אנונימית9999
יש לי פאקינג 400 צפיות לפרק הקודם!!!!! ואווו!!! זה מטורףףףף!!!!!!
(אני יודעת שלא הכל זה קוראים.. אבל עדיין.. ואווו!!!!)
בלעדיכן לא הייתי כותבתתתת.... אני אוהבת אותכן כל כך משפחה שנייה שלי!!!!!!!
אוהבת המוניייים!!!!

אמן תגיבו :)

כך פגשתי את הארי סטיילס- עונה 2 פרק 26 :)

אנונימית9999 03/07/2013 2760 צפיות 25 תגובות
יש לי פאקינג 400 צפיות לפרק הקודם!!!!! ואווו!!! זה מטורףףףף!!!!!!
(אני יודעת שלא הכל זה קוראים.. אבל עדיין.. ואווו!!!!)
בלעדיכן לא הייתי כותבתתתת.... אני אוהבת אותכן כל כך משפחה שנייה שלי!!!!!!!
אוהבת המוניייים!!!!

אמן תגיבו :)

טוב, אז ניסיתי לשחזר מה שאני יכולה.. (למי שפספסה נחמק לי הפרק :\ ).. הוא לא יפה כמו שהוא היה לפני אבל זה הכי טוב שיכולתי לשחזר.. מקווה שתאהבו :[
___________________________

-נקודת מבט כללית-

הוא איבד את זה. לגמרי. הוא נפל על ברכיו, רגלו המגובסת מושטת קדימה. הוא התייפח, בקולי קולות, לא מסתיר את כאבו, לא מסתיר את העובדה שחייו כבר לא שווים דבר. הוא הרגיש איך כאב חד מפלח את בית החזה שלו, גורם לליבו להיקרע בתוכו, מרגיש את תחושת המחנק בגרון מתגברת עם כל שנייה של הבנה, עם כל שנייה שמוחו מעכל את מה שליבו הבין כבר.
תחושת הכאב והצער התחלפה פתאום לתחושות זעם. הוא קיבל כוחות, משום מקום, והוא פשוט קם והתחיל להשליט טרור בחדר. הוא זרק את הכסא לפינת החדר, הפיל את השידה ממקומה, בעט במכשירים שהיו שם, כאחוז טירוף, כאחוז דיבוק. הוא השתולל, כועס על העולם, כועס על אלוהים שלקח לו את הדבר היחיד שהיה יקר לו, כועס על עצמו בעיקר..
ואז, רגשות הזעם התחלפו להם לרגשות אשמה. הוא נפל שוב על ברכיו, דמעות בעיניו. הכל בגללו. אם הוא לא היה מתנהג אליה בציניות, כל זה לא היה קורה.. אם במקום להתגרות בה ולהעליב אותה כל פעם הוא פשוט היה אומר לה שהוא אוהב אותה, כל זה לא היה קורה. למה הוא היה חייב להיות כזה מטומטם? למה הוא לא נתן את הכל בשביל שהיא תחזור אליו? למה הוא לא עזב את הכל באותו יום שהוא סיפר לה על הברמנית וטס אליה להסביר לה? למה הוא העדיף להתבוסס בכאב שלו במקום לנסות לתקן את המצב!? למה הוא וויתר כל כך מהר?? הכל באשמתו, הוא הרג אותה. הוא הרג את אהבת חייו. היא מתה. מתה.
רגשות האשמה התחלפו להן שוב לצער המוכר, שעטף את כל כולו. צער שגרם לו לקוצר נשימה, צער שהוא הרגיש בכל גיד, וריד, תא ומערכת בגופו. הוא התכווץ, זרוק על הרצפה שבור, מעוך ומרוסק. שום דבר כבר לא שווה את זה, שום דבר לא שווה בלעדיה..
אמבר הסתכלה על המתרחש מהצד, מפחדת להתקרב אליו. הוא התנהג כמישהו שברח ממוסד לחולי נפש. היא לא האמינה שזה קורה. זה לא היה אמור להיות ככה.. הם היו אמורים להשלים, הם היו אמורים להיות יחד.. הם היו אמורים לקבל את הסוף השמח שלהם. איך לעזאזל זה נגמר להם כמו שזה נגמר לה ולדייב!?
רופאים שמעו את הרעש כנראה, ונכנסו לחדר יחד עם שני מאבטחים. הארי התחיל להשתולל, שוב, ואחרי פנס סגול בעין של מאבטח אחד, וחולצה קרועה של רופא, הם הצליחו להזריק להארי חומר הרדמה. והוא שקע לשינה עמוקה.

-כמה שעות מאוחר יותר, 8 בערב-

אמבר לא עזבה את מיטתו של הארי. היא ישבה על הכיסא לידו, מחבקת את ברכיה בזרועותיה, המחשבות לא עוזבות אותה. היה לה מוזר שאף אחד מחבריו לא באו לנחם אותו, לא באו לתמוך בו. הוא איבדת את אהבת חייו..
רגשות האשמה אכלו גם אותה, בדיוק כפי שהם אכלו את הארי.
זאת היא אשמה. טלי מתה בגללה. אם היא לא הייתה משמיעה לה את הקלטת הערוכה.. הם היו יכולים להיות יחד.. אם היא לא הייתה מראה להארי את התמונה המזוייפת עם דין.. אם היא לא הייתה מפריעה להם, עומדת בדרכם, אולי גורלם לא היה זהה לגורל שלה ושל דייב. הכל בגללה, בגלל שהיא חסרת לב, בגלל הרוע שהיא פיתחה במשך שלוש שנים.
רופא נכנס אל החדר, בודק את הארי. מסתבר שהדופק שלו היה גבוה. יותר מידי גבוה.
"לא טוב…" מלמל הרופא לעצמו, אך אמבר שמעה אותו.
"הוא איבד אותה.." היא מלמלה לעצמה, לא מודעת לכך שהיא אמרה את זה בקול.
"סליחה?" הרופא שאל, ואמבר הרימה את מבטה אליו, מזהה אותו כרופא שטיפל בטלי. טלי.. רק לחשוב עליה גרם לאיבריה לשרוף מבפנים. "אבוי, מה קרה לך נערתי? הכל בסדר?" הרופא שאל כשראה את פניה האדומות והנפוחות מבכי של אמבר.
"הוא איבד אותה.. את טלי.. בגלל זה הוא ככה.." היא הסבירה. בוהה בהארי.
"הבנתי. זה בסדר. הוא יתגבר על זה. אהבה חדשה משכיחה אהבה ישנה." הרופא מלמל, כותב משהו בגיליון הרפואי של הארי.
"סליחה??" אמבר פלטה בכעס. "אתה יכול להיות קצת יותר רגיש לחולה שאיבדת רק לפני כמה שעות!" היא שמה לב שהיא צעקה את זה. גם כן רופא. מה זה אמור להביע לעזאזל 'הוא יתגבר'?
"מה זאת אומרת חולה שאיבדתי?" הרופא שאל בבלבול.
"טלי מילר. אתה היית הרופא שלה. נכון?" היא פלטה בציניות.
"נכון. ייצבנו אותה בטיפול נמרץ והיא עכשיו בחדרה." הוא ענה בענייניות.
"מה??" אמבר קמה מכיסאה בבת אחת. "אבל.. הארי.. הוא.. אחות אמרה לו שהיא הידרדרה אחרי זה.. שהיא מתה.."
"לא, יקירתי. כנראה חל בלבול. אני כרגע חזרתי מחדרה של טלי, והיא חיה. עדיין בקומה, אבל חיה בהחלט." הוא אמר ויצא מהחדר, מותיר את טלי לבהות במקום בו הוא עמד, בהלם. אבל.. הארי.. לא יכול להיות שהוא עבד עליה, נכון!? לא.. לא על דבר כזה.
אמבר יצאה מהחדר, עושה את דרכה אל החדר של טלי, עד שהיא רואה בעצמה היא לא מאמינה. היא מצאה את עצמה רצה לשם, נעמדת בכניסה לחדר של טלי, מתנשפת. היא הפנתה את תשומת ליבם של אלה, לואי, ליאם וזאיין שהיו שם איתה. ואז היא ראתה אותה.. שוכבת על המיטה, אינפוזיה מחוברת לידה, צינור תחוב באפה, והחזה שלה, עולה ויורד.. היא חיה..
"אמבר, הכל בסדר? את ניראת כאילו ראית רוח…" לואי אמר לה בזמן שחיבק את אלה ממאחור, ידיו מונחות על בטנה.
"טלי.. היא.. היא חיה.." היא פלטה, בקושי נושמת. "הארי.. הוא.. הוא חושב שהיא מתה.. הוא.." היא יצאה מהחדר בריצה, לא מסיימת את המשפט אפילו. היא חייבת להגיד להארי. הוא עדיין חושב שהיא מתה. אמבר הגיעה לחדר, וניסתה להעיר אותו, אבל ההרדמה הייתה עדיין בשיא השפעתה. היא צריכה לחכות שהוא יתעורר.

-למחרת בבוקר-
-נקודת המבט של הארי-

פקחתי את עיניי. אני לא יודעת למה. אין לי סיבה להתעורר יותר. אין לי סיבה לחיות אם היא לא נמצאת בחיי. מצמצתי בעיניי, מנסה לראות מעבר לטשטוש. אמבר ישבה בכיסא לידי, ישנה. יכולתי לראות אל לואי ואלה מרחוק, מדברים מחוץ לדלת. הסתכלתי על עצמי, אינפוזיה הייתה מחוברת לידי. תלשתי אותה ממני, גורם לכאב חד לפלח את עורקיי מהקריעה. הוצאתי את הצינור שהיה מודבק לאפי. אין לי סיבה לנשום יותר. אני לא רוצה לחיות יותר. אני אהיה אומלל כל שארית חיי. שארית חי.. אני לא רוצה את השארית, אין לי למה לחיות. אני רוצה למות. צפצוף המכשיר שלידי רק הלך וגבר ונהיה מעצבן, כנראה כי הוצאתי את הצינור מאפי. זה גרם לאמבר להתעורר. היא פקחה את עיניה באיטיות, וברגע שהיא ראתה אותי מסתכל עליה, היא קפצה ממקומה ונעמדה לידי. עצמתי את עיניי ונאנחתי. אין לי כוח לזה. אין לי כוח לכל מילות הניחום האלו. אני לא רוצה שיגידו לי שעם הזמן אני אתגבר על זה, כי אני לא. אני לא רוצה שהם יגידו לי שהכאב ילך ויפחת, כי הוא לא. אני לא רוצה שהם יגידו לי שאני אתאהב שוב, כי אני בחיים לא ישכח את האהבה שלי אליה, ואף אחת בחיים לא תחליף אותה.
"הארי אתה צ-" היא התחילה להגיד משהו, אבל קטעתי אותה.
"אמבר, אני לא רוצה לשמוע. אני לא רוצה שתגידי לי שהכל יהיה טוב בסוף. אני לא רוצה שתנחמו אותי, אני לא רוצה שתרחמו עלי. תעזבו אותי בשקט. תנו לי לסבול. תנו לי למות." עכשיו, עם עיניי העצומות, יכולתי לראות בדמיוני את טלי, יפיפייה עם השמלה שלבשה בטקס, התרפקתי על הזיכרונות שלי ממנה, וזה כל מה שרציתי לעשות. לשכב במיטה ולא לקום אף פעם, לשכב ולנסות להיאחז בכל זיכרון וזיכרון שיש לי ממנה, כי זה הדבר היחידי שנותר לי.
"הארי, תקשיב לי. אני רו-"
"אמבר אמרתי שאני לא רוצה לשמוע!" צעקתי עליה, עדיין עם עיניים עצומות. לא איכפת לי. כלום כבר לא איכפת לי.
"מה קורה פה?" שמעתי את לואי נכנס לחדר. נאנחתי. מה קשה להבין!? אני רוצה להיות לבד.
"היא חיה." אמבר אמרה פתאום, גורמת לליבי להחסיר פעימה ולצמרמורת לעבור בגופי. פקחתי את עיניי, מביט בה. "טלי חיה." היא חזרה ואמרה.
"מ..מה?" קמתי למצב ישיבה, מסתכל על אלה אמבר ולואי בתורות, הם חייכו. מה יש לחייך לעזאזל?!
"הארי.. היא חיה.. טלי הייתה בחדר 309.. אתה עצרת ליד חדר 308. הייתה שם נערה שגם הייתה בפיצוץ במועדון, והיא נפטרה אתמול מפצעיה." אלה אמרה לי, מתקרבת אל מיטתי ויושבת לצידי.
"ע.. עצרתי ליד החדר הלא נכון!?" לא.. אבל.. אבל אני בדקתי את מספר החדר.. נכון?! ניסיתי להיזכר באירועי האתמול. אני הלכתי לחדרה.. שקוע במחשבות.. ועצרתי ליד החדר. לא, לא בדקתי את המספר.. צמרמורת עברה בי, גורמת לרעד לעבור בי. ליבי החל לפעום מהר יותר. זה.. זה ייתכן?! זה הגיוני?! הם לא עובדים עלי, נכון?! לא.. זה אכזרי מידי..
"כן, הארי. החדר הלא נכון." אלה הניחה את ידה על שלי. "היא נלחמה הארי.. הרופאים כבר רצו לוותר עליה, אבל היא נלחמה.." חיוך חם ורך היה מרוח על פניה של אלה. היא נלחמה.. באבי אהובה שלי.. היא נלחמה.. הרגשתי את דמי זורם בעורקיי שוב, את ליבי הולם בחוזקה. זה מתחיל לחלחל אלי..
"אני רוצה לראות אותה." אמרתי אחרי שנייה והסתכלתי ישירות אל לואי. פעם שעברה הוא ניסה לעצור אותי. אבל לא הפעם, הוא חייך אלי, והרים את הקביים שהיו שעונות על החדר ובא אלי. הוא נעמד לידי, מושיט אלי את הקביים בזמן שאלה פינתה את המקום שלידי. הורדתי את רגליי מהמיטה ומיקמתי את הקביים מתחת לשחי, קם מהמיטה. אני ולואי עשינו את דרכנו אל המסדרון, אלה ואמבר נשארו בחדר.
הרגשתי איך ליבי מאיים לפרוץ החוצה, ידיי החלו להזיע. טלי.. אני הולך לראות אותה שוב? אני חייב לראות את זה במו עיניי.. טלי שלי.. אהובה שלי.. יכולתי להרגיש איך לאט לאט ליבי מתאחה..
"אני אבא." לואי פלט פתאום, מחזיר אותי ממחשבותיי.
"מה??" שאלתי מופתע. באמת הרבה קרה בזמן שהייתי מורדם.
"כן, אני אבא.." הוא אמר בחיוך קטן "אלה בהריון.. חודש ראשון.."
"וואו.. מזל טוב?" חייכתי אליו. אבל בתוך תוכי, קינאתי בו. הוא יכול להתייחד עם אהובתו בכל רגע שהוא רוצה. לעשות איתה אהבה, להרגיש את עורה החשוף על גביי שלו.. מתי אני וטלי נוכל להתייחד כך ולהפוך סוף סוף לגוף אחד, מתי נאהב מכל הבחינות, פיזית ונפשית.. הרגשתי את לחיי מסמיקות לאור המחשבה הזו.
"אני מפחד, האז. תינוק, זה לא צחוק.. ואני בעצמי מתנהג כמו אידיוט רוב הזמן.. איך אני אוכל לגדל ילד?" הוא החזיר אותי ממחשבותיי שוב, יכולתי לראות את הדאגה בעיניו.
"אתה תהיה אבא נהדר, לו'. אולי זה מה שיגרום לך סוף סוף להתבגר.." קרצתי לו, מנסה להקל על האווירה.
"סתום, אידיוט.." באינסטינקט, הוא דחף אותי עם כתפו, שוכח שאני עם גבס על הרגל ועם קביים. איבדתי את שיווי המשקל שלי, אבל לואי התעשת על עצמו במהירות ותפס אותי. הוא הסתכל עלי בפרצוף מתנצל, ולא יכולתי שלא לצחוק, והוא אחריי. ואוו, כמה זמן לא צחקתי באמת.. כמה זמן לא צחקתי מהלב..
עברנו את החדר ההוא, חדר 308. הסתכלתי פנימה, המיטה הייתה עדיין ריקה. איך יכולתי להיות כל כך מטומטם? איך עצרתי ליד החדר הלא נכון?!
"אני אשאיר אותך לבד.." לואי אמר לי וחייך אלי, עושה את דרכו חזרה אל הבנות. עצמתי את עיניי ולקחתי נשימה עמוקה, מרגיע את הפרפרים בבטן. או לפחות מנסה, כי הם לא באמת נרגעו. הרמתי את הקביים, דוחף את עצמי לעשות עוד צעד, ונעמדתי בדלת, מרים את ראשי, והינה היא הייתה.. שכובה על המיטה כמו מלאך, חסרת הכרה. אינפוזיה מחוברת לידה, צינור תחוב באפה.. היא נושמת.. דמעות עלו בעיניי, הרגשתי זרמים עוברים בכל גופי, מכף רגל ועד ראש. ליבי הלם חזק יותר, דבר שלא חשבתי שאפשרי, ידיי הזיעו ונשימתי נעשה חלשה, הרגשתי איך האוויר נהיה דליל מסביבי.. הרגשתי את הרטט שהמראה שלי העביר בעמוד השדרה שלי, ידיי נעשו חלשות, וכך גם רגליי.. המראה שלה השפיע עלי.. היא חיה..
היא הייתה שכובה על הצד הימני של המיטה, משאירה רווח גדול בצד השני. התקרבתי אל צידה השמאלי של המיטה והתיישבתי שם, מניח את הקביים בצד. הרמתי את רגליי ונשכבתי לידה, מלטף את הלחי שלה. ירדתי מעט למטה, כך שראשה וראשי היו באותו קו. כרכתי יד אחת סביב מותניה, ואת ראשי טמנתי בשקע שבין צווארה לכתפה, מרגיש את חום גופה מבעד לחלוק החולים שהיא לבשה.
"באבי.. תחזרי אלי.. בבקשה ממך.. אני אוהב אותך." מלמלתי אליה, לא בטוח אם היא שומעת. אבל זה לא חשוב, מה שחשוב, הוא שהיא פה איתי. גם אם היא בקומה, והיא לא יודעת שאני כאן, זה עדיין מספיק לי. היא בזרועותיי שוב, ואני לא מתכוון לתת לה ללכת לעולם. אף פעם. היא שלי.
"באבי.." נשקתי לצווארה. "תתעוררי.. בבקשה.. תתעוררי."

_______________________________________
זה הגיוני להתאהב בדמות שיצרת?! חחחחחחחחחחח אני פאקינג מאוהבת בו!! חחחח
רק לי צבט הלב בקטע שהוא נשכב לידה במיטה ודיבר אליה!?!

טוב, אז יש לי כמה הודעות…
קודם כל, כל הכבוד לעדן סטיילס שהייתה הראשונה שהצליחה לנחש מה הולך לקרות! (הטעות בחדר) חחחחחח לא יכולתי להגיד לפני כי זה היה הורס את הפרק, אז עדן- את תותחית! חחח

טוב, אז ככה.. מפה יש לי שתי כיוונים שאני יכולה ללכת אליהם..
1. לסיים את הסיפור, הכל טוב ויפה.. סוף סוף הם מאושרים..
2. לסגור את זה בצורה אחרת, ואז תהיה עוד עונה.. אבל, לפי דעתי, קודם הם מסכנים.. כאילו כמה הם יכולים לסבול כבר?! חחח כי אם תהיה עוד עונה חייב לקרות משהו כי אם הכל טוב ויפה זה משעמם ;) חח ודבר שני, ניראלי שהסיפור כבר דיי מיצה את עצמו.. (למרות שיש לי רעיון אש לעוד עונה!!!) אבל שוב, כמה המסכנים יכולים לסבול!? חחחח
חוץ מזה, אני רוצה גם להתחיל סיפור חדש (יש לי כבר רעיון..).. אני לא בטוחה אם הוא יהיה על D1 עוד לא החלטתי, אז לכל הדיירקשניות פה, אני מקווה שתקראו אותו גם אם הוא לא יהיה סיפורי מפורסמים…
אז מה אומרות? לסיים את הסיפור סוף סוף או לעשות עוד עונה?
(שוב, הסיפור מיצה את עצמו כבר לפני דעתי.. אבל אם תרצו שאני אמשיך, יש לי עוד רעיונות חח)
אז מה אומרות!?


תגובות (25)

אוקי ענצר לי הלב העלת פרק את לא רוצה לדעת איך הגבתי. עפתי לקרוא :)

03/07/2013 15:09

אעעאעאעאעאעאעעאעאאעעאעעעאעעאעעאעעאעאעאעעאעאעאאע

03/07/2013 15:13

אני לא בסדר בראש באמא שלי. הרגת אותי עכשיו

03/07/2013 15:13

אני אשכרה התחלתי לקפוץ ולרוק בחדר שלי כמו מטומטמת O.O

03/07/2013 15:14

אוקי אני כגרע רקדתי וקפצתי בחדר שלי כמו מטומטמת. רקדתי את רידו השמחה שלי :) איזה מיליום פעם ועכשיו ישלי סחרחורת….

03/07/2013 15:24

אומייגאד תמי אני הורגת אותך פשוט תקעת לי סכין בלב וסחטת לי אותו.. אני כולי מחייכת כאן ויש לי שוב דמעות בעיניים.. הסיפור הזה מלא בתקווה, האושר, באהבת אמת וחברות.. זה הסיפור הכי יפה שקראתי באמת, הוא נגע לי בלב ובנשמה וגם במוח, הוא פשוט לא יוצא לי מהראש.. וואו אלוהים, התאהבתי בהארי באופן רשמי.
יואו אני כל כך שמחה שהיא חיה ושהוא טעה בחדר , איזה דפוק חחח מי טועה בדלת בן אדם?! אבל לא נורא הוא מדבר אליה, כתב לה מכתב, אוהב אותה, בוכה עליה.. וואו ממש חשים את הכאב ואת האהבה שלו אליה.. יש לך כישרון ענק פשוט באמת הלוואי עליי!
אני התמכרתי באופן רשמי ואני על קוצים כאן, אמרתי לך לא לדאוג ושזה ייצא מושלם נכון?! ולהגיד לך משהו..? כבר שכחתי מה זה שלמות, הסיפור הזה זה שיא חדש, ממש נקשרתי לדמויות כאן והתחלתי לאהוב ולחוש את מה שהם חשים ברצינות !
אווו.. לארי מומנט :) איזה חמוד לואי שהוא דואג!
היה שווה לחכות, תקשיבי יש לך את זה .. יש לך כישרון אדיר! אני מורידה בפנייך את הכובע ברצינות, וואו! וואו פשוט וואו! מה כבר יש לי להגיד? איך נושמים?!!
את חייבת להמשיך ! באמת!

ובקשר לעוד עונה.. אם יש לך רעיון לכי על זה, אפילו תעשי עוד עונה קצרה ובמקביל תכתבי עוד סיפור, כי אני לא מיציתי חחח..

03/07/2013 15:26

אהה והמשכתי את he took me

03/07/2013 15:27

גאדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! היא חיה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אומיייגד אומייגד!!!! מושלם מושלם מושלם!! אאהאה ו400 צפיות האלה זה אני קוראת מחדש את הפרק חחחחחחח D:
אני חושבת שהם צריכים לגמור את הסיפור בצורה יפה :)
תמשיכייי בדחיפותתתת D:

03/07/2013 15:28

אני חושבת שהם צריכים לגמור את הסיפור יפה אבל בעונה הזאת… לא בעוד עונה כי הסיפור כבר מתחיל למצות את עצמו (למרות שאני ממש ממש אוהבת אותו..)
אני הייתי ממש שמחה לקרוא סיפור חדש שלך :)
אזז…. תמשיכייייייי!!!!

03/07/2013 15:39

תמשיכייייייייייייייייייייייייייי

03/07/2013 15:46

זה פשוט מושלם !
הכתיבה שלך כזאתי מושלמת.. אני לא יכולה זה פשוט וואו!
את יכולה בבקשה לקרוא גם את הסיפור שלי ולהגיב עליו? תודה :)
לי .. :)

03/07/2013 16:04

חחחחחח את יכולה לעשות שהארי יתאהב באמבר אינלי בעיה עם זה חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

03/07/2013 16:16

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח באמא שלי באתי לקרוא לך אמבר :D חחחח אז, אמנדה!! חחח את שוברתתת אותי אני לא יכולה עם התגובות שלך! חח אני חייבת לראות את ריקוד השמחה שלך :D חחחחחחחחחח
הלנה- תודה רבה אהובה את לא יודעת איך התגובות שלך כל הזמן מעודדות אותי ונותנות לי מטיבציה להמשיך לכתוב! אין לך מושג !
אורפז אופיר וסרליקס תודה לכן בנוות!!
ודמי האמת שקראתי את ההתחלה וזה נראה מעניין אבל אני בתקופה עמוסה עכשיו ואני לא יכולה להרשות לעצמי עוד סיפור :\ חחח אבל אני מבטיחה לקרוא כשישתחרר לי הלחץ! זה סקרן אותי :)

03/07/2013 16:28

עוד עונה טלרי או האלי פוראבר תמשיכיי זה מושלם!!

03/07/2013 16:56

אעאעאעאעאע את לא נורמאלית
באלוהים אני רועדת עכשיו
אני אוהבת אותך
מאוד
מאוד
מאוד
מאוד
מאוד
מאוד
מאוד
ותמשיכי
אני חושבת שצריך ליגמור את הסיפור ולעשות עוד עונה
אבל תמשיכי
תמשיכי
יאיייייייייייי

03/07/2013 16:58

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחישלך פייסבוק? אני אשלח לך בכיף חחחחח למרות שאת בטח תמותי מצחוק חחחחחחחחחחחחחחחחחח ואת יכולה לקרוא לי אמבר אמנדה לא משנה מה חחחחח

03/07/2013 17:09

חחחח אמבר ❤ אומייגאאאד טלי חיייה :) אבל ידעתי שהיא לא מתה :) אני צוחקת כמו משוגעת עכשיו מרוב הקלה :) אפשר לחיייך שווווב :) יאייייייי :))))) וניראלי שתסיימי את הסיפור ואני בטוח יקרא את הסיפור החדש לא משנה אם הוא על וואן די כי אייייי לאאאאאאאב יווווווו ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

03/07/2013 22:02

אאנננייייייי פההההההההה
פאק נו שוב לא שמתי לב שהעלייייית
אני ירצח את מור שלא אמרה שלי ><
ואת ממשיכההההההההההה
שלא יגמרררררררר
זה הדבר הכי מושלם שקראתי בחיים שליייי!
פליזוש פליזוש פליזוש תמשיכייייייייי
לא רק אותך זה קרע כשהוא נשכב במיטה איתה:/ אעאעאעאעאעאע אם כל הבית שלי לא היה ישן כי עכשיו 9 בבוקר ואני היחידה שקמה פאקינג ב6 אז הייתי מתחילה לצרוחחחחחחחחחחח
היא לא מתהההההה
היא לאאא ממתהההההה
היא לאאאא מתההה
והוווו טלי חייהההה
טלי חיהההה
יהיה לנו האליייייייייייייי
האלי
האלי
האלי
האלי
רוצים פה האליייייייי
חחח ועכשיו חשבתי על זה , ואני חייבת לשלוח למור הודעה חחחחחחחחחח
בכל מקרה , את ממשיכה ! אני לא יודעת מה אני יעשה אם אני לא יקום וירוץ לאייפד שלי לבדוק אם העלית*~*
לא יהיה לי למה להתעורר בבוקר><
פליזוש תמשיכי ותעשי עוד עונההההההההה
כי לדעתי את הסיפור הזה לא מיצינוווו אנחנו רוצים עוד ועוד ועוד ועוד ועוד
כי זה פשוט מושלם!!!
אפילו שאני ישמח לקרא עוד סיפור שלך(::::::::
חחחחחח
לאאאב יוווווו
עפתי להכין לעצמי שוקו
כןכן אני לא סובלת נס , זה מר מדי><
טוב ביושששששש(:
זה מהמם ואת ממשיכה או שאני ירצח אותך אישיתתתתתתתתתתת!!!!
אנחנו רוצים שטלי תצא מהקומה . בררררוווורררר?????
היא תצא מהקומה …!
מוחעחעחע אני ידאג לזהההההההה<:
לאאאאאאבבבבב יוווו פוראברררררר(:
-אור שמחכה לפרקקקקקק-

04/07/2013 00:54

יש לי זיהום ברגל ושתביני שאני קפצתי על זה בטעות כשראיתי שיש פרררקק!!!!!!!!
אעאעאעאעאעאע! היא חייה!
סיבה למסיבה *~*
חחחח קראתי את זה כל הדרך ל …עובד סוצאלי הזה שההורים שלי החליטו שכל המשפחה הולכת אליו.
לאביווווו! "
תמשיכי מהר!

04/07/2013 00:58

עאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא ידעתי
ידעתי
ידעתי
ידעתי
ידעתי
ידעתי
ידעתי
ידעתי
ידעתי
אלפקה!!!
בננה!!!!!
חציללל!!!
הארייי!!!
לואיי!!!
ערומי!!!
ידעתי
ידעתי
ידעתי
היא חיה
ואני לא
למה אתם צריכים להרוג אנשים
אני אוהבת תאנשים האלה
לא להרוג אותם
היה שם קטע לארי גאדדדד
אני חולה עליך
וממך
יאי
יאי
יאי
אלפקה
הסיפור באמת מיצה אבל תעשי סיפור חדש דנדש
והו
והו
והו

04/07/2013 01:26

עאעעאעאעאעאעעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעעאעאעעאעאעאעאעאעעאעאעאעעאעאעעאעאעאעאעעאעאעאעאעעאעאעאעעאעעאעעעאעאעאעעאעאעאעאעאעעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעעאעאעאעאעאעאעעאעאעעאעאעאעאעעאעאעאעעאעאעעאעאעאעאעאעאעעאעאעאעאעאעאעאע
אני לא מאמינה !!!!!!!!!!טלי חיה!!!!!!!!
עאעאעאעעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאאעעעאעאעאאעאעאעאעאאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעעאעאעאעאעאעאעאעאעעאעאעאעאעאעאעאעאעעאעאעאעאעאעאעאעעאעאעאעאעאעאעאעאעעאנאעאעאעאעאעעאעאעאעאעעעאעאעאעעאעאעעאעאנאנעאעאנעאנאנאננאעאעעעאעאעאעאעעאעאעאעםגדןחכנכעחב.קנשקרןויהנרויבי שלגייה לוח..נגןובעבק.ג בןוטק.גםה טלאים.לכד.ןגםמל ק.גל.כהק.יורלו.קולריהך.ק.םהו.קנגןטטקל.חיההעםוידגבוידגבוטדגב.,גחהם.לחג.יכנהלחיק.כנםוטבנלח.יעכול.יקרנכלל.קכהןוקקריכו.קריכוק.רמכןוקר.ימכקלח.רנהלוקכ
טלי חיה טלי חיה טלי חיה טלי חיה היא כאילו חיה איך לא חשבתי על זה שהרולד יתבלבל בחדר(טוב הוא מושלם)
את חיבת להמשיך עד שבאמת הם ימותו באמת בלי בית חולים וכאלה!!
אומיגאד
אומיגאד
את חיבת להמשיך נקודה שיסבלו שיסבלו (אבל הפעם שטלי תסבול) אני לא יכולה לראות את הרולד שלי סובל ככה!!!!!!!
ואור אני יהרוג אותך קודם על זה שלא סיפרת לי עד עכשיו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אני לא קראתי בחיים שלי סיפור כזה מושלם !!
עאעאעאעאעאעאעעאעאעאעאעאעאעעא
וחוץ מזה יש ללואי ילד או ילדה ואת עוד לא הולדת אותם!!!!!!!!
אז בבקשה להמשיך דחוף ושלטי תתעורר וגם להם יהיה ילדון קטנטן !!!!!
הארולד !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ אתה כזה טיפש איך יכולתה ליתבלבל בחדר חשבתי שאתה מושלם !!!!!!
למה!!!!!!!!
טוב הוא חמוד( מאוד !!!!)
אז להמשיך מהר לא כמו שעשית לנו היום או שהעלת אתמול אני לא יודעת תאמת התייאשתי אתמול אבל דוקה עכשיו אני בדקתי ואני מודה על זה !!!!!!
עאעעאעאעאעאעעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעעאעאעעאעאעאעאעאעעאעאעאעעאעאעעאעאעאעאעעאעאעאעאעעאעאעאעעאעעאעעעאעאעאעעאעאעאעאעאעעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעעאעאעאעאעאעאעעאעאעעאעאעאעאעעאעאעאעעאעאעעאעאעאעאעאעאעעאעאעאעאעאעאעאע
טוב חפרתי אז להמשיך מהר !!!!!
עכשיו חופש גדול(או יותר נכון בינוני )אז אני מצפה להמשיך !!!!!!!!
מהר מאוד !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

04/07/2013 03:09

יששששששששששש !!
האפי אנדינגגגגגגגגג האפי אנדינגגגגגגגגג ,
את לא מבינה איך קפצתי שראיתי שיש פרק ,
הייתי עם חברים שלי ביציאה ואמרתי שאני הולכת לשירותים וישבתי וקראתי את הפרק !!!
לא יכולתי להגיב כי היה לי 3 אחוז סוללה חחחחחחחח,
אז עכשיו אני מגיבה , זה מהמםםםםםםםםםםםםםם !
לדעתי כדי שתתחילי סיפור חדש כי כבר כמה אפשר לגרום לשתיהם סבל ?
אבל את חייבת סיפור על וואן די נוווווו עם הכישורי כתיבה שלך ועוד על וואן די זה פשוט מושלם !!!!!!!!
ואם על וואן די אז על האזוש (:
גם אם תפתחי סיפור חדש שלא יהיה על וואן די אני אשאר נאמנה לכתיבה שלך (:
אבל בבקשההההההההההההההה שיהיה עליהם ,
או שאת יכולה לא לסיים את הסיפור הזה כן ?
אוהבתתתתתת ❤

04/07/2013 03:56

נ.ב. לא משנה עם תתחילי סיפור חדש או לא
אני מזהירה אותך מדבר אחד: עד כמה שזה כיף לכתוב סיפור רגיל….בזרך כלל יש לו פחות תגובות
אז עם את מתחילה גם סיפור רגיל, אל תתייחסי לזה כי תמיד סיפורי וואנדי יש יותר תגובות
זה פשוט..קבוע כזה
אבל עם כתביה כמו שלך, באש ובמים יהיו!
♥♥

04/07/2013 16:34

עוד עונההההההההההההההההD:

אני איתך בכל מה שתבחרי ♥
אבל ני רוצה עוד עוונה>:

05/07/2013 01:31

תוווודה רבה לכן אהובווות!!
כל אחת ואחת נכנסה לי עמוק ללב!!!
אוהבת אחת אחת המוווווון 3>

05/07/2013 10:47
22 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך