דירקשנית
וווואי מתח((:
אשמח לתגובות <33

לאהוב בכוח – פרק 11

דירקשנית 16/05/2013 863 צפיות 13 תגובות
וווואי מתח((:
אשמח לתגובות <33

"את צודקת איימי. אני לא אוהב אותך" אמרתי.

"אני מצטער להפריע, אבל איימי, אנחנו צריכים לערוך את בדיקת הדם. ואם התוצאה חיובית, תוכלי ללכת הביתה" הרופא נכנס לחדר.
למה עכשיו?! למה הוא חייב להפריע דווקא עכשיו?!
"בסדר" איימי אמרה וקמה מהמיטה.
"אתה יכול לבוא איתי?" היא שאלה. "בטח" אמרתי. "אבל זה לא אומר שאני סולחת לך" היא אמרה ונאחזה בכתפי.
שמתי את ידי על המותן שלה בעוד שהיא שמה את ידה על כפתי.
נכנסנו לחדר בדיקות הדם ועזרתי לה להתיישב על הכיסא המוזר שניצב שם.
"עכשיו איימי, הזריקה הזו הולכת להיות קצת יותר כואבת משאר הזריקות" רופא אמר, ומבלי לתת לאיימי לומר מילה הזריק לה את החומר.
איימי לקחה את ידי והחזיקה אותה כל כך חזק, חשבתי אני הולך למות. ראיתי איך היא סובלת, זה לא כיף לראות אותה במצב כזה.
הרבה דם נזל מידה לאחר שהרופא הרפה. "זה כואב.." היא מלמלה. "הכל בסדר.." לחשתי לאוזנה כדי להרגיע אותה.
"אני יחזור עם התשובות עוד חמש דקות" הרופא אמר ויצא מהחדר.
לקחתי פיסת נייר טואלט שהיה מונח על השולחן וכרכתי אותו סביב מקום הזריקה.
"זה היום הכי נורא בחיים שלי.." היא מלמלה. "איימי, הכל הולך להיות בסדר! אני מבטיח לך.." מלמלתי גם אני.
"אז כל הזמן הזה שיחקת בי?" היא שאלה. חוזרת לשיחה שלנו. "אני מאוהב בך איימי" אמרתי לפתע. הייתי מרוצה מדבריי, למרות כל המצב עכשיו.
"מה?" היא שאלה. "אני מאוהב בך, ואני כל כך מצטער על מה שקרה.." אמרתי.
"אבל למה עשית את זה..? ניצלת את זה שהייתי בבית חולים..?" היא שאלה במבט שבור.

-נקודת המבט של איימי-
"לא איימי. לא ניצלתי את זה שהיית מאושפזת… הייתי בדיכאון כל כך עמוק בחמישה ימים האחרונים, והחלטתי לשתות כדי לשכוח מהמצב שאת נמצאת בו, ניסיתי להשתכר כל כך הרבה פעמים ולא הצלחתי, אבל להפתעתי הצלחתי היום. אז התחלתי להשתולל ולקפוץ על מיטה של לואי, ופתאום לוסי נכנסה" הוא הסביר.
"פתאום ראית את לוסי ורצית לשכב איתה??" שאלתי.
"לא! כבר אמרתי לך שהייתי שיכור! אין לזה שום משמעות! הייתי חייב להתפרק" הוא אמר ויכלתי לראות על פניו שהוא מצטער.

"בבקשה איימי.. אני לא יכול לוותר עליך כל כך מהר… וכמו שאמרתי, אני מאוהב בך…" הוא אמר והרגשתי את הלחיים שלי מאדימות.

"זה בסדר.. אני מבינה אותך" אמרתי וחייכתי.
אני באמת מבינה אותו. אם זה היה קורה לי, ונייל היה בבית חולים, העולם היה מתהפך. הייתי שותה כל כך הרבה..

"את באמת מבינה אותי?" הוא שאל. "כן, למה שאני לא יבין?" אמרתי וחייכתי.
"את פשוט בן אדם נפלא את יודעת?" נייל אמר והתקרב אליי.
"אני שמחה שאתה חושב ככה.." אמרתי והוא הצמיד את שפתיו לשפתיי.

"אז את סולחת לי?" הוא שאל שהתנתקנו. "כן. ויש לי מהו להגיד לך" אמרתי וראיתי איך חיוכו נמחק בין רגע.
"מה?" הוא שאל בלחץ.
"תירגע, רציתי לומר לך שאני מאוהבת בך גם" אמרתי וצחקקתי.
"יופי" הוא אמר ונישק אותי עוד הפעם.

-נקודת המבט של הארי-
"הארי!!" שמעתי את לואי צועק כשנכנסתי לבית.
"לואי מה יש לך?!" צעקתי. "גיליתי שלוסי בגדה בי!!" הוא צעק.
השפלתי את פניי.
פתאום הוא החטיף לי אגרוף משום מקום. "לואי! מה אתה עושה לעזאזל?!" שאלתי שמיששתי את אפי והרגשתי נוזל.
"אני חושב שאתה יודע!!" הוא צעק. "מה ניראה לך שאתה נותן לי אגרוף?!" צעקתי ונתתי לו ארגוף בבטן.
"תירגעו!!!" ליאם וזאין צעקו וניסו להפריד בינינו.
"למה שאני ירגע?! למה אני אמור להירגע אם הארי שכב עם חברה שלי?!?!"


תגובות (13)

תמשיכיייייייייי

17/05/2013 01:14

חמודדדדדדדדדדדד
תמשיכייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי

17/05/2013 01:20

לאא!! תמשיכי עכשיו !!!!!

17/05/2013 01:28

מדהים מדהים מדהים!! תמשיכי עכשיו!!

17/05/2013 02:05

מה?! מי?! איך?! איפה?! למה?! מתי?! לא! אבל.. לארי! אל תרבו! ;(

17/05/2013 02:14

תמשיייכייייייייי היום עכשיו הרגע!!!!

17/05/2013 02:24

תמשיייכייייייייי היום עכשיו הרגע!!!!

17/05/2013 02:24

תמשיכי.היום!!!!!!!!!

17/05/2013 02:48

תמשיכי בבקשה!!!!!!!

17/05/2013 02:55

מה מי איך מתי איפה למה ו…. וואט דה פאק איך הוא יודע את זה לעזעאזל?!?!?!?!
לארייייי את תריבו שני מושלמים שלי לא אל תלכו מכות שלא תהרסו את הפנים היפים שלכם!!!!
חחחחח פרק משולם תמשיכי מהר בטירוף!

17/05/2013 03:47

ואואואואואואוואואואואואואואואוואו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אם הארי בגד עם לוסי בלואי אז זה אומר שהוא בגד גם בי!!!
אוקי. עכשיו אני כועסת.
אבל… נייל בגד בלואי ואיימי עם לוסי… רגע מה???
הארי.. יש משו שאתה רוצה לספר לי??
ולואי תיזהר לך שאני לא אקרע את הראש שלך מהמקום -.-
אוקי. אני מבולבלת.

17/05/2013 05:13

חחחחח תיראי בפרק הבא (: ורק לפרוטוקול, נייל בגד באיימי עם לוסי, ובגלל שלוסי שכבה עם נייל אז היא בגדה גם בלואי. לוסי סיפרה ללואי שהארי שכב איתה, ולא נייל, אבל זה לא נכון(: אין לך מה להילחץ אמנדה חח
אם אתן מעוניינות לעוד פרטים, תקראו את הפרקים הבאים(;

17/05/2013 10:04

תמשיכייייייייייייייייייייייייייייייי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

17/05/2013 10:20
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך