באיזה מתח השארתי אתכם, לעזעאזל?!
זה בטח מה שאתם שואלים את עצמכם, אבל המצב קשה, וכמו לכולם גם לי יש הרבה דברים לעשות אז נאלצתי לקצר את כל מה שהעליתי היום כדי להספיק הכול לפני שאימא תגנוב לי את המחשב ותקרא איזה מאמר משעמם....
לאב יו!

יומניה של נערה משועממת – פרק 5 חלק א'

17/04/2013 589 צפיות 5 תגובות
באיזה מתח השארתי אתכם, לעזעאזל?!
זה בטח מה שאתם שואלים את עצמכם, אבל המצב קשה, וכמו לכולם גם לי יש הרבה דברים לעשות אז נאלצתי לקצר את כל מה שהעליתי היום כדי להספיק הכול לפני שאימא תגנוב לי את המחשב ותקרא איזה מאמר משעמם....
לאב יו!

למקרה שמישהו לא זוכר או לא יודע או עוד תירוצים דפוקים, לדמות הראשית קוראים מיילי פיבנס (גם לי לקח קצת זמן להיזכר), היא טסה לניו ג'רזי ארץ הולדתה במסגרת העבודה שלה, שהיא לראיין מפורסמים…. ו….. היא דיירקשנית שרופה ומתה על ליאם בטירוף!
פרק 5
כשהגעתי לחדר שלי, כאילו שזה חדר, זה ממש ארמון המקום הזה! היו שם מיטה זוגית, שידה וארון ענקיים, שידת איפור ומראה צמודה עם מלאאא מקום ועוד מלא דברים! היה צמוד חדר מקלחת ושירותים עם מגבות נקיות ,פרקתי את הבגדים והכנסתי את הכול לארון ולמגירות של השידה הקטנה שליד המיטה והתיישבתי על המיטה הרכה והנעימה. "אני הולכת לפגוש את וואן דיירקשן באמת!" אמרתי לעצמי, אחר כך חזרתי על המשפט בקול חזק יותר, ולאחר מכן צעקתי אותו ברחבי החדר. "אני מתה עלייך ליאמו!" לחששתי לעצמי ונכנסתי להתקלח.
-לאחר המקלחת-
יצאתי מהמקלחת, עטופה במגבת ארוכה ולבנה ומחייכת מאושר. הורדתי את המגבת מגופי ונעלתי את דלת הדירה, לבשתי תחתונים וחזייה (מה? גם את החלק הזה צריך לכתוב! מה רציתם שאני אכתוב, שהיא לא שמה חזייה והלכה בלי? נכון שלא? אז ששששש!!!) ועליהם לבשתי שמלת ערב שחורה, פתוחה בגב ועם שרוולים ארוכים וצמודים בידיים (תנסו לדמיין, בדמיון שלי היא חתיכה הורסת!), הסתרקתי והתאפרתי עם אודם אדום כמו דם, מסקרה שחורה שתעבה את הריסים וטיפונת סומק, גם אני צריכה להראות כמו כוכבת כשאני מראיינת כוכבים אמתיים! השארתי פתק כתוב בכתב מסולסל על המיטה אם מישהו יבוא, לקחתי תיק קטן בצבע תואם לשמלה ושמתי בפנים את האייפון שלי, ארנק עם טיפה כסף למונית ומונית בחזרה ואת פולו השארתי בחדר עם רשימה של הוראות לטיפול וזמני האכלה, כל השטויות האלה…. יצאתי מהחדר ונעלתי אותו, הגעתי לחניה של האכסניה ולקחתי מונית לאחת הכתובות שגב' מרינלי רשמה לי.
-באולם ההופעות, לאחר חצי שעה של נסיעה במונית ויפיוף עצמי (חחחח) בלתי נפסק-
'וואו אני באמת פה, בהופעה של וואן דיירקשן וליאמו, בעלי לעתיד… או ברגע שניפגש…. אני ממש פה' אמרתי לעצמי וצחקקתי עצם המחשבה המוזרה שעברה בראשי. התקדמתי לעבר השומרים והראיתי להם את הכרטיס המיוחד שיש לי, הם נתנו לי לעבור, אבל שנייה לאחר שנכנסתי נתקלתי באחת מהמעריצות שכבר נכנסו, נפלתי אחורה ונוצר קרע קטן בשמלה שלי. ניקיתי אותה וקמתי, רציתי לראות מי זו שהתנגשתי בה, ולא יכולתי לזוז כשראיתי שזאת _____
=המשך יבוא=


תגובות (5)

מה?
תמשיכייייייייייייייייייייי אני במתח את חייבת להמשיך את הפרק עוד היום
תמשיכייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
ותעשי מהר את עיסוקיך חחחחחח(אני חוצפנית נכון )חחחחח
טוב חפרתי מה יש לי היום אני חופרת
אוהבת שרית

17/04/2013 08:02

תמשיייכי מממש מהרר אם אני יהיה יותר מידי מתוחה אז אני יתפוצץ בסוף אז….

ת-מ-ש-י-כ-י!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

17/04/2013 08:05

לאאא!!! זוהר לא כדאי לך להתפוצץ אם את רוצה לראות את ההקדמה של "החלום השלישי" (ביקשת ממני להשתתף ואת בתור בת זוג של נייל, גומרת לכתוב ומעלה) כשהוא עולה….
מעלה עוד…. עשר דקות בערך :)

17/04/2013 08:19

תמשיכי כבר אני מתה לראות מי זאת! ואני יודעת מה זה שההורים שלך קוראים מאמרים משעממים אני שונאת את זה ותמשיכי דחוף!

17/04/2013 09:16

תמשיכי!!!!!!!

17/04/2013 10:37
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך