stories
בכול פרק היו שתי דמויות שכותבות אני עושה שני חלקים לכול פרק בכול חלק יש דמות אחרת!
תוגה שקראתם מקווה שתגיבו ליטל <3 !

יומני היקר על וואן דיירקשן – פרק 1- חלק 1

stories 28/11/2013 1232 צפיות 4 תגובות
בכול פרק היו שתי דמויות שכותבות אני עושה שני חלקים לכול פרק בכול חלק יש דמות אחרת!
תוגה שקראתם מקווה שתגיבו ליטל <3 !

27.5.11
שלום יומני היקר! <3
כותבת לך תהל אחות התאומה של זאיין אני בת 21 וזאיין יותר גדול ממני ב15 שניות
יש לי שיער חום חלק אני רזה יש לי עיניים חומות.
אני נמוכה מזאיין ואלופת מתיחות אני ולואי עושים כול הזמן מתיחות לבנים.
אני פשוט נהנת מהחיים ועם אני רואה אנשים שחותכים ולא מרוצים מעצמם ,אני פשוט לא יכולה להיסתכל עליהם..!! כי כשאני וזאין היו קטנים אז כל הזמן הציקו לי וזאיין גונן עלי , אבל היו מצבים שזאיין לא היה שם איתי , ואני פשוט למדתי לכסח להם את הצורה , לא היה אכפת לי מאף אחד ואני לא יכולה לראות שעושים משהו למשפחה או לחברים שלי אני יוצאת עליהם ומקללת אותם ככה שמסתכלים עליה בשוק וזאיין תמיד לוקח אותי משם ומטפל בזה בעצמו ואני מתחרה בלהקת ריקוד שלי ואני הרקדנית הראשית שם.
ואנ יעובדת בחנות בגדים!
יומני היקר זה כול מה שאתה צריך לדעת עלי עכשיו אני יעבור למה שקרה היום.
היום אני וזאיין הלכנו לפארק שעשועים והרבה מעריצות רצו עלינו ואנחנו ברחנו כי לא רצינו לחתום להם אבל אז עצרנו וחתמנו להן (לא אני חתמתי זאיין חתם כמובן כמו תמיד)
וזה כבר מעצבן אותי אני לא יכולה לסבול את זהכול הזמן שרצות אחרינו מעריצות אז הן דוחפות אותי החוצה ואז לוקח לו יותר משעה וחצי לחתום לכול העריצות שלו!! :(
ואנחנו מקושי מבלים כי אם אני וזאיין עולים על הגלגל הענק כולן עולות אחרינו ונכנסות איתנו לתוך הקרון של הגלגל הענק והם מעיפות אותי לשבת לבד ויושבות ליד זאיןן ומחזיקות לו ידיים ועוד יש לו חברה !!
אני לא מבינה למה הוא מרשה להן לגעת לו ביגיים ולהעיף אותי !!
אנחנו תמיד יוצאים לבלות וזה תמיד קורה ככה.
נגיד בשבוע שעבר הלכנו לפיקניק בפארק ורק שמנו את השמיכה על הדשא ופתאום צעריצה צעקה: "הינה זאיין החתיך מ1D." אני כמעט רצחתי אותה ואז זאיין אמר: תהל רוצי מהר לאוטו קחי מפתחות אני שנייה בא אליך תפתחי את הדלתות מקדימה אני רק לוקח את הסל שלנו ואת השמיכה!"
רצתי מבר לאוטו ואני רואה כמה מעריצות שממש קרובות אליו ואז זאיין התחיל לרוץ לאוטו נכנסנו נעלנו והדלקנו את האוטו ונסענו למקום בודד שנקרא על השם של הבנים זה היה כמו בית עם חצר וגם מגש משחקים (לונה פארק בקיצור). אני אמרתי לזאיין כול הזמן למה אתה לא יכול לחתום רק לעשר או להדפיס או לחתום על מלא דפים בבית?
והוא תמיד עונה לי באותה תשובה ולא אחרת אני לא יכול אין לי זמן, זה תמיד אותה תשובה שלא יכולה להשתנות אבל אתמול שאלתי אותו אותו דבר ומה הוא ענה לי? מה אתה חושב שהוא ענה לי יומני היקר? הוא ענה לי תשובה שונה! הוא אמר לי אני יחשוב על זה אולי ביום שישי אני יחתום על 100 דפים ואם את רוצה אני יחתום בכול יום על 100 דפים .
אני הייתי מופתעת ממה שהוא ענה לי. לא ציפיתי לתשובה כזאת אני ידעתי שהוא יענה לי באני לא יכול אין לי זמן עכשיו!!!
יומני היקר תודה שהקשבת לי אני יכתוב לך עוד ממני תהל <3


תגובות (4)

תמשיכייייייייי

28/11/2013 12:44

ממשיכה מחר או היום בלילה

28/11/2013 12:46

ישש

28/11/2013 12:47

עאעאעאעאעאע זה מושלם !!! חח תמשיכייי

29/11/2013 13:21
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך