Shir.berenshtain
אני יודעת שיש לי שגיאות כתיב, ושהנושא חרוש, אבל רציתי להתנסות בכתיבת מפורסמים

חיים חדשים-פרק 1

Shir.berenshtain 06/09/2014 979 צפיות 2 תגובות
אני יודעת שיש לי שגיאות כתיב, ושהנושא חרוש, אבל רציתי להתנסות בכתיבת מפורסמים

פרק 1

״אנה, אנה, אנה!!!! קומי כבר!!״ אני מתעוררת בצעקה,״כריס מה עובר עלייך?! היתעוררתי!!״ (כריס הוא אחי הגדול) ״סליחה באמת שהערתי אותך! את תאחרי לטיסה ימפרגת!!״ אני קמה בזינוק מהמיטה, אני לובשת סקיני ג׳ינס בהיר עם קרעים, טופ שחור, חולצה מכופתרת קשורה, ונעלי אולטרס אדומות, אני מסיימת לארוז את המיזוודות, וזורקת אותם על כריס כדי שיוריד אותם למטה, אני מחבקת את ההורים שלי, ואת כריס, ״אני יתגעגע עליכם ו..״ ״אנני את תאחרי לטיסה!״ קראה מליסה (היא האומנת שלי מאז שנולדתי, והיא טסה איתי לאנגלייה ואז חוזרת לניו יורק) אני מזילה דימעה וניכנסת למכונית. אנחנו מגיעות למטוס, ומיתישבות בכיסאות שלנו במחלקה ראשונה, אני רואה חמישה בנים בערך בגילי ועוד מישהי לידם יושבים גם הם במחלקה ראשונה, אני מחברת את הביטס לאייפון והמטוס ממריא, ״אפשר להוריד חגורות״ נשמע במערכת הכריזה. אני מכניסה את הביטס לתיק והולכת לטייל קצת במטוס, המטוס רועד קצת בגלל מזג האוויר, אני נופלת כל אחד הבנים שראיתי מקודם, ״אני כל כך מצטערת״ ״חח זה בסדר, זאין״ פאק איזה חתיך הוא… אני קמה והם שואלים:״את לא יודעת מי אנחנו?״ ״אממ.. לא.. אבל אתם ניראים לי מוכרים..״ זאין קם ומציג את כולם:״הארי, ליאם, נייל,לואי, וזו חברה של ליאם, דניאלה״ ״חח אני אנה, ואני עוברת לאנגליה״ הארי שואל:״אז מה את אוהבת לעשות בשביל הכיף?״ ״אני מנגנת על גיטרה חשמלית, רוקדת ושרה לעצמי״ זאין שואל:״מה דעתך שתשירי לנו משהו?״ ״אין סיכוי! יש לי קל של חמור גוסס!״ זאין אומר:״אני בטוח שאת שרה מדהים״ אני שרה את kiss you, חברה שלי הכירה לי אותו, אין לי מושג של מי השיר הזה.. זאין מצתרף אליי,השיר נגמר וכולם בשוק,״עד כמה זייפתי?״ ״איזה זייפת?! יש לך קל של מלאך!״ אונר זאין,אני מקבלת שיחת טלפוןמאבא שלי ושמה על רמקול כי אין לי מה להסתיר,(אני יודעת שזה בלתי אפשרי בטיסות אבל זרמו)״אנני, אני.. לא יודע איך להגיד לך את זה… היסתבכי עם השוק השחור, ופגעו במשפחה שלנו, אני מבקש מימך, אני לא רוצה שתיפגעי גם את! מעכשיו, את לא מכירה אותנו, ואין לך שום קירבה משפחתית אלינו, ביטלתי את הדירה שהזמנתי לך כדי שלא ימצאו אותך, אני מצטער.. להתראות״ אני מזילה דימעה, זאין מחבק אותי, אני פורצת בבכי, ״אנה, תירצי לגור איתנו? אני יודע שזה מוזר אבל.. (הוא מחליש את קולו) אני היתאהבתי בך..״ אף אחד לא שומע את מילותיו האחרונות מלבדי, אני מתיישבת לידו ולוחשת לו,״גם אני התאהבתי בך, אני מנשקת אותו, הנשיקה הראשונה שלי! אני מרגישה את החום של השפתיים שלו, את לשוניתינו מתחברים, אני מרגישה בעננים(תרתי משמע..) ליאם צועק:״תמצעו חדר!״ דיניאלה צועקת עליו:״אתה הורס להם אתם הרגע! תמשיכו תמשיכו, אתם חמודים ביחד״ אני מניחה את ידיי על צווארו, ומקרבת אותו עליי, אנחנו מתנשקים נשיקה סוערת במיוחד, אנחנו עוצרים לרגע, מחייכים, וממשיכים, בפעם הראשונה בחיי, אני מאוהבת!


תגובות (2)

זה ממש צפוי והסיפור קורה מהר, מה מידי
זה ניראה כאילו סיכמת את כל הסיפור בפרק אחד הם לא יועים כלום אחד על השני וישר הם מתנשקים? ואבא שלה מסתבך עם השוק האפור? והם מציעים חה לגור איתם?
אני לא באה מכוונה להעליב או משהו, זה לטובתך

06/09/2014 23:50

הכל קורה יותר מדי מהר , וקיטשי וצפוי ..

13/09/2014 19:03
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך