כשלואי והארי החליטו לאמץ ילד … (תכנסו ^^)

"לואי !" הכריז הארי לפתע " בו נאמץ ילד "
לואי לא ידע מה להגיד במקום זה הוא עיסה את רקותיו ואמר בסבלנות .
"הארי אתה בן 19 אנחנו לא יכולים לאמץ ילד זה דורש תהליכים " אמר לואי .
"אבל לואי אני רוצה ילד אני לא יכול לחקות יותר " אמר הארי וניער את לואי .
"הארי תגיד שתית ?" שאל לארי שהבין במה מדובר .
"לאאא " אמר הארי וציחקק .
"אתה כל כך שתיתה ." האמר לואי שהחזיר לו חיוך ממזרי …..

אוקיי הקטע יצא מפגר אבל הוא לא העיקר פה פשוט ידעתי שעם אני יעשה קטע על 1D הרבה בנות יכנסו אז בנות יש פה מלא סיפורים יפים ועמוקים שלא קשורים לאנשים שלא מכירים אותכם (גסטין ביבר ו1D וכל אלה ) תקדישו קצת זמן ועם אתם כבר פה אז תקראו אותם . כאילו אני לא הגיד שלסיפורים שלי לא נכנסות כמה מאלה שנחשבות בליבריות ודיירקשניות (אחיות שלי הם ^^) אבל עדיין לא הכל חייב להיות שיטחי זה מה שאני מנסה להגיד.


תגובות (4)

*הן* אחיות= נקבות…. לא משנה.
אני אגיד לך דבר כזה:
כשאני כותבת סיפור, אני חושבת על הרגעים הקשים שלי ומבטא את זה בסיפור.
אני בדרך כלל אוהבת להוסיף קטעים ממש רלוונטים לנוער של היום.
אם תקראי את הסיפור החדש שלי תראי שאני מתחילה אותו בקטע שבזמן האחרון לצערי קורה לעיתים קרובות.
אני כותבת רק על מפורסמים כי רק ככה קוראים את הסיפור שלי וגם ככה יותר קל לקוראים לתאר את הדמות.
אני רוצה לכתוב סיפור שהוא לא על מפורסמים ואני כרגע חושבת על סיפור.

16/11/2013 10:28

רגע את רואה זה הקטע את בעצמך אמרת שרק עם הסיפור הוא על מפורסמים אז קוראים אותו וזה בדיוק מה שבאתי להגיד *~*

16/11/2013 10:31

כן, לצערי זה ככה!
את האמת אני מאוד אוהבת לקרוא סיפורים אבל יש פה הרבה סיפורים שהם לא לטעמי וגם יש כאלו שיש להם כל כך הרבה שגיאות פיסוק שממש קשה לי לקרוא סיפורים כאלו):

16/11/2013 10:53

חחח תמיד חשבתי על לעשות כזה קטע !
משהו שהרבה אנשים מהאתר יכנסו,
אם את רושמת משהו מוזר על וואן דיירקשן ( כמו זה ) או: ״אני מתאבדת.״ אז אנשים יכנסו,
ואם תעלי סיפור שהוא עצמו יפה אבל הכותרת שלו לא מושכת או משהו כזה אז לא כולם יכנסו.
חשיבה נכונה, את ממש חכמה !

16/11/2013 12:31
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך