לארץ לעולם לא, עם וואן דיירקשן פרק 6 חלק ב' (פרק פיסקאות)

i love me 02/08/2013 813 צפיות 2 תגובות

" אמממ נו את יודעת הייתי בחדר הדיילות ו." לא נתתי לה להשלים " את גרמת לפקידה לדבר כך?" שאלתי עם אצבע מאיימת. והיא הנהנה. " אא אוקיי ומשם הפיצה" אמרתי. " את יודעת כי אין פה אוכל הגיוני" אמרה מצחקק ' כל הנכבדים ואנה, אנו נוחתים בעיות רפואויות נא ללחוץ על הכפתור D תודה' היו 3 שלחצו.
שניתי את הסטטוסים בכל הרשתות החברתיות שלי 'ביי ביי ישראל שלום לונדון'.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"מוכנים?" שאלתי אותם. "כן" כולם אמרו ' 1, 2, 3,' צאו ' אמר לנו הבמאי והלכנו לשיר את השיר החדש שלנו best song ever, one thing' one way בזמן השיר עיני נקלעו למעריצה שהשתגעה. עלתה על מישהו על הכתפיים וזרקה על הבמה כל מיני דברים. 'כל מיני דברים' ולידה הייתה מישהי שפשוט נראתה מובכת בגלל חברתה. נראות טוב.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
– כעבור 10 ד'ק-
" אני לא מאמינה, לא מאמינה אעאעאעאעאעאעאעאעאעאעא" אנה צרחה כשהתכוננו ליום השלם איתם.
" סתמי אנחנו יורדות בלובי ברוגע את מבינה אותי" שאלתי אותה "לא" היא ענתה כמו ילדה בלי שכל למרות שהיא נערה בלי שכל " בואי ששששש"

~ למטה-
"אעאעעעאעאאעאעעאעאעאעאעאעעאעא ליאם פיין ביכבודו ובכיכובו" אני ואנה אמרנו
" אויי לי מאמא גודי אוו גאש" אמרתי ראשי הסתחרר ודמעות היו בעיני איבדתי שיווי משקל ואנה תפסה אותי.

– ג'סיקה מעולפת (בתוך הראש שלה)-
' איפה אני, למה אני כאן, אותו דבר כשראיתי את ג'סטין ביבר באמת? דווקא לי אתה עושה את זה? כולה מפורסם למה לעלף אותי.. ' רגע אני ראיתי את הארי נכון?' וואו איזה כבוד לראות אותו!!!!' תודה, עכשיו יש לי צומי ממנו, חחחחח יאללה תעיר אותי.

~ מנקודת המבט של אנה~
אעאעאאעאעאעאעאעאעאעא חצי מהמחשבות שלי זה אעאעאאע אז לא לצפות למשהו טוב.
הסיטואציה אנה מעולפת עליי הארי מנסה להעיר אותה אני ונייל מסתכלים אחד על השני. מישהי עם ליאם, כפי שידוע קוראים לה נועה מהממת אש. אז אממ היא תמיד אומרת לי למקרה חרום אז " לסתום אוזניים " אמרתי לכולם הם לא הבינו לא סתמו את האוזניים.. יבינו למה "אנה קומי אעאעאעאעאעאעאעא עכשיו מיד השניה!!!!!!!! לא תקומי יש פה מים קרים!!!!!!" צרחתי עליה כל הביניין רעד והאנשים על הרצפה למזלי נייל הקשיב לי.

– ג'סיקה הולכת מהראש-
' אנההההה כמה זמן לוקח לך' אעאעאעאעא מה זה הצרחה הזאת?? ' אנה מתה עלייך' הנה האור טוב חבל שהרגליים שלי רדומות!!!!!' רגע אני עפה אני הולכת אל האור'

– ג'יסקה חיה-
" אנה תודה תודה ניהלתי שיחה עם המוח שלי" אמרתי ואז שמתי לב הסתובבתי "הארי סטיילס, נייל הורן, ליאם פיין, לואי טומלינסון, זאין מאליק אוי לי" אמרתי מנסה להישאר איתם. " אז יום שלם ביחד" הארי אמר. "כן יום שלם" נייל אמר מהופנט מאנה בלונדיני ובלונדה שילוב טוב רק לא נראה לי שהוא יסבול אותה כמוני העולם יודע איך אני סובלת??? " אמממ לאן הולכים? ומי זאת?" שאלתי
אנה הציבעה על ילדה.עם שיער שטני ארוך נוטה לבלונדיני פוני לצד עניים כחולות ירוקות גבוהה ורזה לבשה מכנסון קצר גבוהה נעלי סופרה לבנות זהבות חולצה רופפת בתוך המכנסיים בצבע וורוד שרשום ' i love 1D' והתמונה שלהם. . " אנה לא יפה להצביע" אמרתי לה. " לא הצגתי את עצמי אני נועה חברה של ליאם לפני 11 חודשים נפגשנו בהופעה ואז בבית קפה" אמרה "את חמודה מותק" לואי אמר כמו סבתא וצבט את הלחי שלה.


תגובות (2)

המשך דחוף!!!!!!!!!
ומשהו פנוי?

02/08/2013 03:00

מושלם
ואני עם ליאם נכון .?

03/08/2013 10:16
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך