אנונימית9999
הקישור לשיר:
http://www.youtube.com/watch?v=fYpLgngJ8f0
ואוו, טוב מקווה שאהבתן... אני אשתדל להמשיך הכי מהר שאני יכולה.. יש לי חודש מטורף עכשיו..
תודה לכל האהובות שמגיבות לי תמיד ומעודדות אותי להמשיך לכתוווב!
אשמח לתגובוות :))


כך פגשתי את הארי סטיילס- עונה 2 פרק 23

אנונימית9999 28/06/2013 2209 צפיות 32 תגובות
הקישור לשיר:
http://www.youtube.com/watch?v=fYpLgngJ8f0
ואוו, טוב מקווה שאהבתן... אני אשתדל להמשיך הכי מהר שאני יכולה.. יש לי חודש מטורף עכשיו..
תודה לכל האהובות שמגיבות לי תמיד ומעודדות אותי להמשיך לכתוווב!
אשמח לתגובוות :))


זה ה-פרק האהוב עלי! לא משנה כמה אני אקרא אותו אני מתרגשת כל פעם מחדש! הלוואי על כל אחת מאיתנו שיגידו לה דברים כאלה! (אתן תבינו בהמשך למה אני מתכוונת חח) מקווה שתאהבו כמו שאני אהבתי… :)
_________________________________

-נקודת המבט של טלי-

היא השתתקה פתאום. הסתכלתי עליה.. בחיים לא חשבתי שמאחורי הביצ'יות הזאת שלה עומד סיפור כזה.. כאב לי עליה.. עד כמה שלא שנאתי אותה, לאף אחד לא מגיע דבר כזה. החיים לקחו ממנה את הדבר היקר לה מכל, לקחו את אהובה.. חשבתי על עצמי פתאום, נכון, אמנם גם אני איבדתי את אהובי, אבל לפחות אני יכולה להתנחם במחשבה שהוא חי.. שהוא נושם את אותו אוויר שאני נושמת.. אצל אמבר זה לא ככה.. הוא מת.. והיא מאשימה את עצמה.. זה כל כך נורא.. להאשים את עצמך על דבר כזה.. לא פלא שהיא נהייתה כזו..
"טלי…" היא אמרה פתאום, ולקחה נשימה עמוקה. "אני מצטערת…" זה היה מפתיע. מרגע לרגע אני מגלה עד כמה אמבר שמה על עצמה מסיכות.. זאת אמבר האמיתית מסתבר.. היא לא כלבה מהגהנום.. היא בסך הכל נערה שהחיים התאכזרו אליה בצורה הכי גרועה שיש..
"זה בסדר.." מלמלתי.
"לא.. את לא מבינה.. זה לא רק הבריכה והמים ששפכתי עליך.." לא הבנתי לאן היא חותרת עם זה.
"מה זאת אומרת?" שאלתי בבלבול.
"אני.." היא נאנחה. היא עצמה את עיניה, ואמרה את שארית המשפט במהירות. "הארי אוהב אותך. הוא תמיד אהב אותך, יותר מכל דבר אחר. גם שהיינו ביחד, הוא דאג לא להרגיש אלי כלום, הוא הרחיק את עצמו מכל רגש, הכי קטן, כי ליבו היה שמור רק בשבילך." פי נפער בתדהמה. לזה לא ציפיתי.
"הוא לא אמבר. את לא צריכה להגן עליו." היא בטח מרגישה רע עכשיו, בגלל זה היא אומרת את זה.
"אוף, טלי! בפעם היחידה שאני מספרת את האמת את בוחרת לא להאמין לי??" היא קמה מהרצפה לידי, והלכה אל התיק שלה שהונח על השידה ליד המיטה של הארי. "השיחה ששמעת היא לא אמיתית." היא אמרה עם גבה אלי. מאיפה היא יודעת ששמעתי את השיחה!? "אני ערכתי אותה. הוא מעולם לא אמר את הדברים האלו. לא עליך לפחות…"
"מה זאת אומרת ערכת את זה??" קמתי בקושי רב מהרצפה, נתמכת בעמוד האינפוזיה. כל הרחמים שהיו לי אליה נעלמו והתחלפו בתחושת זעם.
"יש לך את כל הזכות לשנוא אותי על זה." היא אמרה והוציאה מעטפה מהתיק שלה, הסתכלה עליה שניות ארוכות והושיטה אותה אלי.
"מה זה?" שאלתי לא מבינה, לוקחת את המעטפה לידי.
"ה.. הארי.. הוא כתב לך את זה לפני.. לפני מה שקרה.. בבוקר של הטיסה.." דמעות זלגו מעיניה. "הוא רצה להביא לך את זה, אבל הראיתי לו משהו שמנע ממנו לתת לך את זה."
"מה הראית לו? אני לא מבינה אמבר!" הרגשתי את הקול שלי הופך לתוקפני.
"אני מצטערת.. באמת.. הלוואי יכולתי להחזיר את הגלגל אחורה." היא אמרה ויצאה מהחדר. בהיתי במקום בו היא עמדה שניות ארוכות, נאנחת עמוקות. מה זה היה עכשיו? למה היא התכוונה שהיא אמרה שהשיחה לא אמיתית? הסתכלתי על הארי, על ראשו החבוש, הצינור שהיה תחוב אל פיו, התחבושות שעל גופו.. דמעות זלגו מעיניי שוב.. ואז נזכרתי במעטפה. התיישבתי על הכיסא ליד המיטה ופתחתי אותה. זיהיתי את הכתב המעוגל והמסודר של הארי. וככל שקראתי יותר ויותר, הרגשתי את הצער עוטף אותי, את ליבי נמחץ תחת טונות של אבנים, את נשימתי הלא סדירה..

(למי שרוצה שתקרא את זה ביחד עם השיר שהוספתי לו קישור למטה- אני במקרה קראתי עם השיר הזה ברקע וזה עוד יותר ריגש אותי.. אז למי שרוצה הקישור למטה- הערת כותבת)

'טלי שלי, באבי יפה ואהובה שלי..
אני כל כך מנסה.. תאמיני לי, ניסיתי. ניסיתי בכל מעודי לשכוח, להתעלם, להדחיק את המחשבות שאוכלות אותי, להדחיק את הלב שלא הפסיק לדמם כבר שנה וחצי.. אבל אני לא יכול..
זה ניראה כאילו כל פעם שאני רואה אותך, ומדבר איתך.. הכול יוצא פשוט לא בסדר. במקום להגיד את מה שאני באמת רוצה להגיד, אני מוצא את עצמי פוגע בך עם המילים שלי, אני מוצא את עצמי מתחבא מאחורי הרים של ציניות ועוקצנות.. כמה אירוני, לא? לפני שנה וחצי אני הייתי זה ששאל אותך למה את מתנהגת ככה.. ותיראי אותי עכשיו.. חשבתי איך אני יכול להגיד לך כל מה שאני לא מסוגל להגיד לך בפנים.. וחשבתי על הדרך שלי, הדרך היחידה שאני מכיר, לכתוב לך.. הכתיבה היא המפלט שלי, תמיד הייתה ותמיד תהיה.. אני שופך את עצמי על הדף, בלי לפחד משיפוט ובלי לחשוב מה יגידו. אז הינה אני, יושב לי לבד, ומנסה לכתוב לך את מה שאני לא מסוגל להגיד לך..
כבר שנה שאני פוקח את עיניי בבוקר, מתעורר לבדידות מוזרה אליה התרגלתי. לכולם הכול היה רגיל, השמש זרחה להם כמו שהיא זרחה ביום לפני וכמו שהיא תזרח ביום שאחרי. אבל לא אצלי, אני רק ניסיתי מידי יום לאסוף את השברים, השברים שנותרו אחרי מה שעשיתי. הבנים היו מעודדים אותי, נותנים לי כוח לעבור את היום.. מנסים לשכנע אותי שיש עוד חיים.. הם לא ידעו שאת היית החיים שלי.. שום דבר לא חזר להיות אותו דבר. מאז שעזבת אותי, ובצדק, אני כבר לא הכרתי את עצמי. מצאתי את עצמי חושב וחולם וחושב שוב, רק עליך.. החיוך על הפנים נועד להסתיר את העצב שבפנים. אל תחשבי שהיה לי קל בלעדייך.. כל התמונות מהמועדונים וכל ה'אושר'.. הכל זיוף. את לא יודעת כמה היית חסרה לי, גם שהיינו עדיין בקשר. כמה חסר היה לי החיבוק שלך, הליטוף שלך.. אפילו קיוויתי לקבל ממך מרפק לצלעות כמו שנתת לי באותו בוקר, הבוקר המאושר ביותר בחיי, הבוקר בו התעוררתי לראשונה כשאת בין זרועותיי, הבוקר בו הבנתי שאת היחידה שאני רוצה להתעורר לצידה במשך שארית חיי. ניראה כאילו עברו חיים שלמים מאז. אם רק היית יודעת כמה העולם היה שונה לי.. פתאום כלום כבר לא היה חשוב, הכול איבד מהמשמעות שלו.. השירה שהייתה כל חיי כבר לא הייתה כלום, לא היה לי למי לשיר.. איך אני יכול לשיר שירי אהבה, כשהאהבה הגדולה של חיי לא איתי? מכל אותן הבחורות שהייתי איתם.. אותך אהבתי. אהבתי באמת. ועדיין אוהב. אהבה טהורה, אהבה שהיא מעבר לכל דבר, אהבה ללא גבולות, אהבה שנחרטה בי. את לימדת אותי מזה לאהוב ולהיות נאהב, את לימדת אותי מזה להעמיד מישהו אחר לפניך, מה זה לדאוג למישהו יותר ממה שאתה דואג לעצמך.. תמיד צחקתי על המשפט 'אהבה ממבט ראשון', איזה שטויות, איך אפשר להתאהב ממבט?.. אבל זה בדיוק מה שקרה לי איתך. ברגע שבו פתחת את ענייך כשהערתי אותך לפני שנה וחצי, ברגע הזה הייתי שלך. כבשת אותי במבט אחד. במבט ראשון. אילו רק יכולתי להסביר לך את הכול שוב.. עד כמה אני אוהב.. רציתי להיות שלך, להיות איתך.. במבט אחד ראיתי כמה טוב ורוך יש בך..
אני מנסה לברוח מהכול, אבל אני לא יכול. ניסיתי לשכוח מי את, מה היית בשבילי.. ניסיתי להשלים עם החיים חסרי הטעם שהותרת אחריך, ולזמן מסוים זה ניראה שהצלחתי. אבל זה רק ניראה ככה.. כי כשראיתי אותך, עומדת עם ג'מה בידייך.. הכול חזר, ובעוצמה חזקה יותר. אני לא מוכן לשכוח את הזמן הזה שאת היית שלי.. כל מה שהיה לנו.. מהסוף להתחלה.. זה היה קצר מידי..
כל מה שנותר לי לרשום זה.. סליחה. שלא הייתי שם, שלא הערכתי מה שיש לי בידיים, כשעדיין היה לי אותו. סליחה שלא תמכתי בך לאורך זמן אחרי מה שהמנוול הזה עשה לך, סליחה שלא הייתי שם בשבילך כשהחלטת בהחלטה אמיצה ללכת נגד ההורים שלך, ולעשות את מה שאת אוהבת, סליחה שהפרתי את הדבר היחידי שאי פעם הבטחתי לך, סליחה שפגעתי בך.. סליחה, סליחה, סליחה. איך מילה אחת עם חמש אותיות יכולה להכיל משמעות כל כך רבה, אה?
באבי, אני רוצה שתדעי מה את בשבילי.. מה שתמיד היית.. מה שתמיד תהיי..
אני לא עיוור, אני רואה שטוב לך עכשיו.. והייתי מוכן לרגע קטן אחד לשחרר. לתת לך להמשיך בחייך, להיות מאושרת, גם אם זה לא איתי. אבל אני לא יכול, אני אנוכי, אני יודע. אני אגואיסט מגעיל, נכון. אבל אני לא יכול לשלוט בזה. אני רוצה אותך.. רוצה אותך איתי, ולא עם אף אחד אחר.
כשראיתי אותך עם דין.. הוא חיבק אותך, הוא אחז בידייך.. מחשבות ושאלות החלו לאכול אותי מבפנים.. אולי התמזל מזלו והוא טעם את שפתייך? אולי הוא אפילו התעורר לצידך? הרגשתי איך אני נשבר לאט לאט, איך כל נגיעה שלו בך, הפשוטה ביותר, גורמת לליבי לשרוף..
אני לא יכול בלעדייך, באבי שלי. את הכול בשבילי.. העבר, ההווה, ובתקווה גם העתיד.. אני רוצה שנדבר.. שנדבר באמת.. אני רוצה שנעצור ונבין את הכול.. אני רוצה שתגלי שנשארתי אני, רק יותר שבור.. בתוך תוכי אני עדיין ה'תלתלים' שהכרת.. את היחידה שמסוגלת לאחות את ליבי, שמסוגלת להחזיר את האושר והאור אל חיי.. את הסאנשיין שלי, האור הזורח שמאיר אותי..
אנחנו כל כך קרובים פיזית, אבל יחד עם זאת כל כך רחוקים.. תדעי לך שטעיתי, הבנתי ולמדתי.
את כל מה שאני רואה מול עיניי מאז שראיתי אותך שוב.. כל מה שאני מדמיין זה אותך חוזרת אלי.. אל זרועותיי.. אל ליבי.. את עומדת מולי, בפנים אטומות רוב הזמן, בלי לדעת כמה כוח את נתת לי בימיי הקשים ביותר.. רק מילה אחת שלך הספיקה לי כדי להרגיש טוב יותר עם עצמי. את היית האור שבקצה המנהרה.. הדבר שהחזיק אותי לעבור את היום, הדבר לו חיכיתי יותר מכל- לשיחה איתך..
אני מבקש ממך רק דבר אחד. תנסי לפנות לי קצת זמן בתוך העולם שלך, תני לי סימן אחד.. סימן אחד שלא הכול אבוד.. סימן אחד קטנטן שאולי יש לי עוד סיכוי להיות מאושר, איתך..
אני מתגעגע אליך באבי.. אל המגע שלך, אל הצחוק שלך.. אני מחפש את המילים הנכונות לומר לך מה את בשבילי.. עד כמה את חלק בלתי נפרד מליבי.
אני מבקש ממך, לא.. אני מתחנן.. תשיבי לי את טיפת האושר שהרגשתי איתך. כל מה שנותר לי זה זיכרונות מתוקים, נגיעות קטנות של אושר איתך, שנגמרו עוד לפני שהתחילו..
אם רק תתני לי.. אני אתן לך ימים, שנים, כל דקה מחיי.. כי את חיי.. אם תרצי אותי, אני אהיה שלך.. לעולם לא אעזוב אותך, אני אקדיש כל דקה מחיי כדי לגרום לך לצחוק, כדי לחבק אותך, לנשק אותך, לעטוף אותך.. אני אפול כמו שיכור לרגלייך, ואני אחיה את חיי רק לצידך.. אני אשכח את השמות של כל הבנות בעולם למענך, אני רוצה להכיר רק את טעם שפתייך.. רק את ריחו של עורך..
באבי, אני כבר לא יודע מה להגיד. אני בוכה כמו תינוק, מכתים לך את הדף בדמעות שזולגות ללא אישור. כואב לי, אני רוצה אותך. גאד דמאט, אני צריך אותך!.. אני אוהב אותך.. את כל חיי.. אני לא מכיר את עצמי, כל מה שאני חושב עליו זה את.. בכל שנייה שעוברת.. רק את שוכנת במחשבותיי..
אני מתחנן אליך, תני לי הזדמנות.. תני לנו הזדמנות.. הזדמנות להיות מה שלא יצא לנו להיות.. הזדמנות להיות מאושרים.. להיות נאהבים.. תני לי לחזור אל זרועותייך, אל חום גופך.. אל ליבך.. את הנשמה שלי, החצי השני שמשלים אותי, את האור שבי, את השמחה, החיוך והאושר…
את הכל!

אני מבטיח לך, שאם עדיין לא תרצי לשמוע ממני אחרי זה, אני איעלם. אני אפסיק להיות אגואיסט, ואתן לך ללכת. כי בסופו של דבר, האושר שלך הוא מה שחשוב לי, גם אם זה אומר שלא תהיי איתי, גם אם זה אומר שאני אשאר באפלה.

באבי אהובה שלי,
I can love you more than this…
אם רק תתני לי..

אוהב יותר ממה שמילים יכולות לתאר,
באבי שלך.'

בחיים לא התייפחתי ככה. לא אחרי מה שקרה עם עומרי, לא כשהוא סיפר לי על הבגידה שלו, לא כשהבנתי שאני עדיין אוהבת אותו, לא כשחשבתי ששמעתי אותו אומר שהוא לא אהב אותי.. אף פעם בחיי לא התייפחתי ככה. הרגשתי את ליבי, מאיים להתפוצץ.. המכתב נשמט מידיי וקמתי אל הארי.. מביטה בפניו של אהבת חיי היחידה..
"ה..הארי.." התייפחתי. "ב..באבי שלי.. תתעורר.. ב..בבקשה.. אל תשאיר אותי לבד.. אני.. אני אוהבת אותך.. בבקשה, אלוהים, בבקשה.. תחזור אלי.." טמנתי את ראשי בחזהו, מתייפחת עליו. "אני כל כך אוהבת אותך.. אתה.. אתה לא מבין עד כמה.." דיברתי אליו, יודעת שהסיכויים שהוא שומע אותי הם קלושים. "באבי שלי.. אהבה יחידה שלי.." בחיים לא חשבתי שצער יכול לשאוב אותי פנימה, לגרום לנשימתי לברוח מאפי, לגופי לפרפר, לריאותיי לחרחר.. התחלתי להשתעל על חזהו, נואשת לאוויר.. זה הרגיש כאילו הריאות שלי שוב מתמלאות בעשן.. התחלתי לשמוע באוזניי את פצפוצי האש, גופות של אנשים שרופים עולים מולי עיניי פתאום.. אני נכנסת להתקף!? הרמתי את עצמי ממנו, וברגע שעזבתי את ידיי ממעקה המיטה שלו, הרגשתי את עצמי נופלת ופוגעת ברצפה הקרה. והכול החשיך.


תגובות (32)

במילה אחת
וואוו פשוט וואוו

תמשיכייייי

28/06/2013 13:04

אומיגאד…
אני עם דמעות פההההה:(
(איזה שיר יפה חח לא הכרתי אותו ^^ אבל עכשיו כן^^)
אני יושבת בסלון עכשיו ואני בוכה :( אמג .. הארי … אין לי מילים .. הוא כלכך רגיש .. ומתוק .. ואני כלכך אוהבת את הסיפור הזה .. את מוכשרת ! אמג זה כלכך מושלם .. וטלי! היא עכשיו עצובה .. והארי לא מתעורר … והיא התעלפה … ואמבר אמרה לה ..!
תקשיבי אני אמורה להיות מאושרת עכשיו בגלל שהיא גילתה על מה שאמור עשתה אבל אחרי הפרק על אמבר קצת קשה לי לכעוס עליה.. כי בעצם אחרי הכל היא גילתה לה על זה .. אבל הארולד וטלטול … הם כלכך מושלמים ביחד ! אני לא יכולההההההה
זה יותר מדי יפההההה
את יותר מדי מוכשרתתתתת
זה יותר מדי מהמםםםםם
את לא מבינה איך אני ובת דודה שלי וחברה שלי מחכות כל יום ובודקות בלי הפסקה אם את מעלה !! אנחנו שולחות אחת לשניה הודעות בפייסבוק
היא העלתה
היא העלתההה
ואני נשבעת לך שאני צורחת כל פעם שאני רואה שהעלית פרק ! אני מחכה להמשך כלכך❤❤
נראלי שזה התגובה הכי ארוכה שהייתה לי עד עכשיו! חח לול(:
אני אוהבת את הסיפור הזה !!! כלכך!!!!
לאאאאב. יו סו מאאאאאאצ׳

28/06/2013 13:11

אוקי………
מה קרה פה עכשיו אני לא מבינה מתי הוא הספיק לכתוב לה את המכתב !!
אוקי את ממשיכה ולא גומרת כי אני אגרום לך לספר שהם יתחתנו ויולידו ילדים והילדים יגדלו וגם יתחתנו ויולידו ילדים שיתחתנו ………… המשך יבוא ….!!!
טוב אז את ממשיכה כמו שאמרתי עד הקבר (והילדים..) כן אני יודעת שאני מגזימה אבל את כותבת מושלם שאני פשוט לא יכולה להפסיק ..!!!!
ואם את מצרפת קישור אל תגידי את זה במטח בהתחלה שלא ניצתרך לעצור במטח ולחקות עד שהשיר יעלה עד שמיתיעשים ועוזבים את הרעיון טוב….
אני יודעת שאני מגזימה עם הנקודות…..
כי אני רוצה שתמשיכי והנקודות ממשיכות את המשפט אז……
להמשיך דחוף אומנם יש לך שבוע דחוף אז יש לי רעיון בשבילך ……….(כרגיל נקודות….)
פשוט תעלי ביום אחד את כל הפרקים ותגמרי אם זה !!!!!!!!
כן אני יודעת שאני במטח היסטרי אני יודעת אני יודעת ..!
טוב אז על מה אני מדברת אני אמורה להגיד את מה שאני חושבת על הפר מה אני מסדרת לך אסדר היום !!!!
טוב אז בקיצור הפרק מושלם!!!!!!
הרולד כותב את המכתב בצורה מושלמת !!!!(הרולד=הכותבת)
אני פשוט מדמינת מה המצב של טלי היא מודעת והוא לא.
( נקודה אחד פעם ראשונה!!! אההההה!!!!)
אז מה רציתי להגיד …..????……????….??.?.?.??.?.?
אההההה אה אה אהה אה אה אה אה אה אה
שניה אני יבדוק …….
אוקייי מצאתי !!!
הארי הולך לקבל בוםםםםם גדול מאוד לפרצוף משתי בנות לשתיהייהן אין מוסג מה הארי יענה באמת מה הוא יענה אני מיסתקרנת…….
(כן נקודות)
(את צריכה להשלים כל מה שאני אומרת בסיפור כי אם לא אני דורשת חידוש !)
אז הארולד הולך ליראות את טלי על הרציפה חצי מתה כשהוא יתעורר (מספק…)
אומיגד !!!!!!!!!!!!
מה יקראה לטלי מה יקרא לה מה מה מה מה מה מה מה מה מה מה
(רק שלא תמות לא זה לא יקרא לשניהם יהיה התקף לב שהם התאוררוכן האהבה שלהם…(אהבה….))
טוב כל מה שניסיתי להגיד בכל המילים והמשפטים (והנקודות…) זה שתמשיכי!!!!!!!!!!!:))))

28/06/2013 13:38

ואוו הטלפון שלי עכשיו רטוב מדמעות באמת שריגשת אותי תמשיכי ומקווה שיהיה סוף טוב!

נ.ב- את כותבת מושלם :)

28/06/2013 13:43

אעאעאעעאעאעאעעאעאעאעעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאע זהו אני התפגרתי כמו טלי.
אני יכולה לצאת כלבה שנייה? אמבר מטומטמת!!!! למה?!?!?! למה סיפרת כוסעמק איתך!!! חח אוקי פרקתי.
תמשיכיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי

28/06/2013 13:53

מה??? ללכת נגד ההורים שלך?? מה??

28/06/2013 13:58

גאד.
אעעאאאאאאאאאאאאאאאאאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאנאעאעאעאעאאעאעאע אמאלה אמאלה אמאלה מה זה??!?!! מה זה ?!?! יואווו נדיר מושלם אני בוכההההה יש לי דמעות!! אני לא יכולה יותרר!!!! תמשיכי כמה שיותר מהרר אם לאאא אני אתפוצץץץץץ!!!!! זה פשוט הסיפור הכי מושלם שקראתיייי!!!!!!!! אני כל יום חופרת לך על הפרופיל כדי לראות רק עם העלית פרק, את מדהימה!!!!1 גאד הסיפור הזה מושלם ואת עוד יותרררר!!!! נשבעת לך הסיפור הכי טוב שקראתי!

28/06/2013 14:03

וואו!
פשוט וואו!
פרק מדהיםםם!!!!!!!
תמשיכי!!!

28/06/2013 14:11

חחחחחחחחחחחחחחחחח אור ומור מטורפת עליכןןןןן!!!! חחחחחח
אמנדה- ללכת נגד ההורים כי היא אמרה בראיון הזה שעשו לה שהיא הייתה אמורה ללמוד מנהל עסקים או משהו אבל בסוף היא החליטה ללכת על ההפקה…
גל, עדן, אופיר, ו my name is SKRILLEX תודה לכן אהבווות!!!
מקווה שתאהבו את ההמשך למרות מה שיקרה…

28/06/2013 15:32

תקשיבית זה הפרק הכי מרגש שכתוב כאן באתר!!!!! הלוואי והוא היה כותב לי את זה שיחזרו חהיות ביחדדד!! אני מאוהבת בסיפור הזה הוא מושלםםםםםםם תמשיכי מהר פליזזזזז

28/06/2013 15:56

תמשיכי

28/06/2013 18:39

אומייגאד תמשיכי פשוט אינלי מילים… אין מילים שיוכלו להסביר כמה הסיפור מושלם ❤ אני בוכה עכשיו…

29/06/2013 02:23

ווואו! כל מה שאני יכולה להגיד זה רק וואוו!!
כדאי לך להמשיך מהר!! אני מכורה לסיפור שלך!! אומייגאד!! זה שלמות אחת וענקיתתתתת!!
וזה לא רק עוד סיפור מפורסמים… זה הסיפור עם הכי הרבה רגש שקראתי!! יש לך כתיבה ממש מיוחדת!! ורואים שאם תרצי להיות בתחום של הכתיבה, אז את תגיעי הכי רחוק שאפשר!!
אוהבת הכי הרבה בעולם!!
תמשיכייייי!!!!!

29/06/2013 03:45

מתי את ממשיכה?

29/06/2013 03:47

קרן ונועה תודה רבה לכן אהוובות מתה עליכן!!!
יעלייי איזו מקסימה את תודה רבההה בובה שמחה שאהבת :))
ואמנדה חחח כנראה שאני אמשיך מחר בתקווה..
אם לא אז בשני…
אוהבתתתתת המונייייים!

29/06/2013 03:55

ואו כלכך התרגשתי ,
התחלתי לבכות בעצמי>:
אני כלכך מחכה לפרק הבאא!!

את מוכשרת ~ברמות~
והתאהבתיייייי ♥

אז טוסי לכתוב המשך חומדD:

29/06/2013 05:54

נכנסתי במקרה לפה,
ויש לי משהו לומר " את מוכשרת ילדה! "
האורך מדהים,
התיאורים כל כך יפים,
רמת הניסוח והשפה,
אני אהבתי את זה,
יצא ממך משהו בעתיד עם תדבקי בכתיבה, יצא ממשך משהו גדול.! :) ♥ (:

29/06/2013 05:57

אני בוכה!
אני פאקינג בוכה כאן!!!
:'(
זה פרק ממש ממש מרגש!
אני לא מאמינה….לא מאמינה שהם כבר לא ביחד
לא מאמינה איזו ביצ'ית אמבר!
לא מאמינה מה היא הרזה לעזאזל!!!!

אני ממש ממש אהבתי את המכתב
הוא מרגש ונוגע
הכתיבה שלך מדהימה ומרגשת
♥ תמשיכי מהר…

29/06/2013 06:14

תגידי.
את מודעת למה שעשית עכשיו????
את רצחת אותי ואני מתה פה!!!!!!!!!!
דייי אני על סף דמעוווות אני רצינית !!!!!!!!!
אמבר החרא אמבר החרא
אפשר למות פה דייייי
מה זה הדבר המושלם הזה!??!?!?!

מדרגת 10000000

29/06/2013 06:41

ודרך אגב אני טומלינסונית מחקו לי תמשתמש 0.0
וכן אני אוהבת אלפקות

29/06/2013 06:42

אלכס ונונייי אנייי ממש ממש שמחחחה שאהבתן אתן לא מבינות איך אתן מעודדות אותי!!!
נוני! איפה נעלמת מהאתר!? למה את כבר לא מעלה שירים וכאלה :\
לינה- ממש ממש תודה לך! את לא מבינה עד כמה זה חשוב לי ונותן לי מוטיבציה…
אליס\טומלינסונית חחחחחחחחחחח וכמו שאמרתי, אני עדיין לא יודעת אפילו איך ניראות אלפקות.. חחחח ושמחחחחה שאהבתת :]
אין קוראות יותר מושלמות ממכןןן מאוהבת בכל אחת ואחת!! 3>

29/06/2013 07:14

אממ אני כותבת עכשיו פרק (של החבר של הבן דוד שלי)
אני כל הזמן כאן
(באמת ש-כ-ל הזמן!!!!) אתמול (בלילה בין חמישי לשישי) היינו במדעטק בלילה לבן..
כן…כיתה משוגעת או מה?!
חחחח

את ממשיכה היום?!
פליייייייייייז!!

29/06/2013 07:17

הייתם בלילה לבן במוזיאון?!
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אני מתהההההההה!!!
ואי היה על זה פעם פרק בארתור שהם הלכו לישון במוזיאון :D חחחח LOL
לא היה לבית ספר לך מקום אחר לקחת אותכם אליו!? חחחח

29/06/2013 07:20

חחחחח זה היה כיף
אבל משמעם ברמווווות!!!
שתביני דבר אחד:
מוזיאון מדע ולא היה מה לעשות… O_O

29/06/2013 07:21

וואו אין לי מילים.. זה הפרק האהוב גם עליי… יואו הארי שלייייי…. הוא כזה חמוד רגיש ומתוק.. אין לי מושג אפילו לתאר את מה שאני מרגישה.. אני עם דמעות בעיניים! יואו די את חייבת להפסיק להיות כזו מוכשרת וגדולה! 3>
תקשיבי זה הסיפור הכי יפה שקיים ברצינות.. קראתי את הפרק הזה פעמיים ואני עדיין בפה פעור.. יואו זה פאקינג מושלם ונדיר!
יואו עד שהתחלתי לאהוב את אמבר… איזה כלבה היא!! מה היא רוצה מהמם יואו?!?!
ושהארולד וטלי יהיו ביחד… בבקשה אני מתחננת הם חייבים להיות ביחד, הם אוהבים יותר מידי, יואו די הפרק הזה הזיז לי משהו חזק בלב..
אני כולי עם צמרמורת.
את גדולה פשוט !
והשיר מושלם, באמת..:)
טוב חלאס חפירה- להמשיך, ברור? ! עכשיו!!!!!

29/06/2013 08:24

אני קוראת את המכתב של הארי שוב .. התאהבתי בדמויות הללו, הלוואי שלי היו כותבים מכתב כזה.. הסיפור הזה רק מראה לי שכן קיימת אהבה בעולם..
אני עם דמעות בעיניים ולא מצליחה לעכל את מה שקראתי כרגע בפעם האלף, את הילדה הכי מוכשרת שאני מכירה.. הסיפור הזה, הוא לשוט מושלם מידי באופן כואב.. הארי .. הוא כל כך השתנה, היה לו גזה ביטחון עצמי בעונה הראשונה, הוא לא לקח את טלי ברצינות ובעל פרק שעבר הוא השתנה לטובה והתאהב באמת ונהיה טוב יותר.. ועכשיו הוט חשף את כל לבו..
אני נמסה כאן.
היא חייבת לחזור אליו, לא היא פשוט חייבת.. היא אוהבת אותו, הוא אוהב אותה, למה הם לא ביחד?!?! למה?!?!?!
באמת שכבר לא אכפת לי מאמבר, אפילו כששכתבתי פרק בסיפור שלי בקושי התרכזתי,אני רק חושבת על הסיפור שלך- בבקשה אמןןןןן תמשיכי היום אני מתה!

29/06/2013 11:19

יואווו הלנה כפרעליך !!! את לא מבינה כמה זה חשוב לי התגובות האלה שלך!
את לא מבינה איזה טוב עשית לי עכשיו.. ששמת לה לשינוי הזה..
עד כמה הדמות התפתחה והשתנתה מהעונה הראשונה לשניה ואיך מפרק לפרק הדמות התפתחה.. לא חשבתי ששמו לב או חשבו על זה בכלל..
תודה רבה לך על שעשית לי את הערב עכשיו! את לא מבינה איך זה מדרבן כן להמשיך ולכתוב! אני חושבת על כל הפעמים שבהם כתבתי ומחקתי כי פשוט לא היה לי מה לעשות אם זה וכי פתחי שמישהו יראה.. הייתי רכושנית לכתיבה שלי חח ואז גילית את
האתר הזה במקרה, וזה השבר הכי טוב שקרה לי!
אוהבתתת אותך המווון וכל אחת ואחת מהמקסימות שמשקיעות ומגיבות לי!

29/06/2013 11:29

*פחדתי שמישהו יראה
* הדבר הכי טוב שקרה

חחחחחחח האייפון והתיקונים שלו!!! >

29/06/2013 11:32

חחחחחח אבל אני לא אמרתי משהו שהוא לא ברור , זה מגיע לך כל התגובות הללו כי באמת רואים שאת משקיעה ושאכפת לך!! 3>>
ומעט ביטחון, יש לך כישרון ענק באמת הלוואי שהייתי כותבת כמוך באמת..
אוהבת אותך 3>

29/06/2013 11:32

חחחחחח יואו שונאת את
זה אצל האייפון רק את המילה אייפון הוא לא מתקן כאילו

29/06/2013 11:33

אמאאא איזה מרגש את מוכשרת ברמות!

29/06/2013 18:44

אווף אני שונאת אותך בגללך אני בוכה עכשיו!!! את כל כך מוכשרת!! לעולם אל תפסיקי לכתוב!!

23/09/2013 15:14
19 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך