זייל -סיפור מתורגם – (זאין ונייל) פרק 3 'חזק יותר מאריות'

מי שרוצה את פרק 1 יש אותו בפרק 2
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
זייל – חזק יותר מאריות – Louder Than Lions│Ziall Horlik – פרק 3- אתה היחיד שיודע שאני משקר

נייל לבסוף נזרק מהחדר , על התחת שלו , יש רעל עצם הזנב , אבל הכאב גם עלה לעמוד השדרה שלו , מה שגרם לו לצעוק , וזאין ממהר לעזרתו .

"זה בסדר חמוד " הוא אמר , מוריד את הג'קט שלו כדי לכסות את גופו הערום של נייל " א-אתה הבטחת " נייל התייפח , משעין את ראשו על כפתיו של זאין שהיו חמות ומזדמנות , נותנות לנייל איזה כוחות כאשר זרועותיו של זאין נכרכות סביבו . " אני יודע, אני כל כך מצטער נייל " זאין נאנח , מרים את הבלונדיני והולך איתו לשירותים המשותפים .

"כואב " נייל מלמל , מרים את רגליו אשר דם טפטף עליהן . ההרגל של 'האבא' שלהם להתעצבן , הוא הוציא את כל העצבים על נייל . נייל פותח את רגליו ואדום ארגמן ממהר מחוץ לגופו . "אני יודע, אבל אני חייב לעשות את זה " זאין נאנח , מורח את המשחה , שהוא שילם עליה , על התחת של נייל , מרגיע את תחושת הצריכה והביצוע משאיר את נייל חסר תחושה , זה היה טוב יותר מאשר כאב בלתי נסבל .

"בוא אנא " הוא הושיט את ידיו ניקה את הקרם מאצבעותיו . לאחר שהשחיל אותה סביב הטבעת ( חור של התחת כאילו ) שעברה התעללות .

"אתה בסדר .. אתה רוצה אמבטיה ?" הוא שאל , עוזר לנייל לעמוד לזמן שהוא הרים את מושב האסלה שנייל יוכל לשבת שם , כל שהלחץ שלא יהיה נגד התחת שלו , ביצירה יותר מידי אי נוחות " בבקשה " נייל הגיב מהנהן בראשו ושיחק עם אחד מצעצועי האמבטיה שלו , אשר , שוב , זאין קנה לו .

"זאין ?" הוא נגס בשפתו "כן ?" זאין שאל , מסיים לעשות בועות בתוך מי האמבט של נייל " הוא יפסיק נכון ?" ראשו של נייל היה מורם , עיניו הכחולות נוקזו פתאום , מחשש לדבריו של זאין . " לא.. אבל אני הולך לקחת אותך מפה , מקסים .. רק שנה ללכת " הוא הרגיע , מפזר את שיערו המבולגן של נייל .

"לאן אנחנו נילך ?" התמימות בקולו מייסרת את זאין , הוא לא הבין את הדברים שאבא שלהם עשה , והוא רצה לשמור את זה ככה , למרות שהאונס המשיך ; נייל לא היה מודע לשמחה של קיום יחסי מין עם האחד שאתה אוהב, וזאין החליט לשמור את זה ככה . הוא רצה לשמור על תמימותו של נייל , כי זה כל מה שנשאר .

"אני עדיין לא יודע אהבה " זאין נאנח , הוא הרים את נייל ושם אותו במי האמבטיה " אנחנו יכולים לחיות בטירה גדולה ?" כל ההתנהגות שלו השתנתה מעצוב למסוחרר בשניות " גן נייל , נחייה בטירה הגדולה ביותר בסביבה ואנחנו לעולם לא נתעייף , או נרעב . נחיה באושר ועושר " הוא התעקש ושם שמפו בניחוח תות מעל ראשו של נייל , מעסה אותו אל תוך קרקפתו .

"כמו אלאדין ?" נייל תהה , עוצם את עיניו בזמן שזאין שותף את שיערו " בדיוק כמו אלאדין, מקסים " נייל חייך באושר , ולא שם לב לדמעה שהתגלגלה במורד לחיו של זאין . נייל נראה כל כך שמח בחייו , כאשר הם היו הדבר הכי גרוע שמישהו היה יכול לבקש . ההשראה של יחס הבנים , נותנת עידוד לזאין .

לא היה אכפת לו לטפל באחיו הקטן , זה כל מה שהוא תמיד רצה לעשות . הוא רצה לחבק אותו ולשמור אותו חים בימים הקרים ביותר , הוא רצה לשמור אותו הרחק מהנבלים המרושעים , כמו אימא ואבא שלהם . ויותר חשוב מכך , הוא רצה לגרום שנייל יהיה מאושר .

הוא רצה לגרום לנייל להרגיש נאהב , וחכם , ורצוי .

"נייל " הוא קרא , מרים את שנטרו של נייל לעבר מבטו " אתה ילד מבריק ; אף פעם אל תיתן לאף אחד להגיד לך משהו אחר " נייל הנהן , מלקק את שפתיו הסדוקות " אתה מבטיח?"

נייל גמע , מביט למטה בידיו שהחזיקו ברווז גומי צהוב .

פתאום נייל הרגיש כעוס , הוא הרגיש כאילו הגוף שלו עולה באש והוא רצה לשבור את הכל , אבל הוא ידע שהוא לא יכול לעשות את זה , אבא שלו יתחרפן ויפגע בו . אז הוא התיישב וזרק את הברווז לצד השני של החדר , מתפתל באמבטיה מעט , ודופק כמה דברים מהמדפים , בעוד מחזיק את ראשו .

"נ-נייל " זאין ניסה לתפוס אותו , עוצר את מעשיו " נייל תפסיק אתה פוגע בעצמך " הוא התעקש וסוף סוף הילד נעצר , הבכי הקולני שלו ממלא את החדר "ששש,ששש" נייל כיסה את פניו מזאין , מה שכל בן אדם שפוי היה עושה . זאין נכנס אל תוך המים , בלבוש מלא וכורך את זרועותיו סביב נייל מאחור " אתה בסדר " הוא חזר ואמר , מלטף את עורו של נייל .

הבועות חלפו מסביב , חושפות זעקות של מים אדומים שרק נהיים אדומים יותר יותר " נייל , אנחנו צריכים להוציא אותך מכאן " זאין אמר , לוקח את אחיו הקטן מהמים , עוטף אותו במגבת של דיסני שהייתה דהויה לאחר שנים של שימוש .

לאחר מכן , הם עשו את דרכם לחדרו של זאין , הוא הניח את נייל על מיטתו , מרים את רגליו של הצעיר .

דם דולף במורד רגליו של נייל , המכוסות במגבת על מיטתו של זאין . " אלוהים " זאין כיסה את פיו " לא , בבקשה לא " הוא הושיט את ידו ללחיו של נייל שצעק בקול רם יותר " אנחנו צריכים לקחת אותך לבית החולים " הוא התעקש , עוטף את המגבת סביבו שוב ורץ איתו למכונית שלו . הניח את נייל במושב שליד הנהג , לפני שרץ לצידו .

"הם יגרמו לך להרגיש טוב יותר " הוא הבטיח ויצא מן החנייה .

****

דקות לאחר מכן , זאין הגיע לחדר המיון , אפילו לא אכפת לו להחנות את המכונית לפני שקפץ החוצה , תופס את אחיו הקטן וממר לחדר המיון .

"אדוני אני יכול לעזור לך ?" קול רך שאל , רואה את זאין לחוץ , עם נייל שצרח מכאבים " בבקשה ! א-אח שלי , משהו לא בסדר " עיני האחות רואות דם על הרצפה , מושכת את זאין והילד דרך דלתות כפולות , ששם היא קראה לרופא .

זאין מסר בחוסר רצון את נייל לגבר , מנגב את הדמעות מעיניו , מנסה לא להישבר , למען אחיו הקטן , שהוא כל כך אהב " תיזהר איתו , יש לו אוטיזים " זאין אמר לפני שלקחו את נייל משם , מה שאומר שזאין נשאר מאחור .

אצבעותיו עברו בשיערו , מושכות כמו חוטים , הוא באמת ניסה לא לצעוק , אבל זה פשוט יצא , גופו שקע לרצפה .

והוא בכה , הוא בכה כל כך פאקינג קשה . חובט בקיר עד שאותה האחות לבסוף הרגיעה אותו , על מנת שהבטיחה לו שנייל יהיה בסדר .

לאחר מכן הובל החוצה כדי להזיז את המכונית שלו , ולנשום קצת אוויר צח , הוא שלף מצית וסיגרה והדליק אותה , מנסה להרגיע את עצמו ולא נהוג כל הדרך הביתה כדי לחנוק את האדם שקוראים לו אבא שלו .

ובכל הכנות , הוא חשב על הפתרון כמו משהו שנראה כמו נצח , והצית סיגריה אחרי סיגריה .

"מר מאליק ?" מישהי קראה , מחפשת סביב מגרש החניה עד שעיניה נחתו סוף סוף על זאין " הוא בסדר ?" זאין שאל בלחץ , עוקב אחרי האישה פנימה כדי שהם יוכלו לדבר באופן פרטי , היא נאנחה עמוקות ודיברה " האם יש לך מושג מה החדירו לאחיך הקטן פנימה ?"

היא הרימה צנצנת עם שני סכיני גילוח וזאין נתקל שוב , מנגב את הדמעות מהעיניים שלו . "ל-לא " הוא שיקר , משלב את זרועותיו ומסתיר את פניו .

"ובכן , הם עשו די נזק רב , ומצאנו משהו אחר .. " היא דחפה , וזאין ידע בדיוק מה זה .

"היה זרע בפי הטבעת שלו .. האם .. האם אחיך הקטן נאנס ?" שוב , זאין שיקר , נד בראשו . כמובן האחות לא האמינה לו , אבל עדיין אפשרה לו לראות את נייל , היא יכלה להגיד שהיא טיפלה בנייל , היא לעולם לא הייתה שמה לב שהוא נכה.

**

זאין בכה עוד יותר בחלקו הימני של נייל , צינור חמצן תלוי מעל אפיו , לבוש בחלוק בית חולים " זאיני?" הוא שאל בהתרגשות , לא רוצה לשבת , אבל עדיין הוא היה מאושר ללכת על פני האדמה . " היי חמוד .. איך אתה מרגיש ?"

נייל משך בכתפיו וזאין ניגש והתיישב לידו " טוב יותר " זה כל מה שהוא אמר , והתכרבל הדוק לצדו של זאין , לשם שינוי לא דואג על אבא שלהם , והם מקבלים לילה של שינה נינוחה .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
14 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך