נועוש
היי אז זה הסיפור הראשון שאני רושמת ברגע שיהיה שתי צפיות או תגובה אני יעלה את הפרק הראשון..
אני מהטלפון אז אם יש שגיאות אני מצטערת..
מקווה שתאהבו!

חיים שכאלה.. הקדמה

נועוש 11/01/2014 602 צפיות 2 תגובות
היי אז זה הסיפור הראשון שאני רושמת ברגע שיהיה שתי צפיות או תגובה אני יעלה את הפרק הראשון..
אני מהטלפון אז אם יש שגיאות אני מצטערת..
מקווה שתאהבו!

היי קוראים לי נעה! אני בת שמונה עשרה ואני גרה בלונדון…
אוקי.. אז יש לי שתי BFF קוראים להם מיכל ועפרי אנחנו מין שלישיה כזאת…אני די גבוהה עם שיער שטני גלי ארוך.. עייני דבש מהפנטות.. אני רזה אבל לא אנורקסית..
תכלס אני די יפה!
מיכל בגובה שלי אבל יש לה שיער חום קצר ועיינים חומות כהות.. גם היא מהממת!!!
עפרי טיפה יותר נמוכה ממנו אבל היא מדהימה! יש לה שיער ארוך בלונדיני ועיינים כתומות כמו השקיעה… אין לי חבר.. בעצם לאף אחת מאיתנו אין חבר וטוב לנו ככה…
אז ככה יש לי אבא ואמא מהממים!! אין עליהם הם הכול בשבילי ! יש לי עוד שלושה אחים… אח אחד בן עשרים שהוא גדול ממני בשנתיים קוראים לו אבנר והוא נשיו למאיה .. ויש להם תינוק בדרך מאיה כבר בחודש השמיני .. עם בת מהממת בתוכה! אומייגאד אני עומדת להיות דודה! יש לי עוד אח שקטן ממני בשנתיים הןא בן שש עשרה הוא בכיתה י' חשוב לציין שכול האחים והאחיות שלי מהממים! ויש לי עוד אחות שקטנה ממני בארבע שנים קוראים לה רמה והיא בכיתה ח היא מטורפת על וואן דיירקשיין! ובעצם הכול התחיל כאן….


תגובות (2)

תמשיכיי

11/01/2014 07:59

שיניתי את השם .. זה אותו סיפור שיש עכשיו

11/01/2014 08:10
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך