אתם הקוראות הכי מושלמות בעולם!!!!!!!!!!1

חטופה – פרק 8

אתם הקוראות הכי מושלמות בעולם!!!!!!!!!!1

סורי אבל היום פרק קצר

-נקודת מבט נוי-

אני כאן כבר שבוע כאן ואני מתחילה להתחרפן. הוא מחשמל אותי כל פעם שאני עושה משהו שנראה לו כאילו אני מתכננת לברוח.
"תוציא אותי מכאן בבקשה. תן לי להיות בחוץ לשעה תהיה איתי, אני חייבת לצאת החוצה בבקשה" התחננתי אליו בוכה 'בסדר אני מביא שומר והוא יביא אותך אלי. את תתארגני לידי' הוא אמר הנהנתי. שומר נכנס לחץ על משהו ברגל שלי, והוביל אותי למקום כלשהו שעיני מכוסות. הרגשתי שתי ידיים מושיבות אותי על כיסא ואז שמעתי דלת נסגרת. הכיסוי ירד מעיני שפשפתי אותם טיפה בשביל לראות טוב יותר, מולי ראיתי מי לא אלא את החוטף שלי, אני לא יכולה להכחיש שהוא לא חתיך ונראה טוב. יש לו עיניים כחולות עמוקות ושיער ברוטני, הוא גבוה. מה אני עושה אסור לי לחשוב על זה בכלל. "קומי" הוא פקד עלי, קמתי מהססת למה שהוא הולך לעשות לי "יש פה מקלחת ובגדים. תתקלחי ותתלבשי מהר, איפור יש שם אם את צריכה" הוא אמר הנהנתי. רצתי לבפנים ונכנסתי למקלחת, התקלחתי מהר ויצאתי החוצה. היו שם בגדים מקופלים יפים, הם היו שלי. הייתה שם חצאית שלייקס, גופייה שחורה, מכנס קצר שחור (טייץ') בשביל לשים מתחת לחצאית ונעלי אולסטר גבוהות שמגיעות בערך עד הברך (יצא לי חרוזי שטוזי) בצבע שחור עם שרוכים לבנים. התלבשתי מהר ויצאתי אליו "מאיפה השגת את הבגדים שלי?" שאלתי שיצאתי השארתי את שיערי פזור. "זה לא עניינך. ואת לא מתפארת?" הוא שאל "אני לא אוהבת להתאפר אני אוהבת את המראה הטבעי, זה אחד. ושתיים זה כן ענייני זה הדברים שלי! מאיפה השגת את זה?" שאלתי "אני אגיד לך משהו, אני יודע עלייך הכל. עקבתי אחרייך מספיק זמן בשביל לדעת איך את מתלבשת ומאיפה לקנות את זה" הוא אמר הפה שלי נשאר פעור "אתה עקבת אחרי?" שאלתי בולעת את הרוק. פחדתי, פחדתי שהוא יודע עלי דברים בעוד אני לא יודעת כלום, משהו במבט שלו הפחיד אותי. כאילו הוא הולך לעשות לי משהו. "אנחנו יוצאים" הוא אמר ותפס בידי. הוא הלך וגרר אותי איתו "לאן אתה לוקח אותי?" שאלתי טיפה מפחדת מהתשובה. "את הולכת לפגוש את אבא שלך" הוא אמר, הופתעתי, למה פתאום הוא רוצה להפגיש אותי עם אבא שלי "אבל אני לא שתפתי איתך פעולה לא שאני אי פעם גם אשתף. אבל למה?" שאלתי מבולבלת. כל כך הרבה שאלות עברו לי בראש 'מה הוא עשה לו?' 'אולי הוא פגע בו?' לא הלוואי שלא, אני אעשה הכל אשתף איתו פעולה, אתן לו כל מה שהוא רק רוצה בשביל שלא ייפגע בו. "הוא צריך לספר לך משהו" הוא אמר וחייך חיוך מרושע.


תגובות (1)

תמשיכיייי הרגעעע כייי זהההה כזהההה מושלםםםם!!! אז תמשיכי!!! ואני במתח!!! אז תמשיכי!!!

29/12/2013 06:47
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך