Justin♥
סורי שהוא עלה באיחור ראיתי חטופה 2 ^.^

לא חשבתי שזה יקרה..JB *הפרק הרביעי*

Justin♥ 09/11/2013 650 צפיות 2 תגובות
סורי שהוא עלה באיחור ראיתי חטופה 2 ^.^

בפרק הקודם:
נכנסתי לבמה,הייתי קצת מבוהלת אבל לא רציתי להראות את זה,חייכתי חיוך מזוייף,וג'סטין היה בחלק הממש קדמי של הבמה לייד הבליברס,הוא רקד וחייך,ראיתי במסך,הושיבו אותי על הכיסא,וג'סטין הסתובב,הוא היה בהלם,הוא בכלל לא שר..רק הפלייבק ניגן,מרוב הצרחות הבליברס לא שמעו את זה בכלל..הוא בא ליידי,שם לי את הכתר וכל הזמן הסתכל לי על העיניים,בסוף השיר,הוא עשה סימן לדי ג'יי שיכבה לו תמיקרופון ולחש לי באוזן אני אוהב אותך.

פרק 4:
ירדתי עם ג'סטין מהבמה ועדיין הייתי בהלם,אני לא מבינה איך ולמה,איך זה הגיוני שדווקא ג'סטין ביבר אוהב אותי?? ואני יחזור על זה,ג'סטין ביבר…וואו..
ג'סטין:אני ממש מצטער על הנשיקה ההיא
אני:לא לא זה בסדר..
ג'סטין: לא זה לא בסדר,לא יודע מה עבר עליי שעשיתי את זה,זה..קורה,ניראלי..
אני:ג'סטין?
ג'סטין:מה?
אני:גם אני.אוהבת אותך.
ג'סטין:מה? הוא מלמל לעצמו?
אני:ג'סטין אני אוהבת אותך…
ג'סטין:רגע,איך קוראים לך?
אני:אשלי..
ג'סטין:אשלי,אשלי…רגע..אשלי בנסון??!!??!??!!
אני:מה,כן איך אתה יודע?
ג'סטין:את היית איתי בכיתה ה',כל הזמן היית צוחקת עליי בגלל שהייתי בא עם בגדים שגדולים עליי ,אבל יום אחד בכיתה ז' אני חושב,היה לנו אמת או חובה,ונתנו לך לנשק אותי,בפה..ומאז לא דיברת בכיתה עם אפחד,כל הזמן הסתכלתי עלייך,הייתי מאוהב בך..מאז הנשיקה זתומרת..
ו..
אני:ו מה?
ג'סטין: ואני חושבת שעכשיו אני שוב מתחיל להתאהב בך..
אני:ג'סטין,אבל איך זה הגיוני? אני שנאתי אותך עד מוות,לא רציתי להתקרב אלייך בכלל…למה התאהבת בי?
ג'סטין:האמת,אני לא יודע..זה קרה..
אני:ג'סטין אני ממש מצטערת על הכל ו
ג'סטין: ששש לא נורא..בואי..
אני: לאן אתה לוקח אותי? אמרתי מבוהלת?
~נקודת מבט של ג'סטין~
ידעתי שהיא מוכרת לי מאיפהשהוא לא ידעי מאיפה..היא כל כך יפה אבל,ואני לא מאמין שהיא כל כך שנאה אותי ועכשיו היא אוהבת אותי,אם זה באמת ככה..הרי אחרי הנשיקה פשוט הרסתי הכל..אני לא מבין מה יש לי..אני כזה אידיוט! אידיוט אידיוט אידיוט!!!
אני: לאן שהוא פשוט בואי איתי בבקשה אני מתחנן..
אשלי:טוב..
לקחתי אותה איתי לאוטו כי הרי ההופעה נגמרה,וסתם חיכינו כמו מפגרים עד 2 בלילה מאחורי הקלעים,כולם הלכו וקני חיכה רק לי שאני יבוא כבר..קיצר,לקחתי אותה אליי הבייתה,היא הייתה מאוד מופתעת שהיא נכנסה כי בפעם האחרונה שהיא ראתה את הבית שלי היה שעשינו עבודת כיתה במדעים.
אשלי:ג'סטין..
אני:ממ?
אשלי:הבית שלך גדל..
אני:הוא לא גדל זה אני והמוסיקה שלי גדלנו יחד והבאנו אותי ואת אמא שלי לכאן..
אשלי:ג'סטין,למה רצית שאני יבוא לכאן אבל?
אני:או נכון..בואי..
החזקתי לה ביד בעדינות,מנסיון..(;
לקחתי אותה איתי למעלה,הבאתי לה לשתות,והוצאתי מהארון את ה..


תגובות (2)

בבקשה תמשיכי הייום !

09/11/2013 06:47

חח אתן כאלו חמודותת♥♥♥♥ המכשתיי עשיתי את החמישי אני הולכת לשתות ואני ממשיכה את השישי

09/11/2013 06:59
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך