האאאאאאאאאאאאא שירה מקווה שאהבת !

ילדה קשה- וואן שוט על לואי

האאאאאאאאאאאאא שירה מקווה שאהבת !

" על תנשק אותה ! היא הרעה!" מישל צ\עקה על הטלפון שלה בוהה בתכנית שהייתה אובססיבית לה. לא משנה כמה ביקשתי ממנה להפסיק לצע\וק על הטלפון , היא לא הפסיקה. לא רק שיש לי בחילות בנסי\ע\ות , ולא רק שאני באה איתה להופ\עה של וואן דיירקשן אני צריכה לשמו\ע כל הדרך ללונדון אותה צו\עקת על הטלפון."נו אלכסנדר" היא קט\עה את חוט המחשבה שלי בצ\עקה חדה ." אולי די?! וואי איזה מ\ע\צבנת את" אמרתי לה בצחקוק וחיזקתי את הווליום באוזניות. " את פשוט לא מאמינה, הוא בגד באנג'לינה עם.."
מישל סיפרה לי על האלילה אבל קט\עתי אותה. "כן כן אני חושבת ששמעתי את זה כבר " אמרתי לה והנחתי את ידי את הבטן הכואבת שלי." בחילה?" מישל שאלה אותי בבהלה. " ועוד איך .." עניתי לה בגועל. למזלי מישל הילדה הכי מגושמת שהכרתי , והיא גם ממש לא מתכוונת להסריח בקיא. " עצוור !!" מישל צעקה על הנהג וכולנו היינו ממש מופתעים , זאת אומרת כל מי שהיה באוטובוס. " תעצור את האוטובוס עכשיו מורהון ! ( אידיוט – MORON) " מישל צעקה ורצה לעבר הנהג המבוהל ." אי אפשר אנחנו בדרך עכשיו" הנהג מילמל והסתכל על מישל בפחד. " תשמע לי טוב ! אני חיכיתי לרגע הזה 3 שנים ואני לא מתכוונת להיות מכוסת בקיא-יש שתי אפשריות , או שתעצור פה, או שאני יפתח לך את הצורה , תחליט ! כי אני חייה רעה חבריקו !" מישל צעקה וכל האוטובוס נרתע . הבושה השתוררה בי ורציתי למות . פתאום שמעתי את האוטובוס נעצר , היא עשתה את זה? . " תודה חבר זה יהיה מהר" מישל אמרה ורצה לקחת אותי בכבדות שאני מחזיקה את הבטן שלי. " רוצי לשירותים !" מישל צעקה לי בזמן שהלכה לשתות קפה בתחנת דלק. " בסדר.." שפכתי לאוויר ונענקתי מהכאב .. השירותים היו משותפים גם לבנים וגם לבנות וציפיתי ללכלוך . היה שם תור ארוך של כמה בנות וכמה בנים . "אאוף.." נאנחתי ולחצתי על בטני. הבנות נכנסו לשירותים אחת אחת וגמרו את זה מהר. לאחר מכן נכנס גבר נוסף שלקח קצת יותר זמן .. ואחרי זה נכנסו אחד אחד עוד ארבעה בחורים , בגלל שאני לא טובה עם בנים לא אמרתי להם שאני צריכה להיכנס ממש מהר לשירותים , לכן הלכתי על הבן הכי נראה לי "קל" . " תקשיב יש לי בחילה אני חייבת להיכנס לשירותים " אמרתי לבחור עם שי\ער חום מבולגן ועיניים כחולות ." תראי יש לי מופע עוד כמה דקות, אני צריך להתפנות, אני מבטיח שזה יהיה מהר" הבחור אמר במין צער. " נו בחייך ! " אמרתי לו מתחננת. " נו לואי !" בחור נוסף עם שיער שחור צ\ע\ק לאותו הבחור שהתווכחתי איתו ,בזמן שהוא סוגר את רוכסן המכנס שלו ." פיפי !" הוא צעק ונכנס לשירותים ." בחילה !" צעקתי איתו ונכסתי אחריו לשירותים ." אני יקיא אליך !" איימתי אליו וביקשתי ממנו לצאת . " אני תכף מתפוצץ !" הוא אמר מנמיך את קולו . " זה לא הזמן להתמזמז.." אותו הבחור אמר ואני נרתעתי . " אנחנו לא מתמזמזים !" יצאתי מהמריבה וצעקתי על הבחור עם השיער השחור. שמ\עתי קול של מיים , ובאותו רגע הבנתי שהבחור ניצל את הצעקה שלי על לעשות .. פיפי. ואני , טוב אני הקאתי על הרצפה.

" את בסדר?" הבחור \עם השי\ער החום המבולגן שאל . הסתובבתי אליו באיימה . " אתה ממש לא טוב עם בנות " אמרתי לו מסדרת את שיערי המטולטל . " גם את לא " הוא אמר לי בצחקוק. " אין לך מופע לעשות ?" שאלתי אותו בשעשו\ע ." אז נתרעה?" הוא שאל באופתמיות ." אולי.." אמרתי וחייכתי אליו.
הוא נכנס למכונית ונסע.. ואני נשארתי שם בפרצוף מאוהב..


תגובות (6)

ממש יפה ואת יכולה לעשות לי ולזאיין??

25/08/2013 06:05

וואו! ממש יפה אהבתי נורא!

25/08/2013 06:07

עעעאעעעאאע חיימשלי!!!!
תמשיי!!

25/08/2013 06:12

תודה ^^ ואני יעשה אולי אם יהיו לי מספיק קוראות פה ובסיפור \על לארי :)

25/08/2013 06:15

תמשיכי!!!

25/08/2013 06:26

וואי זה ממש יפה! איזה רעיון מגניב(:

25/08/2013 06:32
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך