל טוב!!!!" היא צעקה לטלפון. "תודה! אני מתהעלייך" אמרתי. "תחכי בחוץ, אני וכולם עוד דקה אצלך" היא אמרה וניתקה.
ירדתי למטה ראיתי את איימי, ג'יימס, ג'וש ואת כריסטין.
"היי! מזל טוב!!" כולם צעקו וחיבקו אותי.
"תודה חבר'ה" אמרתי וניכנסתי למכונית.
התיישבתי ליד ג'יימס. "מזל טוב" הוא אמר ונישק אותי בלחי. ג'יימס הוא הידיד הכי טוב שלי. אני פשוט מתה עליו (בתור ידיד). "תודה" אמרתי וחיבקתי אותו. להארי לא ממש נוח שאני מבלה איתו בגלל שהוא חושב שהוא תופס את המקום שלו.
לא, הוא לא.

נסענו לכיוון חוף הים. כשהגענו כולם הלכו לכיוון שפת הים וג'יימס לקח אותי לצד.
"קחי" הוא אמר ונתן לי קופסה קטנה.
פתחתי את הקופסה וראיתי טבעת. "ג'יימס, אתה מלחיץ אותי" אמרתי שהסתכלתי עליו. "תירגעי, זו רק טבעת ליום ההולדת שלך" הוא אמר והראה לי מה רשום על הטבעת. 'Happy B-day' היה רשום (B-day זה קיצור של birthday).
אומיגד תודה!!" צעקתי וחיבקתי אותו.
ענדתי את הטבעת ואני וג'יימס באנו לכולם.
"תיראי מה ג'יימס קנה לי" אמרתי לאיימי והראתי לה את הטבעת.
"אומיגד זה מדהים!" היא אמרה.
"הארי קנה לך משהו?" היא שאלה. "עדיין לא, אבל הוא אמר שהוא יפתיע אותי" אמרתי.

-שעה לאחר מכן-
"אל תדברי איתי יותר בחיים!!" קיבלתי הודעה מהארי.
"מה? מה עשיתי?" שלחתי חזרה.
"את חושבת שג'יימס הזה יקנה לך טבעת והפאפארצי לא יצלמו אותך?!" הוא רשם.
"את כבר אמורה להתרגל לזה! אם את חברה שלי, ואם את עושה דברים שאת לא רוצה שאני ידע עליהם, תבדקי שאין פאפארצי!" הוא רשם.

רצתי לביתו של הארי במהירות האפשרית.
"זה לא מה שאתה חושב" אמרתי שנכנסתי לביתו.
הוא הצביע על הטבעת שג'יימס נתן לי. "אמרתי לך שזה לא טוב שאת מסתובבת איתו! הוא מתישהו ינצל אותך ואני בטוח שהוא ינשק אותך" והתיישב על הספה בביתו.
"הארי, זה לא מה שאתה חושב" אמרתי. "אז מה זה?!?!" הוא שאל בעצבים.
הורדתי את הטבעת ונתתי אותה להארי. "תתבונן מקרוב" אמרתי. מחכה שהוא יראה שזו סתם טבעת שג'יימס קנה לי ליום הולדת.
"Happy B-day" הוא קרא את מה שרשום על הטבעת. "עכשיו אתה מבין? אני בחיים לא הייתי בוגדת בך! אני אוהבת אותך" אמרתי.
"אני מצטער.." הוא מלמל. "אני מבינה אותך. אם זה הי קורה לך אני גם הייתי מתחרפנת" אמרתי.
"הדר, באמת שאני מצטער…. איך אני יוכל לפצות אותך?" עינייו נצצו. "פשוט תירגע, הכל בסדר" אמרתי ונישקתי אותו.
"זו סתם טבעת, אתה לא צריך לדאוג" אמרתי וחיבקתי אותו.
סתם טבעת… היא כמעט הרסה לי את החיים…


תגובות (14)

מהמםםם!!!!!!!!!!!!

11/05/2013 05:23

ואו את רצינית איתי?!?!?!!?!?
באמת!?!?!?!
זה יצא הכי מושלם שיש!!!!!
אני מתה להגיע לגיל שמונה עשרה, אני מתה לאייפון 5 ואני מתה מתה מתה מתה מתה להיות חברה של הארי סטיילס!!!
וואי זה יצא לך הכי מושלם שיש, החיוך לא יורד לי מהפרצוף עכשיו!
תגידי לי שם ואני עושה לך -עכשיו- וואנשוט!
עם מי שבאלך!
יואו מזה תודה אין לך מושג עשית לי את היום!
וזו לא סתם טבעת, בכלל לא!
חחחח מזה תודה לאביוווווו 3>

11/05/2013 05:23

אני ממש שמחה שאהבת <3333 ואני אשמח לוואן שוט עם נייל (: רק אם את יכולה..
וואי תוווודה אין לך מושג כמה זה משמח אותי שאהבת אתזה <333

11/05/2013 05:24

אוימיגאד זה מושלםםםםם בקטע של הטבעת ממש נלחצתי אבל בסוף החיוך לא ירד לי מהפרצוף! אני מתה על הסיפורים שלך ועל הוואנשוטים שלך כשתהיה גדולה אני בטוחה שתצליחי בכתיבה! ♥
תמשיכי מהר את הסיפור לאהוב בכוח ואת העונה השנייה של הסיפור שגמרת :)))))
די יש לך כתיבה מושלמת פשוט שסוחפת ואי אפשר להפסיק לקרוא אותה.. :)

11/05/2013 05:33

דירקשנית תני לי שם ואני עושה לך וואנשוט עם נייל זה יוצא תוך 5 דקות ומקווה שתאהבי כבר יש לי רעיון… חחחח את הולכת למות על זה ^_^

11/05/2013 05:48

אומיגד הלנההה אני ממש שמחה שאהבת(: וואי אני פשוט מתהעלייייך!!!

11/05/2013 05:50

קוראים לי שני חח(:

11/05/2013 05:52

מושלם !!!:-)

11/05/2013 06:01

סבבה אני עושה לך עכשיו וואנשוט עם נייל יצא לך מהמם…. מקווה לפחות

11/05/2013 06:42

חחח(: איזה יפה!!
את יכולה לכתוב על גם?
אם כן תגידי אני יביא לך פרטים

13/05/2013 07:38

כע אין בעיה (: שמחה שאהבת<333
תני פרטים בהקדם האפשרי

13/05/2013 08:49

שם: עופרי
גיל: מה שמתאים
מראה: 1.70 רזה , שיער מיוחד: תמיד נראה כאילו אני עם פן מדורג עד אמצע הגב עם פוני לצד, עינים חומות
אופי: אוהבת לצחוק , שמחה , מתחברת מהר לאנשים , מצחיקה , אחת שכייף להיות איתה, עוזרת לכולם, אוהבת להקשיב לבעיות של אחרים ולעזור להם! (בעיקר מישו שרוצה להשיג מישי וכאלה…) , אוהבת להיות עם חברים, חולה על שופינגגג!!, מסתדרת עם כוווולם, חולה על שחייה (ים ,ברכה..)
חלומות: לראות עם הארי טיטאניק, ללמד את זאין לשחות(:
תחביבים: לשייייר!!

13/05/2013 11:38

אוקיי אבל עם מי את רוצה את הוואןשוט??

13/05/2013 22:36

הארי(:

14/05/2013 03:23
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך