סורי שזה קצר!!!
אהבתן?

חזרה לעבר או ההפך? פרק 3

29/10/2013 839 צפיות 3 תגובות
סורי שזה קצר!!!
אהבתן?

פרק 3:
~כעבור חצי שנה~
-מנקודת מבט של הארי-
״היום הטיסה של הציעירים!״ אמרתי ללואי ״גם שאתה זקן אתה נדלק אל בחורות אבל הפעם זה צעירות לא בוגרות!!!״ הוא צחק צחוק זקן ״במי אני מאוהב?״ אמרתי שאני כבר יודע את התשובה ״טליה באמת שווה!!!!!״ ״תרגע היא שלי!!!״ ״מה תzיין אותה?! בגיל 80 ומשהו אתה שפוי???״ ״לא אמרתי לה שתמצא לנו בנות זוג נכון?״ ״כן ,ו…״ ״הטעם שלה בבנים זה מה שהייתי בעבר!!!״ ״לאיזו שנה אתה חושב שהם יטוסו?״ ״2017!״ ״זו השנה שהיתפרקנו״ הוא אמר עצוב ״טימטום בגלל זה הם יטוסו לשם!!!״ אמרתי כאילו זה מובן מעליו ״לא הבנתי!!!״ ״כי הם לא רוצים שנתפרק שכל!!״ אמרתי ״אני מקווה שהיא תבין את הרמז!!!״אתה חושב שיש לי סיכוי עם טוניה?״ ״ואני חרמן אה????״ צחקתי צחוק עם שיעול ״כן יש לך סיכוי!״ אמרתי לו הפעם ברצינות ״אתה זוכר שבשנת 2015 קנינו טבעת יהלום ואמרנו שנביא את זה לאישה של חיינו?״ לואי שאל אותי ״כן?״ אמרתי בקול מבואס של מאצעתי את האחת שלי ״אז נגיד להן להביא לנו שבעבר ואז אנחנו נבין הצעירים נבין את הרמז!!!״ ״אתה בטוח?״ ״כן!״ ״טוב יאלה בוא נרוץ״ התחלנו לרוץ ואז שמענו שתי ילדות שצוחקות היסתובבנו וראינו את….. היה להם צחוק ממש חמוד הלכנו שאלנו אותן ״לאיזה שנה אתן נוסעות?״ שאל לואי ״2017!״ אמרה טליה ״אז שתגיעו תראו לי וללואי את זה!!!״ אמרתי אני הבאתי את הטבעת שלי לטליה והוא לטוניה ״ממש יפה!!!״ אמרה טוניה וממש היתלהבה מין הטבעת ״תודה!״ לואי אמר ״טוב ביי!״ טליה אמרה ונתנה לי חיבוק טוניה רצה ונתנה ללואי חיבוק דוב הוחיבק אותה גם וצחק הוא סימן לה שתיתן לו נשיקה בלחי היא עשתה פרצוף של למה? אבל נתנה לו נשיקה ואז אמרתי לטליה ״איזה חמודים!!!״ ״קנאי!״ היא אמרה ״במה אני מקנא?״ שאלתי יודע את התשובה ״כי הוא קיבל נשיקה ואתה לא!!!״ היא אמרה וצחקה ״טוב נכון אני יכול נשיקה?״ שאלתי ״כן סבא!״ היא אמרה ונישקה אותי אני ממש מקווה שאני אהיה הטעם שלה!!!!


תגובות (3)

תמשיכי

29/10/2013 05:10

תמשיכי זה מדהים!!!

07/11/2013 10:01

תמשיכי ופרק 4 לא עולה

20/11/2013 14:13
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך