לא באמת ביחד-פרק 43-מוקדש לyaelis אופק אלין(מילים) דני 1D אנונימית גל שירני SHIRAZ SBW

shira1 16/07/2014 780 צפיות 2 תגובות

היי בנות,
אני לא העלתי פרק הרבה זמן כי יש לי בעייה עם האתר ואני לא כל כך מצליחה להיכנס אליו!

אני ממליצה לכן לשמוע את השיר One Direction – Moments עם הפרק ואם השיר נגמר תריצו שוב.
פרק 43
נמ שירן-המשך
“אז למה לא אמרת כלום עד עכשיו? למה לא אמרת לי שאתה אוהב אותי-מאוהב בי?”
שאלתי בקול רועד.הוא בא לענות לי אבל אני קטעתי אותו בשנית,הפעם בנשיקה.
התנשקנו נשיקה ממושכת.הרגשתי שחשמל זורם בגופי,עובר ביננו.הרגשתי בהיי,בהעננים,מרחפת,כאילו זה חלום.בסופו של דבר נאלצנו לנתק את הנשיקה כי נגמר לנו האוויר.
"אז את סולחת לי?"
"לא יודעת אני צריכה לחשוב על זה"
עניתי.הוא התחיל לצחוק,כנראה חשב שאני מתבדחת אבל אני הרצנתי פנים,עומדת שם ושותקת.הוא הביט בי כלא מבין.
"אני לא צוחקת זאין,אני באמת צריכה לחשוב על זה"
"אבל…אז…אז מה הייתה הנשיקה הזו? מה זה היה אמור להביע?"
הוא שאל כמוכה תדהמה,אחוז הלם.
"אני באמת אוהבת אותך זאין ואני לא מבינה איך לא ראית את זה קודם אבל אני לא יודעת אם אנחנו יכולים להיות ביחד."
"למה לא?"
הוא שאל כאילו הוא באמת לא יודע על מה אני מדברת,כאילו הוא לא מבין,כאילו דיברתי סינית או משהו.
"אתה באמת צריך לשאול? אתה לא יודע?"
הוא הביט בי בפנים חתומות.
"אני לא יודעת אם אני יכולה להיות איתך אחרי כל מה שקרה."
"אבל…הסברתי לך…"
הוא לחש ולחישתו גוועה,הוא השתתק.
"אני מבינה את מה שאמרת לי אבל זה לא מצדיק את מה שעשית.יכולת לדבר איתי,לספר לי,להגיד לי מה אתה מרגיש.יכולת לעשות כל דבר! כל דבר!"
קולי עלה באוקטבה
"אבל בחרת בדרך הקלה"
המשכתי וקולי הפך ללחישה.
"אני מצטערת…"
"אין לך על מה! אין לך על מה! כל זה זה באמת אשמתי.לא הייתי צריך לעשות את זה מלחתכילה."
הוא כאילו דיבר לעצמו
"אני לא מאמין שזה קרה!"
הוא צעק.אצבעותיו התהדקו לכי אגרוף והוא תקע אותו בעצבים בקיר,בתסכול.
"בבקשה…בבקשה תתני לי עו הזדמנות…"
הוא לחש
"זאין…"
"בבקשה שירן.את יודעת שזה לא אני."
"אני כבר לא בטוחה שאני יודעת עליך משהו עכשיו…"
אמרתי אמת,אני כבר באמת לא בטוחה מי הוא,אני לא בטוחה בכלום.
"בטח שאת יודת שירן,בטח שאת יודעת."
הוא אמר בתסכול
"זה אני,זאין.הבחור שדואג,שאכפת לו ממך,שאוהב אותך!"
"אני…-"
אבל הוא קטע אותי והמשיך לדבר
"זה אני,הבחור שמכסה אותך בשמיכה אחרי שאת נרדמת,האחד שהפנים שלו זה הדבר הראשון שאת רואה בבוקר,האחד שאת יכולה לסמוך עליו בכל מציו,שתמיד יהיה שם בשבילך-ואת יודעת את זה!"
הפעם פני הן שהיו חתומות.
"אני אוהב אותך,באמת.ואני מתחרט על כל הדברים המטופשים שעשיתי,כל השטויות;אני מתחרט בכל ליבי.אפילו כשהייתי עם הבחורה הבלונדינית,שקוראים לה לינור דרך אגב,עשיתי את זה כי הייתי שיכור.כשהלכנו למועדון באותו יום אני ישר הלכתי לבר ולא הפסקתי לשתות כוס אחר כוס.עשיתי את זה כי רציתי לשכוח ממה שקרה באותו היום,ממה שעשיתי לך.זה הרג אותי!שרף אותי מבפנים! אני באמת מצטער על כל מה שגרמתי לך להרגיש,כל הדברים הרעים,בתקווה שהתעוררו אצלך גם רגשות טובים בקרבתי.אני באמת מתחרט על כל זה ואני מקווה שתסלחי לי."
"גם אני מקווה"
"אני אוהב אותך! אוהב אותך בכל מאודי! וגם את אוהבת אותי! אז למה שלא נהיה ביחד? למה שלא ניתן לרגשות שלנו להניע אותנו לשם שינו ולא למוח?!"
"אתה יודע בדיוק למה…"
אמרתי.באתי לצאת מהחדר,חולפת על פני זאין.הוא אחז פתאום באמתי וסובב אותי אליו."
"אז לפחות תחשבי על זה.לפחות תתני לי הזדמנות,הזדמנות אחת-אני לא אאכזב אותך-אני מבטיח!"
"אני אחשוב על זה,תהיה בטוח שאני אחשוב על זה הרבה!"
עניתי ויצאתי מהחדר,מסתובבת כדי להסתכל על פני המלאך של זאין פעם אחרונה לפני שאני סוגרת מאחורי את הדלת.
תגיבו ותדרגו!!!


תגובות (2)

מושלםם תמשיכיייי

16/07/2014 15:10

תמשיכי

17/07/2014 08:46
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך