לא באמת ביחד-פרק 42-מוקדש לyaelis אופק אלין(מילים) דני 1D אנונימית גל שירני SHIRAZ SBW ולכל הקוראות ההדוקות שלי!

shira1 13/07/2014 588 צפיות תגובה אחת

אני מצטערת שלא העלתי פרק של הסיפור הרבה זמן!
סוף הפרק הקודם-פרק 41
נמ שירן
המשכנו לאכול ולדבר.השיחה זרמה אבל לא בשביל זאין,שלא השתתף בה ולא החליף איתנו אפילו מילה מאז שהגעתי.הוא ישב שם,דומם כפסל,כאילו הוא פשוט קפא.
כשסיימתי לאכול וקמתי לפנות את הצלחת זאין תפס בידי וכמעט גרם לי להתקף לב-זה היה כמו לראות פסל נעור לחיים.
"שירן,אני יכול לדבר איתך?"
הוא שאל
"אני חושבת שדיברנו מספיק."
אמרתי,אבל כשראיתי את פניו הופכות נפולות הוספתי
"אבל אני אתן לך עוד צ'אנס,עוד הזדמנות,צ'אנס אחרון."
הוא התרומם ונעמד לצידי,עוקף אותי ונעמד לפני.
פיניתי את הצלחת והלכתי אחרי זאין,אל מחוץ לחדר האוכל.

פרק 42-סוף סוף
נמ שירן-המשך
אני וזאין עלינו לחדר שלנו כדי שנוכל לדבר בפרטיות.כל הדרך השתררה שתיקה-במעלית,במסדרונות-שתיקה צורמת.בסופו של דבר,אחרי זמן שהרגיש כמו נצח,הגענו לחדר.זאין התיישב על המיטה וסימן לי לשבת מולו.
"לא החלפת מצעים מאתמול ככה שאני אעדיף לעמוד.מה שמזכיר לי,תפנה את כל ה…בגדים שלך והכל,"החוותי בתנועת יד רחווה על כל הבגדים של זאין שהיו פזורים על הרצפה ברחבי החדר,כולל התחתונים שלו;"כדי שנוכל להזמין ניקוי לחדר.אני עדיין צריכה לישון פה היום,למרות הכל"אמרתי
"אל תדאגי.אני אעשה את זה ברגע שנסיים לדבר."
הוא אמר וחייך חיוך מריר.
"אז בוא נגיע כבר לשיחה הזאת שאתה מדבר עליה עוד היום.מה רצית?"אמרתי בנוקשות וביובש.ראיתי אותו בולע את רוקו.הוא נשם נשימה עמוקה והחל לדבר.
"תקשיבי,שירן…בבקשה תקשיבי לי עד הסוף ולא תקטעי אותי באמצע…"
הוא אמר ועצר כל הזמן,לוקח נשימה עמוקה.בגלל העצירות הוא הזכיר לי רדיו מקוטע.
"אני ממש מצטער על הכל…כל כך מצטער…את לא מבינה אפילו כמה…"
עד עכשיו הוא לא חידש לי כלום,את זה כבר ידעתי קודם.
"אני באמת לא עשיתי את זה בכוונה לפגוע בך-באמת שלא ואני בטוח שאת יודעת את זה…אני עשיתי את זה כי אני אוהב אותך!אני אוהב אותך,שירן!אני פשוט מאוהב בך-לגמרי!את לא מבינה כמה אני אוהב אותך!
זה נבע מתוך תיסכול כי עם כמה שאני אוהב אותך ושרוף עליך ולא מפסיק לחשוב עליך את בכלל לא מסתכלת עלי,לא משתינה לכיוון שלי אפילו.-"
הוא בא להמשיך לדבר ואני פלטתי את כל האוויר שהיה כלוא בראותי,אפילו לא ידעתי שאני עוצרת את הנשימה.
"אז למה לא אמרת כלום עד עכשיו? למה לא אמרת לי שאתה אוהב אותי-מאוהב בי?"
שאלתי בקול רועד.הוא בא לענות לי אבל אני קטעתי אותו בשנית,הפעם בנשיקה.
תגיבו ותדרגו!!!!!!!!!!!!!!!


תגובות (1)

אני מצטערת שהפרק קצר!

13/07/2014 21:37
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך