חידה+ בדיחות (כי לא היה לי משחק חח)

נועה1212 17/05/2014 3494 צפיות 10 תגובות

ואו ראיתי שמשחק תפס חזקקקק

טוב אז בהתחלה חשבתי לעשות משחק/חידה שהמדריכה שלי שלחה לקבוצה שלי, אבל לצערי הרב אי אפשר להשתמש כאן במקלדת אמוג׳י אז הנה המשחק שהחלטתי לעשות בשביל להעביר לנו את הזמן:

לא היה לי ממש משחק אז הנה חידה, כן יש אותה באינטרנט, לא אל תחפשו את התשובה.

קוסם אחד הגיע למלא משאלות של חיות
הוא פעל לפי כלל מסויים:
היו שלוש קבוצות, קבוצה ראשונה קיבלה משאלה, קבוצה שנייה שתי משאלות וקבוצה שלישית שלוש משאלות.
בקבוצה 1 היו סוס ופיל
בקבוצה 2 היו תיש וכבשה
בקבוצה 3 היו חילזון וג׳ירפה.
לפי הכלל הזה כמה משאלות יקבלו צבי, פרה וארנבת??

ועכשיו לבדיחות שילד מהכיתה שלי שלח לוואוסאפ… תהנו!!!!

"הלוואי ואני אגיע הבייתה ואני יגלה שהכביסה גילתה נטיות אובדניות ותלתה את עצמה"
"מטהר אוויר זה הדבר הכי מפחיד בבית אתה מתיז למעלה ויש לך 3 שניות לברוח לפני שהכל נופל עליך"

"אין אחד שלא שיחק באולינג והתחיל לזוז כמו מטומטם בשביל לנסות להזיז את הכדוור !"

"ישראלי אמיתי זה אחד שיקנה חולצה ב300 שקל וג'ינס ב600 שקל אבל אם ייתקע שקל במכונה של המסטיקים כל הקניון על הרגליים .. ;-)"

"עוד לא נולד הילד שלא עשה את עצמו מעשן כשיש את האדים האלה בחורף."

"איזה מטומטמים הערבים האלה.. שולחים קאסמים על בניינים ואחרי זה בונים אותם מחדש."

"כשמשהו נופל כשאתה פותח את המקפיא, הכי כיף לדחוף אותו ולסגור מהר, ושיפול על הקורבן הבא."
"אם יום אחד כולנו נשב בכלא על הורדת מוזיקה אז אני מקווה שיחלקו אותנו לפי ז'אנרים!"

"אין אחד בחיים שגמר מחק שלם – תמיד גוזרים או מתעללים בו בסוף"

"לפעמים זה שצוחק אחרון, פשוט חושב לאט."

"כל הבשמים שבעולם יורדים אחרי כמה שעות. אבל קלמנטינה…"

"אין דבר יותר מלחיץ מלשבת ליד ערבי במטוס ולשמוע אותו אומר "איזה שיעמום בא לי להתאבד…""

"הפלאפון שלי נפל מקומה שלישית ונשבר, מסתבר שמצב טיסה זה לא מה שחשבתי…"

"מכירים את זה שאתם באים לפתוח את הפריזר, להוציא קופסאת גלידה, שמים איזה סרט טוב .. ואז מגלים שאמא הקפיאה בתוכה אורז מלפני חודש…"

"סבתא יקרה,את לא חייבת ללקק את האצבעות שאת מעבירה תמונות באייפון."

"אני לא מבינה למה חברת חשמל מבזבזים כל כך הרבה כסף על פרסומות . נגיד שאני לא מרוצה מה אני יעבור לבטריות?"

"רק כשמחממים משהו במיקרו , מגלים כמה דברים אפשר להספיק ב-50 שניות (;"

"מה הקטע שהפיצה עגולה , מגישים אותה בקרטון מרובע וחותכים אותה למשולשים.."

"מה ההבדל בין נזלת לברוקולי ?
שברוקולי ילדים לא אוכלים .."

"מי שהולך בראש מורם…. אין לו אייפון (:"

"החיים הם כמו בננה.. גם כשהם רקובים, אמא אומרת שזה דבש."


תגובות (10)

וואי! איזה קטע גם ילדים אצלנו שלחו! איך קוראים לך?!

17/05/2014 20:43

יש גם את ה״כשאתה לא מוצא בשום חנות דודוראנט הכי חשוב זה לא להרים ידיים!״

17/05/2014 20:44

    חוח לא נראה לי שאני איתך בכיתה בגלל שהוא שלח לי את זה לפני חודש לפרטי אבל לא נורא חחח

    17/05/2014 20:48

ארבע? כי זו הקבוצה הרביעית?
לא יודעת, אני חזקה יותר בדברים בלשיים.

17/05/2014 20:51

שום משאלה..
והבדיחות- גדולות! אהבתי!
ודרך אגב- אני, כן כן- לפני שבוע לא התייאשתי וגמרתי מחק שלם! כן כן… אני גאה על ההישג הענק הזה!

17/05/2014 21:01

    ואו אני מעריצה אותך!!! רציתי בחיים לא הצלחתי
    תמיד הרסתי אותו בסוף וואי כל הכבוד!! חח

    17/05/2014 21:05

    תמיד איבדתי את הקלמר בשבוע הראשון..
    אני לא מהאלה ששומרים.

    17/05/2014 21:07

    תודה תודה! גם אני מעריצה אותי XD (סתם חחחחחחח)
    עם הרבה מוטיבציה תצליחי!
    חחחחחח
    בהצלחה! :)

    17/05/2014 21:08

    אני חייבת להודות. יש לי מחק כבר חודשיים שלמים! הוא שרד אחרי שהחלפתי אותו חמש פעמים בשנה.

    17/05/2014 21:12

לפי מספר ההברות , סוס פיל זה הברה אחת , תיש וכבשה זה 2 הברות , חילזון וג'ירפה 3 הברות
מכאן שצבי יקבל אחד , פרה שתיים , וארנבת שלוש

21/05/2014 20:53
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך