lidor1110003
היי בנות ,
החלטתי לשמוע לעצה שלכן ולהתחיל סיפור .
הוא הולך להיות על ליאם , אבל זה לא יהיה סיפור שישר הם מתאהבים , זה הולך להיות סיפור עם מתח, אכזבות , בגידות ועוד ...
אני ישמח אם תקראו את ההקדמה ותגידו לי אם להמשיך .
ואני ישמח אם תביאו עוד בנות שיקראו :)

חיים חדשים – סיפור על ליאם – הקדמה :

lidor1110003 10/12/2013 1175 צפיות 4 תגובות
היי בנות ,
החלטתי לשמוע לעצה שלכן ולהתחיל סיפור .
הוא הולך להיות על ליאם , אבל זה לא יהיה סיפור שישר הם מתאהבים , זה הולך להיות סיפור עם מתח, אכזבות , בגידות ועוד ...
אני ישמח אם תקראו את ההקדמה ותגידו לי אם להמשיך .
ואני ישמח אם תביאו עוד בנות שיקראו :)

" אני לא מבינה אותך אמא ! מה זאת אומרת עוברים ללונדון ? " צעקתי על אמא שלי אחרי שהודיעה לי שעוברים ללונדון .
" נמאס לנו מניו יורק , החלטנו לעבור ללונדון , וגם אבא שלך קיבל שם הצעת עבודה שם , אני לא מתכוונת להתווכח איתך על זה ! " היא אמרה בזמן ששטפה כלים .
היי , אני אשלי וייס , אני בת 18 מניו יורק , יש לי עיניים ירוקות ושיער שטני , אני אוהבת לכתוב ולהלחין שירים , שקשה לי ושאני צריכה לחשוב על דברים ולפרוק דברים שאני לא מספרת אני מתחילה לכתוב שירים ולהלחין אותם , זה מקום המפלט שלי .
יש לי אח תאום , שמו דין הוא עם עיניים ירוקות ושיער שטני קצר .
הוא הבן אדם הכי מדהים שאני מכירה , הוא שם בשבילי שאני צריכה אותו , הוא עוזר לי במה שאני צריכה והוא האח הכי טוב שיכולתי לבקש !
רק הוא יודע שאני כותבת ומלחינה שירים , והוא היחיד ששמע אותם , לא השמעתי לאף אחד שום שיר שלי.
הוא היחיד שעזר לי ותמך בי שחליתי במחלת הבולמיה והוא זה שעזר לי להחלים.
הוא זה שגילה מתי התחלתי לחלות , הוא היה הכתף התומכת שלי , ואין לי איך להודות לו על זה שהוא הציל אותי.
אתם בטח שואלים מתי ואיך זה התחיל כל מחלת הבולמיה ? אז זה התחיל לפני שלוש שנים שהייתי בת 15, הלכתי לבית הספר כמו כל יום רגיל , שלפתע שמעתי מאחורי צחוק וקריאות של ילדים מהשכבה שלי ומשכבה יותר גדולה , הם התחילו לצעוק לי " שמנה !" , " תעשי דיאטה !" , " הלוואי תמותי !" .
לא הבנתי למה , הייתי יחסית ילדה שמקובלת בחברה , עם חברות מסביבה וששום דבר לא היה חסר לה.
אז למה התחילו להתייחס אליי כך ? לא התייחסתי לקריאות ולצעקות , אבל זה המשיך , בהתחלה התחלתי לחתוך , אף אחד לא ידע , הייתי מסתגרת בחדרי לבד ונותנת לדם לזרום ולמחרת הייתי לובשת חולצה ארוכה שתסתיר את הצלקות .
אז אז דין גילה , הוא עצר אותי , הוא כעס אבל גם דאג בו זמנית .
הפסקתי לחתוך, ובוקר אחד קמתי ואמרתי לעצמי שדי ! ושנמאס לי להיות שמנה ! והתחלתי דיאטה , זה התחיל מדיאטה רגילה אבל אז זה התדרדר למצב שבו לא אכלתי כלום , דין הזהיר אותי , אמא שלי הזהירה אותי , הם דאגו לי שאני לא יתדרדר יותר אבל זה לא עניין אותי .
אושפזתי בבתי חולים , הייתי על סף מוות , ההורים שלי היו כבר אובדי עצות , הם לא ידעו איך להתמודד עם זה שהבת שלהם גוססת וכל שנייה יכולה להיות השנייה האחרונה שלה .הם לבסוף נכנעו ונתנו לי להתמודד לבדי , היו באים רק פעמיים בשבוע לבדוק מה מצבי , כעסתי אני לא יגיד שלא , אבל מצד שני הבנתי אותם .
ודין ? דין הוא זה שהיה שם לצידי לכל אורך הדרך , הוא היה בא איתי לטיפולים , הוא זה שישן לצידי שהייתי מאושפזת , הוא זה שהיה מעודד אותי במצבים הכי קשים .
כל דבר קטן שהייתי אוכלת הייתי מקיאה , הייתי רזה , חלשה , ממוטטת נפשית ופיזית .
אבל זה עבר , הצלחתי להתגבר על זה , אחרי שנה של טיפולים קשים וארוכים , התמוטטויות ובכי כל לילה , הצלחתי להתגבר על הכל והתחלתי לאכול ולאט לאט חזרתי לעצמי .
אני לא מספרת את הסיפור הזה לכל אחד שאני מכירה , חוץ מהמשפחה שלי ומאנדי ואמנדה שהן החברות הכי טובות שלי , לא סיפרתי לאף אחד !
אז כמו שהבנתם ההורים שלי החליטו לעבור ללונדון , התעצבנתי מאוד , עכשיו לעזוב ? את כל החברות ? והמקום שבו גדלתי ? אם הייתי יכולה הייתי נשארת בניו יורק , אבל אין לי ברירה.
מחר אנחנו כבר נהיה על הטיסה ללונדון , הכל כבר ארוז , הכל כבר הוחלט , אין דרך חזרה לצערי.
" התחלה חדשה , חיים חדשים ! " ככה אמרתי לעצמי וניחמתי את עצמי בזה שאני יגור במקום שאף פעם לא הייתי בו , זה יכול להיות רענון טוב לחיים שלי , ואולי החיים שלי יהיו יותר טובים למרות זאת.
חשבתי לעצמי בעוד שאני מכניסה דברים אחרונים שנשארו לי בחדר לתוך קופסא גדולה .

אשלי לא ידעה מה הולך לקרות לה , איזה אנשים היא הולכת לפגוש , ומה היא תעבור בחיים החדשים שלה בלונדון.
היא לא יודעת שהחיים שלה עומדים להשתנות מקצה לקצה , שהיא תכיר את האחד שלה , זה שיעזור לה , יאהב אותה ויתמוך בה ברגעים הקשים שתעבור.
היא לא מודעת למה שהיא תעבור בלונדון.
האם זה יהיה לה פשוט ? איך החיים שלה ייראו ? ומי הבחור שתפגוש ולמה הוא ישנה את חייה ?


תגובות (4)

נשמע מעניין! תמשיכי!
אפשר להצטרף בתור חברה של נייל, אחות של ליאם וחברה של לואי?

שם- אמה.
גיל- 19 וחצי.
מראה- שיער שטני כהה ארוך עד התחת, עיניים חומות, רזה (בעבר היא כמעט הייתה אנורקסית) ודיי גבוה.
אופי- אוהבת מתמטיקה ופיזיקה, אוהבת לקרוא, מצחיקה, שובבה, שטוטניקית, אוהבת לרקוד ולשחק כדורגל, משחקת כדורגל בנבחרת לבנות, לא סובלת את החברה של ליאם (אבל בסוף מתחילה לחבב אותה) ושונאת כדורסל.
עבר- היא עברה בריונות וכולם קראו לה 'שמנה' ו'דבע' ועוד ואמרו לה 'תעשי דיאטה' ועוד. היא חתכה ואז החליטה לעשות דיאטה, הדיאטה התחילה נורמלי ואז היא הפסיקה לאכול ומה שהיא כן אכלה היא הקיאה. לואי גילה זאת ועזר לה להפסיק עם זה בלי שאף-אחד יגלה, אך היא עדיין מקיאה ובקושי אוכלת אבל פחות ועדיין חותכת.

מקווה שתוסיפי אותי וגם אם לא תמשיכי.

10/12/2013 14:38

תמשיכי………!!!!!!!!!!

10/12/2013 22:28

* חברה הכי טובה של לואי

12/12/2013 05:51

וואו תמשיכי ומייייייד !!!!!!
אה ואם אפשר להצטרף עם הארי אז אני אשמח זה התיאור שלי :
שם – אמי (קיצור של אמיליה) ג'ין בלו
גיל – מה שאת רוצה
מראה – שיעור שטני עם גוונים סגולים בהירים יפים כאלה עיניים כחולות עמוקות גבוהה רזה ושחומת עור.
אופי – שמחת חיים אבל רגישה יותר מידי ונפגעת ממש בקלות מתחברת לאנשים ממש בקלות ונפגעה קשה לא פעם מאהבה… אוהבת לבלות עם החברות שלה ולהיות מעורבת בהכול עברה התעללות מההורים שלה ונזרקה מהבית ואז אימצו אות המשפחה אחרת שדאגו לה.. אמממ היא לובשת חולצות זרוקות טייטסים ג'ינסים קצרים וארוכים ומכורה לעגילים מכל סוג אפשרי :) נחמדה ומתחשבת , תמיד תעזור לכל אחד שצריך ותהיה שם בשביל מי שבאמת חשוב לה

זהו מקווה שתצרפי אותי ותמשיכיייייי

13/12/2013 09:39
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך