אנונימית9999
טוב... אני בוכה.
זהו, זה נגמר... אני לא מאמינה.. זה הסיפור הראשון שהצלחתי לסיים.. ועוד עשיתי 2 עונות! אני לא מאמינה! כל זה לא היה קורה בלי התמיכה שלכן ובלי התגובות האוהבות שלכן!
כמו שאמרתי מיליון פעם, אתן הבית השני שלי! המשפחה השניה! אני באה לכאן כדי להתנתק מהמציאות גם אם זה לכמה רגעים! נכנסתן לי ללב, כל אחת ואחת... תודה לכן!

אוףףף דייי נווו אני יתגעגע להארי ולטלי הבאביייים שלי!!!
טוב, עכשיו באמת הלכתי לבכות. חחח
שתהיייייייייה שבת קסומההההההה :))))
ואולי יום ראשון אני אתחיל את הסיפור החדש.. ניראה כבר.. :)
טוב זהו עכשיו אני באמת מפסיקה לחפור...
חחח 3> 3> 3>

כך פגשתי את הארי סטיילס- עונה 2 פרק 31- פרק אחרון!!! :(

אנונימית9999 12/07/2013 3167 צפיות 31 תגובות
טוב... אני בוכה.
זהו, זה נגמר... אני לא מאמינה.. זה הסיפור הראשון שהצלחתי לסיים.. ועוד עשיתי 2 עונות! אני לא מאמינה! כל זה לא היה קורה בלי התמיכה שלכן ובלי התגובות האוהבות שלכן!
כמו שאמרתי מיליון פעם, אתן הבית השני שלי! המשפחה השניה! אני באה לכאן כדי להתנתק מהמציאות גם אם זה לכמה רגעים! נכנסתן לי ללב, כל אחת ואחת... תודה לכן!

אוףףף דייי נווו אני יתגעגע להארי ולטלי הבאביייים שלי!!!
טוב, עכשיו באמת הלכתי לבכות. חחח
שתהיייייייייה שבת קסומההההההה :))))
ואולי יום ראשון אני אתחיל את הסיפור החדש.. ניראה כבר.. :)
טוב זהו עכשיו אני באמת מפסיקה לחפור...
חחח 3> 3> 3>

-שבוע מאוחר יותר-
-נקודת מבט כללית-

הבנים ישבו בחדר מנוחה שלהם, מחכים בסבלנות. נייל וזאיין משחקים באקס בוקס, לואי מלטף את בטנה של אלה שכבר התחילה לתפוח, וליאם מסתמס בפלאפון עם רוז. אמנם קשר לא התפתח להם, אבל הם כן נהיו ידידים טובים. הם כולם קיבלו הודעה מטלי בבוקר, והיא ביקשה מהם להתאסף בשעה 2 באולם 'נורטון' בלונדון, האולם הקבוע בו הם עושים חזרות. הם כבר יכלו לנחש במה מדובר, והם קיוו שהפעם זה לא ייגמר איך שזה נגמר בחודש שעבר.
"ניראה לכם שהיום זה היום?" לואי שאל פתאום, מפנה את תשומת ליבם של כולם אליו.
"אני מקווה, אחי. אני ממש מקווה." ליאם מלמל, מניח את הפלאפון בצד. האזכור של הארי העיב על האווירה בחדר, זאיין ונייל נטשו את המשחק. הם ניסו כל כך שלא לכעוס עליו, ניסו להבין.. והם הבינו. הוא החבר שלהם, הוא אח שלהם, והם יתמכו בו בכל מצב שלא יהיה.
"ואם לא?" זאיין פלט פתאום, מפנה את ראשם של כולם לעברו. "כאילו.. אם הארי פשוט מפסיק להופיע.. מה אנחנו עושים?" זאיין ידע שהשאלה הזו עברה לכל אחד מהם בראש לפחות פעם אחת בשלושת החודשים האחרונים, אם לא יותר. הוא פשוט היחיד שמעז להגיד את זה בקול.
"הוא יופיע. הוא חייב." לואי מלמל, מנסה להתחמק מהשאלה. זאיין גלגל את עיניו והניח לנושא.
עברו עוד כמה דקות מתוחות ומורטות עצבים של שקט בין החבורה, עד שטלי פתחה את דלת החדר ונכנסה פנימה, לבד.
"היי חבר'ה.." היא סגרה את הדלת אחריה.
"איפה הארי?" נייל ירה את השאלה ישירות, לא מבזבז זמן. טלי הסתכלה על השעון באייפון.
"הינה, תכף הוא מגיע." היא מלמלה והביטה בכולם. "תקשיבו.. אני יודעת שזה מצב רע לכולנו.. אני מבינה מה אתם עוברים ואת הפחדים שלכם והכל.. אבל.. תהיו עדינים, בסדר? אל תאיצו בו ותלחיצו אותו.. תנו לו את הזמן שלו.. לעשות את זה לאט.." היא מלמלה במהירות, בודקת כל שנייה את השעה.
"ברור." הם מלמלו כולם יחד.
"איך שכנעת אותו?" אלה שאלה את טלי, בזמן שהיא התרוממה באיטיות מהספה.
"עם הרבה מאמצים, אז בבקשה, תנו לו את המרחב שהוא צריך.." כולם הנהנו בלי לומר מילה. אלה התקרבה אל טלי וחיבקה את חברתה. 'אל תדאגי, אהובה. יהיה בסדר' אלה לחשה לטלי לאוזנה. טלי חייכה אל חברתה וחיבקה אותה, או לפחות ניסתה, הבטן ההריונית של אלה, של החודש הרביעי, כבר החלה לתת את אותותיה, ובלתי אפשרי היה להתחבק איתה בצורה נורמלית.

הדלת של החדר נפתחה פתאום, וכולם הפנו את מבטם, מצפים לראות את הארי בדלת. אבל זה לא היה הוא. למען האמת, זה היה הבן אדם האחרון שהם ציפו לו שם.
"אמבר!" חיוך עלה על פניה של טלי והיא הלכה וחיבקה את אמבר. אף אחד בחדר לא הבין מה בדיוק קורה, הם הסתכלו אחד על השני במבטים שואלים- ממתי הן חברות?!
"אני כל כך שמחה שהצלחת להגיע!" טלי פלטה בזמן שהיא התנתקה מהחיבוק עם אמבר.
"ברור שבאתי. איך שהתקשרת אלי יצאתי לדרך. איחרתי?" אמבר שאלה בחיוך, ורק אז שמה לב לפרצופים ההמומים שבחדר.
"את התקשרת אליה לבוא?? למה?" זאיין הפנה את השאלה לטלי, לא מסתיר את העובדה שזה לא מצא חן בעיניו שהיא שם.
"כי היא הייתה חלק מהחיים של הארי למשך תקופה ארוכה. והוא יצטרך את כל התמיכה היום." טלי לא התרגשה מהעצבים של זאיין, היא ענתה לו בפשטות וברוגע.
מאז שזיכרונה של טלי חזר אליה, אמבר דיברה איתה מידי פעם, שואלת לשלומו של הארי, דואגת לבריאותו ולפעמים היא אפילו שאלה לשלומה של טלי ואיך היא מסתדרת. טלי שמה לב שמתחת לכל המסכות והתככים והשקרים, מסתתרת נערה שדיי קל להתחבר אליה, אז הן התחברו. הן לא החברות הכי טובות מן הסתם, אבל הן מספיק התקרבו כדי שטלי תתקשר לאמבר ביום החשוב הזה.
"שיהיה…" זאיין פלט וקם מהספה, עושה את דרכו אל השולחן למזוג לעצמו שתייה.

בדיוק אז הארי נעמד בדלת החדר, ושתיקה השתררה במקום, אף אחד לא העיז לדבר, לא העיז לזוז. הבנים הביטו בהארי והוא בהם, מבטים מלאי משמעות חולפים להם בחלל החדר. נכון שזה ישמע כמו קלישאה, אבל באמת אפשר היה לחתוך את המתח בסכין, האי נוחות שהייתה באוויר לא פסחה על אף אחד.
טלי התקרבה להארי, תופסת את פניו וגורמת לו לנתק את מבטו מהבנים ולהביט בה.
"אני אוהבת אותך.." היא אמרה ללא קול, מוודאת שהוא יקרא את שפתיה ויבין אותה. הארי חייך קלות והדביק נשיקה על מצחה, מחבק אותה אליו עם יד אחת. רק אז הוא שם לב לנוכחותה של אמבר בחדר.
"טלי התקשרה.. היא חשבה שתרצה את כל התמיכה היום." אמבר הסבירה ישר כשהיא ראתה את הארי פותח את פיו להגיד לה משהו. הוא חייך והנהן, מצמיד את טלי קרוב יותר אליו בחיבוק.
"אז יאללה.. שנעשה את זה?" לואי היה הראשון לשבור את השתיקה מבין הבנים, וכולם חייכו והנהנו בראשם, כולל הארי.
לאט לאט החדר התרוקן, כולם יצאו ממנו לעבר הבמה, ורק טלי והארי נשארו בחדר.
"באבי.. אני.." הארי מלמל ונאנח עמוקות. הוא ניסה להתעלם מפעימות הלב ההולכות וגוברות שלו, ניסה להתעלם מהעובדה שכפות ידיו החלו להזיע, שזיעה קרה נאגרה במעלה מצחו, הוא הרגיש איך תחושת החרדה עוטפת את כל איבריו הפנימיים, גורמים לו להחסיר כמה נשימות.
"באבי, תסתכל עלי." טלי הפנתה את ראשו להביט בה. "תתרכז בי, לא בשום דבר אחר. אני פה. אני איתך לאורך כל הדרך." היא אמרה לו בקול בטוח, משרה עליו נינוחות ורוגע פתאומיים שדחקו את תחושת החרדה החוצה. הארי הנהן וטלי נישקה אותו על שפתיו, מנסה להעביר אליו קצת ביטחון.
"אני אוהב אותך." הוא לחש לה כשמצחו על מצחה.
"אני אוהבת אותך יותר." היא חייכה והדביקה עוד נשיקה חטופה לשפתיו. "מוכן?" היא שאלה אותו ואחזה בידו.
"לא." הוא פלט בחיוך, מביט בה בעיניים חוששות.
"אתה יכול לעשות את זה. אני מאמינה בך." היא אמרה לו והחלה לצעוד לכיוון הבמה, הארי לידה, מרגיש איך ליבו מגביר את פעימותיו עם כל צעד. כל צעד מקרב אותו יותר אל הבמה..
טלי לחצה טיפה על ידו, מסמנת לו שהיא שם, ושהיא לא הולכת לעזוב אותו.

-שלוש שנים מאוחר יותר-

'אז כן ראיין. שבוע שעבר וואן דיירקשן-האגדיים אני חייב לציין- הכריזו על סיבוב הופעות חדש עם האלבום החדש שיצא להם לפני חודש. תשמע, אני אומר לך, הבנים האלו עשו היסטוריה. הם התחילו כל אחד בעיר אחרת, הגיעו כיחידים ויצאו כלהקה, ה-להקה. סיפור ההצלחה שלהם היה מסחרר, הם פשוט כבשו את העולם, חמישה בנים שהיו, והם עדיין, למושא ההערצה של רוב אם לא כל הבנות בעולם. אבל לא הכל הלך חלק, לפני שלוש שנים כמו שאתם יודעים הלהקה נקלעה למשבר, כשחמישית מהלהקה, הארי סטיילס, נפגש קשות בפיצוץ המועדון בפריז, והיה חשש כבד לחייו. אין צורך לתאר מה זה עשה למעריצות, נכון ראיין? בכל מקרה, הזמר הצעיר החלים אבל הלהקה עדיין לא חידשה את ההופעות שלה, ודחתה אותן עד להודעה חדשה. זה היה ניראה כאילו זה הסוף של הלהקה, הרי, אנחנו קיבלנו עסקת חבילה של חמישה בנים, ואנחנו לא נקבל שום דבר פחות מזה. התרוצצו שמועות רבות בזמנו על כך שסטיילס היה בטראומה מהפיצוץ ופשוט סירב להופיע, היו שמועות שהוא בכלל מת ולא רוצים לחשוף את זה- אבל שוב, הכל בגדר שמועות, כי כמו שאנחנו יודעים, הארי סטיילס חי ובועט.
אז, סיבוב ההופעות נפתח הערב בברצלונה, שם הבנים יופיעו היום ומחר ואז יעשו את דרכם למדריד. אי אפשר כמובן להתעלם מהתוספות של הלהקה, למשל, מייקל טומלינסון, בנם של לואי טומלינסון ושל אלה גולד, שנישאו לפני שנתיים. לא נתעלם גם מהעובדה שהמפיקה הראשית של הלהקה, טלי מילר, נהפכה להיות טלי סטיילס לאחר החתונה של השניים לפני כחצי שנה, בקיץ האחרון. זאיין ופרי הפתיעו את כולנו עם טבעת אירוסין שזאיין הניח על אצבעה לפי כחודש. אותם הבנים הילדותיים שהכרנו נהפכו כבר ממש לגברים לנגד עינינו. אז לכל המעריצות, שלושה כבר ירדו, אך עדיין יש תקווה- ליאם ונייל! אז מה אתה אומר ראיין? שנר-"

הארי כיבה את הרדיו. הוא נשען על החלון של החדר שלהם במלון, מביט על הים שנפרס מולו. חצי שנה.. הוא וטלי נשואים כבר חצי שנה. הוא חייך למחשבה הזו, נזכר ביום המאושר ביותר בחייו, בו היא הסכימה לו, בוא היא נשבעה להיות שלו לנצח. הוא הרים את ידו, מביט על טבעת הנישואין שנחה על אצבעו. היא שלו.. היא האישה שלו..
הוא שמע את טלי מאחוריו והסתובב, רואה אותה יוצאת מהשירותים ונעמדת מול המראה, בוחנת את עצמה, לראות איך הביקיני החדש שהוא קנה לה יושב עליה. חיוך התפשט עוד יותר על פניו, היא יפיפייה.
"אוף באבי! תיראה למה אני דומה!" היא נאנחה, זורקת את ידיה באוויר בתבוסה. הארי מיהר להתקרב אליה, נעמד מאחוריה, מניח את ידיו על בטנה ומביט בהשתקפות שלה במראה.
"את מושלמת.." הוא חייך אל ההשתקפות שלה, וראה את ההבעה הלא מאמינה של טלי.
"מושלמת? הארי תסתכל עלי.. אני.. אני בטטה!" היא נאנחה. "תרד לבד לבריכה. אני לא יורדת ככה." היא ניסתה לזוז אך הארי לא שיחרר אותה.
"באבי.. את לא בטטה.. את בהריון…" הוא אמר ונשק לעורפה, על קעקוע הכוכב שלה.
"יופי.. אז עכשיו אני בטטה בהריון…" היא נאנחה והארי הבליע חיוך. הוא סובב אותה כך שפניה היו מולו כעט.
"באבי, את הכי יפה בעולם ככה. את מושלמת." הוא חייך אליה ונשק לשפתיה ברכות.
"כן, ברור. אני הולכת ונהיית כדור בזמן שאתה נשאר עם הבטן השרירית הזאת שלך. זה לא פייר." היא אמרה בילדותיות.
"באבי, את לא נהפכת לכדור.. את בסך הכל בחודש שלישי.. זה כמו כרס קטנה.." הוא חייך אליה, מודע לעובדה שזה לא הדבר הכי מעודד להגיד.
"כרס?? ברצינות, הארי? כרס??" הארי לא הצליח להחזיק את עצמו, ופשוט החל לצחוק בקולי קולות, סוחף אחריו בסופו של דבר גם את טלי.
"חוץ מזה… את יודעת שהבטן הזו ממש.. אבל ממש.. עושה לי את זה.." הוא קרץ לה והעביר את ידיו על בטנה ומותניה, מעביר בה צמרמורת מהניגוד של חום ידיו והקור של המזגן.
"נו ברור, ממש מפתיע.." היא אמרה בציניות וגלגלה את עיניה. הארי גיכח וחיוך עלה על פניה של טלי.
"בואי הנה." הוא כרך את ידיו סביבה והצמיד אותה אליו עד כמה שהבטן המעט נפוחה שלה נתנה לו.
"את יודעת, שאני הבן אדם הכי מאושר עלי אדמות?" הוא לחש לה, מדביק נשיקה לשפתיה.
"בטח שאתה מאושר, אתה זוכה להישאר עם הבטן השטוחה שלך.." טלי מלמלה בין שפתיו בחיוך. הוא גיכח, מדביק נשיקה נוספת לשפתיה.
"ועכשיו ברצינות, לא היינו עושים את הסיבוב הופעות הזה אם לא את.. אם לא היית מתעקשת עלי ולא מוותרת.. אני והבנים חייבים לך הכל.." הוא נהיה רציני פתאום.
"לא, באבי.. זה אתה. הכל אתה." היא ליטפה את פניו, מביטה בו באהבה. "אני אוהבת אותך."
"אני אוהב אותך באבי. מטורף, חולה, מאוהבבבב" הוא צעק בחדר. בין רגע טלי נזכרה בחלום שהיא חלמה אז בלונדון, כשהיא הגיעה לשם בפעם הראשונה, מוכנה להתחיל את הקריירה שלה. חיוך עלה על פניה, אז זה ניראה לה משהו מופרך, משהו שלעולם לא יקרה. והינה הם עכשיו, נשואים באושר כבר חצי שנה, מצפים לתינוק. כן, טלי זכתה. היא זכתה באהבת חייה. היא זכתה בחלום חייה. היא זכתה פשוט, מכל הבחינות.
"על מה את חושבת?" הארי הוציא את טלי ממחשבותיה.
"סתם.. על כמה אני ברת מזל שיש לי אותך.. על כמה אני מאושרת להיות אשתך.." היא חייכה וכרכה את זרועותיה סביב צווארו ועלתה על קצות אצבעותיה, מניחה את שפתיה על שלו לנשיקה ארוכה. בלי להתכוון, היא פיתלה את לשונה בפיו של הארי, שזה הדבר שהכי הדליק אותו, גורמת לו לגנוח קלות אל תוך פיה, גורמת לכל מערכותיו לדלוק בשנייה אחת.
"זה בסדר, גם אני כבר לא רוצה לרדת לבריכה.." הוא מלמל אל תוך שפתיה ובשנייה לאחר מכן הוא הרים אותה בסגנון כלה והשכיב אותה על המיטה, עולה מעליה, נתמך במרפקיו, מנסה שלא ללחוץ על בטנה. הוא המשיך לנשק אותה בתשוקה ובלהט, כשדפיקות נמרצות נשמעו על דלת חדרם. הארי ניתק את שפתיו משל טלי, נאנח.
"נו באמת.." הוא מלמל וקם מעליה, וטלי ניסתה להבליע חיוך למראה האכזבה על פניו של הארי. הוא הגיע אל הדלת ופתח אותה, מאפשר למייקל לרוץ אל תוך החדר ישירות אל המיטה, קופץ עליה.
"מייקל! תיזהר על הבטן שלה!" הארי מצא את עצמו צועק, מצטמרר מהמראה של מייקל מקפץ מעל הבטן של טלי. הוא לא התכוון לצעוק, אבל זה הלחיץ אותו, הוא דאג לה ולתינוק. מייקל התיישב ליד טלי, חיוכו נמחק מפניו.
"מצטער, דוד הארי." הוא אמר כשדמעות עולות בעיניו.
"אוי, לא מתוק שלי. דוד הארי לא התכוון לצעוק עליך.." טלי התיישבה ומשכה אליה את מייקל לחיבוק. הוא כרך את זרועותיו הקטנות סביב צווארה והתיישב על ברכיה.
"אמא אמרה לי לשאול למה אתם לא יורדים.." הוא מלמל עם ראש מושפל. טלי הפנתה את מבטה אל הארי, מסמנת לו לבוא ולעודד את הילד. הארי סגר את הדלת ועשה את דרכו אל המיטה.
"בוא לדוד הארי, מייקי." הוא הרים את מייקל בידיו, והניף אותו אל מעל הראש שלו, מסובב אותו באוויר. מייקל התעודד בשניות והחיוך חזר אל פניו.
"דודהה טליייי… אני אווירוון!!! והוווו" הוא צעק בזמן שהארי סיבב אותו וטלי צחקה למראה שלהם. היא לא יכלה שלא לחשוב עליהם כמשפחה, לרגע עברה במוחה תמונה שלה של הארי ושל התינוק שלהם, או אולי תינוקת.. הארי יהיה אבא טוב היא חשבה לעצמה וחיוכה רק הלך והתרחב.
"יאללה, איש קטן. נרד לאמא ואבא?" הארי מיקם את מייקל בידיו כך שרגליו כורכות את מותניו.
מייקל הנהן נמרצות, והארי הושיט את ידו אל טלי, עוזר לה לקום מהמיטה.
"אז מה אשתי, שנרד?" הוא חייך אליה כשהיא נעמדה לידו.
"כן, בעלי." היא חייכה אליו והדביקה נשיקה ללחי שלו, גורמת למקום לצרוב ולרטוט.

סוף סוף, לאחר כל כך הרבה מכשולים בדרך, הם מאושרים.
שישה חודשים מאוחר יותר, נולדה להם בת, דארסי סטיילס.
ומה היה איתם אחרי זה? בוא נגיד שדארסי לא נשארה בת יחידה… ;)

~הסוף~


תגובות (31)

אעעאאע עפתי לקרואאא

12/07/2013 09:16

מההה זהו אני בוכה פו סיפור מדהים מהממם
אני רוצה עונה שלישיתת

12/07/2013 09:16

מושלם
שבת שלום

12/07/2013 09:17

לאאאאאאאאאאאאאאאאאא!!!!!!!
למה למה זה נגמר החיים שלי עכשיו בדיכאון!!!!!!!
זה סיפור מושלם ואני הולכת עכשיו לקרוא שוב את הפרק הראשון עד לפרק הזה ואני יעשה את זה עד שתיהי נורמלית ותמשיכי עונה חדשה כי זה לא הגיוני להשאיר אותנו ככה
אז…~מנגינה דרמטיתְְ~
לאב יו

12/07/2013 09:17

אומיגאד אני פאקינג בוכה פה. אני.. אל תגעו בי. פשוט אל.

12/07/2013 09:21

יאאאווווו אני לא מאמינה שנגמררר עצווובב לי מאווווודדד!!!
אני לא רוצההה שיגגגממררר איזה חמודים הם ודארסייי ועוד ילדים והמשפחה שלהם וכולםםם יאאווו איזה מושלם פשוט מושלםםם!!!
אני לא יודעת מה אני יעשה בלי הסיפור הזה!!
את כותבתת מדהים פשוט מדהים אנונימית נכנסת לי ללב את והסיפור שלך!
לא יכולה לחכות לסיפור הבא!! ♥♥♥♥♥

12/07/2013 09:24

אני אשכרה דופקת את הראש בקיר -,- אומיגאד דייי זה הסיפור שלי ושל הארייי אעעאע אבל עכשיו אני כועסת עליו בגלל זה: http://www.youtube.com/watch?v=rpGaCaY7ID8&feature=youtu.be
אעעאעעאעעאאעאעאעעאעאעאעאעאעאעאעאאעאעאעעאעאעעאעאעעעאעא
דונט. טאץ'. מי. ביץ'.

12/07/2013 09:25

או מי גאד .
זה מושלם .
זה פשוט פאקינג מושלם .
אין לי מילים .
אוווווווווווווווומיייייייגאדדדדדדדדד !
זה רשמית הסיפור הכי יפה שקראתי !!!
"חוץ מזה… את יודעת שהבטן הזו ממש.. אבל ממש.. עושה לי את זה ״
"נו ברור, ממש מפתיע.."
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח נשבעת שמחקתי בקול אין דברים כמוך !!!
טוב בנימה זו אני רוצה לומר שזה באמת אחד הסיפורים הכי יפים שקראתי ללא ספק , יהיה לי קשה להיפרד מהבאבים האלו ,
תודה לך תמי שלי על שתי עונות מושלמות ויפות !!!!!!!!
באמת שאת אחת הילדות המוכשרות שיצא לי לקרוא סיפורים שלהן .
אני ממש שמחה שאת עושה עוד סיפור כי לא הייתי יכולה בלעדייך באתר ,

קיצר , אוהבת אותך המון הלכתי לבכות באיזה פינה .בי.

12/07/2013 09:39

אלוהים, אומייגאד.. תמי, סאנשיין, זה היה הסיפור הכי מושלם שקראתי בחיים שלי..
אני ממש בוכה כאן, די אני לא מאמינה שזה נגמר.. אני לא מאמינה שזה נגמר, לא יואו נו אני רוצה שזה רק ימשיך.. זה היה הסיפור הראשון שלא נטשתי בזמן הקריאה, וזה היה הסיפור הראשון שחשתי שכל כך נכנסתי אליו עמוק ונקשרתי לדמויות.. אני כל כך התגעגע לזוג הבאבים המאוהבים האלו, וללואי ולאלה ולמייקיייי יואו הוא נשמע נסיך 3>
אני עדיין לא מעכלת שזה נגמר, זה כל כך מרגש.. זה מדהים פשוט, הסיפור הזה כל פעם מחדש הפתיע אותי, כל פעם מחדש גרם לי לצאת מהבאסה, כל פעם מחדש נגע לי בלב וצבע אותי באלפי צבעים חזקים של רגשות, אני זוכרת שתמיד הייתי יושבת מול האייפון וכל חצי שעה נכנסת לפרופיל שלך בשביל לבדוק עם העלית פרק, וכשראיתי שהעלית.. אין, פשוט עלה לי החיוך עוד לפני שקראתי.. אני לא אשכח את הסיפור הנדיר והאדיר והמיוחד והנדיר הזה לעולם.. מבטיחה לך!
את כל כך מוכשרת, יש לך כישרון שמצליח לגרום לאנשים להתנתק מהעולם ורק להיקבר מול המסך, באמת שאין לי מושג מה אני אעשה עם החיים שלי עד יום ראשון וגם אחריו אני עדיין אהיה עצובה, ממש מתכווץ לי הלב ואני לא מסוגלת לכתוב את מה שאני רוצה לכתוב.. אני פשוט כל כך מודה לך, טלי זכתה בהארי ואני זכיתי להכיר אותם.. זכיתי לקרוא וליהנות ולהתאהב ולהיקשר ולהתרגש בסיפור העמוק הזה כל פעם מחדש.. תודה לך על הכתיבה שלך, על האישיות המדהימה שלך שזכיתי להכיר, תודה על הדמויות שיצרת.. אני כקוראת זכיתי!
אני עדיין לא מאמינה שזה נגמר.. אבל זה נגמר יפה.. זה נגמר עם סוף טוב ומהמם פשוט, עם סוף מדהים! היא בהיריון, הוא התגבר על החרדה שלו, יש להם ילד.. יש לאלה ולואי ילד והכי מכולם – וואן דיירקשין לא מתו והם עדיין כובשים את העולם.. אמן! חחח..
אני אתגעגע לסיפור הזה.. די יואו גמרת עליי..
סורי על התגובה אני פשוט לא מסוגלת, יואו אני כולי רועדת ואני.. לא יודעת מה קורה לי, בא לי לכתוב לך תמשיכי אבל אי אפשר וזה עצוב ו.. אימא!!!
חחח..
אממ..
יודעת מה?
תמשיכי, אבל תמשיכי לכתוב ככה, תמשיכי להיות חברה מדהימה ותמשיכי לרגש ולהעמיד את כל האתר על הרגליים בכל פרק שלך!
אוהבת אותךךךך!!!! 3>>>

12/07/2013 09:39

פם פם פםםםםם סוף העולם הגיעעעע אעאעאעעאעאעאעאעאעאעאעאאעאעאעאעאאאאאעאעאעאאאאאאאאאאאאאאעאעאעאעאעאעאעאעאכאכאכאכאככאככאכאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעעאא
לא מאמינה שזה נגמררררררר
אמגגגגג
לאאאאאאאאאאאא
אוף אני מאוהבת בזה כלכךךךךךךךך
אני יחזור לעשות מרתוניםםםםםםםםםםם
נקרא את זה שוב ושוב ושוב ושוב ושוב ושוב בלי הפסקהההההה
זה כלכך מושלם ואנ בטוחה שגם הסיפור השני יהיה מושלםםםםםםםםם
אני לא מאמינה שזה נגמר כלכך מההההר
אבל אני בחיים לא ישכח את הסיפור ויש הזה כי הוא כלכך מושלםםםםם!
הסיפור השני בטוח יהיה מהמם כמו זהההההה
מחכה לפרק הראשוןןןןן(::::::::::::::::
BEST STORY EVEEEEEEER
I LOVE UUUUUUUU
אוהבת מאוד מאוד מאוד מאוד ומחכה לפרק הראשוןןןן(:

12/07/2013 09:43

מה קרה בסרטון אמנדה???
ועכשיו הצרחה מגיעה:
אעאעאעעאאעעאעאעאעאעאעאעאעאעאאעאעאעאעאעעאעאעאעאעאעאעאעאעאעעאעא
פרק אחרון אני לא מאמינהההה הסיפור הזה מושלם פשוט מושלם ואת מוכשרת ברמות זה אחד משלושת הסיפורים האהובים עלי באת איך אני יודעת?? כל פעם שאני רואה העלת אני צורחת ומכייחת ההורים שלי חושבים שאני מחייכת לעצמי כמו מוזרה חחחחח ונפרק הזה מושלםם אני לא מאמינה שזהו שזה פרק אחרון:(
אבלאבלאבל את אמרת סיפור חדש?????????? ייאיאיאיייייייייייייייייייייייי עוד סיפור מושלםםםם מאוד אהבתי את הסיפור חח תמשיכי את החדש לפי מה שהמליצו לך….
לאב יוווו ימוכשרתתתתת

12/07/2013 09:44

והלנה את כל כך צודקתתתתת

12/07/2013 09:46

ללללללללללללללללללללללללאאאאאאאאאאאאאא
זה לא נגמר!
לא רוצה!
אני בוכה!
בגלל שאני עצבנית, כועסת, מאוכזבת ממשהו ועצובה בגלל שזה נגמר!!!
לא רוווווווווווווווצצצצצצצצצצההה
אני רוצה מיד סיפור חדש!
או שאני אמשיך לחפור לך במייל!!!
לאביווווווו

12/07/2013 09:56

וואו! פשוט וואו! אני לא מאמינה שזה נגמר!): כמה לא צפוי.. זה סיפור ממש ממש ממש ממש מרגש!! איך שהצלחתי לקרוא אותו ולהתמכר בשניות למילים.. לחייך ממנו , לצחוק ממנו , לבכות ממנו.. והכול פשוט..
תודה ! זאת הייתה חווית הקריאה הכי שווה שלי! תודה רבה!

12/07/2013 09:56

גאד!!! תמי אני עדיין לא קולטת שהסיפור נגמר… הסיפור הזה הוא אהבת חיי 3>
אני עדיין זוכרת ואני יזכור לנצח את טלי כשהיא התעוררה בחדר כשהארי היה שם, איך שהיא לא זרמה איתו, שהם התחילו להתאהב, שאלה ולואי עשו מה ש"אנשים שאוהבים אחד את השני" עושים, כשעומרי ניסה לאנוס את טלי והארי (הנסיךךך) הציל אותה, את היום שבו הארי שר לה את סאמר לאב, ויום אחרי זה כשהבנים ואלה טסו ללונדון בלי טלי, ואז שטלי חזרה לשם שנה אחרי השיחת טלפון של הארי על הברמנית, כשפול הציע לה את העבודה בתור המנהלת של הבנים, את היחסים של הארי ואמבר, את היום של השלג שבו הארי וטלי התנשקו בפעם הראשונה אחרי שנה וחצי, ובסוף את הפיצוץ, את המכתב של הארי, את איך שחשבתי שטלי מתה ובכיתי חצי שעה, ובסוף כשגיליתי שהיא לא מתה בסוף, את הטראומה, ובסוף את מה שקרה בפרק המושלם הזה 3>
תמי, את לא מבינה איך התחברתי לסיפור! הארי וטלי נכנסו עמוק לליבי… והם אף פעם לא יוכלו לצאת משם ;) גם אלה ולואי וג'מה ואפילו לא אחרת מאשר אמבר… אני מאוהבת בסיפור הזה ואת אחת מהאנשם הכי מוכשרים שקיימים בעולם הזה!!!
לאאאב יווווו סוווו מאאאאץ'!!!!! 3>
וסליחה שהגבתי כל כך מאוחר… פשוט כשהייתי בסוף הפרק (20 שורות בערך מהסןף) ההורים שלי החליטו שאני חייבת ללכת לאכול דחוף… ועכשיו עד שסיימתי לכתוב את התגובה (רבע שעה/ 20 דקות…) לקח דיי הרבה זמן ;)
אנ לא יכולה לחכות עד שתתחילי את הסיפור החדש 3>

12/07/2013 10:01

זה חלק ממה שקרה בסרטון:
קאשה הייתה בראיון עם גרימי (חבר של הארי) והם דיברו על הקראש שלה על הארי. והארי היה על הקו בטלפון בלי שהיא ידעה.
גרימי: מ1-10 כמה הארי?
היא: טוב נו.. 10
גרימי: וואו זה מביך כי הוא על הקו! תגיד שלום הארולד
הארי (בטלפון) : הייייי
חח והיא כזה מתפדחת
גרימי: וואו הארי! קאשה אמרה שאתה 10!
והארי כזה: ואו! אפעם לא הייתי 10!
קאשה: או, הוא יודע שהוא 10 בעיינים שלי..
והיא לא מפסיקה לפלרטט איתו…
ואז גרימי אומר לה תשאלי אותו שאלות
ואז היא מתחילה לדבר איתו:
קאשה: מה הצבע האהוב עלייך?
הארי: ירוק
קאשה: גם שלי
גרימי: אומייגאד תתחתנו!
קאשה: אני מסכימה.
קאשה: מתי היומולתד שלך?
הארי: 1 לפבואר
קטשה: אז אתהה מזל דלי?
הארי: כן אני מזל דלי
קאשה: מגניב אני דגים
גרימי: אואו
הארי: אז את דגים?
הארי: כן אני דגים
גרימי: אתה אוהב דגים הארי?
הארי: אני אוהב סושי
קאשה: אז נחש מה? אתה הגעת לאישה הנכונה (המבין יבין -_-)
ואז הארי מלמל משהו שלא הצלחתי להבין חח
ואז שהשיחה הסתיימה הוא שלח לגרימי הודעה: "זה הלך טוב?"
כוסעמק.
הקישור לראיון http://www.youtube.com/watch?v=rpGaCaY7ID8&feature=youtu.be

12/07/2013 10:06

אמא באלי לבכותת למה אני יתגעגע :( אוף כמה אהבתי את הסיפור הזה

12/07/2013 10:07

חצופהההההההההההההההההההההה מגעילהה שלא תגע בבעלי!!!! חחח סתם שיצא עם אחת נורמאליתתת -אחמ אחמ אני-

12/07/2013 10:33

מושלם וסורי שלא הגבתי על הפרקים הקודמים :)

12/07/2013 11:37

רוגע! הוא שלי -,-

12/07/2013 11:37

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אמנדה אני חולה עליייייך!!!!!!!!! יואוו את הורסת אותי עם התגובות שלך :D וכן ראיתי את הסרטון עם הארי.. אומייגד.. נמסתי רק מהמבטא הבריטי הזה שלו!! אני מאוהבתתת!!!!!
הלנוש וקרן אהובות שלי יואו איך ריגשתן אותי! אני חולה עליכן!!!
בנות יקרות שלי אני חולה ומתה על כל אחת מכן!!
תודה שקראתן את הסיפור הזה, תודה שלא פרשתן באמצע! אני מאוהבת בכןןן!!!
טוב, אני הולכת לקרוא הכל מהתחלה עכשיו כי עצוב לי להיפרד מהם! חחח
אוהבתת ושוב תודהההה 3>

12/07/2013 12:19

אני לא מאמינה שזה נגמר! :(
זה היה הסיפור האהוב עליי באתר…באמת.
את פשוט מוכשרת! ואני בטוחה שהסיפור הבא יהיה מוצלח ויותר טוב מהסיפור הזה.
אני כל כך אתגעגע לטלי והארי….באבי.
אבל אני שמחה שהסיפור נסגר עם סוף טוב.
הסוף הכי טוב שאפשר לבקש.
אני מאוד אתגעגע לסיפור ומקווה שאת תמשיכי רק לכתוב ולכתוב! :)
אני שמחה שקראתי את הסיפור הזה ולא מצטערת אפילו לרגע!

12/07/2013 13:11

והווווו חולים עלייי D:
חח גם אני חולה עליך :*

12/07/2013 14:31

אומיייגדדדדדדד!!!! מושלם!!!!! כרגיל!!!!!! אני לא מאמינה שזה נגמר , אני פשוט לא מאמינה , יא הם התחתנו( ידעתייייע^-^!!!!!)
הסיפור הכי אהוב עליי באתר נודרת!!!! אוף אני עצובה .. זה נגמר! כל כל אהבתי את טלי והארי!!! אבל ציפיתי שתשלבי את ג׳מההה שכאילו גדלה.. אבל לא נורא עדיין מושלם!! אני מחכה לסיפור הבא אוהבת המון3>

12/07/2013 14:40

אעעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעעאעאעאעאעאעעאעאעאעאעאע
יש להארי ילדה !!!!!!!!!! תינוקת !!!!!!!!
ועוד ילד!!!!!!!!!
עאעאעאעאעאעאעעאעאעאעאעאעאעעא
את פשוט יודעת לכתוב בצורה מושלמת!!!!!!!!
חבל שזה ניגמר;(((
אני בוכה אני לא יכולה הסיפור מושלם אני כל כך אתגעגע אני לא יכולה !!!!!!!;((((((((!!!
לא לא לאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלא
אני לא יכולה!!!!!!!!!!!
אני פשוט לא יכולה יותר !!!
;(((((

סורי על התגובה המאוחרת כבר הסברתי !!!!
לוב יווווו
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

13/07/2013 02:35

אמגששששששששששששש

אני לא מאמינה שהסיפור נגמררר):
אני כלכך אתגעגע אלייו>:

אוףאוף באבי שלי אל תלכווווווווווו>:

מקווה שתתחילי את הסיפור):
אני אבכה לי בפינה עד אז
על אובדן הסיפור שלנו ):

אוהבתתת ♥♥

13/07/2013 04:28

חחחחחח תודה רבה לכן בנות!!! אתן מדהימות!!!
אני מחר כנראה אתחיל את הסיפור החדש בסביבות 7 ככה…
יש למה לצפות :))
(לפי דעתי כמובן חחחח)

13/07/2013 04:33

ואני יודעת שזה לא קשור אבל המשכתי.. וישלי רק 6 תגובות :(

13/07/2013 08:41

תקשיבי זה סיפור מדהים!! :) לאב יו :* ♥

19/07/2013 05:16

חחחחחחחחחחח חולה עלייייייייך !
אני לא יכולה אני רק רואה את השם שלך אני מחייכת אוטומטית :D

19/07/2013 05:33

אני קצת חדשה בקטע הזה..לכן זה באיחור של מלאמלאמלאמלא זמן!!
אבל הסיפור הזה הוא הכי יפה שקראתי אבר!!
גרמת לי לפתח רגשות אל הארי..ולבכות ולצרוח!!
הסיפור הכי מושלם ב-ע-ו-ל-ם-!

23/03/2014 23:58
21 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך