חזרה לעבר או ההפך? ניסיון

25/10/2013 758 צפיות 2 תגובות
אהבתן?

תקשיבו עדיין לא כתבתי פרק אבל היה לי רעיון וחשבתי לנסות!!!!
~הקדמה~
שלום קוראים לי טקנה אני חייה בשנת 2082 אני בת 17.5 עוד מעט 18!!!
יש לי חבורה אנחנו 5 בנות ו-4 בנים!!!!
כולנו במגמת מוזיקה אבל אסור אצלנו לשיר לא מרשים אומרים שזה גורם להרס!!!
יש אפילו חוק כזה!!!
טוב אז אמרו לנו ״פעם היו להקות ממש ממש מצליחות בקרבת בני הנוער!, הם היו מפורסמים אבל אני מדבר על זה שכל אחת מהלהקות החזיקה 7 שנים משנת 2010-2017 ללהקות האלה קוראים….. וואן דירקשיין וליטל מיקס!!!״ אנחנו 15 ילדים בקבוצה ו-5 מאיתנו הם שושלת ללהקה דה וונטד או משהו אז הם אמרו יותר נכון כריס אמר ״אפשר לעשות על דה וונטד?״ ״כן אתם על דה וונטד 4 הבנים האחרים ליטל מיקס ו-5 הבנות האחרות וואן דירקשיין!!!״ ״אפשר לעבוד ביחד?״ שאלתי ״כן בוודאי!״ אמר לנו משה המורה (חחחחחח יצא חרוז) היה צילצול יצאנו מהכיתה והלכנו למאגרי מידע )זה מין מקום עם מחשב שיש בו את כל המידע בעולם כל העבר הווה ועתיד יש את זה לטקנה)
״טוב באו נתחיל לחפש במי נתחיל״ ״וואן דירקשיין״ ____ היא צעקה ״אוקיי״ חיפשתי וראיתי אותם ״הם חתיכים״ אמרתי ״לגמרי״______ אמרה ״נראה לי שאני מכירה אותו״_________ אמרה ״את המכורזל?״שאלתי ״כן הוא מהרחוב שלי!!״….
~~~~~~~~~דמויות~~~~~~~~~~~~~~~~
טקנה:
מראה: שיער שחור כחול יותר כחול ארוך קצת אחרי התחת חלק עם פוני שמכסה את העיניים יש לי עיניים ירוקות אם קצת הרבה כחול סוג של טורקיז 1.75 היא צבע מוקה כזה!
לבוש: אני לובשת שחור כחול ולבן רק את הצבעים האילו לא לובשת דברים קצרים וחושפים הולכת אם נעליי עקב אבל הכי אוהבת מגפיים עם עקב קטן!!
אופי: נחמדה,קשוחה,חברה טובה,אוהבת,פתי,תמימה,נאהבת,מצחיקה,טובת לב,מחוכמת!!!
תחביבים:לגלוש על גלים ווירטואליים (אין להם ים יש להם ים ווירטואלי והכל עשוי מברזל ומתכת הכל שמה רק שחור אפור וכחול!!)
אני צריכה 4 בנות ו-4 בנים אבל שיתאימו לעתיד שרשמתי ואל תרשמו אם מי אתן רוצות אני רוצה שזה יזרום אם כתיבת הסיפור!!!


תגובות (2)

מחכה להתחלה

25/10/2013 01:04

מחכה לזה! (:

25/10/2013 01:34
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך