lidor1110003
אז זה הפרק השני.
אני מזכירה אשלי וליאם לא יהיו ישר ביחד !
ותביאו חברות אני ישמח שיהיו לי עוד תגובות :)

חיים חדשים – פרק 2

lidor1110003 13/12/2013 787 צפיות 2 תגובות
אז זה הפרק השני.
אני מזכירה אשלי וליאם לא יהיו ישר ביחד !
ותביאו חברות אני ישמח שיהיו לי עוד תגובות :)

שהגעתי הביתה מצאתי את דין יושב בספה רואה סרט .
" היי , איפה היית ? " שאלתי אותו והתיישבתי לידו
" הלכתי לחפש עבודה " הוא אמר
" ומצאת ? " שאלתי
" כן , אני מחר מתחיל לעבוד בחנות לחיות " הוא אמר
לדין תמיד היה אהבה לבעלי חיים , כל כלב נטוש היה רואה או חתול או כל חיה אחרת הוא היה מביא הביתה ומטפל בה , עד שלבסוף לאמא שלי נמאס מהגן חיות שהוא פתח לה בבית והוא מסר את כולם לצער בעלי חיים .
" יופי " אמרתי וחייכתי
" ואת ? מצאת עבודה ? " הוא שאל
" כן , אני מתחילה לעבוד מחר בסטארבקס " אמרתי
" יופי , אני שמח בשבילך " הוא אמר וחיבק אותי
אחרי שדיברתי עם דין וראיתי איתו חצי מהסרט , עליתי לחדר שלי ונכנסתי להתקלח .
שיצאתי לבשתי פיג'מה ארוכה ומחממת , בכל זאת זאת תקופת החורף בלונדון .
השעה הייתה שלוש בצהריים והחלטתי לעלות טיפה לנוח .
התכסיתי בשמיכה ואחרי חמש דקות נרדמתי .
אחרי שעתיים של השלמות שינה , התעוררתי .
סידרתי את השיער שטיפה התבלגן לי וירדתי למטה למטבח .
" היי " אמרתי שראיתי את אמא שלי במטבח
" היי , הלכת לחפש עבודה ? " היא שאלה
" כן , אני יתחיל לעבוד מחר בסטארבקס , ואת ? " שאלתי
" אני יתחיל לעבוד במשרד עורכי הדין הגדול בלונדון " היא אמרה וחייכה וחייכתי גם אני
שמחתי שאמא שלי סוף סוף מצאה עבודה שתתאים למה שלמדה , היא למדה 5 שנים בשביל להיות עורכת דין אבל בניו יורק לא היה ביקוש ולכן היא הייתה צריכה להתפרנס בתור מוכרת בחנות בגדים .
" ואבא ? " שאלתי
" הוא מצא עבודה בבנק . " היא אמרה
"שלוםםם " שמעתי מישהו אומר ונכנס בדלת , הסתובבתי והבחנתי שזה אבא שלי ודין .
" היי " אמרתי והם התיישבו לידי וראינו סרט
בשעה עשר בלילה החלטתי לעלות לישון , בכל זאת אני מחר מתחילה לעבוד ואני צריכה להיות ערנית .
עליתי למיטה ואחרי עשר דקות של בהייה בקיר ,נרדמתי.
" אשלי ! קומי ! את תאחרי לעבודה " שמעתי את דין דופק לי בדלת
" קמתי " אמרתי והסתכלתי בשעון , השעה הייתה שש וחצי בבוקר , והייתי צריכה להיות בעבודה בשבע.
קמתי מהר והתחלתי להתארגן , נכנסתי למקלחת קצרה של חמש דקות ולאחר מכן לבשתי ג'ינס סקיני ארוך , חולצה ארוכה ומעל מעיל שחור , נעלתי את המגפיים שלי , סידרתי את השיער שלי וירדתי למטה למטבח .
" בוקר טוב " אמרתי והתיישבתי ליד דין
" בוקר " אמא שלי ודין אמרו ביחד
" טוב אני צריכה לצאת " אמרתי , לגמתי לגימה אחרונה מהנס שלי , לקחתי את המפתחות של המכונית ויצאתי.
הגעתי לסטארבקס אחרי נסיעה של חמש דקות , החניתי את המכונית ויצאתי .
" בוקר טוב " אמרתי שנכנסתי לסטארבקס.
" בוקר טוב " מוכרת חייכנית שהציגה את עצמה בתור ליה אמרה לי
" אז איפה אני צריכה להיות ? " שאלתי
" כאן " היא אמרה וסימנה על איזור הקופה .
" אוקיי " אמרתי והלכתי להתמקם במקום החדש שלי
" שלום , כמה זה עולה לי ? " שמעתי קול שואל אותי
הרמתי את הראש ואמרתי " 15 שקלים " וחייכתי , הבחור נתן לי את הכסף והלך .
עוד בזמן שאני לוקחת כסף מאנשים אני מבחינה בזווית העין שלי 5 בחורים נכנסים .
מזווית העין שלי הבחנתי שאחד מהם מתולתל , השני עם שיער שחור , השלישי בלונדיני , הרביעי עם שיער חום בהיר והחמישי עם שיער חום שטני .
לאט לאט הם התקרבו אליי על מנת לשלם , סידרתי את עצמי ובדיוק הם באו .
" היי, כמה עולה החמש משקאות האלה ? " אותו בחור עם השיער השחור שאל אותי
הסתכלתי עליהם לכמה שניות ואז אמרתי " אממ … 30 שקלים " וחייכתי
אותו בחור עם השיער החום בהיר הוציא לי כסף ונתן לי , " תודה " הוא אמר וחייך
שהוא חייך הרגשתי את הבטן מתהפכת לי , את הלב מאיים לצאת מהמקום , את החיוך עולה ומתפרס על כל הפנים , הרגשתי מאוהבת .
משהו שלא קרה לי הרבה זמן , משהו שאני לא יודעת איך הוא מרגיש , משהו טוב .
"התאהבתי . אני ? אשלי ? התאהבתי ? מה קורה לי ? יכול להיות שלונדון שינתה אותי ? אף פעם לא התאהבתי בגברים , אף פעם לא הרגשתי איך זה , אף פעם לא היה לי חבר . " חשבתי לעצמי בזמן שהם המשיכו לשולחן שבו הם ישבו .
הסתכלתי עליהם , הם צחקו , דיברו , עשו שטויות , נראה שהם חברים טובים כבר הרבה זמן .
לפתע שמתי לב לקבוצה של נערות שפשוט רצות לעברם , אותן הנערות התחילו לצעוק , לבכות , לבקש חתימה, תמונה , עוד דקה וחשבתי שכולן הולכות להתעלף פה .
" מי אלה הבנות האלה ? למה הן מתרגשות כל כך מחמש בנים פשוטים ? למה הן רוצות חתימה ותמונה ? " כל השאלות האלה עברו לי במוח באותו הרגע .


תגובות (2)

תמשיכי

14/12/2013 02:27

תמשיכייי זה מושלם <3

19/02/2014 09:52
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך