אהבה אחת ❤️
אני יפרסם את הסיפור בעוד זמן קצר, אני פשוט שונאת שזה יותר מדי ארוך, ועוד אחת, אני יעשה פרקים ארוכים, את תהי גאה :)

חברה של מפורסם- הכרת דמויות

אהבה אחת ❤️ 22/04/2014 841 צפיות אין תגובות
אני יפרסם את הסיפור בעוד זמן קצר, אני פשוט שונאת שזה יותר מדי ארוך, ועוד אחת, אני יעשה פרקים ארוכים, את תהי גאה :)

ובכן, הנה הדמויות ותודה לכל אחד ואחד מכם שהגיב! אני מאוד מעריכה את זה :) יכול להיות ששיניתי בטיפ-טיפונת כמה מהדברים באופי או המראה של הדמויות, אבל לא יותר מדי. יתכן שכמה דמויות לא יופיעו בסיפור כל כך הרבה פעמים, אבל כולם יופיעו בסיפור. וכמובן, הבנים הם חלק מהסיפור גם כן, ונראה לי שכולכם יודעים איך הם נראים ומה האישיות שלהם. והודעה קטנה: הביצה, אני רק שיניתי את השם השאר זה בדיוק כמו שאמרת, אוקי?
וגם היה לי חסר דמות של בן, אז אני מוסיפה אחת משלי :) וכמובן הדמות הראשית שאני לא יכיר לכם, ותכף תבינו למה.

שם: ג'וליה
גיל: 21
אופי: מרדנית, עושה מה שבראש שלה, קצת סגורה ולא נוטה לדבר הרבה אלא אם היא לגמרי בוטחת בבן אדם שאיתו היא מדברת. מקווה שכולם יאהבו אותה, מפחדת מדחייה וכשמנסים להתקרב אליה היא נהיית מאושרת.
מראה: שיער שטני עד אמצע הגב, עיניים כחולות כהות , גבוהה ורזה, משקפיים בצבע סגול כהה (היא קצת קריפית לגבי עדשות).

שם: ורוניקה רוברט
גיל: 22
מראה: שיער שחור ארוך ועיניים ירוקות, שפתיים גדולות קצת ועור חיוור במקצת היא נמוכה ורזה בגדול היא ילדה טובה, לפעמים היא חורגת קצת מהמסלול אבל יש לה ראש על הכתפיים, היא חובבת מוזיקה משנות ה80 כמו להקת אבבא ויורי
מיקס (את לא מכירה אבל זה יוסיף לעלילה תשאלי את ההורים שלך על להקות כאלה הם בטוח מכירים).
היא קלילה שצריך ורצינית שצריך, יש לה אחות קטנה בת 16 והן קרובות ביותר

אנג׳ל סטון
גיל:23
מראה: בלונדינית עיניים ירוקות רזה יש לה קעקועים של ברגל של נעלי בלט ושל מפתח סול מתחת לאוזן
אופי: מצחיקה חברה טובה ואמיתית לפעמים חסרת טקט וחצופה אוהבת לרקוד היפ הופ ובלט חולת אקסטרים ואדרלנין
רקע: ההורים שלה שמו אותה בפניימיה כי היא לא למדה טוב

דני
גיל:19
מראה: שיער שחור עיניים כחולות רזה ודי גבוהה לא אוהבת עקבים ושמלות ערב וכל השטיות האלה.
אופי:ישירה, חסרת טקט, לא אוהבת שמשקרים לה, לא אוהבת אנשים גאוותנים,מצחיקה מאוד! חולה על גזר. מודעת לזה שג'ון מחבב אותה, אך מעולם לא אמרה לא מה שהיא באמת מרגישה כלפיו.

שם : קטלין
גיל :19
מראה : שיער חום לא ממש כהה ,גלי וארוך ,עיניים חומות כדבש.
אוהבת ללבוש מכנסי ג'ינס ארוכים וצמודים לא ממש צבעונים וגם רגילים .
חולצות וגופיות .שיש מסיבות או שחוגגים חגים לובשת שמלות ,חצאיות מיני וכו'…
בקיץ מכנסים קצרים עד הברך ,היא לא אוהבת חשוף כי מרגישה מוזר ככה.
לא לובשת עקבים היא שונאת עקבים מי סיבה שכאב לה .
אופי : שונאת שקרנים אבל ממש !
יש סיבה מוצדקת לכך .ביישנית ליד אנשים שלא מכירה היא מסמיקה,
גם וזה מעצבן אותה ממש .
אוהבת לפעמים למתוח אנשים כדאי לראות להם שיש לה ביטחון ,אבל אין לה ביטחון היא לא מהאמינה בעצמה .
שונאת שקוראים לה בשמות כמו "מאמי "…וכו'.
אם את רוצה ויכולה אפשר גם לומר שאין לה חברות בגלל ביטחון עצמי ,היא חושבת שיחשבו שהיא מוזרה וכו' .

שם: ג'ון
גיל: 22
אופי: עקשן , קליל , בעל הומור , שונא שיורדים עליו , מעצבן מעט אבל סך הכל בן אדם אחלה. יש לו אח תאום בשם ווילאם, וביחד הם פתחו חנות ספורט. הוא מאוהב בסוד בדני, והיא יודעת את זה.
מראה: בלונדיני קצר עם קצוות חומות זהובות לקראת הסוף ובסוף , עניים בצבע כחול עם מעט טורקיז , רזה , דיי בכושר .

שם: ווילאם (וויל לקיצור)
גיל: 22
מראה: שיער בלונדיני פרוע עם קצוות חומים, מגיע עד קו הלסת. עניים בצבע כחול עם מעט טורקיז, שרירי.
אופי: זורם, חוש הומור בלי עתיד מזהיר (לא מצחיק בקיצור), לרדת עליו זה לא רעיון טוב, בנאדם נחמד ותמיד מוכן לעזור. אחיו התאום של ג'ון, הדברים השונה בין שניהם זה שלווילאם יש שיער טיפה יותר ארוך ומבולגן, וההתנהגות שלהם היא לגמרי הפוכה. הוא ואחיו פתחו ביחד חנות ספורט. הוא מאוהב בסודיות בורוניקה, אבל הוא לא סיפר לה מעולם.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך