מוקדש לגאיה ולנוני love, גאיה היא ניקי לידיעתכם ולונה היא נוני love...
נוני, חחחח מזליסטית שכמוך!
לאביו אול, תגובות יתקבלו בברכה ^_^

יומניה של נערה משועממת – פרק 5 חלק ה' ארווווווך

04/05/2013 690 צפיות 8 תגובות
מוקדש לגאיה ולנוני love, גאיה היא ניקי לידיעתכם ולונה היא נוני love...
נוני, חחחח מזליסטית שכמוך!
לאביו אול, תגובות יתקבלו בברכה ^_^

מהחלק הקודם:
"יפה שלי, אני פה רק בשבילך!" אמרתי בצחוק והוא נשק למצחי באריכות, חייכנו אחד לשני ועצמתי עיניים בזמן שהרגשתי את ידו הארוכה עוטפת את גופי ואת כף היד השנייה מלטפת את שערי, ובמהירות נרדמתי כשראשי על חזהו וחיוך על פניי.
חלק ה'
*ליאם*
"בנים…. היא נרדמה" לחשתי, מיד הארי, נייל, זאין ולואי נכנסו לחדר ועזרו לי להרים את מיילי למיטה, היא נשכבה וכיסיתי אותה בשמיכה, פשוט בהיתי ביופי שלה…. פתאום דפיקה בדלת. "אני אפתח…" לואי ירד למטה, הארי אחריו וזאין ונייל נשארו איתי… "היא מדהימה" נייל אמר, אבל לפני שהספיק להשחיל עוד מילה קיבל ממני כאפה בעורף ומזאין צחקוק חרישי… "היא באמת מדהימה" אמרתי בסוף, זאין משך את נייל למטה והוא סגר את הדלת אחרי שיצא מהחדר. התיישבתי לידה על המיטה, היא כוסתה בשמיכה ובאטיות הזדחלתי לידה מתחת לשמיכה… "אני אוהבת אותך" אמרתי לה חרש, אפילו שלא שמעה והדבקתי לה נשיקה על המצח החם שלה. "גם אני אוהבת אותך" שמעתי קול מתוק, בדיוק כמו שלה וחיוך עלה על שפתיה, היא נישקה אותי בלחי וחזרה לשכב על הכרית הלבנה, חייכתי לעצמי והנחתי את ראשי על הכרית לידה, אבל בשנייה שעצמתי עיניים נשמעה מלמטה צעקת שמחה שהקפיצה את שנינו. קמנו מהמיטה כגוף אחד וירדנו במדרגות מחזיקים ידיים, וכשלואי שמע אותנו הוא מיד אמר משו כמו "והנה ליאם והחברה החדשה שלו", כמובן שמיילי נזפה בו על הקטע הזה בדחיפה, כולם צחקו ואני בהית במי שהחזיקה יד עם לואי. "אמממ אחי… בוא דקה" קראתי לו ומשכתי אותו למטבח במהירות. "מה יש אחי" הוא אמר בנינוחות, "מי זו הבחורה הזו, מאיפה הוצאת אותה" שאתי אותו וחיוך ניצחון עלה על פניו של הבחור שעמד מולי. "זו ניקי, היא חברה טובה שלי והיינו פעמיים חברים בתיכון חחחחח אז… היא דיירקשנית (מסתבר) והיא באה לבקר, לחשוב שעכשיו היא מעריצה אותי כמו שלא העריצה כשהייתה חברה שלי" חיוך גדול נמשך מאוזן לאוזן על פניו וחיוך קטן ודק עלה גם על פניי. "טוב אז היכרות?" שאלתי, לואי הנהן ויצאנו מהמטבח, אבל ניקי ומיילי לא היו שם יותר. לא הספקתי לשאול איפה אהבתי האחת והיחידה וכבר נייל ענה לי "מיילי, ניקי ועוד בחורה ממש חמודה עלו למעלה.. נראה לכם היא מתאימה לי?" נייל אמר בטון מתגרה, כנראה שהחמצתי משו חשוב כי זאין נתן לו עוד כאפה בעורף וסינן "היא שלי, יא דפוק" וחייך לעצמו. "קוראים לה לונה, היא אחות של ניקי וגם היא חברה ילדות…. שתיהן מזה טובות…" לואי המליץ ולהארי נתקע החיוך על הפנים "אני הולך לקרוא להן" אמרתי ועליתי שוב במדרגות, נכנסתי לחדר שבו היה הכי הרבה רעש, החדר של זאין כמובן איך לא, פתחתי את הדלת וקלטתי את לונה, ניקי ומיילי מדברות כשהן מורחות לק אחת לשנייה וברקע הקול של… זה הקול שלי! "מיילס, מה קורה פה?" שאלתי את מיילי וחיבקתי אותה מאחור. "כלום… חוץ ממך" היא אמרה ונשקה למצחי, נשמע "אוווו" גדול ומתוק מצד ניקי ולונה ומבט זועף אך רך ממני. "אני יורד. ביי בנות, ארוחת ערב מתי שתרצו" אמרתי וסגרתי את הדלת אחריי, מתאפק לא לפצוח בצחוק קולני בנוכחותן….
ירדתי למטה ראיתי את הבנים משחקים באקס בוקס לואי מול זאין ולא הפסקתי לצחוק.. "תנחשו מה" אמרתי והתיישבתי ליד הארי, היחיד שהיה משועמם לגמרי… "נו מה קורה איתן" לואי שאל בחוסר עניין גמור, רואים עליו הכול בנאדם שקוף שכמוהו…. "הם מדברות עלינו" אמרתי, השלט של זאין נפל לרצפה ולואי פצח בשאגות ניצחון וריקודים מטופשים. "מה – " זאין אמר ונייל הארי ואני צחקנו, לואי המשיך להתרכז באקס בוקס וזאין היה בשוק גמור… "טוב בנים אני צריך לומר משו" זאין אמר וכולם התרכזו בו, אפילו לואי, לשם שינוי…
*ניקי*
"יואו הארי מזה חמוד נכון? הוא אליל" אמרתי לבנות, מיילי ממש נחמדה, הכרתי אותה לפני כמה דקות וכבר אנחנו BFF, נכון זה מטורף?! "אני דווקא בקטע של זאין, הוא מזה חתיך הורס, רוקיסט ורגיש באותו זמן, זה שילוב מדהים בעיניי" לונה אמרה, היא אחותי אז זה היה די צפוי שתבחר בזאין… פתאום אני רואה את זאין פותח תדלת וקורא ללונה לצאת, היא יצאה אחריו ואיחלתי לה בהצלחה בלי קול, תנועות שפתיים. כעבור פחות משתי דקות היא חזרה לחדר, לחייה סמוקות וחיוך מאוהבת על פניה: "אנחנו ביחד…" השוק היה בלתי ניתן לעצירה והוא התפשט על כל פניי, כל פינה קטנה שלהם.


תגובות (8)

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
(אני יכולה להמשיך ככה לנצח♥ חיחיחי)
חחחחח ואל תדאגי, אני אדאג שאת **תמשיכי!**

04/05/2013 06:57

אוי נו באמת איזה חמודים אתם ביחד!
זה על המימד הרביעי… באותו מטבע אפילו החזרתי לך!
ובקטע הטוב!
לאביו ^:^

04/05/2013 07:00

חח ואת הרי יודעת שאני גם מצרפת אותך בחר של הבן דוד שלי ♥

04/05/2013 07:01

טומלינסונית פוראבר את יכולה להצטרף או עם לואי או עם נייל אבל אני צריכה תיאור וזה יקרה רק בפרק 6… עוד בערק ארבע העלאות אז אם באלך תרשמי לי תיאור…
תודה :-)

04/05/2013 07:18

אפשר להצטרף עם לואי?

04/05/2013 11:10

אם כן אז זה התיאור שלי
בן: לואי או כל מי שאפשר
שם: אלה
גיל: כמו כולם או מה שצריך
תיאור חיצוני: שיער שחור חום קצר עיניים חום ירוק קעקועים מפתח סול על פרק כף יד ימין ופרפר מאחורי אוזן ימין עגילים הליקס ושני חורים בצד שמאל ובצד ימין אחד באף ואחד באוזן גובה 1:70
דברים שאוהבת: את הכלב שהוא בן חודשיים החמוד שלה שקוראים לו לוקי (זה הכלב שיש לליאם ודניאל אני מתה על הכלב הזה תחפשי תמונות אם את לא מכירה) מאוד אוהבת לטייל בטבע מנגנת על גיטרה פסנתר סקסופון ותופים אוהבת כל ספורט אפשרי וגם עושה אבל הכי כדורגל כל החיות ותמיד מגנה על החיות כובעים ונעליים גבוהות וג׳ינסים לא אוהבת שמלות נעלי עקב ולקים
תכונות: טובת לב חברותית ילדותית יציירתית אוהבת לעזור לכולם אמיצה וקצת קשוחה
אם אי אפשר זה בסדר אני הבין ותמשיכי דחוף!

04/05/2013 11:13

בדיוק עכשיו התחלתי לקרוא את הסיפור ומה להגיד…התאהבתי,אז תמשיכי מהר!!!!!!

04/05/2013 11:13

אלה טומלינסון ניני אני מצרפת אותך עם לואי, ואני זוכרת שנתת לי את התיאור הזה בדיוק לסיפור אחר… חחחחחח את מצטרפת עוד כמה פרקים אל תדאגי אם זה לא יהיה בפרק הבא כי יקח לי קצת זמן…
שוש, תודה ואני אמשיך בהקדם האפשרי…
LOVE YOU ALL ^.^

04/05/2013 11:22
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך