אהבתם?!
אז ככה, עונה שנייה תהיה רוב הזמן מנקודת המבט של איימי ושאר הילדים, מדי פעם אני אעשה נקודות מבט של אחד מהמבוגרים (:
תגיבו <3

כן, אני בת של, אז? (סיפור על וואןדיי המושלמים)- פרק 2

15/12/2012 1961 צפיות 10 תגובות
אהבתם?!
אז ככה, עונה שנייה תהיה רוב הזמן מנקודת המבט של איימי ושאר הילדים, מדי פעם אני אעשה נקודות מבט של אחד מהמבוגרים (:
תגיבו <3

"טיי! בואי מהר!!" אבא קרא לאמא מהחדר שלנו.
"מה קרה?" היא נכנסה לחדר מבוהלת.
"צריך להחליף לה ואני לא רוצה" אבא יבב.
"ישלך שכל שם בפנים?" אמא אמרה ונתנה לאבא מכה קטנה על המצח.
"אווץ' " אבא אמר ותפס את ראשו.
"נו לך אני אחליף לה" אמא אמרה ונישקה אותו נשיקה קטנה.

~סטופ~
הקטע שהיה, זה היה כשהייתי בת קצת פחות משנתיים נראלי.
כן, זה היה לפני שההורים שלי עברו עברו לגור לבד.
אה, אתם בכלל לא יודעים מי אני, אז ככה, קוראים לי איימי מאליק, היום אני בת 16 (:
ישלי שיער שטני דיי בהיר כמו של אמא ועיניים חומות בורקות כמו של אבא.
אני מנגנת בפסנתר ושרה, כולם אומרים שאני שרה יפה, אני לא יודעת אבל..
כן, להיות 'בת של' באמת פתח לי דלתות בחיים, זה עזר לי ולפעמים זה חישל אותי, אבל אני מרוצה, אני אוהבת את ההורים שלי!!
וואו, עברו 16 שנים מאז שנולדתי, בואו נעשה לכם סדר קטן במה שקרה כאן בנתיים,
אז ככה, נעבור זוג זוג:

נתחיל מאמא ואבא- ביומולדת שנתיים שלי אבא סופסוף קנה לנו בית חדש בשכונה קטנה מול הים, כל החיים שלי ביליתי בים, רוב הפעמים היו עם אמא או הדודים המושלמים שלי (ניק ואלכס,היילי ובראד החבר שלה, נועה ולואי, שחף ונייל, ענבר וליאם והארי ואור שעליה תשמעו בהמשך, וכמובן הבני דודים שגם עליהם תשמעו בהמשך) וכן, אני יודעת שלא ציינתי את אבא שלי, מה אני יעשה שיש לו פוביה מוזרה למים?!
ישלי אחות קטנה בשם אמה, היא בת 14, ישלה שיער טיפה יותר כהה משלי ועיניים חום- ירוק, שילוב של אמא ואבא, היא רוקדת מדהים!
ישלי גם אח, עוד יותר קטן בשם ג'ונתן אבל כולם קוראים לו ג'וני, הוא בן 12, ישלו שיער שחור כמו של אבא שמסתדר מושלם, כמו של אבא בדיוק ועיניים ירוקות כמו של אמא, הוא יצא טיפה שונה מאיתנו אבל הוא מושלם! הוא מנגן בגיטרה והרבה פעמים מלווה אותי בשירים ואמה רוקדת מאחורינו.
לצערי הרב מאוד, ניק אלכס ג'ו וצ'ארלי עברו לישראל לפני שנתיים אבל כל חג הם באים לפה או אנחנו אליהם, בכל מקרה אני בקשר ממש טוב איתם, כל יום אנחנו מדברים בטלפון ו.. מזל שיש פייסבוק לא ככה?!
היילי התחתנה עם חבר שלה בראד, ישלהם שני ילדים קטנים בני חמש, תאומים, אמילי ורון, הם גם עברו לישראל, וגם הם באים לבקר כל הזמן ואנחנו בקשר טלפוני לא פוסק!

נועה ולואי- טוב, אתם מכירים כבר את הבן שלהם שון, כן החתיך הזה, הוא גם בן 16 והוא החבר הכי טוב שלי! הוא מנגן בגיטרה בצורה מושלמת והוא גם זה שמלמד את ג'וני אחי הקטן לנגן.
ישלהם שני ילדים קטנים יותר: דניאל (דני)- היא בת 14, היא ואמה החברות הכי טובות! הן נמצאות ביחד בחוג ריקוד מאז שהן בנות 4!! דני היא שכפול של שון רק בבת וקטנה בשנתיים, ככה גם אית'ן, הוא בן 11 ומסרב ללמוד לנגן על גיטרה כמו אחיו הגדול, הוא מעדיף לצאת החוצה ולגלוש על הסקייטבורד שלו.
נועה ולואי עברו גם הם כמה ימים אחרינו לגור בבית הצמוד לנו מול הים ככה שאני ושון גדלנו ביחד.

ענבר וליאם- טוב, את ניק וג'ו אתם גם מכירים, הם גם בני 16, החברים הכי טובים שלי ושל שון, ניק הלך יותר לכיוון הגלישה שאת זה למד מליאם, לא היה לו קשה ללמוד וזה כי הם גם עברו לגור באותה השכונה שלנו מול הים בבית הצמוד לביתם של נועה ולואי, ג'ו הלך יותר לכיוון השירה שאת זה יכל ללמוד משני הוריו המוכשרים, הקטע הכי מוזר זה שניק יוצא עם אחותי הקטנה (בעע) מה הוא מוצא בה?! סתם אני אוהבת אותה, היא אחותי הקטנה אבל, עדיין.. זה דיי מוזר לראות אותם מחובקים יחד או יותר גרוע-מתנשקים!!
כמעט ושכחתי להציג את קייט, הבת הקטנה של ליאם וענבר, היא בת 12 והיא ממש מתוקה! שיכפול של ענבר! העתק של ענבר ממש! קייט לומדת לרקוד מאמה ודני, הן מלמדות אותה מאז שהיא הייתה ממש ילדה קטנה, הן כמו האחיות הגדולות שלה,טוב למעשה, כולנו גדלנו יחד אז כולנו כמו אחים אחד לשני!

שחף ונייל- שבוע אחרי ששחף התעוררה מהקומה היא השתחררה, מיד אחרי זה נייל שיחזר לה את הצעת הנישואין על חוף הים, בשקיעה, זה היה מושלם(הם הכריחו אותי לראות את הסרטון -_- ).
את בנם הבכור ג'סטין (ג'ס) הם הביאו לעולם לפני 13 שנים, וכן, השם שלו בעקבות ההערצה של נייל לביבר הזה.. ישלו שיער חום כמו של שחף ועיניים כחולות כמו של נייל, הוא ואית'ן נוהגים להתחרות על בסיס יומי בסקייטבורד, לעומתו אשלי (אש) בת ה 11 בעלת שיער חום כהה כמו צבעו המקורי של נייל ועיניים חומות אפורות כמו של שחף, התחביבים העיקריים של אשלי זה להציק לג'ס וכשהיא לא עושה את זה היא שומעת מוזיקה באוזניות שלה, מיי, אחותם הקטנה בת 8, מתוקה מתוקה, היא יצאה קופי כמו נייל, היא היורשת עצר של הברביות שהיו שלי ועברו פה אצל כל אחת מהבנות, כשאני עושה עליה בייביסיטר והיא מושיבה אותי איתה לשחק בברביות אני נזכרת איך פעם הכרחתי את אמא שלי לשחק איתי, וחכו, זה לא הסוף, לפני שבועיים שחף גילתה שהיא בהריון, שוב. וגם הם גרים איתנו בשכונה, בבית הצמוד לענבר וליאם.

הארי ואס- הארי ואס רבו לא מעט, הם התגרשו אחריי שהיו שנתיים ביחד, הם החליטו שלהתחתן בגיל 18 זה לא חכם והם היו צעירים מדי ולא זכו לאהבות אמיתיות ועוד כל מיני זיבולי שכל! בתכלס הם פשוט לא התאימו!
בחתונה של נייל ושחף הארי פגש באור, חברה טובה של שחף, עיניים חום דבש ושיער חום, מהממת!וכמובן שהם התאהבו ושנה וחצי אחריי זה גם הם התחתנו והפעם זאת אהבה אמיתית! גם הם עברו לגור בשכונה שלנו בבית הצמוד לשחף ונייל.
הם ילדו את ביתם הבכורה לפני – 11 שנים ונחשו איך הם קראו לה?! כן, דארסי, אור נכנעה להארי בסופו של דבר, דארסי כלכך יפה, עיניים ירוקות כמו של הארי ושיער חום מדהים כמו של אור.
ג'וש הבן הקטן שלהם, בן 8, שכפול של הארי, כזה מתוק קטן, וכן גם עליו אני עושה לפעמים בייביסיטר, ילד מלא אנרגיות!! וגם פה זה לא נגמר, ישלהם תאומים בדרך, רק חודש שני ככה שאי אפשר לדעת עדיין מה יש להם..

אז… זהו ?!
לא, לא, לפני שאני אשכח:

לי יש חבר מושלם שאירגן לי הפתעה ליומולדת בשם ברנדון.

שון כרגע פנוי, וזה מוזר כי הוא מי שכל הבנות בשכבה רודפות אחריו! מזילות עליו ריר ומה לא?!

ניק יוצא עם אמה אחותי, כבר אמרתי מה דעתי על זה (בעע) אבל הם מושלמים ביחד!!

ג'ייק יוצא עם דני והאהבה בניהם ענקית!

שון, ניק, ג'ייק ואני החברים הכי הכי טובים!! אבל מה שיש ביני לבין שון זה משהו אחר, בלתי מוסבר, אהבה אבל לא אהבה, לא יודעת איך להגיד את זה, אני רק יכולה להגיד שהוא יודע *הכל* עליי ואני *הכל* עליו!!
ארבעתינו קיבלנו כבר מלא כינויים כמו 'החבר'ה הטובים', 'ארבעת המופלאים' ועוד כינויים שנונים שכאלה.

ג'ס וקייט גם הם חברים, אמנם הם רק בני 12 ו- 13 אבל הם כבר חושבים שהם יהיו ביחד לנצח!

אשלי וג'וני, גם בניהם סיפור אהבה לא קטן, הם יהיו ביחד הרבה זמן, ישלי חוש לדברים האלה!

דארסי ואית'ן גם הם ביחד, הם כלכך חמודים שזה מפחיד !

ומיי וג'וש הקטנים שלנו, הם עוד בשלבים של 'בנות זה איכ ' וההפך, אבל תסמכו עליי, גם הם יהיו ביחד!!

כן, כולם יוצאים אחד עם השני, זה מה שקורה כשחיים יחד, כל יום אנחנו מבלים יחד, אנחנו אחים ואחיות לכל דבר! אנחנו פה אחד בשביל השניה!

אז כן, זהו בעיקרון, איך היה ללמוד 16 שנים בכמה שורות?!


תגובות (10)

רומה יה מהממת! מושלמות

15/12/2012 21:57

אהבתייייי יואו יואו יואווו !!! *~*

15/12/2012 23:57

אהבתי
עד לקטע שקראתי עלי
אבל זה בסדר
סיפור שלך
אם את מעדיפה את אור על פני זאת החלטה שלך
אור אם את תיריא תתגובה הזאת את ילדה צבועה סככסנית ויש לי עוד הרבה מ להגיד אבל כדי שאני לא!!
תהנו בסיפור ותיזכרו שאני צופה בכל פעולה שלכם פע

16/12/2012 01:28

איזה מושלםםםםםםםםםםםםםם!!!!!!!!!!
אעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעא רום את כותבת פשוט מושלם!!!!❤❤❤

תמשיכי מהררררר!!!!

16/12/2012 01:44

המשךךךךךךךךךךךךך

16/12/2012 02:06

אור את מתעלמת

16/12/2012 02:08

זה מחק לי תתגובה שרשמתייייי 66%@Q%&$*$&@

16/12/2012 02:09

אהבתיייייי תמשיכיייייייי !

16/12/2012 02:49

אני מתעלמת מילדות שמעצבנות אותי וחושבת שהן יכולות להגיד מה שבא להן
יש משפט מפורסם את יודעת
אני הולכת בראש מורם ושמה #^% על כל העולם
יאמר לזכותו של ידיד שלי שלימד אותי את זה שנה שעברה

16/12/2012 05:26

חחחחחחחחחחח
אומרים את זה לצבעוות כמוך
תביני שאני לא כועסת עלייך רק בגלל הקטע הזה
תביני שזה בגלל הקיום שלך
אבל עזבי תהני מהחיים שלך
לי נמאס להיות בקריבתך
אני לא יזכיר אותך ואת לא אותי
ותמחקי מהפרופיל שלך כל מה שקשור עליי

16/12/2012 12:28
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך