דירקשנית
פרק 10(:
וואי אתן ממש שימחתן אותי<3
אשמח לתגובות ((:

לאהוב בכוח – פרק 10

דירקשנית 15/05/2013 886 צפיות 9 תגובות
פרק 10(:
וואי אתן ממש שימחתן אותי<3
אשמח לתגובות ((:

הוא בגד בי. הוא פאקינג בגד בי שהייתי מאושפזת בבית חולים.

"אתה יודע מה הלך שם במקרה?" שאלתי את הארי. "הוא שכב.. עם לוסי" הוא אמר.
"לוסי?" שאלתי בתדהמה. לוסי?!
לוסי שכבה עם נייל? החברה הכי טובה שלי שכבה עם חבר שלי?
"הארי, אתה בטוח? אתה יודע שאני לא אוהבת שצוחקים איתי בדברים כאלה.." אמרתי, מנסה לחשוב שמה שהוא אמר סתם הייתה בדיחה, שהוא לא באמת עשה את זה.
"אני מצטער.. זה נכון" הוא אמר.
"אני לא מאמינה עליהם.." אמרתי והתחלתי לבכות.
למה? למה הם עשו לי את זה? הם ניצלו את זה שהייתי בבית חולים?
ידעתי. פשוט ידעתי. ידעתי שהתאהבתי בו בכוח. זה לא היה צריך לקרות. כל הקטע הזה לא היה צריך לקרות.
הארי קירב אותי אליו וחיבק אותי. התפרקתי. פשוט הוצאתי את כ מה שהיה שמור בפנים.
"הוא כזה מטומטם.." אמרתי.
"איימי, אולי זו הייתה טעות.. האמת, שזו בטוח הייתה טעות! את יודעת כמה הוא היה בדיכאון בחמישה ימים האחרונים שהיית מאושפזת? הוא לא קם מהמיטה, לא אכל, לא שתה, לא יצא מבית.." הוא אמר, מנסה לשכנע אותי שמשהו לא היה הגיוני.
"אני פשוט לא מאמינה עליו…" אמרתי.

"שלום איימי, איך את מרגישה?" הרופא נכנס לחדר. "אני מרגישה הרבה יותר טוב" אמרתי.
"יופי, את תוכלי להשתחרר בעוד כמה שעות. אנחנו נערוך עוד כמה בדיקות כדי לראות שהכל תקין, ואז תוכלי להשתחרר" הרופא אמר וחייך. "בסדר, תודה רבה על העזרה" אמרתי וניגבתי את הדמעות.

-נקודת המבט של נייל-
אני אידיוט. פשוט אידיוט.
איך יכולתי לעשות את זה לאיימי? איך יכולתי לבגוד בה ככה? ועוד עם החברה הכי טובה שלה?
ומה יקרה עם לואי? מה הוא יעשה שהוא ישמע על זה ששכבתי עם חברה שלו?

כל כך הרבה מחשבות עברו לי בראש. לא ידעתי איך אני יצא מזה.

"לוסי.. אנחנו לא מספרים לאף אחד על מה שקרה.. את יודעת שאני הייתי שיכור, ואין לזה שום משמעות. פשט הייתי צריך להתפרק קצת" אמרתי ללוסי ששבכה לידי.
"אל תידאג, זה שמור איתי. לואי יהרוג אותי אם הוא ידע ששכבנו" היא אמרה והתלבשה.
"אני הולך לראות את איימי, אולי היא התעוררה כבר" אמרתי והתלבשתי.
יצאתי מהחדר, ניזהר שאף אחד לא רואה אותי.
יצאתי במהירות מהבית ורצתי לבית החולים.
נכנסתי לחדר של איימי וראיתי אותה בוכה. והארי ישב על כיסא לידה.
הארי קם מהכיסא וניגש אליי. "בהצלחה אחי, אתה תצטרך את זה" הוא אמר, נתן לי מכה קטנה על החזה והלך.
בבקשה.. בבקשה שהיא לא גילתה…

"מה קרה??" שאלתי בדאגה.
"למה? למה עשית את זה? אתה ניצלת אותי? ניצלת את זה שהייתי בבית חולים ועשית את זה?" היא שאלה.
"איימי, אני לא יודע על מה את מדברת.." מלמלתי. מנסה לשכנע אותה שאני לא יודע כלום.
"נייל, אל תשחק איתי משחקים. אני יודעת מה עשית" היא אמרה.
"איך את יודעת?" שאלתי. "הארי אמר לי" היא אמרה.
איך הארי קשור?
פאק! הוא שמע את זה?
"איימי בבקשה.. את יכולה לתת לי להסביר?" שאלתי.
"מה חשבת לעצמך? למה לבגוד בי ולשכב עם לוסי? שהיא עוד החברה הכי טובה שלי??" היא שאלה שדמעותיה מתחזקות.
"איימי, אני הייתי בדיכאון.. אני ניסיתי לשכוח את המצב הזה, לשכוח מהמצב שבו את נמצאת. אז שתיתי. שתיתי כל כך הרבה… הייתי שבור.. החמישה ימים האחורנים היו סבל מוחלט בשבילי.. והייתי חייב להתפרק.." אמרתי.
"אז אתה לא באמת אוהב אותי? סתם ניצלת אותי כל הזמן הזה? סתם שיחקת בי?" היא שאלה.
"את צודקת איימי. אני לא אוהב אותך"


תגובות (9)

פספסתי מפרק 8!!!! איזה כייף שהמשכת עפתי לקרוא !!!!!!!

15/05/2013 13:08

וואי איזה כיף שהעלית עוד פרק היום! עשית אותי בנאדם מאושר!
מחכה להמשך… איזה סיפור מדהים, אחד מהטובים…
לאביוווו 3>
היומניסטית :-)

15/05/2013 13:12

הוא כל כך הולך להגיד לה את הקטע של 'אני לא אוהב אותך אני מאוהב בך'…
תמשיכייי!!!

15/05/2013 13:12

המשך ומהר !!!!

15/05/2013 13:55

אומייגאד
אחד הסיפורים המושלמים
תמשיכי…………

15/05/2013 14:05

אמא תמשיכי!

15/05/2013 14:38

אמאלההה תמשיכייי דחוףףף!

15/05/2013 17:37

מה?????
הוא לא מאוהב בה?
הסבר דחוף!!!!
סליחה המשך דחוף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!…

16/05/2013 09:20

תמשיכיי

16/05/2013 22:53
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך