לא באמת ביחד-פרק 45-מוקדש לYAELIS,דני,אופק,אלין,SBW,michal2467300,שירני

shira1 20/07/2014 840 צפיות 5 תגובות

פרק 45
נמ שירן
יצאתי מהדלת,סוגרת אותה מאחורי ולא מעיפה אפילו מבט בזאין,והולכת לכיוון החדר של נייל וליאם.בדרך ראיתי את המנקות מתקדמות לעבר החדר שלי ושל זאין,ישר חשבתי לי-'מעניין לאן זאין ילך עכשיו…'.קול באחורי ראשי צעק 'לא זה לא מעניין!!!' והתאפסתי על עצמי.הרגע רבתי איתו-הוא לא אמור לעניין אותי! אני מקווה שהוא לא יבוא לחדר של נייל וליאם.אם הוא ילך לחדרים של הבנים רוב הסיכוי שהוא ילך ללואי והארי,אלא אם הוא ירצה לעצבן אותי ולעשות לי דווקא ואז הוא יבוא לחדר של נייל וליאם.
תקתקתי על דלת החדר של נייל וליאם.
"היי."
ליאם פתח לי את הדלת.
"היי."
"נייל יצא עוד מעט מהמקלחת."
"אה."
"מה היו כל הצרחות? שוב את וזאין רבתם?"
"כן."אמרתי נאנחת,"אין לי כבר כוח לריב איתו.הוא מחרפן אותי! כל פעם הוא מביא לי את הסעיף מחדש!"
ליאם הכניס אותי ושנינו התקדמנו לעבר המיטה,מתיישבים עליה וממשיכים בשיחה.ליאם נשען על הקיר ופרס את רגליו לפניו מסמן לי להניח עליהן את ראשי.נשכבתי על המיטה הזוגית הענקית שיכולה להכיל יותר משני אנשים,מניחה את ראשי על ברכיו של ליאם.הוא ליטף את שערי בידו האחת וצייר לי עיגולים על הגב עם האחרת.(יפה לו על הקורדינציה לעשות שתי פעולות שונות עם הידים-חחחח)
"מה הוא עשה?"
ליאם שאל
"אני יוצאת מהמקלחת עטופה במגבת בלבד ואז אדון מאליק החליט לעשות לי 'הפתעה נעימה' ולגרום לי להתקף לב כשהוא נכנס לחדר ואומר לי 'אל תדאגי,אני לא אציץ לך הפעם'.אני לא מבינה אותו! הוא רוצה שאני אשכח מכל מה שקרה לי איתו אבל הוא כל פעם טורח להזכיר לי את זה בדרכים יצירתיות ומגוונות!ואז כשאני שואלת אותו איפה הוא היה ואומרת לו שדאגתם לו הוא מתחיל לשאול אותי אם אני דאגתי לו!"
אמרתי עם דגש על המילה אני.
"והוא לא שיחרר-כמו ילד בן שלוש.נחש מה?,"לא נתתי לליאם אפילו הזדמנות לענות לי,"בסוף מתברר שהוא רק יצא לטייל,הסתובב,'ניקה את הראש'."אמרתי בזלזול מוחלט.
נמחד מצידו של ליאם לתת לי לחפור לו ככה ולפרוק את הלב.אני לא יודעת מה הייתי עושה בלי ליאם ונייל.
"ומה ענית לו? כשהוא שאל אם את דאגת לו."
"עניתי לו שבטח שכן.זה בידיוק כמו שכשרבנו אני הלכתי להסתובב במלון והוא דאג לי."
"היי."
נייל שיצא מהמקלחת,לבוש בג'ינס וטישרט אפורה,שערו לח ועוטף את פניו כמו הילת מלאך;נפנה אלי.הוא התקדם לעבר המיטה,לעברנו,מנחית נשיקה על קודקודי,"היי יפיפיה"
הוא חזר ואמר.הוא לקח לעצמו כרית,מניח עליה את ראשו,ונפרס על המיטה לצידנו.
"על מה מדברים?"
הוא שאל
"על זאין."
ענינו אני וליאם ביחד,מגחחים.
"תמשיכי בסיפור."
ליאם אמר
"הוא אמר לי שיש הבדל בין זה שאני נעלמת לזה שהוא העלם כי אני בת ושאם הוא היה פדופיל הוא היה שמח לאנוס אותי.אם להגיד את האמת,אני לא בטוחה שהוא לא פדופיל בכלל.זה די מלחיץ מה שהוא אמר."
"אני מבין אותך.הוא אומר לך שהוא רוצה לאנוס אותך ואתם ישנים באותה המיטה-איך הוא רוצה שתירדמי בלילה?! הוא כזה אידיוט לפעמים!"
נייל אמר,תןמך בי-כמו תמיד.
"ואז שמתי לב שאני עומדת לידו במגבת אז לקחתי לי בגדים והוא עוד העיר לי שהתחתונים שלי יפים,כמו איזה פדופיל או משהו(ממש לא כמו זאין האמיתי!),מה הוא בכלל מסתכל לי על התחתונים?!"
"לכי תדעי,יכול להיות שכשאת לא בחדר,או שכשאת נכנסת להתקלח,הוא חיטט לך במגירה של ההלבשה התחתונה."
נייל אמר
"אתם לא אמורים להיות חברים?"
שאלתי
"אני לא בטוח שאני רוצה להיות חבר של אדם כמהו,אני מגלה בו צדדים שלא ראיתי אף פעם,צדדים שהייתי מעדיף גם לא לראות.מצד שני אני מעדיף לגלות את זה עכשיו מאשר מאוחר יותר."
נייל ענה.
"מה אתה חושב ליאם? מה קרה השתתקת פתאום?"
נייל פנה אל ליאם.
"אני לא מסכים איתך-לגמרי לא.זה חולני מה שאתה אומר-שזאין יחטט לה במגירה של ההלבשה התחתונה?! זה ממש לא מתאים לו…" ליאם אמר ברוגע,מנסה לדבר אל ההיגיון של נייל.
"אני כבר לא בטוח מה מתאים לו.אני צריך להזכיר לך שהוא פאקינג הסתכל עליה כשהיא הייתה ערומה?! מי עושה דבר כזה-זה חולני!!!"נייל שם דגש על המילה זה,"מי עושה דבר כזה לשותפה שלך לחדר?! והיא עוד הבת של האמרגן שלנו!-זה לא משנה אפילו שהיא בת של האמרגן שלנו!-מי עושה דבר כזה למישהי?! ועוד לאחת שאתה אוהב?!"
נייל שאל מזועזע.
תגיבו ותדרגו!!!


תגובות (5)

אני אעלה את פרק ההמשך עוד מעט או מאוחר יותר!

20/07/2014 15:18

תמשיכי זה מאוד יפה!!

20/07/2014 15:38

michal2467300
אני יכולה לקצר את השם שלך בהקדשות? זה לא משהו אישי ועשיתי את זה כבר לכמה בנות.זה פשוט יותר נוח ככה.
אני יכולה לקצר אותו ל michal או לכל שם שתעדיפי?

20/07/2014 15:45

תמשיכייי זה מושלםםםםםפ

20/07/2014 15:54

תמשיכייי

20/07/2014 18:23
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך