וואו באמת שאני מצטערת על הפרק הוא לא כזה מצחיק ולא כזה מעניין והוא אחד הפרקים השנואים עליי בסיפור אבל הייתי חייבת לעשות אותו ובהמשך תבינו למה

חדר מספר 718 פרק 3

11/04/2015 885 צפיות 3 תגובות
וואו באמת שאני מצטערת על הפרק הוא לא כזה מצחיק ולא כזה מעניין והוא אחד הפרקים השנואים עליי בסיפור אבל הייתי חייבת לעשות אותו ובהמשך תבינו למה

היי,
אז ככה בגלל שאני רוצה להראות לכם כמה אני מצטערת שהזנחתי את הסיפור ובגלל שכבר היו 33 צפיות לפרק הקודם שהעלתי מוקדם יותר השבוע אני מעלה היום עוד פרק דרך אגב אני ממש ממש ממש אשתדל להעלות כל שבוע פרק ואפילו שאני ממש חופרת בקטע הזה אני אשמח עם תגיבו גם עם זה הערות רעות זה פשוט הסיפור הראשון שלי והמטרה העיקרית שלי היא שתהנו אז… עכשיו אחרי שחפרתי אני מתחילה…

נ.מ ג'ורדן
חדר 718…חדר 718…אוף נו איפה זה…. אני פשוט לא מאמינה שחרשתי מלון שלם ואני עדיין לא מוצאת…אין לי מושג למה אני עדיין כאן בטח האלכוהל ממש משפיע עליי, ואין לי דרךלחזור בגלל שאין לי כסף והסוללה בטלפון שלי גמורה, הערה לעצמי, תפסיקי. ליהיות. מפגרת!!!!!! למרות שאני יכולה להמשיך לנזוף על עצמי כל הלילה על חוסר האחריות שלי (פשוט כי יש לי יותר מידי הוכחות) אני חייבת למצוא דרך לצאת מהמלון המזויין אני חייבת למצוא טלפון ולהתקשר לבנות (שבטח כבר ישנות, בכל זאת 2:00 לפנות בוקר) שיעזרו לי להימלט מעדר הפאפארצי שמחכה לי בחוץ. יש לי רעיון אפילו שהוא הכי מטומטם שהיה לי (תסמכו עליי הרעיונות שלי ממש מטומטמים ככה שזה ממש קשה ליהיות הכי מטוממם) אבל, אולי אני אוכל לגשת לאחת הוילות הענקיות שכאן ולבקש שיחת טלפון ולהתקשר לטיילור המנהלת שלי שהיא כמו האימא שאף פעם לא היתה לי ולפצות אותם בתמונה או משהו אפילו שזה ממש מפגר אני חייבת לעשות את זה! אני פשוט אעצום עיניים והחדר הראשון שאני רואה אני פשוט אדפוק בדלת אוקיי אחת…שתיים…. שלוש! וואו ממש מולי יש איזה חדר כזה בקצה המסדרון שכאילו יש עליו זרקור כזה כמו בסרטים (עזבו אותי אני שיכורה…) אוקיי אני פשוט אדפוק בדלת *דפיקה* *דפיקה* אין אף אחד, אוף העקבים האלה הורגים אותי והחדר במילא נעול אז אני רק אשעעע אומייגד הדלת נפתחה והחדר הזה חשוך ואין בו אף אחד חוץ מזה שזה לא נראה שמישהו ישן בוילה הענקית הזאת אין כאן בגדים או משהו וחוץ מזה מי יגיע בשעה זאת למלון… אז אולי אני אשאר פה רק ללילה ומחר בבוקר אני כבר אתחפף מפה…(אמרתי לכם… לא אחראית…)

נ.מ הארי
הגענו למלון מאוחר בלילה ורק לפני משהוא כמו חצי שעה נחתנו כאן במליבו אחרי ההופעה האחרונה של סיבוב ההופעות שלנו בפריז, זה פשוט מטורף הדרך שבה אנחנו חורשים את נעולם ועוברים יבשות, בכל מקרה ניילר החליט שהוא רעב ככה שהוא וליאם הלכו לננדוס שאין מצב בחיים שפתוח בשעה כזאת… ואני, לו, זאין ובן הבמאי שלנו שמכריח אותי להשתתף בסרט הראשון שלו שאנחנו מקווים שנצליח לצלם אותו בגלל שחסרה מי שתשחק את הדמות של הבת זוג שלי אנחנו צריכים מישהיא שיודעת להתאגרף אפילו שרוב הסיכויים שנשתמש בכפיל, ובגלל שאני אמור לנשק אותה בן רוצה שאני אעזור לו לבחור למרות שאני די בטוח שהוא רוצה לשדך לי משהיא בגלל שנמאס לו מהסטוצים שלי אבל כבר אמרתי לו אין מצב שזה יקרה בחיים אני כבר השלמתי עם זה אני הארי סטיילס ואני בחיים לא אתאהב. בכל מקרה מחר מתחיל השבוע חופש שלי ושל הבנים ובזמןשהם יהנו אני אצתרך לעזור לבן שאם עד סוף השבוע לא ימצא שחקנית הסרט לא יצא לפועל ואנחנו נקדים את סיבוב ההופעות שלנו בשנה מה שאנחנו בטוח יכולים לעשות אתם יודעים כי אנחנו וואן דיירקשן…


תגובות (3)

העלילה מאוד מעניינת ומותחת ומאוד אהבתי את הסיפור עצמו אבל יש לי כמה הערות שהן לא כדי לפגוע או משהו אלא כדי שתוכלי להשתפר:
יש לך קצת שגיאות כתיב ואת לא מקפידה על פסיקים ונקודות, מה שמקשה מאוד על קריאת הסיפור.
חוץ מזה העלילה מצוינת! (ואל תשכחי להוסיף זכויות יוצרים על וואן דיירקשיין אחרת יתבעו אותך על הפרת זכויות יוצרים!)

13/04/2015 06:53

קיי,בואי אני יגיד לך משהו-ישר לעניין
הסיפור של מדהים!
מדהים זאת לא המילה!!
אבל,
יש בעיה קטנטונת פיצפונת ממש
את צריכה להוסיף פסיקים ונקודות וסימני שאלה וסימני קריאה ומרכאות
למה בלי זה הסיפור כמעט ולא קריא
עכשיו,תהיי חמודה,בלי הקדמות מיותרות-
ותמשיכי!!!!!

13/04/2015 14:12

וואו תודה אין לכם מותג מה ריגשתם אותו אני לא נעלבת אני לומדת ביקורות אז ממש ממש תודה מחר אני מעלה רק אז תיהיו מוכנות *סמיילי ערמומי*

14/04/2015 18:30
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך